Nee het is veel te leuk zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef JoaC het volgende:
Tsja, als je met onwaarheden komt, neemt niemand je serieus in dit topic, dichtgooien?
Maar als dat zo zou zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef PassieP het volgende:
@ Hexagon
Regering hoort een volksvertegenwoordiging te zijn.
Die lui die er nu zitten verdienen allemaal veel meer dan de gemiddelde burger.
Dus dat zijn geen volksvertegenwoordigers.
Ze hebben geen idee wat arm zijn betekend om inlevingsvermogen te hebben.
Dus zijn ongeschikt voor die functie na mijn idee.
Tuurlijk moeten er ook zakenlui in zitten voor de economie van het land.
Maar nu zijn het alleen maar zakenlui !
Zo voorspelbaar dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
Dus je zeikt over belastingverkwisting terwijl je zelf aan het staatsinfuus hangt.
Omdat de partijvertegenwoordiging de meest invloedrijke persoon voordraagt.quote:Maar als dat zo zou zijn?
Waarom herverkiest de burger die mensen dan steeds?
Ik weet het nog beter. Laten we de moderne economie afbreken en terug gaan naar de 19e eeuw. Toen was brood nog een kwartje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef PassieP het volgende:
[..]
Omdat de partijvertegenwoordiging de meest invloedrijke persoon voordraagt.
Nu gaat het allemaal om macht in de politiek vandaar dat er een revolutie nodig is.
Ik hoop dat we ooit een regering van meer kennis en invloed krijgen.
Nu lezen de politici gewoon een verhaal op wat voor ze is geschreven.
De persoon met de meeste charisma en vriendjespolitiek wordt het gezicht van de partij.
Politiek is consessies maken en daarin wordt nu te veel naar het zakenlijke gekeken.
En te weinig naar het menselijke aspect.
Ik hoor de hele dag door mensen klagen over hoe duur de Euro is.
Zelf heb ik ook me patatje en snack voor 5 gulden gekocht
Nu red je dat net met 5 Euro=12 Gulden
Netto dag salaris is niet van 100 Gulden naar 200 Euro gegaan
Mischien geeft dat een verschil weer in het bestedings vermogen 10 terug en nu
Vind je het gek dat we in een recessie komen
We hebben amper geld over om iets uit te geven na de vaste lasten
IDDquote:maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
Dus je zeikt over belastingverkwisting terwijl je zelf aan het staatsinfuus hangt.
Zo voorspelbaar dit.
Ts
Misschien omdat het euthanasie isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:02 schreef PassieP het volgende:
[..]
Heb 3x euthenatie gevraagt maar niet gekregen ,jammer he !
bullshit. Ik snap dat je graag een punt wilt maken, maar dan moet je wel met feiten komen en geen onzin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef PassieP het volgende:
[..]
Omdat de partijvertegenwoordiging de meest invloedrijke persoon voordraagt.
Nu gaat het allemaal om macht in de politiek vandaar dat er een revolutie nodig is.
Ik hoop dat we ooit een regering van meer kennis en invloed krijgen.
Nu lezen de politici gewoon een verhaal op wat voor ze is geschreven.
De persoon met de meeste charisma en vriendjespolitiek wordt het gezicht van de partij.
Politiek is consessies maken en daarin wordt nu te veel naar het zakenlijke gekeken.
En te weinig naar het menselijke aspect.
Ik hoor de hele dag door mensen klagen over hoe duur de Euro is.
Zelf heb ik ook me patatje en snack voor 5 gulden gekocht
Nu red je dat net met 5 Euro=12 Gulden
Netto dag salaris is niet van 100 Gulden naar 200 Euro gegaan
Mischien geeft dat een verschil weer in het bestedings vermogen 10 terug en nu
Vind je het gek dat we in een recessie komen
We hebben amper geld over om iets uit te geven na de vaste lasten
Natuurlijk kan dat niet ,maar een kosten verdubbeling en geen loon verdubbeling.quote:Ik weet het nog beter. Laten we de moderne economie afbreken en terug gaan naar de 19e eeuw. Toen was brood nog een kwartje.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)derland-tiende.dhtmlquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef PassieP het volgende:
[..]
We hebben een van de slechtste scholen van europa nu qua reputatie.
Was laatst op tv en dat terwijl we 10 jaar terug in de top 5 stonden.
Tuurlijk zien er slim uit met spelling correctie op wereld nivo zijn we niets meer.
Dat zie ik liever zoals 10 jaar terug om weer trots te zijn op NL.
Een enquête is echt de slechtste manier om te bedenken welk land het beste onderwijs heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef ETA het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)derland-tiende.dhtml
Hoppa, NL 10e ter wereld. Nu u weer met bijelkaar verzonnen onderbuikgevoelens.
inflatie over laatste 10 jaar is 1,8%, dit is niet uitzonderlijk. Lonen zijn zelfs harder meegegroeid muv 2005: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)010/2010-3020-wm.htmquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef PassieP het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet ,maar een kosten verdubbeling en geen loon verdubbeling.
En dat in 10 jaar tijd.
het gaat tenslotte om reputatie, iets wat sowieso subjectief is. Een enquete is dan geen slechte manier om het te meten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een enquête is echt de slechtste manier om te bedenken welk land het beste onderwijs heeft.
Het spijt me vriend, maar je raaskalt. Ik heb er geen ander woord voor. Enige vorm van logica en argumentatie ontbreken, laat staan enige blijk van kennis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef PassieP het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet ,maar een kosten verdubbeling en geen loon verdubbeling.
En dat in 10 jaar tijd.
DAT is geen gezonde natuurlijke economishe groei ,maar kunstmatige groei met onderdrukking als doel.
Ik durf te wedden dat mensen nu veel meer schulden hebben dan 10 jaar geleden.
Ben je niet credietwaardig dan kan je geen kant op.
We hebben nu veel minder geld te besteden dan 10 jaar terug.
Alles kost geld in de wereld ,Dus we hebben minder vrijheid dan 10 jaar terug.
Dat is geen groei maar achteruitgang
We hebben een van de slechtste scholen van europa nu qua reputatie.
Was laatst op tv en dat terwijl we 10 jaar terug in de top 5 stonden.
Tuurlijk zien er slim uit met spelling correctie op wereld nivo zijn we niets meer.
Dat zie ik liever zoals 10 jaar terug om weer trots te zijn op NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |