abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:09:00 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102648258
Deeltje zoveel eigenlijk al, want het is volgens mij TRU's langstlopende reeks!
Het vorige deeltje vind je in ieder geval hier.

De bedoeling van dit topic is voor iedereen die zich daarvoor aanmeldt een lezing, een reading of wat je ook kan, gratis te doen. Het is voor iedereen die wat oefening kan gebruiken of om bekend te worden met de werking van een orakel zoals de I-ching of de Tarot bijvoorbeeld.

We houden hier de slowchat liever tot het minimum om het overzichtelijk te houden, mocht je graag een discussie willen voeren over de werking, wees dan zo aardig om een apart topic daarover te openen. Voor vragen over de Tarot kun je in ieder geval daar al terecht: Tarot: De basis II

Het huidige lijstje van wachtende
voor, ja wie eigenlijk?
=======================
Vogeltjesdans
ramolino
sweetdancegirl
MissVanity

*************************************

Het huidige lijstje van wachtende
voor MissVanity
=======================
Plieniemienie
Fratz
Babipangang
Speedfight
Nikmans
=======================

[ Bericht 1% gewijzigd door vogeltjesdans op 22-02-2012 13:32:02 ]
The truth was in here.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:13:21 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102648390
@rac ik wacht dan nog even op reactie van Summers aangezien je bij Miss bovenaan staat. Mocht Summers snel reageren en Miss nog geen tijd hebben gehad doe ik jou er achteraan! :)
The truth was in here.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:35:56 #3
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_102649155
Prima !
  Grootste baggeraar 2022 maandag 3 oktober 2011 @ 15:09:28 #4
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_102650184
Even de TT aangepast en topic gelinkt, ik dacht dat dit deel drie was?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:12:46 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102650294
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
ik dacht dat dit deel drie was?
Ga jij eens snel de search gebruiken, eerder topic #25 ofzo..
The truth was in here.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 3 oktober 2011 @ 15:26:51 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_102650718
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga jij eens snel de search gebruiken, eerder topic #25 ofzo..
;(

En ik doe nog wel zo mijn best ;(

TT zo goed? ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:32:39 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102650920
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

;(

En ik doe nog wel zo mijn best ;(

TT zo goed? ^O^
Prima toch, wat boeit dat nummer nou ;)
The truth was in here.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:27:22 #8
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102652608
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

;(

En ik doe nog wel zo mijn best ;(

TT zo goed? ^O^
Weten we toch! *;
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:36:41 #9
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_102652952
Ik ken de mensen die hier nu komen nog niet zo goed, maar mag ik even meekijken?

Misschien, als iemand geinteresseerd is, kan ik ook een legging voor iemand doen?
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:43:21 #10
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102653240
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik ken de mensen die hier nu komen nog niet zo goed, maar mag ik even meekijken?

Misschien, als iemand geinteresseerd is, kan ik ook een legging voor iemand doen?
Welkom :D ^O^
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_102653284
Ben wel nieuwsgierig, maar ik lees nog even mee hoe het allemaal in zijn werk gaat :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:44:55 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102653300
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik ken de mensen die hier nu komen nog niet zo goed, maar mag ik even meekijken?
Natuurlijk , er is vast iemand die een legging wilt ^O^ ( ik sta bovenaan en ben vandaag aan de beurt :) )
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:45:50 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102653339
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk , er is vast iemand die een legging wilt ^O^ ( ik sta bovenaan en ben vandaag aan de beurt :) )
Vandaag ga ik niet meer redden, morgen dus *)
The truth was in here.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:47:00 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102653384
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vandaag ga ik niet meer redden, morgen dus *)
Cool ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:49:58 #15
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102653494
@ Fratz: Om je keuze makkelijker te maken, ik ben net begonnen met leggingen. Bastard heeft meer ervaring. Maar mijn lijstje is wel korter ;)
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 16:58:25 #16
34726 Fratz
Max
pi_102653830
Hoi MissVanity!
Je mag best op mij oefenen hoor :)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:10:58 #17
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102654262
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:58 schreef Fratz het volgende:
Hoi MissVanity!
Je mag best op mij oefenen hoor :)
Ok :D Dan ga je op mijn lijstje ^O^
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:33:06 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102689977
Hi Summers,

Voor jou ga ik ook een ander legpatroon uitproberen! :9
Hij is gebaseerd op de kaart "de geliefden" in het spel en heeft 6 kaarten liggen.
Iedere kaart is eigenlijk een vraag op zichzelf waarmee je uiteindelijk een totaalplaatje gaat krijgen. Ik doe hem voor het eerst, ben heel benieuwd wat het gaat worden.

1. Hoe heb ik de liefde ervaren in mijn leven.
2. Wat heeft liefde gedaan.
3. Waar verlang ik naar.
4. Wat weerhoudt mij.
5. Wat vraagt de liefde van mij
6. Wat kan de liefde mij geven.

Nou ik heb de kaarten inmiddels geschud en neergelegd. Tijdens het schudden viel 1 kaart dwars (dus ineens zichtbaar) en die heb ik er voor de zekerheid bijgelegd.
Zo'n kaart die kennelijk mee wil doen wil ik altijd even benoemen en misschien dat het wat zegt, zou ook helemaal overbodig kunnen wezen dus dan focussen we verder op de 6 kaarten.
De kaart die "dwars deed" is zwaarden 7, dit is een kaart met een beetje een stiekeme heimelijke sfeer er op. Iemand die ongezien de spullen weg komt halen wanneer iedereen in rust is. Hij lijkt iemand die te vertrouwen is, maar achteraf blijkt hij een hele andere agenda er op na te houden en voor veel pijn zou kunnen zorgen.
Ik vertel dit in de 3e persoon maar dit verraadt kan ook heel goed bij de vraagsteller zelf liggen en er niet misschien eens bewust van wezen. Scheppen van moeilijkheden, opwerpen van opstakels, spelen van mindgames met mensen waar misschien zelf de humor van ingezien word maar bij de andere helemaal niet zo word beleefd. Dat zou nare gevoelens bij iemand kunnen geven wat niet de bedoeling of de intentie hoeft te wezen.
Anderzijds, deze kaart kan ook heel goed aangeven in het spel der liefde dat er gerommeld word aan iemand die al in een relatie leeft. Ondermijnen van de relatie of het huwelijk is bij die 3e persoon dan nog helemaal niet in beeld.
Nogmaals deze kaart kan 2 kanten op,, of slaan op jezelf als aanstichter dan wel slaan op jezelf als slachtoffer, in dat laatste geval zou ik kunnen denken dat de ervaringen die eerder opgedaan zijn nog steeds parten spelen in je huidige beleving van de liefde.
Ik leg deze kaart even opzij, misschien dat je mij (per pm eventueel) zou willen laten weten wat het nut van deze kaart zou wezen..

Goed, door naar kaart 1, De gehangene. De gehangene op deze positie zou kunnen aangeven dat je liefde ervaart als iets waarin jij vaker wat moet opgeven of opofferen dan de andere dat doet. Jij bent degene (vlgs de kaart dan he) die zich schikt naar de ander. Je geeft heel veel en er komt misschien weinig voor terug waardoor de relaties uiteindelijk uitlopen op crisis situaties.
Wederom word een relatie gestart en wederom loop je tegen de zelfde gehangene aan en loopt de relatie weer om min meer dezelfde reden misschien op de klippen.
Je steeds dienstbaar opstellen, alles weggeven uit je goede hart en toch blijkt het dan weer de verkeerde kerel te moeten wezen. Onzekerheid, frustraties, twijfels en misschien is een andere kijk op de situatie net wat de gehangene vraagt.

Op positie 2 (wat heeft liefde gedaan) heb ik zwaarden 3 liggen. Deze kaart beeldt uit dat er veel hartenpijn hoort bij de liefde voor jou. Misschien vanuit die opoffering waar ik het net over had en dat dan uiteindelijk blijkt dat de andere toch niet hetzelfde voelt voor jou dan dat jij dat voor hem (of haar) zou voelen. Ik heb het hier over meerdere relaties, dat bedoel ik niet zo het zou ook een eenmalige kwestie kunnen wezen van een langdurige relatie waarvan je nog steeds de gevolgen merkbaar beleeft. Vast zitten nu in de beleving van nieuwe liefde omdat iemand eerder je hart zo zeer gedaan heeft. Heel erg behoedzaam acteren nu. Wat heeft liefde gedaan, deze kaart zegt vooral veer hartenzeer.

Positie 3 waar verlang ik naar, ik heb zwaarden 9 en dat is een persoon die snachts wakker ligt en zich zorgen maakt. Dat is natuurijk niet waar je naar verlangt maar als ik er langs heen ga kijken zou ik kunnen denken dat je je wel zorgen maakt over het liefdesleven en je dat dus eigenlijk voorbij wil hebben. Je dus juist geen zorgen hoeven te maken want dan in een hele fijne en vooral vertrouwde relatie wezen. Denken "is de liefde wel voor mij weggelegd" "bestaat er wel een ware" "wanneer ben ik aan de beurt als ze potjes met geluk gaan uitdelen" dat zouden kwesties kunnen wezen waar je mee worstelt, denkpatronen.

Positie 4 wat weerhoudt mij, ik zie een bekers 5 hier.
Deze man is in rouw om bepaalde emotionele gebeurtenissen en er is een moment die hij voorzichzelf nodig heeft om daarna door te kunnen gaan.
Mocht dus die hartenpijn waar ik het eerder over heb gehad nu inderdaad zo zwaar wegen dat je eigenlijk nog niet te boven bent van die relatie dan zit je feitelijk nog steeds in die rouwperiode.
Nog steeds een stuk verwerking nodig waardoor je nog niet in staat bent om eerlijk (en daar zou die zwaarden 7 best eens op kunnen wijzen, die dwarse kaart) in een nieuwe verbintenis te gaan. Want je verwacht dat het toch hetzelfde zal gaan lopen dus heeft dat misschien geen eerlijke kans van slagen. Oook voor de partner niet.
Hier zou de gehange best bij willen helpen, omkeren, ander licht laten schijnen, nieuwe inzichten, durf en moed. Maar deze kaart laat zien dat de liefde niet optimaal beleefd zou kunnen worden daar er nog steeds sprake is van een rouwband om je gevoel heen, je kan je nog niet helemaal geven voor de nieuwe liefde wellicht.

De volgende kaart zwaarden 4 onderstebven, wat vraagt de liefde van mij. Nou gelukkig ondersteboven dan want nu word er gevraagd om hernieuwde activiteit.
Na een periode van rust (de persoon op de kaart is in staat van meditatie) is het nu tijd om op te staan en opnieuw zaken te gaan beleven. Zaken in het verleden zijn afgehandeld (de rouw heeft zijn plek gekregen) en er word nu gevraagd naar hernieuwde inspanningen, frisse kijk op de dingen hebben. Nieuwe belangstellingen tonen. Er op uit gaan.
Wat deze kaart ook betekent is dat de zaken uit het verleden aangepakt gaan worden. De persoon op de kaart is ten ruste om daarna verder te gaan met waar hij was, er was even een bezinningmoment en nu trekt hij weer ten strijde.. althans, afgeleidt aan het zwaard wat naast hem ligt krijg ik altijd het idee dat er nog strijd of een appeltje te schillen is wat natuurlijk niet zo bloeddorstig is zoals ik het nu vertel, hoeft niet, maar kan wezen dat je nu toch echt de zaken uit het verleden moet oplossen met jezelf. Hernieuwde activiteit word er gevraagd, of afrekenen met de spoken uit het verleden, of nieuwe zaken gaan aanpakken omdat die spoken al opgelost zijn en je er klaar voor bent.

Wat een mooie kaart uiteindelijk voor je als laatste kaart op de plek wat kan de liefde mij geven.
De keizerin.
De keizerin is een toonbeeld van overdaad, van stromende liefde, is de beeltenis van geven en laten groeien met liefde en kracht iets groot maken. Het is een sensuele kaart, het is een hele vrouwelijke kaart, het is moeder natuur op zijn best het is met heel veel liefde en zorg bemoederen van nieuwe ontwikkelingen. Wat de kaart dus eigenlijk zegt op deze plek is dat als er opgeruimd is er weer heel veel gevoel kan gaan stromen. En dat ga je uitstralen ook, en dat zal jezelf heel veel goeds en moois kunnen gaan brengen. Het is een kaart wat kan duiden op uitingen van liefde, zwangerschappen, trouwen, samen wonen, meestal in andere volgorde als dat ik ze nu noem waarschijnlijk maar dat soort momenten zijn keizerinmomenten.
Liefhebben, geven en krijgen, bevruchtingen, groei, dat zijn de zaken die de liefde je kan geven.. eigenlijk een hele logische kaart op deze positie!

Nou dat zijn de kaarten.. ben heel erg benieuwd in hoeverre je denkt dat het kan passen bij je eigenlijk! Hier, PM of mail, allemaal goed ;)

:*

The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:23:43 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102692205
Wauw mooie legging _O_

Die kaart die er spontaan uitviel was zeg maar de invloed van alles maar je hebt me helemaal gespiegeld .
Ik kom er nog wel een keer op terug in pm
maar hartstikke bedankt , je hebt mijn energie helemaal opgepakt en samengevat ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:47:20 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102693501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Summers het volgende:
Wauw mooie legging _O_

Die kaart die er spontaan uitviel was zeg maar de invloed van alles maar je hebt me helemaal gespiegeld .
Ik kom er nog wel een keer op terug in pm
maar hartstikke bedankt , je hebt mijn energie helemaal opgepakt en samengevat ^O^
Wat leuk om te horen dat je het herkend, ik hoop dat je er ook iets mee kan!
Toch altijd belangrijk die extra kaart zie ik maar weer. ;)
The truth was in here.
pi_103071838
Ik zou graag een reading willen aan de hand van naam, geboortedatum en foto :) Ben erg benieuwd wat iemand over mij kan vertellen. Wie durft?

[ Bericht 10% gewijzigd door babipangang op 14-10-2011 13:48:22 ]
pi_103627773
Niemand? :{
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:17:25 #23
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_103628048
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef babipangang het volgende:
Niemand? :{
Sorry maar ik kan dat niet. Ik doe alleen kaartleggingen.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:25:26 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103628385
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef babipangang het volgende:
Niemand? :{
Dat heb ik wel een aantal keer gedaan maar met wisselend succes, niet goed genoeg voor mij om dat te doen voor je, maar zou best durven natuurlijk ;)
The truth was in here.
pi_103628950
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan dat niet. Ik doe alleen kaartleggingen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat heb ik wel een aantal keer gedaan maar met wisselend succes, niet goed genoeg voor mij om dat te doen voor je, maar zou best durven natuurlijk ;)
Iets anders spiritueels ook goed hoor, noem maar wat op, ben erg nieuwsgierig :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')