Dat is toch Heroshimaquote:
Ik zie echt niets raars aan je ogen hoor. Ik zie links een mooi meisje en rechts een nog mooier meisje.quote:
Mag je niet zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Pff, zit niet veel verschil tussen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie echt niets raars aan je ogen hoor. Ik zie links een mooi meisje en rechts een nog mooier meisje.
[..]
Mag je niet zeggen.
haha have funquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh en nu ga ik tv kijken want voetbal international ho genot
Ik zondag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godver shit ja ik dacht dat het alweer dinsdag was![]()
a zemmel foutste fout in je levennnnquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 baalt dat hij op LL11 niet naar Noah and the Whale is gegaan
Ja, een vriendin van mij is daar geweest. Moet je inderdaad aanvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Kaasrol het volgende:
Is er hier iemand eens naar paradiso geweest? Je moet daar toch een lidmaatschap voor hebben ofzo?
dat kan je ook daar kopen aan de deur geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Kaasrol het volgende:
Is er hier iemand eens naar paradiso geweest? Je moet daar toch een lidmaatschap voor hebben ofzo?
Dat risico durf ik niet te nemen, sta je daar met kaartjes van 65 euro, kom je er niet in.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat kan je ook daar kopen aan de deur geloof ik.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat risico durf ik niet te nemen, sta je daar met kaartjes van 65 euro, kom je er niet in.![]()
Nee, we hebben ze via een of andere doorverkoopsite. Het was eigenlijk al uitverkochtquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].. Dude als je die kaartjes bestelt kun je ook meteen dat abonnement bestellen ofzo.
Bestel ze dan online.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat risico durf ik niet te nemen, sta je daar met kaartjes van 65 euro, kom je er niet in.![]()
Melkweg is 4 euro.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Want voor de Melkweg heb je ook zoiets nodig en dat kocht ik gewoon met de kaartjes zelf zegmaar.
Ze zijn al binnengekomen, vandaagquote:
Moh geen zin, andere keer.quote:
Kan dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lidmaatschapskaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |