Heb je toegevoegdquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:08 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zit moeilijk mobiel, maar goed, morgen dan of zo
Ja en tablets. Maar het gaat om 3g vs wifi denk ik, hoewel ik met beiden geen problemen ondervind.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd
Hoor die opmerking over dat via mobiel lastig zou zijn vaker, maar dacht dat dit spel alleen te spelen was via smartphones
Ik merk geen verschilquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en tablets. Maar het gaat om 3g vs wifi denk ik, hoewel ik met beiden geen problemen ondervind.
Sorry ik heb het gewoon gekopieerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt maar gelijk alle tags weggehaald?
Wat gemakzuchtigquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry ik heb het gewoon gekopieerd
Thanks, had ik nooit gevonden zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
In de OP staat een linkje naar de huidige competitie, incl. 'kalender'
En ik moest ook nog even naar Noorwegen vliegen tussendoor. Weinig internet op die hoogtequote:
Geniaal man dat je door blijft spelen, zie het al helemaal voor me, de seconde voordat je het vliegtuig instapt en dat je land gelijk aan de Wordfeudquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik moest ook nog even naar Noorwegen vliegen tussendoor. Weinig internet op die hoogte
Racer is weer aan de beurt. Misschien dat we beiden nog een zet kunnen doen voor mijn baggage er is.
Wat is de stand?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik moest ook nog even naar Noorwegen vliegen tussendoor. Weinig internet op die hoogte
Racer is weer aan de beurt. Misschien dat we beiden nog een zet kunnen doen voor mijn baggage er is.
311-336 Fogel - RacerDKBquote:
Ik was weg, laten we pot uitspelen en jou als winnaar uitroepen, dat lijkt me wel zo fair, ik was gene die te laat is gestart.quote:
Je staat er nog niet in!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Re het volgende:
Ik doe natuurlijk ook weer mee met de volgende ronde
Is goed, moet slapen nu maar we spelen hem wel uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was weg, laten we pot uitspelen en jou als winnaar uitroepen, dat lijkt me wel zo fair, ik was gene die te laat is gestart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |