abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 11:58:10 #1
70532 loveli
N
pi_102644563
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
pi_102644586
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_102644711
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
Eigenlijk zouden winkels gewoon open moeten zijn van 12:00 tot 21:00. En pakketjes ook in de avond bezorgen. Beetje met de tijd meegaan enzo. In spanje zijn trouwens de winkels wel gewoon tot 21:00 open, superprima!
Ik begreep van iemand in Noorwegen dat pakketjes daar al standaard worden afgeleverd bij de supermarkt die tot 10 uur open is ofzo.
Lijkt me ideaal, want het postkantoor is ook alleen maar open als ik niet thuis ben. En de buren zijn er ook niet altijd als ik er wel ben. En 3 keer langs gaan is ook vrij irritant. oO<
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_102644756
Vind het een goed plan! Bij de Appie gewoon!
Be someone that makes you happy
pi_102644822
Gaan ze volgens mij ook doen, TNT heeft bij de splitsing het onderdeel dat de postkantoren "doet" afgestoten en dat gaat niet verder. M.a.w. alle postkantoren gaan op termijn dicht.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 12:23:26 #6
70532 loveli
N
pi_102645396
Bij veel appies komt een postpuntdinges.
crap in = crap out
pi_102645419
Ik vond het in spanje irritant dat winkels en supermarkten pas rond 9.30 open gaan.
pi_102645510
Ja maar echte postkantoren bestaan toch ook niet meer? De meeste zitten bij een boekhandel in ofzo....

Lijstje gister:

O: smoothie + nootjes
T: aardappel+kip+tomaat
L: rijst, kalkoen en groente
T: kwark, nootjes, blauwe bessen en havermout
D: aardappel, guacamole en kip
T: varkensvlees, salade, brood
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102645520
en dicht tussen 12 en 16. maar ja, ik wil ook liefst op vakantie voor 19 uur m'n prakkie ophebben :@
Kwak
pi_102645552
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
en dicht tussen 12 en 16. maar ja, ik wil ook liefst op vakantie voor 19 uur m'n prakkie ophebben :@
Ò, die middagsluiting zou ik wel heel irritant vinden.
pi_102645647
ja maar het is daar zo friggin warm, je wil niet tussen 12 en 16 buiten zijn :') Dus imo merk je er niks van want je ligt een tukkie te doen O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 12:32:55 #12
70532 loveli
N
pi_102645658
Iedereen die verruimde openingstijden wil: hoe zouden jullie het vinden als je baas met het plan kwam om je avonddiensten te laten draaien en weekenddiensten? Er is een keerzijde aan verruimde openingstijden.
crap in = crap out
pi_102645722
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef loveli het volgende:
Iedereen die verruimde openingstijden wil: hoe zouden jullie het vinden als je baas met het plan kwam om je avonddiensten te laten draaien en weekenddiensten? Er is een keerzijde aan verruimde openingstijden.
Niet fijn, ik zou dan ook in een andere sector een baan zoeken. :P
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 12:36:37 #14
70532 loveli
N
pi_102645747
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Niet fijn, ik zou dan ook in een andere sector een baan zoeken. :P
Lang niet iedereen heeft die mogelijkheid.
crap in = crap out
pi_102645750
http://www.faithy.nl/photoalbums/Yorkshire_Dales/

Foto's van dit weekend O+ :P

Zo maar 's omkleden en kalar maken om naar Beverley te gaan.

DaD: thanks voor de PM! Hoop dat 't allemaal 'goed' zit en niet te ingewikkeld wordt :* sterkte iig nog!
Ja doei.
pi_102645765
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Lang niet iedereen heeft die mogelijkheid.
Mits de roosters goed verdeeld worden zou ik het niet eens zo heel erg vinden. Maar dat worden ze alleen meestal niet.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 12:46:52 #17
70532 loveli
N
pi_102645986
Voor mensen met kids die dinsdagavond naar voetbaltraining, donderdag naar muziekles en zaterdag voetbalwedstrijd meoten worden gereden, is het heel anders dan voor een alleenstaande zonder dat soort bezigheden. Je sociale leven wordt er niet makkelijker van.
crap in = crap out
pi_102646070
Dat wel, en idd voor hobby's. En eerlijk is eerlijk: ik vind het heerlijk dat ik nu alleen maar op kantoortijden hoef te werken.
pi_102646193
Misschien meer personeel aannemen die wel de avonden willen draaien en mensen die dagdiensten willen blijven doen de mogelijkheid geven..
In theorie is er altijd wel een oplossing, helaas werken managers en eigenaren van bedrijven niet op die manier.

Ik kom overigens uit de zorg, ook niet bepaald regelmatige diensten ;) een heel groot probleem vond ik dat nooit, maar ik wist het natuurlijk wel van te voren.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 12:58:05 #20
70532 loveli
N
pi_102646253
Er is zo'n grote verschuiving gaande dat we uiteindelijk op 24/7 uit lijken te komen. Netto wordt er niet zoveel meer verkocht, het is alleen meer verspreid over de dag. Dus de marges worden kleiner en bedrijven willen personeel minder onregelmatigheidstoeslag betalen (omdat 'normale werktijden' verschuiven).
crap in = crap out
pi_102646541
Lijkt me heerlijk om 40 uur per week te kunnen werken met wisselende diensten.
pi_102646663
Upgedated lijstje:

O: pakje rijstmelk en muesli (40 gr), kiwi
T: koffie met suiker :9
L: pistolet met beenham en honingmosterd dressing, 200 gr rauwkost
T: appel en pruim
B: 2x20 minuten fietsen
D: spruitjes (vriendje eet toch mee ;( ) met walnoten, zoete aardappelstamppot, zurekomkommer salade
pi_102646669
Wil niemand met mij naar de over datum eetclub..? Moet ik in het echte leven mensen gaan ronselen :o
pi_102646846
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef Perruche het volgende:
Wil niemand met mij naar de over datum eetclub..? Moet ik in het echte leven mensen gaan ronselen :o
Ja, nee, lijkt me leuk!
En gezellig! B-)

En wat betreft flexibel werken, dat moet van 2 kanten komen. Ik heb een kantoorbaan, dus ik heb best wel wat flexibiliteit in mijn werktijden en kan ook thuis werken. Ik ben flexibel, maar ik verwacht dat mijn werkgever dat ook is.
Wat ik zie aan een vriendin die in de zorg werkt en ook nog eens 3 kinderen heeft, is dat het veel meer plannen en gedoe is.
En in winkels worden volgens mij juist de avonduren heel erg gevuld met scholieren. Dat zijn nu niet de duurste personeelsleden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_102647009
Ik ga een weekplanning maken voor het eten denk ik, vanavond. :7

Ik ik heb een tof huis gezien dat je nog zelf dient in te delen en op te knappen maar allemaal zo duurrrrr
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 13:33:13 #26
70532 loveli
N
pi_102647200
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En in winkels worden volgens mij juist de avonduren heel erg gevuld met scholieren. Dat zijn nu niet de duurste personeelsleden. :)
Hangt een beetje af van de leeftijd, maar ze mogen niet zoveel uren werken (school telt mee voor arbeidstijdenwet, op schooldagen max 2 uur per dag) en 's avonds (na 19 uur, vakantieperiode 21 uur) mogen jongeren ook niet werken.
crap in = crap out
pi_102647796
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik denk biologische, dus of biologische van de AH, of van Marqt, of van de natuurwinkel, of van de biomarkt op nieuwmarkt iedere zaterdag.
Maar ik gebruik dan altijd gewone citroenen, proef je niets van :@ En volgens mij zit het bestrijdingsmiddel door de hele vrucht en niet alleen op de schil..
Ik ga ze 2 weken in de alcohol zetten (limoncello maken), ik wil geen enkel risico lopen dan :).

Vrouwenvraagje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Hangt een beetje af van de leeftijd, maar ze mogen niet zoveel uren werken (school telt mee voor arbeidstijdenwet, op schooldagen max 2 uur per dag) en 's avonds (na 19 uur, vakantieperiode 21 uur) mogen jongeren ook niet werken.
Boven de 16 wel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_102648168
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga ze 2 weken in de alcohol zetten (limoncello maken), ik wil geen enkel risico lopen dan :).

Vrouwenvraagje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Boven de 16 wel.
SPOILER
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 14:10:09 #29
70532 loveli
N
pi_102648288
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Chicolate het volgende:
Vrouwenvraagje:
SPOILER
Vrouwenantwoord:
SPOILER
crap in = crap out
pi_102648356
Zo'n T-vormig ding werkt toch door irritatie van de baarmoederwand waardoor eitje niet kan nestelen?
M'n ma heeft er door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, zo'n 24jr geleden :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102648391
Boven de 16 ook tot 23 h dus geen nachten.

Maar ik val zo binnen dus geen idee waar het over gaat..

Heb Bio lemonsprizz van hollinger en dat is echt heel lekker! Beter dan gewone limo wel rietsuiker zie ik nu.

Mbt Mirena vraag ik me af of het de lipoedeem niet versterkt. Vanavond nog maar een keer bellen voor een schildklieronderzoek.
Niet dat ik weet wat dan wel te doen pil wwas ook geen opte
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102648451
spelfouten zie ik :') Viz was dat koper spiraal of met hormonen.
Vermoed koper gezien de periode.
pi_102648454
Chico:
SPOILER
Brrr V1z0R. :{
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 14:14:59 #34
70532 loveli
N
pi_102648458
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:
Zo'n T-vormig ding werkt toch door irritatie van de baarmoederwand waardoor eitje niet kan nestelen?
M'n ma heeft erdoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, zo'n 24jr geleden :{
Koperionen immobiliseren sperma en maken slijmvlies minder geschikt voor innesteling. .
crap in = crap out
pi_102648529
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Koperionen immobiliseren sperma en maken slijmvlies minder geschikt voor innesteling. .
Mijn huisarts legde het uit als een soort ontstekingsreactie die het innestelen tegengaat. Ik mocht daarom ook geen NSAID's nemen, dan zou hij minder betrouwbaar zijn. (Ook wel een rotidee als je erover nadenkt, dat je dus wel een bevrucht eitje hebt, maar okee.)
Everything has changed
pi_102648623
wat is eetclub Perruche?
pi_102648632
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
Mo, heppie baanday! *O*

verder was t concert gisteren tof, en de naborrel superleuk. echt leuk dat ewelina en phaidra er waren, en dat ewelina heel gezellig met mijn vrienden in de kroeg heeft gehangen, terwijl ik aangeschoten om iedereen heen dartelde om te vertellen dat ze zo lief waren :@
:D O+

Mo, gefeliciteerd *O* *O*

Perr, lijkt me heel gezellig, maar ik moet wel écht een drempel over. Ik vind eten dat over de datum is meestal niet fijn oO< :@ . Ik ga erover nadenken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 14:21:02 #38
70532 loveli
N
pi_102648681
Yup, dat is een van de nadelen van een koperspiraaltje, dat het ook een abortieve werking heeft. Maar in eerste instantie gaat het mobiliteit van sperma tegen.

Dat van dei NSAID's wist ik niet.
crap in = crap out
pi_102648786
ah Mo heeft een baan *O*
pi_102648791
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D O+

Het was ook heel grappig O+ Maar wel schattig, zeker icm het vriendje.
pi_102648826
Ha gebeld, verwijzing cardio geregeld en iets raars gehoord: Er zijn bij hem helemaal nooit inlichtingen gevraagd door de gemeente... Ik ben benieuwd hoe ze dan aan hun medische onderbouwing komen... dit slaat echt nergens op.

@Proesj: sorry ik doe niet mee. Sowieso eet ik al erg weinig voorvepakt eten met een datumstempel erop en verse zuivel ga ik echt niet doen over de datum.
pi_102649090
:D ahha Mar ik had ook niet verwacht dat je dat helemaal vanuit verweggistan zou doen hoor! Maar misschien een leuk iets voor mensen wat meer in de buurt :)

@ phaidra: ik ook hoor! gooi altijd alles weg wat ook maar enigszins niet goed meer is :'). Maar toch vind ik het echt een puik initiatief!

Die gynefix, daar ga ik eens op googlen. Wil eigenlijk iets zonder hormonen. Ongesteld 1x in de maand is ok voor me. Ben al bijna 8 jaar aan de pil...:x
pi_102649109
oh en info: google op mediamatic en over de datum eetclub :P
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 14:44:19 #44
70532 loveli
N
pi_102649392
Melk testen: bodempje verhitten, als het niet schift is het goed. Met zure melk kun je ook nog pannekoeken bakken, word je niet ziek van. Yoghurt gooi ik alleen weg als er dons of groen op zit, het wordt alleen rijper door de bacterien (is ook een soort bederf). Kaas idem dito. Vlees ben ik voorzichtiger mee, maar mijn oma wist vroeger vlees bijna een week goed te houden onder het vet zonder koelkast. Een ei is ook best een maand houdbaar.

THT: ten minste houdbaar tot - kun je na de datum ook nog eten.
TGT: te gebruiken tot - vlees enzo, de winkel aanvaardt geen enkele aansparakelijkheid na de datum op de verpakking.

Een THT is geen wet. Soms heeft een THT betrekking op de uiterlijke houdbaarheid.
crap in = crap out
pi_102649667
Ik kom niet vaak in dit topic, maar wilde dit toch graag met mensen delen.

Ik weeg voor het eerst in 10 jaar ONDER de 60 kilogram. Ik woog vanochtend 59.8 kg. *O*

56 kg is nog steeds mijn streefgewicht, op het moment dat ik al mijn vet weg heb gewerkt in mijn buikstreek, ga ik gecontroleerd proberen spierweefsel te kweken en weer aan te komen (dit keer zonder het vet erbij). :)

Ik hoor jullie denken; 56 kg voor een 22-jarige jongen, is dat niet heel licht?
Niet als je slechts 1.71/1.72m lang bent en elke grammetje vet dat je aankomt, direct op je buik terechtkomt, zoals bij mij.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_102649732
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kom niet vaak in dit topic, maar wilde dit toch graag met mensen delen.

Ik weeg voor het eerst in 10 jaar ONDER de 60 kilogram. Ik woog vanacht 59.8 kg. *O*

56 kg is nog steeds mijn streefgewicht, op het moment dat ik al mijn vet weg heb gewerkt in mijn buikstreek, ga ik gecontroleerd proberen spierweefsel te kweken en weer aan te komen (dit keer zonder het vet erbij). :)

Ik hoor jullie denken; 56 kg voor een 22-jarige jongen, is dat niet heel licht?
Niet als je slechts 1.71/1.72m lang bent en elke grammetje vet dat je aankomt, direct op je buik terechtkomt, zoals bij mij.
Mijn ex woog meer dan jij maar daar was echt geen grammetje vet aan te zien.
pi_102649860
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn ex woog meer dan jij maar daar was echt geen grammetje vet aan te zien.
Ik ben nooit in mijn leven ook maar in de buurt geweest van gewichten (als in krachttraining), ik heb nooit een sport beoefend of bij een sportvereniging gezeten. Wat dat betreft, zou je kunnen zeggen dat ik sinds mijn 11ste een ontzettend luie zak aardappelen ben geweest.

Daarnaast erf ik van mijn familie de geneigdheid van het lichaam om elke grammetje vet direct in de buik op te slaan.
Tja, dat betekent dat ik 63/64 kg kan wegen en nog steeds eruit zie als een Michelin mannetje. Het is goed dat ik nooit meer dan 70 kg heb gewogen, anders had ik zeker diabetes ontwikkeld.
pi_102649935
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:59 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik ben nooit in mijn leven ook maar in de buurt geweest van gewichten (als in krachttraining), ik heb nooit een sport beoefend of bij een sportvereniging gezeten. Wat dat betreft, zou je kunnen zeggen dat ik sinds mijn 11ste een ontzettend luie zak aardappelen ben geweest.

Daarnaast erf ik van mijn familie de geneigdheid van het lichaam om elke grammetje vet direct in de buik op te slaan.
Tja, dat betekent dat ik 63/64 kg kan wegen en nog steeds eruit zie als een Michelin mannetje. Het is goed dat ik nooit meer dan 70 kg heb gewogen, anders had ik zeker diabetes ontwikkeld.
Mijn ex is ook nooit in de buurt van gewichten geweest _O-
pi_102650018
good job asskicker. Nu nog een beetje erbij sporten en je bent een held :)
pi_102650047
Overigens zou ik echt broodmager zijn met 60 kg (ben 1.72)... weeg nu denk ik iets van 68 en heb maat 38, volgend mij word ik dan echt een gratenplankje :D niet dat me dat ooit zou lukken, maar soit :P
pi_102650082
Ik sport juist al, maar dan gewoon 2/3 maal in de week anderhalf uur joggen/hardlopen (het joggen bestaat meer uit snelwandelen dan joggen. ;( )

Ik heb afgelopen week ook op Amazon het befaamde Madal Bal citroensapkuur (aka Master Cleanse) besteld. Die verwacht ik ergens volgende week binnen te krijgen, met een beetje geluk hoop ik volgende maand al mijn streefgewicht te kunnen halen. Ik hou jullie op de hoogte. ;)
pi_102650208
Mijn man is 8 cm langer dan jij en al zo´n beetje te mager als hij bij de 70 kg in de buurt komt.. Buikje is meer een kwestie van sporten/bewegen dan van eten... Ik maak me een beetje zorgen als ik je berichten zo lees Asskicker!
pi_102650220
Ok je helden status in 1 klap verdwenen :') citroensapkuut, wtf :D
pi_102650238
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:05 schreef Perruche het volgende:
Overigens zou ik echt broodmager zijn met 60 kg (ben 1.72)... weeg nu denk ik iets van 68 en heb maat 38, volgend mij word ik dan echt een gratenplankje :D niet dat me dat ooit zou lukken, maar soit :P
Ik ben drie-kwart Aziatisch, dus mijn lichaamsbouw is net iets anders van constructie. 60 kg voor de één is broodmager terwijl het voor een ander nog steeds kan betekenen dat hij/zij overal vetkwabben heeft.
pi_102650242
Asskicker, je maakt je ondertitel waar.
pi_102650246
Overigens heb ik net weer gereageerd op een le creuset grillpan op MP. Geen paddestoelen, dan maar pannen!
pi_102650264
:D de aziaten die ik ken zijn allemaal super gespierd,n die hangen hele dagen in de sportschool :') maar ik begrijp je punt.
pi_102650355
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
:D de aziaten die ik ken zijn allemaal super gespierd,n die hangen hele dagen in de sportschool :') maar ik begrijp je punt.
Ja, die ken ik ook in overvloed. :P
Maar ik heb niets met sportschooltypes, en ik moet er niet aan denken om zo obsessief bezig te zijn met spieren kweken. Ik wil gewoon een gezond lichaam kweken waar ik trots op ben.
pi_102650426
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Maar ik heb niets met sportschooltypes, en ik moet er niet aan denken om zo obsessief bezig te zijn met spieren kweken. Ik wil gewoon een gezond lichaam kweken waar ik trots op ben.
Stuur je dan dat citroensapdieetkuurtje weer retour? :+
pi_102650452
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Ewelina het volgende:
Asskicker, je maakt je ondertitel waar.
Ik zou je bij wijze van spreken een foto van mijn ontblote lichaam kunnen laten zien, en je zou nog versteld staan van hoe breed (niet het positieve breed, maar het 'bierbuik breed') ik wel niet ben en hoeveel vet ik nog aan mijn lichaam heb hangen. ;)
pi_102650510
Nou, kom maar op met die foto dan!
Doe wat je niet durft.
pi_102650554
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Stuur je dan dat citroensapdieetkuurtje weer retour? :+
Voor miljoenen mensen heeft het geholpen om in korte tijd het lichaam van alle afvalstoffen te ontdoen, daarnaast schijn je beter in je vel te zitten na de kuur en helpt het ook enorm met het verliezen van gewicht (niet water, maar echt gewicht!) in een korte periode.

3 vliegen in één klap vang ik hiermee, daarnaast ben ik verre van een Sonja Bakker-type ( :r ) maar hier geloof ik wel in.
pi_102650576
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, kom maar op met die foto dan!
Bij wijze van spreken hé. Ik wil niet dat mijn naakte lichaam op het internet gaat circuleren. :+
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 15:23:05 #64
70532 loveli
N
pi_102650605
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor miljoenen mensen heeft het geholpen om in korte tijd het lichaam van alle afvalstoffen te ontdoen, daarnaast schijn je beter in je vel te zitten na de kuur en helpt het ook enorm met het verliezen van gewicht (niet water, maar echt gewicht!) in een korte periode.

3 vliegen in één klap vang ik hiermee, daarnaast ben ik verre van een Sonja Bakker-type ( :r ) maar hier geloof ik wel in.
Dit willen we jou en miljoenen anderen eigenlijk het liefst besparen. Want het is niet goed voor je.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 15:23:30 #65
70532 loveli
N
pi_102650618
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken hé. Ik wil niet dat mijn naakte lichaam op het internet gaat circuleren. :+
-O- *hangt Johnny Depp weer terug boven bed*
crap in = crap out
pi_102650639
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Hou alsjeblieft je ondergoed aan op die foto. >:O
En je hoofd hoeft er ook niet op. oO<
Doe wat je niet durft.
pi_102650643
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Dit willen we jou en miljoenen anderen eigenlijk het liefst besparen. Want het is niet goed voor je.
Ik leef al 10 jaar ongezond, niets wat deze kuur gaat bewerkstelligen dat mijn lichaam in de afgrond kan werken.
pi_102650679
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik leef al 10 jaar ongezond, niets wat deze kuur gaat bewerkstelligen dat mijn lichaam in de afgrond kan werken.
Jawel, verneuking van je stofwisseling waardoor je sneller aankomt.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 15:25:48 #69
70532 loveli
N
pi_102650682
*overgaat tot jurkjes en schoenen*
Heb weer een paar schoenen ge-eBay-d.
crap in = crap out
pi_102650693
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
Foto! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102650795
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
Foto B-)
pi_102650819
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik heb het gedaan heul vroeger en ja je valt af in korte tijd en nee je voelt je niet beter, dus ik weet het niet wb die afvalstoffen. En ja, het verloren gewicht kwam er heel snel weer bij.

Ik geloof bovendien niet dat ik de uitzondering was. :+
pi_102650851
Zijn jullie trouwens ook zo verslaafd aan groene thee?
Pickwick Cranberry is goddelijk en de Ginseng variant is tevens niet slecht.

Sinds ik aan het vasten ben, heb ik al weken geen frisdrank meer aangeraakt.
Maar kan inmiddels niet meer zonder groene thee.

Ik heb ook voor 15 euro een ultra-hippe Sigg fles gekocht zodat ik mijn groene thee ook onderweg kan drinken. Handig hé?

Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 15:31:49 #74
70532 loveli
N
pi_102650901
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Foto! B-)
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Foto B-)

Ik hoop dat het weer nog even een beetje geschikt blijft.
crap in = crap out
pi_102650972
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Mooi!
Ik duim met je mee voor mooi weer. O+
Doe wat je niet durft.
pi_102650982
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Nice! O+ En eens mbt het weer. Ik heb dit jaar veel te weinig mijn kick-ass peeptoes aangehad. En mijn andere mooie open schoenen met hakken ;(
pi_102651040
Vasten? :o

Ik post meteen even een lijstje.
O: yoghurt met cruesli (als hij op is ga ik weer braaf over op de muesli/havermout/Brinta), koffie met melk
S: 20 minuten fietsen
L: 2x brood met kaas
T: 1 of 2 sneetjes brood met kaas, chocoladesoesje (er was een jarige)
S: fietsen/lopen
D: ik denk een pizza :@ ik ben echt supergaar... Doe er wel wat wortels en tomaten bij voor de vitamientjes.
T: glaasje wijn met een handje van die superlichte zoutjes

Hmm, mag nog wel wat groente/fruit bij hè?
Everything has changed
pi_102651068
Niet echt de tijd om fatsoenlijk bij te lezen.

Las dat :
• Mo een baan heeft: yay! *O*
• Kwak een fijn concert heeft gehad *O*
• Asskicker een foto van zijn torso gaat posten * :7
• Loveli mooie schoenen heeft gekocht :*

* Een foto (desnoods in PM) showen van alleen je torso zou wel een goede manier zijn om te testen of je zelfbeeld wel klopt. Want je 'klinkt' erg licht, asskicker. Ik vraag mij, op basis van de info die je gegeven hebt, toch af of je niet te licht bent maar jezelf dikker denkt.

Zo om 16.30u mijn laatste hoorcollege van de dag. En daarna nog cursus tot 18.45u (ga voor het Advanced Exam van Camrbridge English, ben benieuwd :) vandaag eerste cursusdag :))
pi_102651221
SQUEEL!

Even een enorme ego-boost gehad O+ Zit net even snel op facebook; zie ik dat een studente een foto van mij heeft geplaatst van tijdens mijn hoorcollege eerder vandaag. Met daarbij de tekst "mevrouw ..., u bent een baas!" O+ En diverse studenten 'liken' het. En een (vroegere) student zegt "God, ik wil weer les van haar". O+

O+

Dat ik op de foto dik en lelijk lijk, negeren we maar even :') :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:44:37 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102651307
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
SQUEEL!

Even een enorme ego-boost gehad O+ Zit net even snel op facebook; zie ik dat een studente een foto van mij heeft geplaatst van tijdens mijn hoorcollege eerder vandaag. Met daarbij de tekst "mevrouw ..., u bent een baas!" O+ En diverse studenten 'liken' het. En een (vroegere) student zegt "God, ik wil weer les van haar". O+

O+

Haha wat tof! :D Wel een apart getimede foto ja, je lijkt niet op jou _O- Maar hee, een stoere judo-man-achtig iets wil les van jou B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102651334
Tof coco! ^O^

Hoe gaat het met eten lately?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102651391
En hoe gaat het met het cocokuiken?
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 15:50:24 #83
70532 loveli
N
pi_102651479
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wilde je stelling gaan ontkrachten, maar die foto is idd ietwat minder flatteus. Maar je bent een baas!
crap in = crap out
pi_102651530
Maria, dank je! Ik vind het ook niet de meest charmante foto, hahaha :D :')

Phaidra, meestal gaat het heel goed :) Helaas is net vandaag een mindere dag (druk, veel les, continu bezig en eten vergeten mee te nemen, waar ik pas achter kwam toen de kantine al dicht was :().

Perruche: geen idee. Denk dat het er nog zit :) Komende vrijdag echo, dan zouden we het hartje al moeten kunnen horen. Dus spannend :)
pi_102651543
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wilde je stelling gaan ontkrachten, maar die foto is idd ietwat minder flatteus. Maar je bent een baas!
Haha :D Ik zei het toch! Ik plak gewoon niet goed op foto's :P Ach ja, ik ben idd wel een baas :7
pi_102651556
Ok, en nu moet ik echt weer verder. Tot vanavond lieve slankies van me O+
pi_102651564
Hoi!

Net terug uit Beverley *O*

Kennis gemaakt met de manager en zulks :) Ben de enige vrouw straks in Ops (ga in Store Operations werken, da's dus laden, lossen, stapelen, inventariseren, etc. ) en ze vroegen wel even of ik dan niet van de 'oei, m'n nagel is gebroken, nu kan ik niets meer' was :P maar kennismaking bleek afdoende om dat beeld te corrigeren ;) Krijg werkkleding (incl. schoenen) van de zaak en begin als het goed is ergens in de week van 24 oktober! *)
Ja doei.
pi_102651795
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

LIKE

En anders maar koude voetjes ;) mooie schoenen!!!
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:29:26 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102652668
Uitvergaderd, sufgeluld.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102652768
Zin in een pain au chocolat :')

Maaarrrr ook zin in mijn D dus wil een beetje plaats overhouden *O*

XM hoe is het nou?
pi_102652858
Pfoei, net twee uur staan strijken. Das zelfs voor mij een beetje teveel van het goede. Net even kopje groene thee (Asskicker - ik hou er ook van ;) ) gedronken, nu nog uurtje wii-fit. :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:34:47 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102652867
Tja. Wel wat beter, maar 't blijft pijnlijk in sommige regio's :+ :'). Meld me wel beter, onderhands de afspraak met werk dat ik nog rustig aan (kan) doe(n). We'll see.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102652918
XM ff een serieuze vraag he, wanneer neem je eens gewoon een weekje he-le-maal vrij zodat je helemaal tot rust kan komen?
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:38:07 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102653005
Ben pas nog 3 weken helemaal vrij geweest he! In Engeland enzo :). Dus, voorlopig niet. Echt geen tijd voor. En in juni/juli ook al veel thuisgezeten, met pijn weliswaar, maar toch.
pi_102653106
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben pas nog 3 weken helemaal vrij geweest he! In Engeland enzo :). Dus, voorlopig niet. Echt geen tijd voor. En in juni/juli ook al veel thuisgezeten, met pijn weliswaar, maar toch.
Het feit dat je veel pijn hebt, is natuurlijk wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen. Misschien moet je daar ook maar gewoon naar luisteren. Je lichaam moet natuurlijk ook nog even herstellen van de ingreep van vorige week.

Je werk is echt veel minder belangrijk dan je gezondheid.Eerlijk waar. :*
Doe wat je niet durft.
pi_102653153
ik heb 31 proefwerken nagekeken. nog 109 te gaan. *O* -O-
Kwak
pi_102653176
Hm XM daar heb je een punt. Nou dan toch maar hopen dat er snel schot in de zaak komt :*
pi_102653196
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mijn huisarts legde het uit als een soort ontstekingsreactie die het innestelen tegengaat. Ik mocht daarom ook geen NSAID's nemen, dan zou hij minder betrouwbaar zijn. (Ook wel een rotidee als je erover nadenkt, dat je dus wel een bevrucht eitje hebt, maar okee.)
Dat vind ik ook wel een naar idee ja :@. Doh anticonceptie is stom :'). Misschien mijn huisarts eens vragen, maar dat is een echte vent en ik geloof niet dat ie heel erg op de hoogte is verder. Toen ik last had van puisten was 'pil' ook het eerste wat ie riep. Implanon vind ik eng omdat ik heel veel littekenweefsel aanmaak en wat nou als je er verkeerd op reageert en ze zijn hem 'kwijt'.

Rijles ging goed, ik vind rijden weer leuk :o O+.
pi_102653305
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een naar idee ja :@. Doh anticonceptie is stom :'). Misschien mijn huisarts eens vragen, maar dat is een echte vent en ik geloof niet dat ie heel erg op de hoogte is verder. Toen ik last had van puisten was 'pil' ook het eerste wat ie riep. Implanon vind ik eng omdat ik heel veel littekenweefsel aanmaak en wat nou als je er verkeerd op reageert en ze zijn hem 'kwijt'.

Rijles ging goed, ik vind rijden weer leuk :o O+.
Ik overweeg een T-Safe, als laatste optie. Op de site van de fabrikant staat het volgende:

quote:
T-Safe is een modern koperspiraaltje dat eenvoudig in te brengen is en weinig tot geen bijwerkingen kent. De effectiviteit en de betrouwbaarheid bestaan uit een drievoudige werking. Ten eerste geeft het spiraaltje geleidelijk een beetje koper af. Koperionen hebben een verlammend effect op de zaadcellen waardoor de kans op bevruchting zeer klein is. Ten tweede verhindert een steriele reactie in de binnenbekleding van de baarmoeder de innesteling, wanneer een zaadcel toch de eicel weet te bereiken. Tot slot zorgt koper voor een verstoring van de enzymatische processen in het baarmoederslijmvlies, zodat een normale uitrijping van een bevruchte eicel wordt verhinderd. Dat betekent bijna 100% preventie.
bron: NHG- Standaard Het spiraaltje; Smeenk RCJ ea. Wet 2009(52):279-90..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102653357
Ik heb een weekplanning gemaakt voor eten :7 :

vandaag: zoete aardappelpuree, spruitjes, salade
disndag: melanzana alla parmigiana (maak ik vanavond al zodat ie morgen alleen de oven in hoeft)
woensdag: chili met 4 bonen :P (vanavond bonen in de week, morgen koken)
donderdag: risotto met garnaaltjes geserveerd met gestoofde courgette en venkel
vrijdag: rundvleesstukjes met paprika en ui, aardappels uit de oven, tomatensalade

Het enige wat ik dan nog hoef te kopen is mozzarella , parmez. kaas, witte wijn en garnaaltjes *O*. Valt best mee voor een zo in 5 minuten geimproviseerd iets!

Of ik maak een andere risotto, dan hoef ik zelfs dat niet te kopen, maar dat is wel lekker :P. Volgende week weer een weekmenu *O*.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:47:21 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102653398
Wel een beetje grappig dat net jij met het advies van luisteren naar je lichaam komt Henk :D

Ik heb goed geluisterd en me voor het weekend en vandaag ziekgemeld en 4 dagen lang geslapen, gelezen, gezeten en medicijnen genomen. Begin me nu iets beter te voelen.

@mo, gefeliciteerdmet je toffe baan
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102653431
Ja Henk luistert je enkel nog een beetje?
pi_102653529
Bedankt Tink! En beterschap! :*
Ja doei.
pi_102653549
Mijn enkel doet het uitstekend! Je kunt de schroefjes tegenwoordig al zien zitten! B-)
Mn andere been is iets minder. Dat is het geblesseerde been.

Maar ik beloof *spuug-door-vingers* plechtig *spuug-nog-een-keer-door-vingers* dat ik echt uitstap als ik teveel last van mn been heb.
En dat ik daarna ook echt rustig aan ga doen.
En echt niet meer ga hardlopen de rest van het jaar.
En daarna echt rustig ga opbouwen.
*spuug*
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 16:51:34 #105
70532 loveli
N
pi_102653560
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik overweeg een T-Safe, als laatste optie. Op de site van de fabrikant staat het volgende:
Ik kom er niet helemaal achter waarom de T-Safe prettiger zou zijn dan andere koperspiraaltjes (mag langer blijven zitten dan de rest, maar dat zou voor mij geen doorslaggevend argument zijn vergeleken met de rest). En dan lijkt me qua vorm de Gynefix nog de beste van de opties.
crap in = crap out
pi_102653719
ohmen, dikke worries, stof voor pm, wie mag ik lastig vallen? (gaat niet over mij persoonlijk, maar bah, machteloosheid suckt)
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:55:44 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102653724
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Phaidra, meestal gaat het heel goed :) Helaas is net vandaag een mindere dag (druk, veel les, continu bezig en eten vergeten mee te nemen, waar ik pas achter kwam toen de kantine al dicht was :().

Jij moet leren plannen.

Wat je kan doen is gewoon je telefoonwekker zetten dan kan je het niet vergeten.

Hoop dat je trouwens een mooi kloppend hartje te zien krijgt!

Mijn weekmenu staat in CUL, saai als altijd :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102653745
Mar PM mag altijd!
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 16:56:53 #109
70532 loveli
N
pi_102653764
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
Mar PM mag altijd!
^^
crap in = crap out
pi_102653793
Oh loveli nog bedankt voor het checken of je een pan mee kon nemen :) much appreciated.
pi_102653817
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:57 schreef Perruche het volgende:
Oh loveli nog bedankt voor het checken of je een pan mee kon nemen :) much appreciated.
Ze waren in de aanbieding bij dwaze dagen he?! Mijn ouders hadden er twee gekocht. Mooi :)
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 16:58:43 #112
70532 loveli
N
pi_102653838
Jongen die me hielp tas trap af te zeulen bij station: "zit 'ie vol met boeken ofzo?" Het kreng zat bom en bomvol (en ik snap niet eens waarmee).
crap in = crap out
pi_102653869
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik kom er niet helemaal achter waarom de T-Safe prettiger zou zijn dan andere koperspiraaltjes (mag langer blijven zitten dan de rest, maar dat zou voor mij geen doorslaggevend argument zijn vergeleken met de rest). En dan lijkt me qua vorm de Gynefix nog de beste van de opties.
Nee, dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik ga 'm in ieder geval maar gewoon proberen. Het is ook niet de bedoeling dat 'ie tien jaar blijft zitten. Baardmans vond vijf jaar al te lang. O+.

Edit: Ik vond wel dit:
quote:
Informatie uit de standaard van het Nederlands Huisartsen Genootschap
(NHG) voor de huisarts.
Noot 3 Effectiviteit koperspiraaltjes
Er zijn veel onderzoeken gedaan naar de effectiviteit van koperspiraaltjes.
Veel onderzoeken zijn echter gedaan met spiraaltjes die momenteel niet te
verkrijgen zijn in Nederland. In een Cochrane review zijn de effectiviteit en
de bijwerkingen van de verschillende koperspiraaltjes vergeleken.
Er werden 35 gerandomiseerde onderzoeken geïncludeerd met 18 verschillende
koperspiraaltjes, waarvan momenteel alleen de Multiload Cu 375 op de
Nederlandse markt verkrijgbaar is. De effectiviteit van de TCu380A is het hoogst.
Dit spiraaltje is echter niet verkrijgbaar in Nederland. In het algemeen is de
effectiviteit van koperspiraaltjes met 300 mm2 Cu hoger (0,1 tot 1,0
zwangerschappen na 1 jaar per 100 vrouwen) dan van de koperspiraaltjes met
< 300 mm2 Cu (0,5 tot 2,2 zwangerschappen na 1 jaar per 100 vrouwen).
Er werd geen verschil in bijwerkingen gezien tussen de verschillende
koperspiraaltjes [Kulier 2007]. Momenteel zijn ook de Multiload Cu Short Length,
de Flexi-T-300, de Flexi-T-380 en de Gynefi x op de markt. Deze zijn allen
spiraaltjes met een koperoppervlak van 300 mm2 of meer en hebben een relatief
korte stamlengte (28 tot 32 mm). De Gynefi x is een spiraaltje dat verankerd wordt
in de fundus uteri. Voor de specifieke inbrengtechniek is ervaring vereist.
In een Cochrane review werd geen verschil in betrouwbaarheid van de Gynefi x
gevonden in vergelijking met de TCu380A [OBrien 2005]. Conclusie: de diverse
beschikbare koperspiraaltjes zijn effectief in het voorkomen van zwangerschap
met 0,1 tot 1,0 zwangerschappen per 100 vrouwen na 1 jaar.
Bron: NHG- Standaard Het spiraaltje Smeenk RCJ Van der Does FEE Gimbel H Kardolus
GJ Lesterhuis JM Winten-Huisman M Kertzman M. Huisarts Wet 2009(52):279-90. // d.//79
De standaard en de wetenschappelijke verantwoording zijn geactualiseerd ten opzichte van
de eerste herziening (Huisarts Wet 2000;43(7):314-20).
TCu 380A is nu in Nederland verkrijgbaar onder de naam T-Safe. T-Safe is verkrijgbaar
op doktersrecept bij de apotheek.
pi_102653914
Ik overweeg algehele uitsluiting van zwangerschap :@ maar vraag me af of ze zo'n ingreep op mijn leeftijd (26 dus) doen en of het gedekt wordt door de verzekering? (hihi, dekken)
Ja doei.
pi_102653915
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ze waren in de aanbieding bij dwaze dagen he?! Mijn ouders hadden er twee gekocht. Mooi :)
Ja ik weet het maar ik wist hetn pas gisteren. wist niet eens dat het weer DDD was. Soms heeft geen reclame krijgen en geen tv kijken ook een nadeel :')
pi_102653979
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik weet het maar ik wist hetn pas gisteren. wist niet eens dat het weer DDD was. Soms heeft geen reclame krijgen en geen tv kijken ook een nadeel :')
Oh suf, volgens mij postte je het vrijdag of zaterdag al he, had ik wel ff kunnen zeggen :@
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:03:13 #117
70532 loveli
N
pi_102653998
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik overweeg algehele uitsluiting van zwangerschap :@ maar vraag me af of ze zo'n ingreep op mijn leeftijd (26 dus) doen en of het gedekt wordt door de verzekering? (hihi, dekken)
Ovablock, even googelen.

Voor DAD, als je plaatjes en maten wilt vergelijken:
http://www.anticonceptie-online.nl/spiraaltje.htm
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:08:39 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102654179
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:41 schreef Perruche het volgende:
Hm XM daar heb je een punt. Nou dan toch maar hopen dat er snel schot in de zaak komt :*
Ik weet niet of je nou serieus bent of sarcastisch, maar ben het er wel mee eens :').
pi_102654306
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nou serieus bent of sarcastisch, maar ben het er wel mee eens :').
Ik ben helemaal niet goed in sarcastisch zijn :D

(maar nee ik was niet sarcastisch. Als je idd 3 weken vakantie hebt gehad en het heeft niets geholpen dan gaat dat nu ook niets helpen. Maar ben wel een beetje lief voor jezelf? )
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:14:21 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102654388
Doe mn best :P en Duuf ook :Y.
pi_102654394
EN DA'S HEM GERADEN OOK! :(
Ja doei.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:14:35 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102654395
Wøt?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_102654400
Dus.
Ja doei.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:16:08 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102654441
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.
Daar hebbie hullie ook weer met d'r grote waffel!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:16:41 #125
70532 loveli
N
pi_102654464
Ik las huilie :')
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:16:58 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102654472
Ik wafel! :9
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:18:39 #127
70532 loveli
N
pi_102654525
MoBlo, de huilie met d'r grote wafel.
crap in = crap out
pi_102654554
O+ wafels O+

}:|
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:19:39 #129
70532 loveli
N
pi_102654559
En nu heb ik trek in zooi.
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:21:04 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102654608
pi_102654890
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie jou nog wel over een paar jaar met een enorme kinderschare. Leuk picknicken, slingers maken van madeliefjes, haren invlechten en prinsessenjurken maken en dan met bijbehorende verkleedfestijnen! O+

Niet doen dus. Behalve dan dat je verzekering het waarschijnlijk toch niet vergoedt.
Doe wat je niet durft.
pi_102654988
Hihi!.

Nee.

Oh, en debiel dat hulp bij zwanger worden wel financieel gesteund wordt en het niet zwanger willen worden niet, overigens. Maargoed, vind het ook al debiel dat je voor de pil moet bijbetalen.
Ja doei.
pi_102655051
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef MarMar het volgende:
ohmen, dikke worries, stof voor pm, wie mag ik lastig vallen? (gaat niet over mij persoonlijk, maar bah, machteloosheid suckt)
Altijd, en sowieso sterkte :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:33:57 #134
70532 loveli
N
pi_102655061
Ik vind het debiel dat de pil vergoed wordt, ding hoeft geen drol te kosten (euro per week) en eigen verantwoordelijkheid.
crap in = crap out
pi_102655204
Mo, grote kans dat je geen gynaecoloog vindt die je wil helpen, nog los van de financiële kant. Ze zijn veel te bang dat je je later bedenkt..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102655254
Wat is de minimumleeftijd dan? 30? 35? Of omdat je tegenwoordig kunstmatig nog op je 74e zwanger kunt worden rond de 75? :P
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:40:02 #137
70532 loveli
N
pi_102655264
Gebeurt erg vaak, dat vrouwen die het nooit van zichzelf gedacht hadden opeens een sterke kinderwens krijgen.

*patronen van prinsessejurkjes opzoeken gaat*
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:41:44 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102655305
Mijn ex mocht met zijn 30ste... misschien is het makkelijker voor de man om dat eerder te laten doen?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102655314
Geen idee, maar weet dat iemand van fok al problemen had met sterilisatie met kind, na zware postnatale depressie. Ze heeft eerst met 6 rapporten van psychiaters moeten zwaaien ofzo :') . Ze was nog wel onder de 30 volgens mij.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:42:34 #140
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102655328
Mo, volgens mij vind je wel gynaecologen die het zouden doen, maar ik zou eerder opteren voor een 'knipje' bij Mr Wolve. Dat werkt ook perfect en dat kan veel gemakkelijker ongedaan gemaakt worden...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102655342
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Phaidra het volgende:
Geen idee, maar weet dat iemand van fok al problemen had met sterilisatie met kind, na zware postnatale depressie. Ze heeft eerst met 6 rapporten van psychiaters moeten zwaaien ofzo :') . Ze was nog wel onder de 30 volgens mij.
klopt!
Doe wat je niet durft.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:44:13 #142
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102655391
Zolang er nog mensen kinderen krijgen is het mij al goed (anders ben ik werkloos) maar iedereen vrije keus. Maar inderdaad oppassen voor een late kinderwens, je hoort dat toch wel vaak.

Maar back to work, er is een baby die uit een buik wilt...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:45:04 #143
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102655409
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

klopt!
Ik heb al vrouwen onder de 30 zien gesteriliseerd worden, nujah waarschijnlijk verschil Nl en Be.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102655472
:Z
Ja doei.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:52:25 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102655632
Bietje moei, wafeltje?

Wafels O+ :9

Lijstje!
O: twee sneetjes met rosbief
L: snee brood met gekookt eitje en plak ham
T: bakje aardbeien
T: gekookt ei part 2
T: snee brood met chocopasta
D: hutspot met slavinkje :9
S: Zumba

Oh en ik heb havermout gekocht, zonder het te weten! _O- Ik had een ontbijtreceptje gevonden met 'rolled oats' en het zag eruit als pap, dus weetikveel :+ Op het euroshoppert pak stond ook rolled oats, dus easy peasy! Net de NL vertaling gezien, havermout dus :P Met melk en banaan en wat bruine suiker, op het plaatje zag het er heerlijk uit :9 De mevroi in kwestie deed er ook noten door, maar die waren me even te duur :') </cheapo> :+
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 17:57:22 #146
70532 loveli
N
pi_102655791
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik heb al vrouwen onder de 30 zien gesteriliseerd worden, nujah waarschijnlijk verschil Nl en Be.
Maar die hebben wsch. al kinderen? Ik weet niet wat de regels precies zijn.

Misschien is een hersteloperatie zo vreselijk duur dat de verzekering liever de pil betaalt :+
crap in = crap out
pi_102655973
@ Maria: Laatste dag niets doen vandaag! Morgen eerste college! :o

Spannend! *O* Dus vanavond nog even chillaxen met Doctor Who en dan morgen aan de bak! *) EINDELIJK! Ben duf van het niets doen :P
Ja doei.
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:07:02 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102656060
Doctor Who! Dat wil ik ook nog steeds zien :9 Nu bijna klaar met Supernatural seizoen 6 en dan gaan we beginnen met Game of Thrones *O*

En niets doen is soms ook prima! :D Colleges O+

Ik heb vandaag met moeite weer wat teksten eruit geperst (haha ik zei persen! :') )

Oh en nu ik op vakantie ben geweest heb ik ook ineens weer zin om te koken enzo :D Nu nog inspiratie _O-
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:10:02 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102656151
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef loveli het volgende:
Ik vind het debiel dat de pil vergoed wordt, ding hoeft geen drol te kosten (euro per week) en eigen verantwoordelijkheid.
In D. is de pil gewoon voor eigen rekening. Iets van een tientje per maand
pi_102656182
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doctor Who! Dat wil ik ook nog steeds zien :9
Wij zijn net begonnen en zijn nu al bijna bij seizoen 5 :') :@ Het is echt absurd en verslavend leuk O+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 18:12:05 #151
70532 loveli
N
pi_102656215
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef Tinkepink het volgende:
In D. is de pil gewoon voor eigen rekening. Iets van een tientje per maand
Voor dat geld kun je niet roken.
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:12:13 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102656219
Je mag mij ook wel mailen mar. Luister graag naar je.
pi_102656392
@Moblo: Volgens mij doen ze het in NL niet onder de 30, tenzij er een medische indicatie is. Zou het ook niet doen - je weet maar nooit of je misschien later toch geen kinderen wilt. Ik zeg niet dat dat gebeurt hoor, kan me nl. ook best voorstellen dat je ze niet wilt, maar het zou kunnen.

Overigens vind ik het wel normaal dat je zelf betaalt voor anticonceptie (tenzij medische redenen oid, maar dan wordt het ook vergoed - ik heb twee jaar nuvaring vergoed gekregen omdat het op recept van de gyn was). Wel goed dat het tot 21 gratis is, ivm tienerzwangerschappen enzo.
pi_102656803
DaD, mag ik een update? MarMar mag ook spuien als ze nog behoefte heeft.

Kwikfit meneer stelde voor om de uitlaat te vervangen à 700 euro. Hmmmz :{
Accu was overigens niet kaduuk :+
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:31:51 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102656813
Ja, maar.. kwikfit :X.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 18:34:23 #156
70532 loveli
N
pi_102656884
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaD, mag ik een update? MarMar mag ook spuien als ze nog behoefte heeft.

Kwikfit meneer stelde voor om de uitlaat te vervangen à 700 euro. Hmmmz :{
Accu was overigens niet kaduuk :+
Kwiksjit.
crap in = crap out
pi_102656915
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Kwiksjit.
Heb 'm ook weer meegenomen hoor O-)
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:35:49 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102656940
Als je bij kwikfit binnen bent, willen ze je het liefst met een halve nieuwe auto naar buiten hebben :').
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 18:46:37 #159
70532 loveli
N
pi_102657333
In de vorige eeuw:

Li: ik wil nieuwe remblokken:
KS: je moet nieuwe schijven.
Li: ik wil alleen blokken.
KS: je moet schijven.
Li: doe mij maar blokken anders ga ik ergens anders heen.
KS: dan krijg je geen garantie.

Blokken vervangen.

KS: had ook nieuwe schijven gemoeten, want blokken waren helemaal op, op staal geremd.
Li: mag ik de blokken zien?
KS: nee, weggegooid.

Schijven kwamen later prima door de APK.

:')
crap in = crap out
pi_102657687
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doctor Who! Dat wil ik ook nog steeds zien :9 Nu bijna klaar met Supernatural seizoen 6 en dan gaan we beginnen met Game of Thrones *O*

Oh en nu ik op vakantie ben geweest heb ik ook ineens weer zin om te koken enzo :D Nu nog inspiratie _O-
Dat heb ik ook! Wij zaten een paar dagen bij een B&B die ook een diner serveerde en het was echt zo lekker. De kok had jaren bij een traiteur in Amsterdam gewerkt, oh jongens, ik droom nog steeds van dat eten.

Weer thuis *O* Morgen weer werken -O- Al gedaan: koffers geleegd, wasjes gedraaid, boodschappen en een dutje gedaan. Nu nog even bijlezen. En koken. Maar het is pas zeven uur, dus ik heb nog even.

Bij dr. Who denk ik trouwens aan James Bond.
pi_102658399
D: verse pasta met olijventapenade en gegrillde knoflookworstjes :)
Ook zonder vakantie kan je weer zin krijgen in 'echt koken' :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:18:18 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102658684
Koken na vakantie, ja dat is fijn.. Gewoon thuis, beetje schillen, koken, voorbereiden... ja leuk!

Lijst voor vandaag.
O: 450 kwark met 2 stoofperen
T's: cup a soup kerrie, appel, peer, 2 pruimen, hazelnootschuimgebak met slagroom :9
L: 2 boterhammen met gerookte forel, wasa volk. cracker met kaas, tomatencremesoep met ballen, grote beker melk
T's: tros druiven, paar wortels
D: 500 gr sperziebonen, ui/tomaat, 1/2 komkommer in zoetzuur, 100 gr koolvisfilet, 4 aardappelkroketjes
pi_102659023
:W thuis :O vakantie alweer vergeten.
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:34:59 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102659536
'k Heb het gevoel dat het al 22:00 is ofzo :{.
pi_102660179
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, nu niet. Alleen vanochtend had ik het gevoel dat het 3:00 was ofzo :+

Hup naar bed jij!
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 19:47:12 #166
70532 loveli
N
pi_102660235
Dat gevoel heb ik ook, het is flink donker buiten.
crap in = crap out
pi_102660747
Kwikfit, oma heeft er nooit problemen mee gehad maar die bleef er dan ook naast staan :P.
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:59:21 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102660983
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Kwikfit, oma heeft er nooit problemen mee gehad maar die bleef er dan ook naast staan :P.
pi_102661124
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102661171
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zie net dat mijn tas jou gebeld heeft :P

Enne lookalike :Y
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:04:32 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102661281
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zie net dat mijn tas jou gebeld heeft :P

Enne lookalike :Y
We hebben een hele interessante conversatie gehad O+.
pi_102661343
Lijst van vandaag (8>

O: 2 boterhammen salami
T: banaan, klein stukje vlaai
L: 2 boterhammen pindakaas
T: cup a soup kip, handje noten
D: meergranen macaroni, beetje gehakt, courgette/lenteui/paprika/prei, tomatensausje
S: uurtje fitness
T: stukje toblerone ( :9 ), yoghurt met muesli
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102661531
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

klinkt alsof je liever obsessief bezig bent met je gewicht....
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:28:37 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102662517
Topickiller! :{w
pi_102663111
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

We hebben een hele interessante conversatie gehad O+.
Fijn! Dat scheelt weer een nieuwe tas kopen :D

Oh enne ik wilde toch graag een onderzoek naar het ontstaan van lipoedeem?
Heb 4 keer gebeld en steeds eindigde ik bij de assistente.
Nu was ik dat zat en ik mocht dus de dokter zelf bellen, na 3 keer bellen na die op (ik was al bang dat ze ik voor niks belde).

Leg ik uit wat ik wil.. zegt ze "hebben ze dan geen afspraak met je gemaakt? Natuurlijk moet er onderzocht worden waar het vandaan komt!"

:%
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:07:10 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102664822
Artsen O+
pi_102665057
Oh lekker MI :') Gnarf.

SPOILER
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102665338
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:11 schreef Syrena het volgende:

SPOILER
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:16:33 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102665370
Ik vind jou toch zo tof syrena. Jammer dat je dat zelf niet altijd vindt en misschien nog wel jammerder dat je niet gewoon een leuke vrijgezelle buurman krijgt ofzo.
pi_102665375
Sterkte voor de lui die het nodig hebben.
Hulde voor de iedereen die iets goeds heeft gedaan.
Felicitados voor iedereen die gefeliciteerd mag worden.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_102665499
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
dat gevoel heb ik ook, maar des te fijner dat het nog niet zo is O+

Gefeli met je baan Mo!

En Mar je mag mij ook PM'en :Y
pi_102665538
quote:
12s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Topickiller! :{w
zhe horror!
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:21:33 #183
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102665703
quote:

SPOILER
:*. Ik vind jou altijd overkomen als zo'n leuk en grappig mens! Hopelijk kom je nog een leuke vent tegen! Zou een kind nemen zonder een vent een optie voor jou zijn?

SPOILER
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_102665717
quote:

SPOILER
Je kan nog altijd met alleen een tandenborstel naar het cafe gaan.
pi_102665852
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jou toch zo tof syrena. Jammer dat je dat zelf niet altijd vindt en misschien nog wel jammerder dat je niet gewoon een leuke vrijgezelle buurman krijgt ofzo.
Ja stom is dat. Het ene moment denk ik: Bohh, ik ben toch echt wel ok 8-)
En dan denk ik: Als ik nu een vriend zou hebben, wat voor interessants zou ik dan kunnen bijdragen aan de relatie? Buiten het goeie huisvrouw zijn? En dan weet ik niks oO< en dan denk ik verder dat ik dan weer sex (seks?) zal hebben en dan krijg ik het helemaal Spaans benauwd, want ik heb nu kwabbels, en stoppels en nooit matchende setjes aan.

Serieus, ik kan zweren dat toen ik <20 was, mijn schaamhaar minder snel teruggroeide en minder stoppelig was }:|

Hm, ik denk dat ik mijn angst om auto te rijden ben kwijtgeraakt en er angst voor een relatie voor in de plaats heb gekregen oO<
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102665901
ohja, iemand wou taart gaan maken he:

Bodem

Bokkepootjescreme

Vlaaivulling

Succes!
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:25:35 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102665950
For what it's worth. Ik heb ook kwabbels en stoppels en ook nooit matchende setjes aan en Duuf is ook nog steeds interested :').
pi_102666000
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

En dan denk ik: Als ik nu een vriend zou hebben, wat voor interessants zou ik dan kunnen bijdragen aan de relatie? Buiten het goeie huisvrouw zijn? En dan weet ik niks oO< en dan denk ik verder dat ik dan weer sex (seks?) zal hebben en dan krijg ik het helemaal Spaans benauwd, want ik heb nu kwabbels, en stoppels en nooit matchende setjes aan.

Serieus, ik kan zweren dat toen ik <20 was, mijn schaamhaar minder snel teruggroeide en minder stoppelig was }:|

Hm, ik denk dat ik mijn angst om auto te rijden ben kwijtgeraakt en er angst voor een relatie voor in de plaats heb gekregen oO<
volgens mij verwacht jij teveel van je potentiele wederhelft. Dat ie helemaal awesome moet zijn en jij dat ook moet zijn.

why?

Probeer je niet zo druk te maken. En voor de rest eens met Tink.
pi_102666021
Moet je even een dagje in mijn kamer wonen Syrena, dan ben je die wens voor kinderen zo kwijt. :7 Ik woon naast een crèche, en nu met het mooie weer laten ze die kinderen de hele dag buiten spelen onder mijn raam. En schreeuwen en huilen dat ze doen. De héle dag lang. ;(
pi_102666043
Je kunt beter plezier dan drukte maken.
pi_102666068
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:

[..]

:*. Ik vind jou altijd overkomen als zo'n leuk en grappig mens! Hopelijk kom je nog een leuke vent tegen! Zou een kind nemen zonder een vent een optie voor jou zijn?

SPOILER
:D Leuk!! Een mede-5-oktoberder O+

Nee, alleen heb ik wel heel sterk overwogen een tijd, maar als ik naga hoe ik ben als ik alleen met de hond ben, dan ga ik dat mentaal niet trekken vrees ik. Schuldgevoelens & oververantwoordelijk :X en dan heb ik ook nog een moeder die me zou overstelpen met adviezen en binnen de kortste keren hier zou wonen :') al zie ik het ook nog wel gebeuren dat ze m'n kind zou inpikken :+
pi_102666085
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. :)
Ik verkeer ook in een hele andere levensfase dan mijn vrienden en collega's. Het went.

en verder zal ik je even PM'en. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:28:18 #193
70532 loveli
N
pi_102666142
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
For what it's worth. Ik heb ook kwabbels en stoppels en ook nooit matchende setjes aan en Duuf is ook nog steeds interested :').
XM, psst.. ff je :') vervangen door
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:29:07 #194
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102666196
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

:D Leuk!! Een mede-5-oktoberder O+

Nee, alleen heb ik wel heel sterk overwogen een tijd, maar als ik naga hoe ik ben als ik alleen met de hond ben, dan ga ik dat mentaal niet trekken vrees ik. Schuldgevoelens & oververantwoordelijk :X en dan heb ik ook nog een moeder die me zou overstelpen met adviezen en binnen de kortste keren hier zou wonen :') al zie ik het ook nog wel gebeuren dat ze m'n kind zou inpikken :+
_O-. Verstandige keuze :+.
pi_102666220
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Lago het volgende:
Moet je even een dagje in mijn kamer wonen Syrena, dan ben je die wens voor kinderen zo kwijt. :7 Ik woon naast een crèche, en nu met het mooie weer laten ze die kinderen de hele dag buiten spelen onder mijn raam. En schreeuwen en huilen dat ze doen. De héle dag lang. ;(
Ik woon in een tussenwoning met héle dunne wandjes en de buren hebben er eentje van vandaag 4 geworden en eentje die binnenkort 1 wordt. En elke keer denk ik: JEZUSMINA, dat zou ik echt wel veel beter doen w/

Om te beginnen een groot Ikea-speelkleed zodat die blokken niet zo op de plavuizen denderen _O-
pi_102666506
Nou ja, de vorige was eigenlijk helemaal niet awesome, maar kon heel goed doen alsof ie dat wel was, en nu zit ik met die niet matchende setjes in mijn hoofd ;( Ik heb hem wel gezegd dat verwassen boxershorts van de Hema/V&D ook niet sexy zijn, maar ja, the damage is done.

Ik hoef ook geen awesome vent, maar ik moet dat zelf wel zijn ja. Geen idee waarom. De meeste kerels vinden me ook awesome in het begin (en ik heb dan zoiets van: Meh, kweeniehoor, vind ik jou wel zo leuk. Ik kijk het nog eventjes aan. En dan *poef* ben je drie jaar verder, ben je je gaan hechten aan het beessie en zijn zij op je uitgekeken. Ofzo }:| . Om dan jaren later weer eens te bellen of te sms-en. Gnrgrgrgrggg. )
pi_102666579
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
De goeie zijn al op bezet ;( Of veul te jong, zoals Vaiz en Uks O+
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:35:49 #198
70532 loveli
N
pi_102666624
Moet 'ie behalve goed ook lekker zijn?

Matchende setjes koop je op eBay.
crap in = crap out
pi_102666756
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

De goeie zijn al op bezet ;( Of veul te jong, zoals Vaiz en Uks O+
leeftijd is een non argument voor iemand die eruit ziet als 28 O-)
pi_102666767
Li's antw op alles : "ebay" :D
pi_102666778
Als ik nu nadenk dan denk ik dit:
Niemand is perfect dus je moet dat ook niet willen zijn, wanneer je je negatieve punten probeert te verbloemen zal dit vaak juist ten koste gaan van je positieve.
pi_102666788
quote:
12s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

leeftijd is een non argument voor iemand die eruit ziet als 28 O-)
Nu wil ik dus een recente foto :+
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:39:00 #203
70532 loveli
N
pi_102666796
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Li's antw op alles : "ebay" :D
:@
crap in = crap out
pi_102666817
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef loveli het volgende:

Waar vind ik leuke mannen dan?! >:O
Doe wat je niet durft.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:39:28 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102666821
Vrouwen die goed kunnen poetsen zijn zeldzaam syreen. En zeer geliefd hier in het dorp waar ik woon.
pi_102666844
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waar vind ik leuke mannen dan?! >:O
"Bedoelde je leuk vest?"
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:39:56 #207
70532 loveli
N
pi_102666848
Werd pas 26 geschat door 2 verschillende collega's binnen 3 weken :7

Ze kennen me al meer dan tien jaar :')
crap in = crap out
pi_102666855
ik had vandaag mijn Monsoon blommen jurk aan en ik had zelfs een collega die aan het eind van de gang zijn kantoor inliep en terugliep om mij ff te checken _O-

Jammer dat ik mijn handen vol had, ik had wel even naar 'm gezwaaid onder het mom van ik zie wel dat je me staat te checken :7

:P
pi_102666882
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef loveli het volgende:

Ik wil geen matchende setjes, die zitten klote oO< En ik vind ze te duur. En het past ook niet bij me, ik ben een Zeemanonderbroekenmeisje till I die 8-) met fokking stoppels.

Ik moet hem wel lekker vinden ja :Y En eentje die goed is in seks en goed van karakter O+ en dan mag ie qua onderbroeken dragen wat ie wil. Ik was ze wel w/
pi_102666937
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef loveli het volgende:

[..]

:@
Ik vind het grappig :*
pi_102666990
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef loveli het volgende:
Werd pas 26 geschat door 2 verschillende collega's binnen 3 weken :7

Ze kennen me al meer dan tien jaar :')
Hehehehe, de meeste van mijn collega's zijn ook enigszins verbaasd als ze mn leeftijd horen. B-)
Blijft leuk. *)
Doe wat je niet durft.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:42:39 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102667003
Jemig, hoe vind je een goeie acupuncturist? Bomen / bos. Pfff.
pi_102667040
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef _aurum_ het volgende:
ik had vandaag mijn Monsoon blommen jurk aan en ik had zelfs een collega die aan het eind van de gang zijn kantoor inliep en terugliep om mij ff te checken _O-

Jammer dat ik mijn handen vol had, ik had wel even naar 'm gezwaaid onder het mom van ik zie wel dat je me staat te checken :7

:P
Oh ik ben dan wel erg :@ ik zeg er gewoon wat van :@
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil geen matchende setjes, die zitten klote oO< En ik vind ze te duur. En het past ook niet bij me, ik ben een Zeemanonderbroekenmeisje till I die 8-) met fokking stoppels.

Ik moet hem wel lekker vinden ja :Y En eentje die goed is in seks en goed van karakter O+ en dan mag ie qua onderbroeken dragen wat ie wil. Ik was ze wel w/
Hema *O*
En heul niet, een man met ballenknijpers :X
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:43:12 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102667042
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Geweldige tekst vooreen contactadvertentie trouwens.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:43:47 #215
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102667081
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, hoe vind je een goeie acupuncturist? Bomen / bos. Pfff.
Ik stuur je even een PM.
pi_102667119
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh ik ben dan wel erg :@ ik zeg er gewoon wat van :@

Ik ook hoor! Maar d'r zat 200 meter tussen :P
quote:
Hema *O*
En heul niet, een man met ballenknijpers :X
^^
pi_102667128
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nu je het zegt!
pi_102667174
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ook hoor! Maar d'r zat 200 meter tussen :P

[..]

^^
Ik heb op de markt gewerkt ;) die overbrug ik met gemak 8-)
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:47:08 #219
70532 loveli
N
pi_102667291
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik vind het grappig :*
Het is goedkoop. Daarom koop ik meer :')

Wat schoenen betreft vind ik het wel een uitkomst, heb voor een klein fortuin aan schoenen in de kast waar ik anders een groot fortuin aan kwijt was geweest en waarvan ik het gros niet vaak droeg omdat het zo duur was.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:48:01 #220
70532 loveli
N
pi_102667343
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zeg: doen!
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:48:19 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102667369
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat nou niet _O-.
pi_102667380
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is goedkoop. Daarom koop ik meer :')

Wat schoenen betreft vind ik het wel een uitkomst, heb voor een klein fortuin aan schoenen in de kast waar ik anders een groot fortuin aan kwijt was geweest en waarvan ik het gros niet vaak droeg omdat het zo duur was.
Kan helemaal niets met ebay :@ maar wel met marktplaats.
pi_102667523
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat nou niet _O-.
Jij hebt het te snel door.
Ik kan een hele dag rustig zijn en dan ineens inhaken, werkt like 8-)
pi_102667562
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O-
pi_102667623
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

_O-
'

Man met schaamrood@kaken "check"
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:52:48 #226
70532 loveli
N
pi_102667641
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan helemaal niets met ebay :@ maar wel met marktplaats.
*nu kopen*
*klik*
*nu betalen met paypal*

Niet heel moeilijk ;)
Of je wacht tot 3 uur 's nachts om in de laatste seconde het winnende bod uit te brengen.
crap in = crap out
pi_102667700
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef loveli het volgende:

[..]

*nu kopen*
*klik*
*nu betalen met paypal*

Niet heel moeilijk ;)
Of je wacht tot 3 uur 's nachts om in de laatste seconde het winnende bod uit te brengen.
En dat laatste is het hem nu net, dat is niks voor mij.
pi_102667823
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als je een ochtendmens bent sta je lekker vroeg op.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:56:09 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102667850
Ik snap paypal al niet. Ik ben ook meer een V&A of Marktplaats-aanhangster.
pi_102667925
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap paypal al niet. Ik ben ook meer een V&A of Marktplaats-aanhangster.
Account linken aan bankrekening, gebruikersnaam + wachtwoord, oke, oke. Gekocht.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 21:58:06 #231
70532 loveli
N
pi_102667975
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Account linken aan bankrekening, gebruikersnaam + wachtwoord, oke, oke. Gekocht.
^^ maar dan creditcard.
crap in = crap out
pi_102667978
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik vind Ebay ook een stuk prettiger, gewoon omdat het veel minder vrijblijvend is dan Marktplaats. :)
Doe wat je niet durft.
pi_102667996
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Als je een ochtendmens bent sta je lekker vroeg op.
Meer een doorslaper,bij voorkeur 12 uur.
Batt leeg dus slapen :W Truste!
pi_102668203
Ik kan helemaal niks met MP en de eerste en laatste keer eBay kocht ik een kabeltje voor mijn telefoon van 1 euro en moest aan het einde 20 euro betalen }:|

Over contactadvertenties gesproken, wat denk je dat de combinatie Zeemanonderbroekenmeisje icm mijn ware leeftijd gaat opleveren? Ik heb een zeer donkerbruin vermoeden c_/ van een horde 40+-ers met kids die niet kunnen spellen.

Die kreeg ik ook al toen ik nog 27 was en adverteerde met prettig gestoord my mother had me tested
pi_102668242
Ben een soort van bijgelezen en vraag me nu af of loveli ooit nog die 6 km gelopen heeft :) en nog veel meer, maar niet alles is even goed blijven hangen. Nog wel een :* voor XM en MarMar in retrospectief.

En eens met Tink over ons Syreen ;)

Ik heb m'n werkmail bekeken en nu ben ik een soort van woest. Zag dat ik op vrijdag een mail heb gekregen van de collega die, blijkbaar, mijn functie gaat overnemen, of ik op uiterlijk maandag mijn overdrachtsdocument wil opleveren. Terwijl ik tot dinsdag op vakantie ben. Knurft. Serieus, dan denk ik echt: hoe.dom.ben.jij.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 22:04:04 #236
70532 loveli
N
pi_102668338
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind Ebay ook een stuk prettiger, gewoon omdat het veel minder vrijblijvend is dan Marktplaats. :)
"Wat is je laagste prijs?"
(bieden vanaf 40 euro, staat toch in de advertentie?)

"Ik bied 20 euro, ik kom 'em morgen halen, ok?"

"Ik bied 30 euro incl. verzendkosten, mail je rekeningnummer en ik maak het direct over."

"Ik bied 30 euro en kom morgen even passen want ik weet niet of het mijn maat is."
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:05:59 #237
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102668463
Paypal is echt een schaap in wolfskleren. Het is o zo makkelijk en gebruiksvriendelijk en daar zit hem meteen het addertje :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 22:06:05 #238
70532 loveli
N
pi_102668470
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef anna82 het volgende:
vraag me nu af of loveli ooit nog die 6 km gelopen heeft :)
No way :)
quote:
Ik heb m'n werkmail bekeken en nu ben ik een soort van woest. Zag dat ik op vrijdag een mail heb gekregen van de collega die, blijkbaar, mijn functie gaat overnemen, of ik op uiterlijk maandag mijn overdrachtsdocument wil opleveren. Terwijl ik tot dinsdag op vakantie ben. Knurft. Serieus, dan denk ik echt: hoe.dom.ben.jij.
Suikerzoet mailtje terugsturen dat dat helaas niet mogelijk is, maar dat je dan en dan wel een afspraak wilt maken om af te spreken wanneer je overdraagt?
crap in = crap out
pi_102668501
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef anna82 het volgende:
Ben een soort van bijgelezen en vraag me nu af of loveli ooit nog die 6 km gelopen heeft :) en nog veel meer, maar niet alles is even goed blijven hangen. Nog wel een :* voor XM en MarMar in retrospectief.

En eens met Tink over ons Syreen ;)

Niet reageren.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 22:07:48 #240
70532 loveli
N
pi_102668566
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Niet reageren.
Nog beter.

En taart eten omdat je d'r binnenkort vanaf bent.
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:08:14 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102668593
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet reageren.
Niet je werkmail checken tijdens je vakantie!
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:08:19 #242
148689 Muis006
pi_102668597
Sowieso, op vrijdag mailen of je uiterlijk maandag iets wil doen..

Wat Ml zegt :Y
pi_102668686
Heb die fout 1x gemaakt en kreeg meteen nog 6 opdrachten.
Ik lees alles maar doe niks.

Tegen de tijd dat je terug bent zijn ze er vaak al wel achter dat het zo niet gaat.
pi_102668687
O: kop koffie, beker melk, 4 boterhammen en 2 gekookte eitjes
T: kop koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: kop koffie
D: Lasagne met gorgonzola/spinazie dit dat
T: glas rivella

Tjoooow, ik vind het wel oke. Klopt mijn gevoel?

Oh, v1zor:
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 03-10-2011 22:20:11 ]
pi_102668755
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet je werkmail checken tijdens je vakantie!
Yup. Of in je weekend of op je vrije dag.
Ik doe het zelf ook wel, maar ik mag me dan niet langer dan 10 minuten ergeren :+ want je WEET gewoon dat er altijd wel 1 mail bij zit waar je je over gaat opnaaien.
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:12:26 #246
148689 Muis006
pi_102668815
Anna, heb je er een out of office reply op staan? Doet het vaak erg goed :Y dan kunnen mensen niet zeggen dat ze niet wisten dat je weg was.
pi_102669231
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Anna, heb je er een out of office reply op staan? Doet het vaak erg goed :Y dan kunnen mensen niet zeggen dat ze niet wisten dat je weg was.
Nee, mag niet bij ons. Maar we zijn maar een heel klein team, dus hij weet dondersgoed dat ik vandaag nog vrij ben. Ik vind het best een belediging dat hij mijn werk gaat overnemen.

Jeukende vingers krijg ik ervan! :D
pi_102669262
Ik ga schlafen, moet morgen vroeg op om een leuk topje te zoeken bij mijn kokerrok (die nog gestreken moet) zodat ik er awesome uitzie om op het werk 1 bijeenkomst te regelen die ik in mijn maag kreeg gesplitst en daarna nog twee klassen les te geven.

w/ jeueueueuejjjjj
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:20:57 #249
148689 Muis006
pi_102669283
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, mag niet bij ons. Maar we zijn maar een heel klein team, dus hij weet dondersgoed dat ik vandaag nog vrij ben. Ik vind het best een belediging dat hij mijn werk gaat overnemen.

Jeukende vingers krijg ik ervan! :D
WTF mag niet? Waarom niet :')?

En als hij het wist vind ik het helemaal mesjogge.
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 22:22:45 #250
70532 loveli
N
pi_102669376
Niet klikken als je niet tegen spinnen kunt.
http://memebase.com/2011/(...)-never-peeing-again/
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:23:32 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102669408
Truste slankies :W
pi_102669463
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

WTF mag niet? Waarom niet :')?

En als hij het wist vind ik het helemaal mesjogge.
Bedacht beleid waar niet over nagedacht is ;)

Ik vind het zo dom, echt, ik kan er niet over uit. Maar mijn hombre vind ook dat het vandaag nog vakantie is, dus ik mag het er niet meer over hebben.

Trusten Syrena en XM!
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:25:23 #253
148689 Muis006
pi_102669490
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Bedacht beleid waar niet over nagedacht is ;)

Ik vind het zo dom, echt, ik kan er niet over uit. Maar mijn hombre vind ook dat het vandaag nog vakantie is, dus ik mag het er niet meer over hebben.

Trusten Syrena!
Je hombre be wise :Y
pi_102669726
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Je hombre be wise :Y
Inderdaad!
Hier heb ik alleen de bureaulamp die dan zachtjes heen en weer schudt.
Maar dat kan ook komen omdat mijn bureau op wieltjes staat en ik daar dan van gif tegenaan bonk :7

Trusten Slankies! :*
  Vis een optie? maandag 3 oktober 2011 @ 22:51:04 #255
70532 loveli
N
pi_102670913
Mail gestuurd :+
crap in = crap out
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:04:04 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102671614
BAM, gesport :9 En vriendje ook :Y) Krijg binnenkort nog zo'n Spierbundel, baha :D Als ie maar zacht blijft :+

Wat een stommerd, Anna! Lekker niet reageren tot je 'terug bent' 8-) Vakantie is vakantie :9

Zo slapies doen! Ik vind het al helemaal spannend dat ik morgenochtend havermout ga proberen :@ :')
pi_102671723
Dat lijstje was wel oke van mij? Aangezien ik eigenlijk in het dieet topic thuis hoor zo'n beetje. wat niet erg is maar wel erg voor mij aangezien dat niet mijn doel is
pi_102671782
Ohai!!!

WB Anna *O* Wat een knurft. Fijne vakantie gehad? Jouw toekomstige collega's stonden vanmorgen mijn deur te blokkeren :7.

Ik heb 4 gerechten gekookt en mijn vriendje geholpen met Nederlands. Nu ga ik slapen. Truste!
pi_102671798
Ik vind het een prima lijstje uks, alleen weinig groenten & fruit. Hoeveelheden OK.
pi_102671925
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het een prima lijstje uks, alleen weinig groenten & fruit. Hoeveelheden OK.
Oke ja, fruit idd niet gehad. De helft van de bak opgegeten en dat is dus iets meer dan 2 ons groente. Alleen die 2 stuks fruit dus niet.
pi_102673762
Ah, dit ga ik volgen :) Ik mag ook wel een beetje afvallen, en vooral gaan sporten haha.

O: Yoghurt met aardbeien en cruesli en een theetje
L: (uit lunchen, was niet veel gezonds alleen) bruine boterhammen met kalkoenfilet, stukjes kaas, sla en een sausje iets en een glaasje dubbelfris/sap iets
T: appeltje
D: risotto met veel groente en een beetje kaas en twee glazen water

Nu ook nog een glaasje :) Normaal is de lunch knackebrod met kaas, en tussendoor een Evergreen of eierkoek.. Maar moet zeggen dat ik vandaag maar 'begin' :p
pi_102674058
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:55 schreef Ansu het volgende:
Ah, dit ga ik volgen :) Ik mag ook wel een beetje afvallen, en vooral gaan sporten haha.

O: Yoghurt met aardbeien en cruesli en een theetje
L: (uit lunchen, was niet veel gezonds alleen) bruine boterhammen met kalkoenfilet, stukjes kaas, sla en een sausje iets en een glaasje dubbelfris/sap iets
T: appeltje
D: risotto met veel groente en een beetje kaas en twee glazen water
Welkom. Best een goed lijstje. Ik zou er nog een T bij doen en een beetje sporten.

Mijn lijstje
O: /
L: gebakken champingnons met kruidenboter op toast
T: bier
S: anderhalf uur straatvoetbal
T: stokbrood met kruidenboter, bier
D: BBQ (kipspiesjes met vetspek, paprika, ui champingons, worstjes, satesaus; sla met tomaten en paprika), bier
S: 2 uur wandelen
T: nog meer bier

het was wel een leuke dag

Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: boterham rosbief
L: 2 boterham rosbief
T: boterham filet americain
T: plakje grillworst
D: zigeunerschnitzel met tomatensaus/paprika/champignons/ui-prutje, erwtjes
S: buikspieroefeningen, aan klimrek hangen, opdrukken, half uur wandelen
pi_102674153
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Welkom. Best een goed lijstje. Ik zou er nog een T bij doen en een beetje sporten.

Mijn lijstje
O: /
L: gebakken champingnons met kruidenboter op toast
T: bier
S: anderhalf uur straatvoetbal
T: stokbrood met kruidenboter, bier
D: BBQ (kipspiesjes met vetspek, paprika, ui champingons, worstjes, satesaus; sla met tomaten en paprika), bier
S: 2 uur wandelen
T: nog meer bier

het was wel een leuke dag

Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: boterham rosbief
L: 2 boterham rosbief
T: boterham filet americain
T: plakje grillworst
D: zigeunerschnitzel met tomatensaus/paprika/champignons/ui-prutje, erwtjes
S: buikspieroefeningen, aan klimrek hangen, opdrukken, half uur wandelen
Sporten staat zeker op de planning, alleen moet eens beginnen haha. Deze week is al helemaal vol, volgende week ben ik de eerste. Ga lekker groepslessen, voel ik ook nog een beetje sociale druk als ik niet kom ;) Moet inderdaad meer verspreiden over een dag, vergeet soms ook te eten. Zoals zaterdag, hele dag opgeruimd en schoongemaakt en ingepakt, vergeten te ontbijten, tussendoor een evergreen (had verder niets) en 's avonds een beetje boerenkool.. En daarna uit geweest en goed gedronken, dus ook niet heel verstandig haha. Maar merkte wel dat ik eerst veeeel snaaiaanvallen had, nu eigenlijk niet meer, dus hoop dat het zo blijft haha.

Fanatiek sportlijstje hoor, trouwens! :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:10:19 #264
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102675924
Must resist chocolat!
Sjaap eet een appel!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102676164
O hai :'). 'is het al zo laat?' Toch jammer dat de wekker morgen om 8 uur al gaat.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 03:09:56 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102676250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:49 schreef Chicolate het volgende:
O hai :'). 'is het al zo laat?' Toch jammer dat de wekker morgen om 8 uur al gaat.
Dan zit ik al op mn werk :').
pi_102676268
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 03:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan zit ik al op mn werk :').
Ja bij nader inzien moet ik dan ook allang mn bed uit zijn, ik had wat opdrachten moeten maken maar er kwam wat tussen :+.

Maar :* dat je niet kan slapen. Ik ga nu toch maar eens een poging doen.
pi_102676462
Lijstje van vandaag :

O 1.5 sneetje pumpernikkel (duits roggebrood) met kaas en karnemelk
T peer
L 2 crackers met vleeswaar en 1 sneetje roggebrood en kaas en bleekselderij met kruidenkaas (MJAM)
T: mengeling van 150 gr yoghurt en 100 gr kwark
D: kipfilet met spruitjes en aardappeltjes.
T handje nootjes
S: anderhalf uur cardio

ben hier niet zo veel niet om dat ik het niet gezellig vind maar omdat mijn pc gechrashed is ... harde schijf is dood :'( en moet het nu doen via de laptop van zoonlief die m nodig heeft op school dagelijks dus kan alleen als hij thuis is en geen huiswerk heeft...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:19:15 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102676584
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 03:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja bij nader inzien moet ik dan ook allang mn bed uit zijn, ik had wat opdrachten moeten maken maar er kwam wat tussen :+.

Maar :* dat je niet kan slapen. Ik ga nu toch maar eens een poging doen.
't Is helaas eerder regel dan uitzondering dat ik rond 3 uur een tijd wakker lig.

Jij ook succes met opstaan!
pi_102676720
Mogge.

WB Co & Anna! En wat een sukkel...

uks, ben je heus zoveel aangekomen de laatste maanden?

Ansu welkom! Behalve dat cruesli, evergreen en eierkoek vooral veel suiker bevatten en weinig nuttige stoffen, ziet je lijstje er best goed uit. Niks mis met je lunch, als je in plaats daarvan crackers eet, wordt het denk ik wat weinig (tenzij je er 6 eet ofzo). Zeker als je erbij gaat sporten. Succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102676745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:41 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.

WB Co & Anna! En wat een sukkel...

uks, ben je heus zoveel aangekomen de laatste maanden?

Ansu welkom! Behalve dat cruesli, evergreen en eierkoek vooral veel suiker bevatten en weinig nuttige stoffen, ziet je lijstje er best goed uit. Niks mis met je lunch, als je in plaats daarvan crackers eet, wordt het denk ik wat weinig (tenzij je er 6 eet ofzo). Zeker als je erbij gaat sporten. Succes!
Ikke ? Ik ben juist bijna 55 kg afgevallen en nu aan het opbouwe naar een gezond dagmenu. zit nu op de helft van wat ik moet ongeveer aan kcal (1000, zou naar 2000 moeten maar wil eerst maar eens naar de 1750)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102676780
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:44 schreef Muks het volgende:

[..]

Ikke ? Ik ben juist bijna 55 kg afgevallen en nu aan het opbouwe naar een gezond dagmenu. zit nu op de helft van wat ik moet ongeveer aan kcal (1000, zou naar 2000 moeten maar wil eerst maar eens naar de 1750)
Haha, nee, uw_koninklijke_sneuheid, ofwel uks in afkorting :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102676792
Ohai!!!

Welkom Ansu :) Wat is je doel? Wat voor sporten ga je doen? Lijstje = veel suikers, zeker als je normaal evergreen ofzo eet. Je hebt toch niet gesonjabakkerd he? ;)

Gisteren heb ik heel de avond staan koken O+. Bonen in de week gezet voor chili later deze week en een soort melanzana alla parmigiana gemaakt, alleen met bechamelsaus erbij. Ben benieuwd of dat lekker is! Vanavond in de oven, dan heeft ie lekker een dagje kunnen "trekken" en dan morgen opeten, nog even warmgemaakt. Hmmm. Wel raar, de enge momenten waarop ik niet aan eten denk of wat ik ermee kan doen, of dat ik sowieso lekker in ht "nu" leef is wanneer ik aan het koken ben. Echt een soort therapie!
pi_102676804
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

't Is helaas eerder regel dan uitzondering dat ik rond 3 uur een tijd wakker lig.

Jij ook succes met opstaan!
Ja ik heb er wel wat moeite mee nu :'). Gister heel leuk gezelschap maar een beetje verwarrend is het wel :@
pi_102676844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:50 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!!

Welkom Ansu :) Wat is je doel? Wat voor sporten ga je doen? Lijstje = veel suikers, zeker als je normaal evergreen ofzo eet. Je hebt toch niet gesonjabakkerd he? ;)

Gisteren heb ik heel de avond staan koken O+. Bonen in de week gezet voor chili later deze week en een soort melanzana alla parmigiana gemaakt, alleen met bechamelsaus erbij. Ben benieuwd of dat lekker is! Vanavond in de oven, dan heeft ie lekker een dagje kunnen "trekken" en dan morgen opeten, nog even warmgemaakt. Hmmm. Wel raar, de enge momenten waarop ik niet aan eten denk of wat ik ermee kan doen, of dat ik sowieso lekker in ht "nu" leef is wanneer ik aan het koken ben. Echt een soort therapie!
Oeh, heb het even gegoogled en dat ziet er echt lekker uit. :9 Welk recept heb jij gebruikt?

En goedemorgen. Ik begin al steeds beter te worden in vroeg opstaan. :7
pi_102676950
mogge, zit in auto richting utreg. Dagje vergaderen jippie.

Mijn Griekse yoghurt en andere zuivel moet ik een tijdje vervanging v dermatoloog. Kijken of dat helpt. Ben benieuwd en nu nog wat anders vinden.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:09:40 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102677007
Mogge... ik ga zo 30 km wandelen :')
pi_102677042
wow Uniek!
pi_102677087
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef loveli het volgende:
Niet klikken als je niet tegen spinnen kunt.
http://memebase.com/2011/(...)-never-peeing-again/
hij valt nog mee, ik had ergers verwacht :P
pi_102677105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:03 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, zit in auto richting utreg. Dagje vergaderen jippie.

Mijn Griekse yoghurt en andere zuivel moet ik een tijdje vervanging v dermatoloog. Kijken of dat helpt. Ben benieuwd en nu nog wat anders vinden.
Succes! 2 keer zelfs.
Ik ga de zuivel ook even terugschroeven in mijn eetpatroon. Heb de laatste tijd heel veel last van slijm bij het sporten en dat lijkt me zondag niet zo handig. :P

Heeft soja of rijstmelk trouwens hetzelfde effect qua slijmproductie? :?
Doe wat je niet durft.
pi_102677118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik heb er wel wat moeite mee nu :'). Gister heel leuk gezelschap maar een beetje verwarrend is het wel :@
Do tell!
pi_102677124
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Succes! 2 keer zelfs.
Ik ga de zuivel ook even terugschroeven in mijn eetpatroon. Heb de laatste tijd heel veel last van slijm bij het sporten en dat lijkt me zondag niet zo handig. :P

Qua slijmproductie heb ik geen idee, maar als een vervanger zoekt voor melk is havermelk ook een goede. :9 Een stuk minder waterig dan rijstemelk en zonder toegevoegde suikers. *O*
pi_102677160
Welkom Ansu!

Mariaatje: Je havermout goed doorkoken en even laten staan, dan is ie zacht :9

SPOILER
pi_102677185
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Succes! 2 keer zelfs.

Volgens mij verergert de lactose de slijmaanmaak. I wouldn't poke it with a stick :P
pi_102677340
Moggûh, lijstjesdrop.

O: grof volkoren boterham geitenkaas, breaker light
T: nog zo'n boterham, banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: cup a soup, handje nootjes
D: ovenschotel met gehakt, ui, spinazie en aardappelpuree
T: iets van fruit ofzo
pi_102677432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:24 schreef Lago het volgende:

[..]

Qua slijmproductie heb ik geen idee, maar als een vervanger zoekt voor melk is havermelk ook een goede. :9 Een stuk minder waterig dan rijstemelk en zonder toegevoegde suikers. *O*
Havermelk met havermout! O+ 's ochtends ben ik blij als ik mijn bed weer uit mag want dan eet ik havermelk met havermout. En geen last van slijm bij havermelk.
Go hard or go home
pi_102677532
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oh, v1zor:
SPOILER
Ik weet het ;( nog maar 1 puntje :{

Lijkt me prima lijstje GB! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102677575
goedemorgen! :W

Vandaag EINDELIJK college! O+ ben zó benieuwd!
Ga wel fris en fruitig beginnen, dus:

S: hardlopen
O: Griekse yoghurt met een beetje honing
T: reepjes paprika met verse hummus :9
L: couscoussalade met gegrilde groenten en witte kaas
T: koffievariant bij 'Planet Coffee'
D: fajitas
T: reepjes wortel met verse hummus

Zo!
Ja doei.
pi_102677578
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je weet ook dat dat meestal een teken is van burn out oid?
pi_102677608
Goedemorgen :).

Welkom Ansu!

Heb wat spierpijn van gisteren, heb voor het eerst rowing squats gedaan en dat voel ik aardig in mn bovenbenen. Op zich wel lekker, want dat is altijd de eerste plaats waar ik aankom (en er moeten even 2 vakantiekilo's af ;) ).

Lijstje voor vandaag:
O: twee sneetjes roggebrood met geitenkaas
L: couscoussalade met tomaatjes, paprika en zwarte olijven
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran
S: 75 min. poweryoga (eerste keer na vakantie, zal wel zwaar worden...)
D: witlof/gehakt/aardappelschotel uit de oven
pi_102677744
Goedemorgen!

Uniek veel plezier!

Lago, ik kan je wel het recept dat ik vorige keer heb gebruikt uittypen? Zo maakte mijn italiaanse ex het ook :P en het is echt lekker, wel supermachtig!
pi_102677766
Oh en havermelk of amandelmelk is superlekker. Sojamelk is prima als vervanger voor "gewone" melk vind ik. Rijstmelk is een beetje waterig en niet echt superlekker naar mijn mening. Kokosmelk natuurlijk ook lekker maar niet echt slank :D
pi_102677779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik weet het ;( nog maar 1 puntje :{

Lijkt me prima lijstje GB! ^O^
Ja, ik ben ook wel tevreden! Geen troep voor mij vandaag, ga echt even bewust nadenken over wat ik in m'n mond stop. Ben al bij collega's gaan zitten die geen snoep of koek hebben _O- :@
pi_102677797
Murgh ik wil vandaag 2 sportschool lesjes doen maar ik moet vriendje helpen met nederlands! Denk dat ik het volgende ga doen

di: balance
woe: bodypump
do: bodycombat
vr: balance
zo: of combat of lekker het bos in, afhankelijk van het weer!
pi_102677816
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Volgens mij verergert de lactose de slijmaanmaak. I wouldn't poke it with a stick :P
Dat weet ik. En ik zat afgelopen weekend echt met een bak slijm in mijn mond bij het sporten, echt bijzonder a-relaxt. :D
Doe wat je niet durft.
pi_102677850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:06 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik wil vandaag 2 sportschool lesjes doen maar ik moet vriendje helpen met nederlands! Denk dat ik het volgende ga doen

di: balance
woe: bodypump
do: bodycombat
vr: balance
zo: of combat of lekker het bos in, afhankelijk van het weer!
Is dat niet zwaar, bodybalance een dag na bodypump? Ik zou vergaan, volgens mij. _O-
pi_102677886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is dat niet zwaar, bodybalance een dag na bodypump? Ik zou vergaan, volgens mij. _O-
Ik vind balance niet heel zwaar eigenlijk, eerder relaxing! En kan dit weekend waarschijnlijk niet echt sporten en afgelopen week was ook een beetje met de pet gooien :P dus even compenseren!

Komende maand wordt wel saai trouwens, mijn vrije tijd zal bestaan uit eten, sporten en het vriendje Nederlands leren :D
pi_102677898
En Uniek! Veel plezier O+
Ja doei.
pi_102677906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind balance niet heel zwaar eigenlijk, eerder relaxing! En kan dit weekend waarschijnlijk niet echt sporten en afgelopen week was ook een beetje met de pet gooien :P dus even compenseren!

Komende maand wordt wel saai trouwens, mijn vrije tijd zal bestaan uit eten, sporten en het vriendje Nederlands leren :D
Ohhhh, ik was in de war met bodycombat, excuus! :D

edit: maar je doet ook combat na pump, dus dat bedoelde ik eigenlijk :P
pi_102677929
Mo veel plezier vandaag *O* spoedig zal je het luie leventje missen :P
pi_102677985
Hoppa.
pi_102678004
Thanks! O+ maar ik denk dat ik meer geniet (over het algemeen) van drukte dan van 'niets' ;) :P

Zo, hardloopschoenen zijn aan, eens kijken of ik het nog kan! :P :W
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')