Gisteren genoeg Aygo's total loss gereden iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, blijf maar botsen tegen die fucking speelgoed-autootjes.
Precies, dat is niet waarvoor ik Forza speel. Dan ga ik wel weer NFS spelen ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, blijf maar botsen tegen die fucking speelgoed-autootjes.
Hier alleen maar setjes vanaf 10quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, 6 t/m 10 is volgens mij standaard en daarna 15 en groter geloof ik. H weet ik niet, als je een 8 hebt ram je die volgens mij gewoon overal in
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier alleen maar setjes vanaf 10. Ja ik weet niet of een gewone torx ging werken, en aangezien die H sowieso past als je kijkt naar die schroeven
Pfff op elke race sneller als Ross.
Heb je net ingehaald.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Gisteren had ik nog overal de snelste tijd. Nouja alleen mister en wietvierteen hadden toen tijden neergezet, maar dan nog
Pierre rijd hier op sommige nog snellerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Gisteren had ik nog overal de snelste tijd. Nouja alleen mister en wietvierteen hadden toen tijden neergezet, maar dan nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al unicorn-cars in Forza 3? Die kan je namelijk meenemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet nog wel een keer Forza 3 op starten, zodat ik sommige auto's ook in Forza 4 kan gebruiken
Ja! Dan voel je de puntjes op de sticks weer. En je voelt dat de controller een textuur heeft, in plaats van dat ie glad is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Met een nieuwe controller spelen voelt raar.
Uhm ik kreeg in Forza 3 altijd auto's van Turn 10, weet niet of je het daar over hebt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je al unicorn-cars in Forza 3? Die kan je namelijk meenemen
Heb net 4 taarten gemaakt voor mijn verjaardag morgen.quote:
Hoelaat begint het feestje? En moet ik zwemspullen meenemen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb net 4 taarten gemaakt voor mijn verjaardag morgen.Een bokkepootjestaart, appeltaart, monchou en chocolade.
Die is nog lang niet perfect helaas, voorlaatste bocht voor de finish nekt me de hele tijd. Evenals die bocht voordat je de tunnel ingaat..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Kutstudent het volgende:
Kutpierre, met die kuttijd van je in die kutzonda.Sterf.
Volgens mij moet ik dan ook maar even langskomenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb net 4 taarten gemaakt voor mijn verjaardag morgen.Een bokkepootjestaart, appeltaart, monchou en chocolade.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:12 schreef Fsmxi het volgende:
Heeft onze resident scheikundige Ros van Daal toevallig ooit met dit spul gewerkt? Lijkt me wel lekker nasty spulNopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij werken voornamelijk niet met chloride-houdende materialen. Tijdens de verbranding kom dan namelijk HCl vrij die onze ontstekers anders zo de motoren worden inblazen. Deze metalen monsters houden over het algemeen niet zo van corrosieve materialen
We doen wel dingen met Cl verbindingen hoor, maar gelukkig is dat niet zo nasty als hetgene wat jij net post
Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |