Hmm, grrr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Awwwwwwwyeah, een seconde onder de tijd van Nick in de Zonda
Alleen Pieter haal ik niet in, want ik kan niet zo snel als ik zelf moet schakelen
En dat hebben we ook ff opgelostquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Awwwwwwwyeah, een seconde onder de tijd van Nick in de Zonda
Alleen Pieter haal ik niet in, want ik kan niet zo snel als ik zelf moet schakelen
Kun je eindelijk met een meisje in contact komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nee, anderhalf à twee uur treinen richting nijmegen wordt hem niet
Daar maak je wel 1 foutjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef Rossdale het volgende:
Jammer dat ik dan alsnog 2 seconden sneller ben in de BMW
GOED PUNT IK KOM ER METEEN AANquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je eindelijk met een meisje in contact komen.
oostervoedsel is heel veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Een kilo oosters magnetronvoedsel op je bord! BAM!!
kijk rossdale is wel ergens goed inquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Zo hop, ook snelste in de ferrari en nu vind ik het wel weer genoeg geweest:')
Die is wel focking vlug manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Ergens raak ik heel even de muur, maar anders kwam ik zo'n auto'tje niet voorbij zonder van mijn gas af te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar maak je wel 1 foutje![]()
Edit : en weer sneller
En nu zonder stability!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Het duurt ruim 2 jaar voordat ik een game gevonden heb waar ik wel aardig in ben... MAAR DAN HEB JE OOK WATquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk rossdale is wel ergens goed in
meh, doe mij maar een schooterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het duurt ruim 2 jaar voordat ik een game gevonden heb waar ik wel aardig in ben... MAAR DAN HEB JE OOK WAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |