De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 alweerquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef coban het volgende:
Ik ga nu faln mrja
Aight werd je nou 20 of 21?
Ik zei alleen dat 25 oud wasquote:
Jij bent 31? Jij oude lul.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wil net zeggen, '90, da's precies 10 jaartjes jonger dan ik.
welk vak?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Ik moet nog tekening maken en alles
Nja heb nog 24 uur.
Ja hier heb ik weken naar vooruit gekekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Nja heb nog 24 uur.
Wat voor tekening moet je maken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Nja heb nog 24 uur.
watquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
Ikbenserieus heeft een ban en vraagt wat jullie van hem vinden. Nou?
is hij serieus?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
Die had die UI met die teddybeer toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
Gefeliciflapstaartquote:
deed je dat dan niet met je 2 meterquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me hier opeens niet meer thuis tussen al dit jonge grut.
hahaha nouhoiuuuuquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Je weet niet hoe hard ik moest lachnnn omg
Ggomggogm
Hihi je bent 11 jaar ouder dan ik benquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me hier opeens niet meer thuis tussen al dit jonge grut.
Ik snap de grap nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Je weet niet hoe hard ik moest lachnnn omg
Ggomggogm
hoe oud?quote:
Snel doen danquote:
je moet doen wat je hart je ingeeftquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef coban het volgende:
Aight wat moet erop? Moet het met stift en kleurtjes?
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef aight1 het volgende:
hey zware leventje morgen weer vroeg opstaan
dus
slapen
hou van jullie
slaap lekkerrrquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef aight1 het volgende:
dus
slapen
hou van jullie
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef aight1 het volgende:
dus
slapen
hou van jullie
ik ben jonger.quote:
Oh ja, jij was 16.quote:
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
linksboven staat or kutgallery.com
quote:
ben ik nogsteedsquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, jij was 16.Helemaal vergeten.
[..]
Ja, ik zag het.
WAT EEN LEKKERDINGquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
Ik kwam dit op facebook tegen.
Iemand die disneyhelden op een iets andere manier afbeeldt..
[ afbeelding ]
ga zelf weg yoquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ALLE MENSEN ONDER 17 NU UIT DEZE TOPK
Ik ben 12, wat is dit? Die zin is wel heel toepasselijk hier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
Ik kwam dit op facebook tegen.
Iemand die disneyhelden op een iets andere manier afbeeldt..
[ afbeelding ]
Allemaal zwijmelende meisjes eronderquote:
alleen dat lichaamquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Allemaal zwijmelende meisjes eronder![]()
deze is ook lekker fout![]()
[ afbeelding ]
Goedzo.quote:
best wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben 12, wat is dit? Die zin is wel heel toepasselijk hier.
Er zijn blijkbaar een hele zooi van die plaatjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er geen gevoelns bij. Ben ik lesbisch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aidsquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef Saisai het volgende:
ieuw ik sla net een hele grote mug dood op mn arm en nu zit ik onder het bloed van anderen![]()
![]()
![]()
eraf likkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef Saisai het volgende:
ieuw ik sla net een hele grote mug dood op mn arm en nu zit ik onder het bloed van anderen![]()
![]()
![]()
Dit geloven.quote:
Jawel, ik voelde me baas boven baas hier met m'n lengte.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
deed je dat dan niet met je 2 meter
Nee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi je bent 11 jaar ouder dan ik ben
Orkut niet kennen.quote:
HOE DURF JEquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef Saisai het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Slaap lekkerquote:
Handen wassen ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:26 schreef Saisai het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:28 schreef 92Merel het volgende:
Speciaal voor MKOmgg hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben allemaal een jeweetwel![]()
Speciaal voor MKDit klopt niet, Tarzan heeft nu een echte onderbroek aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Speciaal voor MKhaha uber! jammer dat mannen er niet echt zo uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
28, dan ben je nog steeds een oude lul in mijn ogen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit geloven.
[..]
Jawel, ik voelde me baas boven baas hier met m'n lengte.
[..]
Nee hoor1 jaartje.
[..]
Orkut niet kennen.____!
Hihihi jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omgg haha
ze hebben allemaal een jeweetwel
Misschien heeft Jane hem opgevoed?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit klopt niet, Tarzan heeft nu een echte onderbroek aan.
Soms wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha uber! jammer dat mannen er niet echt zo uitzien
20 ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
28, dan ben je nog steeds een oude lul in mijn ogen.
Een piemel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omgg haha
ze hebben allemaal een jeweetwel
20 is oké.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihihi ja
[..]
Misschien heeft Jane hem opgevoed?
[..]
Soms wel ja.
[..]
20 ?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
28, dan ben je nog steeds een oude lul in mijn ogen.
Mensen die niet lezen.quote:
Maak eens schoon vriendquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij mij niet, ze zijn klein maar dikke invasies elke dag.
komt omdat je zo lekker bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij mij niet, ze zijn klein maar dikke invasies elke dag.
Van Narnia, eentje die echt bestaat dusquote:
quote:
geboortedatum: 05-06-1981quote:
Nee van die prikvliegjes die komen van buiten.quote:
Ja, dat zal het zijn. Ik heb het zwaar.quote:
Ik zie het ook ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dude, dat zijn homo's, kijk eens hoe ze zwoel naar elkaar kijken.
Kijk, wat ze doen vermindert de knapheid nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op je lippen bijten als meisje doe je alleen als je "bezig" bent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Bijten jullie soms ook gewoon op jullie lip, vooral als je druk bezig bent met iets?
Die heten muggen. of neefjes in het noorden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef JApieman het volgende:
Nee van die prikvliegjes die komen van buiten.
Ik herkende gewoon dat dat Narnia was.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Van Narnia, eentje die echt bestaat dus![]()
Orlando Bloom zit er ook tussen
[..]
ik kauw altijd bruut kauwgom danquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Bijten jullie soms ook gewoon op jullie lip, vooral als je druk bezig bent met iets?
Ja neefjes noemen wij ze ook altijd maar dan zijn er hier vast wel mensen die niet weten wat ik bedoel enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die heten muggen. of neefjes in het noorden.
In de film zijn het broersquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verdacht dit..quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik herkende gewoon dat dat Narnia was.
Jawel, want dan willen ze dat mannen hun ook knap vinden, en dat is gewoon viesbah.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kijk, wat ze doen vermindert de knapheid niet
JIJJJJquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op je lippen bijten als meisje doe je alleen als je "bezig" bent.
Wacht..
Ik las vroeger alle boeken van Narnia.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In de film zijn het broers
[..]
Verdacht dit..
Je mocht willen dat je er zo uitzagquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, want dan willen ze dat mannen hun ook knap vinden, en dat is gewoon viesbah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Misschien ben ik wel veel knapperquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je er zo uitzag
Incest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar in de wereld van regel 34 is alles mogelijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:37 schreef Rezania het volgende:
Ik kwam dit tegen, wat is dit?HAALW MEGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam dit tegen, wat is dit?Rule 34 man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam dit tegen, wat is dit?haha uber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ik kwam dit tegen, wat is dit?OMGGGGGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jawel hoor, maar ik heb zo mijn momenten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht bbq is nette jongen maar nee hoor
Doorprikken met een naald en alles eruit laten lopen.quote:
dat is niet lief!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doorprikken met een naald en alles eruit laten lopen.
Ik begrijp hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb zo mijn momenten.
Wat denk je dat die dokter morgenochtend gaat doen dan?quote:
Ik weet niet hoe jij je puisten noemt, bij mij heten ze doorgaans geen oor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doorprikken met een naald en alles eruit laten lopen.
uitspuitenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat denk je dat die dokter morgenochtend gaat doen dan?
Je kan toch een puist in je gehoorgang hebben? Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je puisten noemt, bij mij heten ze doorgaans geen oor.
Niet in m'n gehoorgang, wel op m'n oorlelquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch een puist in je gehoorgang hebben? Dat heb ik ook wel eens gehad.
Dat was niet zo bedoeld jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat begrijpt, na je lipbijt-post.
Ja, kan heel spannend zijn inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:42 schreef coban het volgende:
[..]
Dat was niet zo bedoeld ja
Meer van uit spanning ofzo. Of automatisch.
Omggggg jij vat alles verkeerd opquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, kan heel spannend zijn inderdaad.
Hier moest ik wel even over nadenken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien vat jij het wel verkeerd op.
Daar had ik ook op gehoopt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:45 schreef coban het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even over nadenken.
Slaapelkekkeerrquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dag liefies ik ga naar bedje toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat je bed roeptquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:47 schreef coban het volgende:
Als ik ogen dichtdoe zijn ze zwaar en wilt moeilijk open.
Wat zou dit kunnen betekenen?
Ja. Jij bent nogsteeds viespeuk en ik niet omdat ik een lief net moslimmeisje ben hahahahhah heksenlachquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Jij bent nogsteeds viespeuk en ik niet omdat ik een lief net moslimmeisje ben hahahahhah heksenlach
WEL HAHAHAHA GA MAAR LEKKER IN HOEKJE KRUIPEN IN FOETUSHOUDING EN JANKEN ALS EEN BITCHHquote:
Nee, ik hou er wel van als je me vernederd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:50 schreef coban het volgende:
[..]
WEL HAHAHAHA GA MAAR LEKKER IN HOEKJE KRUIPEN IN FOETUSHOUDING EN JANKEN ALS EEN BITCHH
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik hou er wel van als je me vernederd.
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik hou er wel van als je me vernederd.
Niet als je het met liefde doet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:57 schreef coban het volgende:
Ik heb hier nog nooit iemand geslagenals ik sla dan gaan jullie janken keihard.
ik ook eerste x inchecken allesquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:58 schreef coban het volgende:
Morgen mag ik voor het eerst OV gebruiken![]()
Ga je Oceanview gebruiken?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:58 schreef coban het volgende:
Morgen mag ik voor het eerst OV gebruiken![]()
Liefdequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet als je het met liefde doet.
Je houdt de kaart voor de scanner, wacht tot je bliep hoort en dan loop je door.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ook eerste x inchecken alles
Ik ben bang.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ook eerste x inchecken alles
kusjes teruggg slaap lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:02 schreef coban het volgende:
Jongons.
Ik ga slapen. Ik ga lucide dromen over dat ik bbq en rez helemaal ga knuppelen tot ze helemaal ingedeukt op de grond liggen
Klinkt raar ikweet
Vind jullie wel aardig hoor niet huilen.
Kusjenssssss voor meisjes.
Handenschudden voor de jongons.
HHAHAHAHAquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had gisteren nachtmerrie over ov.
Ja is echt waar
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:02 schreef coban het volgende:
Jongons.
Ik ga slapen. Ik ga lucide dromen over dat ik bbq en rez helemaal ga knuppelen tot ze helemaal ingedeukt op de grond liggen
Klinkt raar ikweet
Vind jullie wel aardig hoor niet huilen.
Kusjenssssss voor meisjes.
Handenschudden voor de jongons.
Dat ik mijn studentenfing ofzo er niet op had en helemaal eng en toen was ik opeens in zon harry potter tijdperk met zon jongen die ging helpen studntenreispoduct erop zetten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HHAHAHAHA
wat dan? dat ie niet deed ofzo
AHAHAH DIE BOKSquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.Kusjes.
Knuffels.
Boks. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wtffffffff hahahaha moet hard lachenquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:04 schreef coban het volgende:
[..]
Dat ik mijn studentenfing ofzo er niet op had en helemaal eng en toen was ik opeens in zon harry potter tijdperk met zon jongen die ging helpen studntenreispoduct erop zetten.
Oke ik sta voorschut ik ga slapen
IKquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
Wie is hier nog meer behalve MK, BBQ en ik?
succes morgen met incheckenquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:05 schreef coban het volgende:
Ik bedoel studentending van reisding maar ik fala ik moet verstoppen rode hoofd ditsat nu ik exht weg
Straks lukt dat niet en krijgen we zo'n Sanasoufi-topic van coban over hoe kut DUO wel niet is met hun OV-chipkaart.quote:
Nee, dank je.quote:
Ah, dus dat zit er nu in m'n oor.quote:
lekker.quote:
Op tijd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:48 schreef coban het volgende:
Halllooooooooooooo cobannn is wakkeeeeeeeeeeeer.
Jazeker, door mijn vader gewekt. Maar ik ben nu heeel erg aan het treuzelen dus vraag mij af of ik het alsnog ga redden. Waar is die klotebroekkkk?quote:
Gewoon, lekker geslapen en lekker weer en lekker aan het werk.quote:
Arme jij ..quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:55 schreef coban het volgende:
Ik verveel me kapot. Had ik nou maar geskipt manwas toch niet verplichtttt
Was je op tijd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:55 schreef coban het volgende:
Ik verveel me kapot. Had ik nou maar geskipt manwas toch niet verplichtttt
Dat is een teken dat de apocalyps nadertquote:
Zullen we jou maar vast preventief bannen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Straks om 12:00 weer allemaal topics openen
Ik zeg doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we jou maar vast preventief bannen dan?
Hallonquote:
quote:
Laat maar danquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we jou maar vast preventief bannen dan?
Ja. Instructies vanuit het Kremlin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laat maar danIs het verboden om om 12:00 de-Russen-komen-topics te maken?
Had ik maar niks gezegdquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon niet dwangmatig topics openen
Nee, iets met Duitsers of Russen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een '12.00 en iedereen krijgt een knuffel'-topic?
Dat is ook niet origineel meer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, iets met Duitsers of Russen.
Om origineel te zijn? Inderdaad jaquote:
Jeeeej knuffels van Patjequote:Op maandag 3 oktober 2011 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
Oké iedereen krijgt van mij een knuffel om 12:00, maar ik ga geen topic openen.
quote:
Oh een breezerslet in wordingquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:34 schreef 92Merel het volgende:
Ik zat net de krant te lezen, gaat zo'n artikel over dat steeds meer scholen non-alcoholische feesten hebben.
Staat er zo'n foto van een meisje bij met als quote 'Die stoertjes uit de tweede denken dat indrinken tof is'
Meisje is 14, lichtblond haar, veel make-up, extreem kort broekje en om het af te maken een Playboyshirt. Dan nog kritiek hebben op andere mensen
Vraag jij ff het onmogelijke van die jongenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon niet dwangmatig topics openen
Ik open bijna nooit topicsquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag jij ff het onmogelijke van die jongen
Slechts 34 stuks op dit account.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik open bijna nooit topicsAlleen als ik de lapo heb.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bijna altijd omdat ik de lapo had.
Enkel de waarheidquote:
Ik weets.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie nog steeds dat ik een kloon ben?
Hier nietquote:
Knuffel terug lieve man met zachte haartjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |