De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag datquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:02 schreef LompeHork het volgende:
De vrouw die naamtopics haat opent naamtopics!
Nouja ik hoor er wel één maar die is ver weg, diegene die ik hoor te horen is stuk denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed geregeld daar
Ik woon trouwens recht tegenover zo'n sirene en het klinkt hier nogal hol.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik hoor er wel één maar die is ver weg, diegene die ik hoor te horen is stuk denk ik
Te laat!!quote:
Pas op! Er WAS een ramp!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat!!
Lekker handig wel tijdens een ramp. Gevaar is voorbij en dan gaan we mensen waarschuwen
Oh wat jammer dat u het niet heeft overleefd, wie weet de volgende keer!quote:
REMLOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Zullen we de volgende keer al die topics in R&P openen?
geef mij er dan ook maar eenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil mij een abo geven zodat ik P_z kan blocken?
Misschien kan glowmouse iets inbouwen zodat we P_z gewoon sowieso kunnen blocken. Abo of nietquote:
Daar was toch al een naam voor?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien kan glowmouse iets inbouwen zodat we P_z gewoon sowieso kunnen blocken. Abo of niet
Bedreiging, ban.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar was toch al een naam voor?
[ afbeelding ]
Ik snap de connectie naar P_z blocken nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar was toch al een naam voor?
[ afbeelding ]
Plaatje was ook randomquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de connectie naar P_z blocken niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |