Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je bowlingbal meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoelaat begint het feestje? En moet ik zwemspullen meenemen?
Hmm heb je mijn tijd ook al? anders moet ik weer Forza4 aanzettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Kutstudent het volgende:
Kutpierre, met die kuttijd van je in die kutzonda.Sterf.
Nee denk het niet. Ik ga er morgen wel weer mee bezig denk ik, eerst film afmakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm heb je mijn tijd ook al? anders moet ik weer Forza4 aanzetten
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je steengrill mee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je bowlingbal mee
heb dat vroeger wel eens gedaan, mensen uitnodigen en zeggen dat ze zwemspullen mee moesten nemen, en dan gewoon niet gaan zwemmenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je bowlingbal mee
Neem maar mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je steengrill mee!
Gezellig bij je ouders op de bankquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neem maar mee.Jullie komen maar langs hoor, niet dat jullie dat doen maar toch. Er is genoeg bier.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb dat vroeger wel eens gedaan, mensen uitnodigen en zeggen dat ze zwemspullen mee moesten nemen, en dan gewoon niet gaan zwemmen
Haha nee die verjaardagen gaan hier net wat anders dan bij ''normale'' families.quote:
Nee, de unicorn-cars die alleen op een bepaalde manier kon verkrijgen. Zoals de RX-7 Spirit Type-A, Subaru S204 etc. RX-7 krijg je als je preordert en het bonnetje naar Turn10 stuurt, staat wel iets over op de website. Die S204 kreeg je alleen als je op een bepaald moment iets op hun forums zettequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ik kreeg in Forza 3 altijd auto's van Turn 10, weet niet of je het daar over hebt?
Oh, nou dan denk ik het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, de unicorn-cars die alleen op een bepaalde manier kon verkrijgen. Zoals de RX-7 Spirit Type-A, Subaru S204 etc. RX-7 krijg je als je preordert en het bonnetje naar Turn10 stuurt, staat wel iets over op de website. Die S204 kreeg je alleen als je op een bepaald moment iets op hun forums zette. Die S204 heeft dus praktisch niemand. Verder nog de Gallardo Superleggera, de Ferrari Scuderia etc.
Die zijn het volgens mij niet, ik heb ook nog wel een Season's Greetings GT-R staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh, nou dan denk ik het niet. Alleen maar die auto's van Turn10 gekregen met paint van een game
Mijn snelste tijd was iets minder dan 1 seconde langzamer dan pietermans, en ik stond 3e van m'n friendslist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm heb je mijn tijd ook al? anders moet ik weer Forza4 aanzetten
Nooit geweten van die pre-order bon, mailtje moet dan toch ook goed zijn? Nja morgen ff pre-orderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zijn het volgens mij niet, ik heb ook nog wel een Season's Greetings GT-R staan![]()
Die S204 kan je kopen in de auction house, kosten alleen wel iets van 80 miljoen credits![]()
Die RX-7 is relatief makkelijk, bonnetje van je preorder mailen naar Turn10, dan zit je in het preorder incentive program. Krijg je tijdens Forza 4 ook weer de hele tijd extra gratis auto's
Ja, gewoon je aankoopbevestiging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nooit geweten van die pre-order bon, mailtje moet dan toch ook goed zijn? Nja morgen ff pre-orderen
Denk wel bij mediaoffer
Voor deel 3 boeit het niet, ga alleen nog maar voor die Driver levels auto's en die je al in de garage hebt staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, gewoon je aankoopbevestiging.
Check hier:
http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/
Weet alleen niet of het nog kan, proberen kan nooit kwaad
Fuck yeah.quote:Stijl vindt je hier, gevoel vindt je hier, alles op zijn plek, half mens, half stier.
Arnhem woonde je toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neem maar mee.Jullie komen maar langs hoor, niet dat jullie dat doen maar toch. Er is genoeg bier.
Deze ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
Damn, wanneer is die uitslag van die GOW3 prijsvraag.
Hmm, grrr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Awwwwwwwyeah, een seconde onder de tijd van Nick in de Zonda
Alleen Pieter haal ik niet in, want ik kan niet zo snel als ik zelf moet schakelen
En dat hebben we ook ff opgelostquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Awwwwwwwyeah, een seconde onder de tijd van Nick in de Zonda
Alleen Pieter haal ik niet in, want ik kan niet zo snel als ik zelf moet schakelen
Kun je eindelijk met een meisje in contact komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nee, anderhalf à twee uur treinen richting nijmegen wordt hem niet
Daar maak je wel 1 foutjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef Rossdale het volgende:
Jammer dat ik dan alsnog 2 seconden sneller ben in de BMW
GOED PUNT IK KOM ER METEEN AANquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je eindelijk met een meisje in contact komen.
oostervoedsel is heel veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Een kilo oosters magnetronvoedsel op je bord! BAM!!
kijk rossdale is wel ergens goed inquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Zo hop, ook snelste in de ferrari en nu vind ik het wel weer genoeg geweest:')
Die is wel focking vlug manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Ergens raak ik heel even de muur, maar anders kwam ik zo'n auto'tje niet voorbij zonder van mijn gas af te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar maak je wel 1 foutje![]()
Edit : en weer sneller
En nu zonder stability!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Het duurt ruim 2 jaar voordat ik een game gevonden heb waar ik wel aardig in ben... MAAR DAN HEB JE OOK WATquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk rossdale is wel ergens goed in
meh, doe mij maar een schooterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het duurt ruim 2 jaar voordat ik een game gevonden heb waar ik wel aardig in ben... MAAR DAN HEB JE OOK WAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |