Gemiddeld gestandaardiseerd inkomen in 2000: ¤18700quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef PassieP het volgende:
[..]
We hebben nu veel minder geld te besteden dan 10 jaar terug.
Het maakt mij geen reet uit wat jij allemaal wel of niet voor opleiding hebt afgemaakt, maar ik ken mensen die niet verder zijn gekomen dan de basisschool en beter Nederlands typen dan jij. Iedere Nederlandse burger hoort de taal te beheersen, maar dat een 39-jarige Amsterdammer zo belachelijk slecht typt is echt een schande.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef PassieP het volgende:
Ik heb netjes me mavo afgemaakt hoor ,maar al zou ik LTSér wezen.
Mogen hier alleen hoog geschoolde mensen reageren ofzo ?
Ook minder goed lerende kids kunnen interesante ideen creeren.
En mijn Epilepsie beinvloed me hoofd ook ,dus wie weet is dat het.
Al is Nederlands nooit mijn beste vak geweest.
Op het net zijn de sites van mijn interesse Engels en nl muziek luister ik ook amper.
Dus de Nederlandse taal intereseert me niet echt.
Over 100 jaar spreken we allemaal engels ,nu al hoorbaar in de RRRRRR
Dit als laatste op de gramatica onzin want daar gaat de topic niet over
Het zou trouwens voor de staatskas en de maatschappij veel beter zijn als je gewoon ging werken. Blijkbaar kun je dat wel, dus lijkt me er weinig aan de hand te zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:02 schreef PassieP het volgende:
[..]
IDD
Maar zo dacht ik eerst ook hoor.
Heb 3x euthenatie gevraagt maar niet gekregen ,jammer he !
Me dokter vond niet dat een mens nutteloos was geworden als hij niet meer kon werken.
Knijper van kraan sweept tegen hoofd en dan hoef je niet dood als je niet meer kan werken.
En ook niet als iets aangeboren is trouwens
MENSELIJKHEID heet dat !
Al wou ik ook weg omdat ik me nutteloos voelde zonder me werk of toekomst doel.
Maar ik heb niet voor niets die premies al die jaren betaald.
Iedereen betaald er voor maar gelukkig hoeft niet iedereen er gebruik van te maken
Het kan jou ook gebeuren nadat je 34 jaar gezond bent geweest en belasting hebt betaald.
Dus al wordt je afgekeurt dan heb je nog steeds het recht om over de maatschappij mee te praten.
Niet alleen de rijke werkenden hebben rechten in dit land iedereen kan werkeloos worden.
Ik werk nu GRATIS voor de hulpbehoevenden ipv een salaris om rijk van te worden.
Ben volledig afgekeurt dus ik hoef niet te werken ,maar doe het wel vrijwillig.
Dus ik denk dat ik me steentje wel bij draag ,zolang het kan ,en zonder dwang of geld gierigheid..
Waarom ga je niet gewoon werken, zeikwijf?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef PassieP het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet ,maar een kosten verdubbeling en geen loon verdubbeling.
En dat in 10 jaar tijd.
DAT is geen gezonde natuurlijke economishe groei ,maar kunstmatige groei met onderdrukking als doel.
Ik durf te wedden dat mensen nu veel meer schulden hebben dan 10 jaar geleden.
Ben je niet credietwaardig dan kan je geen kant op.
We hebben nu veel minder geld te besteden dan 10 jaar terug.
Alles kost geld in de wereld ,Dus we hebben minder vrijheid dan 10 jaar terug.
Dat is geen groei maar achteruitgang
We hebben een van de slechtste scholen van europa nu qua reputatie.
Was laatst op tv en dat terwijl we 10 jaar terug in de top 5 stonden.
Tuurlijk zien er slim uit met spelling correctie op wereld nivo zijn we niets meer.
Dat zie ik liever zoals 10 jaar terug om weer trots te zijn op NL.
Die Amerikanen zijn wel heel goed hè.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef PassieP het volgende:
world-university-rankings ipv enquête over het imago
http://www.timeshigheredu(...)10-2011/top-200.html
114 komt eerste nl school
Toch zijn we -als het een betrouwbare ranking is- wel de nummer drie van Europa als het gaat om universiteiten in de top 200, en nummer vier van de wereld. Kun je nagaan, 5% van de 200 beste universiteiten ter wereld staan in Nederland, terwijl hier 0,2% van de wereldbevolking woont. Om maar even wat te noemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef PassieP het volgende:
Je kwam zelf met het woord reputatie, toen kwam ik met een lijst van reputatie. Nu kom jij met een lijst van een of andere ranking waarin niet duidelijk naar voren komt hoe deze lijst is samengesteld. Er zijn genoeg andere lijsten waar NL universiteiten hoger komen. Maar goed, laten eens goed kijken naar deze lijst die jij zorgvuldig hebt uitgekozen het punt te maken dat NL onderwijs achter loopt in de wereld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef PassieP het volgende:
Hoe kan je nou zulke idiote teksten optikken?quote:alz we met zn allen een democrasie willen waar INTEGEREITEIT + respekt hoog in het vlaandel staan is nu de tijd om ons uit te spreken!
Ik weet dat ik morgen op het NL-Tahririri plein sta (=MALIEVELD!@) om te prostederen tegen de verwswchirelijke staat van ONZE SAMENLEVING
En het feit dat al zijn argumenten systematisch onderuit gehaald worden negeer je maar even, voor de leuk?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef Sicstus het volgende:
Typisch, als mensen geen weerwoord hebben gaan ze op de man spelen. Zoals over spelling beginnen. TS heeft gewoon gelijk.
Waarmee? Dat de BTW op 27% ligt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:10 schreef Sicstus het volgende:
Typisch, als mensen geen weerwoord hebben gaan ze op de man spelen. Zoals over spelling beginnen. TS heeft gewoon gelijk.
Ik liet me even gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zulke idiote teksten optikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |