Ik begreep van iemand in Noorwegen dat pakketjes daar al standaard worden afgeleverd bij de supermarkt die tot 10 uur open is ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
Eigenlijk zouden winkels gewoon open moeten zijn van 12:00 tot 21:00. En pakketjes ook in de avond bezorgen. Beetje met de tijd meegaan enzo. In spanje zijn trouwens de winkels wel gewoon tot 21:00 open, superprima!
Ò, die middagsluiting zou ik wel heel irritant vinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
en dicht tussen 12 en 16. maar ja, ik wil ook liefst op vakantie voor 19 uur m'n prakkie ophebben
Niet fijn, ik zou dan ook in een andere sector een baan zoeken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:32 schreef loveli het volgende:
Iedereen die verruimde openingstijden wil: hoe zouden jullie het vinden als je baas met het plan kwam om je avonddiensten te laten draaien en weekenddiensten? Er is een keerzijde aan verruimde openingstijden.
Lang niet iedereen heeft die mogelijkheid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Niet fijn, ik zou dan ook in een andere sector een baan zoeken.
Mits de roosters goed verdeeld worden zou ik het niet eens zo heel erg vinden. Maar dat worden ze alleen meestal niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Lang niet iedereen heeft die mogelijkheid.
Ja, nee, lijkt me leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef Perruche het volgende:
Wil niemand met mij naar de over datum eetclub..? Moet ik in het echte leven mensen gaan ronselen
Hangt een beetje af van de leeftijd, maar ze mogen niet zoveel uren werken (school telt mee voor arbeidstijdenwet, op schooldagen max 2 uur per dag) en 's avonds (na 19 uur, vakantieperiode 21 uur) mogen jongeren ook niet werken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En in winkels worden volgens mij juist de avonduren heel erg gevuld met scholieren. Dat zijn nu niet de duurste personeelsleden.
Ik ga ze 2 weken in de alcohol zetten (limoncello maken), ik wil geen enkel risico lopen danquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik denk biologische, dus of biologische van de AH, of van Marqt, of van de natuurwinkel, of van de biomarkt op nieuwmarkt iedere zaterdag.
Maar ik gebruik dan altijd gewone citroenen, proef je niets vanEn volgens mij zit het bestrijdingsmiddel door de hele vrucht en niet alleen op de schil..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boven de 16 wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van de leeftijd, maar ze mogen niet zoveel uren werken (school telt mee voor arbeidstijdenwet, op schooldagen max 2 uur per dag) en 's avonds (na 19 uur, vakantieperiode 21 uur) mogen jongeren ook niet werken.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga ze 2 weken in de alcohol zetten (limoncello maken), ik wil geen enkel risico lopen dan.
Vrouwenvraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Boven de 16 wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Chicolate het volgende:
Vrouwenvraagje:Vrouwenantwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brrr V1z0R.
Know that while you sleep
Everything has changed
Koperionen immobiliseren sperma en maken slijmvlies minder geschikt voor innesteling. .quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef V1z0R het volgende:
Zo'n T-vormig ding werkt toch door irritatie van de baarmoederwand waardoor eitje niet kan nestelen?
M'n ma heeft erdoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, zo'n 24jr geleden
Mijn huisarts legde het uit als een soort ontstekingsreactie die het innestelen tegengaat. Ik mocht daarom ook geen NSAID's nemen, dan zou hij minder betrouwbaar zijn. (Ook wel een rotidee als je erover nadenkt, dat je dus wel een bevrucht eitje hebt, maar okee.)quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Koperionen immobiliseren sperma en maken slijmvlies minder geschikt voor innesteling. .
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
Mo, heppie baanday!
verder was t concert gisteren tof, en de naborrel superleuk. echt leuk dat ewelina en phaidra er waren, en dat ewelina heel gezellig met mijn vrienden in de kroeg heeft gehangen, terwijl ik aangeschoten om iedereen heen dartelde om te vertellen dat ze zo lief waren
Het was ook heel grappigquote:
Mijn ex woog meer dan jij maar daar was echt geen grammetje vet aan te zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kom niet vaak in dit topic, maar wilde dit toch graag met mensen delen.
Ik weeg voor het eerst in 10 jaar ONDER de 60 kilogram. Ik woog vanacht 59.8 kg.
56 kg is nog steeds mijn streefgewicht, op het moment dat ik al mijn vet weg heb gewerkt in mijn buikstreek, ga ik gecontroleerd proberen spierweefsel te kweken en weer aan te komen (dit keer zonder het vet erbij).![]()
Ik hoor jullie denken; 56 kg voor een 22-jarige jongen, is dat niet heel licht?
Niet als je slechts 1.71/1.72m lang bent en elke grammetje vet dat je aankomt, direct op je buik terechtkomt, zoals bij mij.
Ik ben nooit in mijn leven ook maar in de buurt geweest van gewichten (als in krachttraining), ik heb nooit een sport beoefend of bij een sportvereniging gezeten. Wat dat betreft, zou je kunnen zeggen dat ik sinds mijn 11ste een ontzettend luie zak aardappelen ben geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn ex woog meer dan jij maar daar was echt geen grammetje vet aan te zien.
Mijn ex is ook nooit in de buurt van gewichten geweestquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben nooit in mijn leven ook maar in de buurt geweest van gewichten (als in krachttraining), ik heb nooit een sport beoefend of bij een sportvereniging gezeten. Wat dat betreft, zou je kunnen zeggen dat ik sinds mijn 11ste een ontzettend luie zak aardappelen ben geweest.
Daarnaast erf ik van mijn familie de geneigdheid van het lichaam om elke grammetje vet direct in de buik op te slaan.
Tja, dat betekent dat ik 63/64 kg kan wegen en nog steeds eruit zie als een Michelin mannetje. Het is goed dat ik nooit meer dan 70 kg heb gewogen, anders had ik zeker diabetes ontwikkeld.
Ik ben drie-kwart Aziatisch, dus mijn lichaamsbouw is net iets anders van constructie. 60 kg voor de één is broodmager terwijl het voor een ander nog steeds kan betekenen dat hij/zij overal vetkwabben heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:05 schreef Perruche het volgende:
Overigens zou ik echt broodmager zijn met 60 kg (ben 1.72)... weeg nu denk ik iets van 68 en heb maat 38, volgend mij word ik dan echt een gratenplankjeniet dat me dat ooit zou lukken, maar soit
Ja, die ken ik ook in overvloed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
de aziaten die ik ken zijn allemaal super gespierd,n die hangen hele dagen in de sportschool
maar ik begrijp je punt.
Stuur je dan dat citroensapdieetkuurtje weer retour?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook in overvloed.![]()
Maar ik heb niets met sportschooltypes, en ik moet er niet aan denken om zo obsessief bezig te zijn met spieren kweken. Ik wil gewoon een gezond lichaam kweken waar ik trots op ben.
Ik zou je bij wijze van spreken een foto van mijn ontblote lichaam kunnen laten zien, en je zou nog versteld staan van hoe breed (niet het positieve breed, maar het 'bierbuik breed') ik wel niet ben en hoeveel vet ik nog aan mijn lichaam heb hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Ewelina het volgende:
Asskicker, je maakt je ondertitel waar.
Voor miljoenen mensen heeft het geholpen om in korte tijd het lichaam van alle afvalstoffen te ontdoen, daarnaast schijn je beter in je vel te zitten na de kuur en helpt het ook enorm met het verliezen van gewicht (niet water, maar echt gewicht!) in een korte periode.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Stuur je dan dat citroensapdieetkuurtje weer retour?
Bij wijze van spreken hé. Ik wil niet dat mijn naakte lichaam op het internet gaat circuleren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou, kom maar op met die foto dan!
Dit willen we jou en miljoenen anderen eigenlijk het liefst besparen. Want het is niet goed voor je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor miljoenen mensen heeft het geholpen om in korte tijd het lichaam van alle afvalstoffen te ontdoen, daarnaast schijn je beter in je vel te zitten na de kuur en helpt het ook enorm met het verliezen van gewicht (niet water, maar echt gewicht!) in een korte periode.
3 vliegen in één klap vang ik hiermee, daarnaast ben ik verre van een Sonja Bakker-type () maar hier geloof ik wel in.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken hé. Ik wil niet dat mijn naakte lichaam op het internet gaat circuleren.
Hou alsjeblieft je ondergoed aan op die foto.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken hé. Ik wil niet dat mijn naakte lichaam op het internet gaat circuleren.
Ik leef al 10 jaar ongezond, niets wat deze kuur gaat bewerkstelligen dat mijn lichaam in de afgrond kan werken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit willen we jou en miljoenen anderen eigenlijk het liefst besparen. Want het is niet goed voor je.
Jawel, verneuking van je stofwisseling waardoor je sneller aankomt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik leef al 10 jaar ongezond, niets wat deze kuur gaat bewerkstelligen dat mijn lichaam in de afgrond kan werken.
Foto!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
*overgaat tot jurkjes en schoenen*
Heb weer een paar schoenen ge-eBay-d.
Fotoquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
*overgaat tot jurkjes en schoenen*
Heb weer een paar schoenen ge-eBay-d.
Ik heb het gedaan heul vroeger en ja je valt af in korte tijd en nee je voelt je niet beter, dus ik weet het niet wb die afvalstoffen. En ja, het verloren gewicht kwam er heel snel weer bij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor miljoenen mensen heeft het geholpen om in korte tijd het lichaam van alle afvalstoffen te ontdoen, daarnaast schijn je beter in je vel te zitten na de kuur en helpt het ook enorm met het verliezen van gewicht (niet water, maar echt gewicht!) in een korte periode.
3 vliegen in één klap vang ik hiermee, daarnaast ben ik verre van een Sonja Bakker-type () maar hier geloof ik wel in.
Mooi!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het weer nog even een beetje geschikt blijft.
Nice!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Haha wat tof!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
SQUEEL!
Even een enorme ego-boost gehadZit net even snel op facebook; zie ik dat een studente een foto van mij heeft geplaatst van tijdens mijn hoorcollege eerder vandaag. Met daarbij de tekst "mevrouw ..., u bent een baas!"
En diverse studenten 'liken' het. En een (vroegere) student zegt "God, ik wil weer les van haar".
Dat ik op de foto dik en lelijk lijk, negeren we maar even![]()
Ik wilde je stelling gaan ontkrachten, maar die foto is idd ietwat minder flatteus. Maar je bent een baas!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat ik op de foto dik en lelijk lijk, negeren we maar even![]()
Hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wilde je stelling gaan ontkrachten, maar die foto is idd ietwat minder flatteus. Maar je bent een baas!
LIKEquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het feit dat je veel pijn hebt, is natuurlijk wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen. Misschien moet je daar ook maar gewoon naar luisteren. Je lichaam moet natuurlijk ook nog even herstellen van de ingreep van vorige week.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben pas nog 3 weken helemaal vrij geweest he! In Engeland enzo. Dus, voorlopig niet. Echt geen tijd voor. En in juni/juli ook al veel thuisgezeten, met pijn weliswaar, maar toch.
Dat vind ik ook wel een naar idee jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn huisarts legde het uit als een soort ontstekingsreactie die het innestelen tegengaat. Ik mocht daarom ook geen NSAID's nemen, dan zou hij minder betrouwbaar zijn. (Ook wel een rotidee als je erover nadenkt, dat je dus wel een bevrucht eitje hebt, maar okee.)
Ik overweeg een T-Safe, als laatste optie. Op de site van de fabrikant staat het volgende:quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een naar idee ja. Doh anticonceptie is stom
. Misschien mijn huisarts eens vragen, maar dat is een echte vent en ik geloof niet dat ie heel erg op de hoogte is verder. Toen ik last had van puisten was 'pil' ook het eerste wat ie riep. Implanon vind ik eng omdat ik heel veel littekenweefsel aanmaak en wat nou als je er verkeerd op reageert en ze zijn hem 'kwijt'.
Rijles ging goed, ik vind rijden weer leuk![]()
.
bron: NHG- Standaard Het spiraaltje; Smeenk RCJ ea. Wet 2009(52):279-90..quote:T-Safe is een modern koperspiraaltje dat eenvoudig in te brengen is en weinig tot geen bijwerkingen kent. De effectiviteit en de betrouwbaarheid bestaan uit een drievoudige werking. Ten eerste geeft het spiraaltje geleidelijk een beetje koper af. Koperionen hebben een verlammend effect op de zaadcellen waardoor de kans op bevruchting zeer klein is. Ten tweede verhindert een steriele reactie in de binnenbekleding van de baarmoeder de innesteling, wanneer een zaadcel toch de eicel weet te bereiken. Tot slot zorgt koper voor een verstoring van de enzymatische processen in het baarmoederslijmvlies, zodat een normale uitrijping van een bevruchte eicel wordt verhinderd. Dat betekent bijna 100% preventie.
Ik kom er niet helemaal achter waarom de T-Safe prettiger zou zijn dan andere koperspiraaltjes (mag langer blijven zitten dan de rest, maar dat zou voor mij geen doorslaggevend argument zijn vergeleken met de rest). En dan lijkt me qua vorm de Gynefix nog de beste van de opties.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik overweeg een T-Safe, als laatste optie. Op de site van de fabrikant staat het volgende:
Jij moet leren plannen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Phaidra, meestal gaat het heel goedHelaas is net vandaag een mindere dag (druk, veel les, continu bezig en eten vergeten mee te nemen, waar ik pas achter kwam toen de kantine al dicht was
).
Ze waren in de aanbieding bij dwaze dagen he?! Mijn ouders hadden er twee gekocht. Mooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:57 schreef Perruche het volgende:
Oh loveli nog bedankt voor het checken of je een pan mee kon nemenmuch appreciated.
Nee, dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik ga 'm in ieder geval maar gewoon proberen. Het is ook niet de bedoeling dat 'ie tien jaar blijft zitten. Baardmans vond vijf jaar al te lang.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kom er niet helemaal achter waarom de T-Safe prettiger zou zijn dan andere koperspiraaltjes (mag langer blijven zitten dan de rest, maar dat zou voor mij geen doorslaggevend argument zijn vergeleken met de rest). En dan lijkt me qua vorm de Gynefix nog de beste van de opties.
quote:Informatie uit de standaard van het Nederlands Huisartsen Genootschap
(NHG) voor de huisarts.
Noot 3 Effectiviteit koperspiraaltjes
Er zijn veel onderzoeken gedaan naar de effectiviteit van koperspiraaltjes.
Veel onderzoeken zijn echter gedaan met spiraaltjes die momenteel niet te
verkrijgen zijn in Nederland. In een Cochrane review zijn de effectiviteit en
de bijwerkingen van de verschillende koperspiraaltjes vergeleken.
Er werden 35 gerandomiseerde onderzoeken geïncludeerd met 18 verschillende
koperspiraaltjes, waarvan momenteel alleen de Multiload Cu 375 op de
Nederlandse markt verkrijgbaar is. De effectiviteit van de TCu380A is het hoogst.
Dit spiraaltje is echter niet verkrijgbaar in Nederland. In het algemeen is de
effectiviteit van koperspiraaltjes met 300 mm2 Cu hoger (0,1 tot 1,0
zwangerschappen na 1 jaar per 100 vrouwen) dan van de koperspiraaltjes met
< 300 mm2 Cu (0,5 tot 2,2 zwangerschappen na 1 jaar per 100 vrouwen).
Er werd geen verschil in bijwerkingen gezien tussen de verschillende
koperspiraaltjes [Kulier 2007]. Momenteel zijn ook de Multiload Cu Short Length,
de Flexi-T-300, de Flexi-T-380 en de Gynefi x op de markt. Deze zijn allen
spiraaltjes met een koperoppervlak van 300 mm2 of meer en hebben een relatief
korte stamlengte (28 tot 32 mm). De Gynefi x is een spiraaltje dat verankerd wordt
in de fundus uteri. Voor de specifieke inbrengtechniek is ervaring vereist.
In een Cochrane review werd geen verschil in betrouwbaarheid van de Gynefi x
gevonden in vergelijking met de TCu380A [OBrien 2005]. Conclusie: de diverse
beschikbare koperspiraaltjes zijn effectief in het voorkomen van zwangerschap
met 0,1 tot 1,0 zwangerschappen per 100 vrouwen na 1 jaar.
Bron: NHG- Standaard Het spiraaltje Smeenk RCJ Van der Does FEE Gimbel H Kardolus
GJ Lesterhuis JM Winten-Huisman M Kertzman M. Huisarts Wet 2009(52):279-90. // d.//79
De standaard en de wetenschappelijke verantwoording zijn geactualiseerd ten opzichte van
de eerste herziening (Huisarts Wet 2000;43(7):314-20).
TCu 380A is nu in Nederland verkrijgbaar onder de naam T-Safe. T-Safe is verkrijgbaar
op doktersrecept bij de apotheek.
Ja ik weet het maar ik wist hetn pas gisteren. wist niet eens dat het weer DDD was. Soms heeft geen reclame krijgen en geen tv kijken ook een nadeelquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze waren in de aanbieding bij dwaze dagen he?! Mijn ouders hadden er twee gekocht. Mooi
Oh suf, volgens mij postte je het vrijdag of zaterdag al he, had ik wel ff kunnen zeggenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik wist hetn pas gisteren. wist niet eens dat het weer DDD was. Soms heeft geen reclame krijgen en geen tv kijken ook een nadeel
Ovablock, even googelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik overweeg algehele uitsluiting van zwangerschapmaar vraag me af of ze zo'n ingreep op mijn leeftijd (26 dus) doen en of het gedekt wordt door de verzekering? (hihi, dekken)
Ik weet niet of je nou serieus bent of sarcastisch, maar ben het er wel mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:41 schreef Perruche het volgende:
Hm XM daar heb je een punt. Nou dan toch maar hopen dat er snel schot in de zaak komt
Ik ben helemaal niet goed in sarcastisch zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou serieus bent of sarcastisch, maar ben het er wel mee eens.
Daar hebbie hullie ook weer met d'r grote waffel!quote:
Ik zie jou nog wel over een paar jaar met een enorme kinderschare. Leuk picknicken, slingers maken van madeliefjes, haren invlechten en prinsessenjurken maken en dan met bijbehorende verkleedfestijnen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik overweeg algehele uitsluiting van zwangerschapmaar vraag me af of ze zo'n ingreep op mijn leeftijd (26 dus) doen en of het gedekt wordt door de verzekering? (hihi, dekken)
Altijd, en sowieso sterktequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef MarMar het volgende:
ohmen, dikke worries, stof voor pm, wie mag ik lastig vallen? (gaat niet over mij persoonlijk, maar bah, machteloosheid suckt)
klopt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef Phaidra het volgende:
Geen idee, maar weet dat iemand van fok al problemen had met sterilisatie met kind, na zware postnatale depressie. Ze heeft eerst met 6 rapporten van psychiaters moeten zwaaien ofzo. Ze was nog wel onder de 30 volgens mij.
Ik heb al vrouwen onder de 30 zien gesteriliseerd worden, nujah waarschijnlijk verschil Nl en Be.quote:
Maar die hebben wsch. al kinderen? Ik weet niet wat de regels precies zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik heb al vrouwen onder de 30 zien gesteriliseerd worden, nujah waarschijnlijk verschil Nl en Be.
In D. is de pil gewoon voor eigen rekening. Iets van een tientje per maandquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef loveli het volgende:
Ik vind het debiel dat de pil vergoed wordt, ding hoeft geen drol te kosten (euro per week) en eigen verantwoordelijkheid.
Wij zijn net begonnen en zijn nu al bijna bij seizoen 5quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doctor Who! Dat wil ik ook nog steeds zien![]()
Voor dat geld kun je niet roken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef Tinkepink het volgende:
In D. is de pil gewoon voor eigen rekening. Iets van een tientje per maand
Kwiksjit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
DaD, mag ik een update? MarMar mag ook spuien als ze nog behoefte heeft.
Kwikfit meneer stelde voor om de uitlaat te vervangen à 700 euro. Hmmmz
Accu was overigens niet kaduuk![]()
Dat heb ik ook! Wij zaten een paar dagen bij een B&B die ook een diner serveerde en het was echt zo lekker. De kok had jaren bij een traiteur in Amsterdam gewerkt, oh jongens, ik droom nog steeds van dat eten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doctor Who! Dat wil ik ook nog steeds zienNu bijna klaar met Supernatural seizoen 6 en dan gaan we beginnen met Game of Thrones
![]()
Oh en nu ik op vakantie ben geweest heb ik ook ineens weer zin om te koken enzoNu nog inspiratie
Oh nee, nu niet. Alleen vanochtend had ik het gevoel dat het 3:00 was ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
'k Heb het gevoel dat het al 22:00 is ofzo.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Kwikfit, oma heeft er nooit problemen mee gehad maar die bleef er dan ook naast staan.
quote:
Zie net dat mijn tas jou gebeld heeftquote:
We hebben een hele interessante conversatie gehadquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie net dat mijn tas jou gebeld heeft
Enne lookalike
klinkt alsof je liever obsessief bezig bent met je gewicht....quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook in overvloed.![]()
Maar ik heb niets met sportschooltypes, en ik moet er niet aan denken om zo obsessief bezig te zijn met spieren kweken. Ik wil gewoon een gezond lichaam kweken waar ik trots op ben.
Fijn! Dat scheelt weer een nieuwe tas kopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben een hele interessante conversatie gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:11 schreef Syrena het volgende:
Oh lekker MIGnarf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat gevoel heb ik ook, maar des te fijner dat het nog niet zo isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
'k Heb het gevoel dat het al 22:00 is ofzo.
zhe horror!quote:
Oh lekker MIGnarf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind jou altijd overkomen als zo'n leuk en grappig mens! Hopelijk kom je nog een leuke vent tegen! Zou een kind nemen zonder een vent een optie voor jou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Oh lekker MIGnarf.
Je kan nog altijd met alleen een tandenborstel naar het cafe gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ja stom is dat. Het ene moment denk ik: Bohh, ik ben toch echt wel okquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jou toch zo tof syrena. Jammer dat je dat zelf niet altijd vindt en misschien nog wel jammerder dat je niet gewoon een leuke vrijgezelle buurman krijgt ofzo.
volgens mij verwacht jij teveel van je potentiele wederhelft. Dat ie helemaal awesome moet zijn en jij dat ook moet zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Het ene moment denk ik: Bohh, ik ben toch echt wel ok![]()
En dan denk ik: Als ik nu een vriend zou hebben, wat voor interessants zou ik dan kunnen bijdragen aan de relatie? Buiten het goeie huisvrouw zijn? En dan weet ik niksen dan denk ik verder dat ik dan weer sex (seks?) zal hebben en dan krijg ik het helemaal Spaans benauwd, want ik heb nu kwabbels, en stoppels en nooit matchende setjes aan.
Serieus, ik kan zweren dat toen ik <20 was, mijn schaamhaar minder snel teruggroeide en minder stoppelig was![]()
Hm, ik denk dat ik mijn angst om auto te rijden ben kwijtgeraakt en er angst voor een relatie voor in de plaats heb gekregen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]. Ik vind jou altijd overkomen als zo'n leuk en grappig mens! Hopelijk kom je nog een leuke vent tegen! Zou een kind nemen zonder een vent een optie voor jou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!! Een mede-5-oktoberder
![]()
Nee, alleen heb ik wel heel sterk overwogen een tijd, maar als ik naga hoe ik ben als ik alleen met de hond ben, dan ga ik dat mentaal niet trekken vrees ik. Schuldgevoelens & oververantwoordelijken dan heb ik ook nog een moeder die me zou overstelpen met adviezen en binnen de kortste keren hier zou wonen
al zie ik het ook nog wel gebeuren dat ze m'n kind zou inpikken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Herkenbaar hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Het ene moment denk ik: Bohh, ik ben toch echt wel ok![]()
En dan denk ik: Als ik nu een vriend zou hebben, wat voor interessants zou ik dan kunnen bijdragen aan de relatie? Buiten het goeie huisvrouw zijn? En dan weet ik niksen dan denk ik verder dat ik dan weer sex (seks?) zal hebben en dan krijg ik het helemaal Spaans benauwd, want ik heb nu kwabbels, en stoppels en nooit matchende setjes aan.
Serieus, ik kan zweren dat toen ik <20 was, mijn schaamhaar minder snel teruggroeide en minder stoppelig was![]()
Hm, ik denk dat ik mijn angst om auto te rijden ben kwijtgeraakt en er angst voor een relatie voor in de plaats heb gekregen
XM, psst.. ff jequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
For what it's worth. Ik heb ook kwabbels en stoppels en ook nooit matchende setjes aan en Duuf is ook nog steeds interested.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Syrena het volgende:
[..]Leuk!! Een mede-5-oktoberder
![]()
Nee, alleen heb ik wel heel sterk overwogen een tijd, maar als ik naga hoe ik ben als ik alleen met de hond ben, dan ga ik dat mentaal niet trekken vrees ik. Schuldgevoelens & oververantwoordelijken dan heb ik ook nog een moeder die me zou overstelpen met adviezen en binnen de kortste keren hier zou wonen
al zie ik het ook nog wel gebeuren dat ze m'n kind zou inpikken
Ik woon in een tussenwoning met héle dunne wandjes en de buren hebben er eentje van vandaag 4 geworden en eentje die binnenkort 1 wordt. En elke keer denk ik: JEZUSMINA, dat zou ik echt wel veel beter doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Lago het volgende:
Moet je even een dagje in mijn kamer wonen Syrena, dan ben je die wens voor kinderen zo kwijt.Ik woon naast een crèche, en nu met het mooie weer laten ze die kinderen de hele dag buiten spelen onder mijn raam. En schreeuwen en huilen dat ze doen. De héle dag lang.
De goeie zijn al op bezetquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
For what it's worth. Ik heb ook kwabbels en stoppels en ook nooit matchende setjes aan en Duuf is ook nog steeds interested.
leeftijd is een non argument voor iemand die eruit ziet als 28quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
De goeie zijn al op bezetOf veul te jong, zoals Vaiz en Uks
Nu wil ik dus een recente fotoquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
leeftijd is een non argument voor iemand die eruit ziet als 28
Waar vind ik leuke mannen dan?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
Moet 'ie behalve goed ook lekker zijn?
Matchende setjes koop je op eBay.
"Bedoelde je leuk vest?"quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar vind ik leuke mannen dan?!
Ik wil geen matchende setjes, die zitten klotequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
Moet 'ie behalve goed ook lekker zijn?
Matchende setjes koop je op eBay.
Ik vind het grappigquote:
Hehehehe, de meeste van mijn collega's zijn ook enigszins verbaasd als ze mn leeftijd horen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef loveli het volgende:
Werd pas 26 geschat door 2 verschillende collega's binnen 3 weken![]()
Ze kennen me al meer dan tien jaar
Oh ik ben dan wel ergquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef _aurum_ het volgende:
ik had vandaag mijn Monsoon blommen jurk aan en ik had zelfs een collega die aan het eind van de gang zijn kantoor inliep en terugliep om mij ff te checken
Jammer dat ik mijn handen vol had, ik had wel even naar 'm gezwaaid onder het mom van ik zie wel dat je me staat te checken![]()
Hemaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wil geen matchende setjes, die zitten kloteEn ik vind ze te duur. En het past ook niet bij me, ik ben een Zeemanonderbroekenmeisje till I die
met fokking stoppels.
Ik moet hem wel lekker vinden jaEn eentje die goed is in seks en goed van karakter
en dan mag ie qua onderbroeken dragen wat ie wil. Ik was ze wel
Geweldige tekst vooreen contactadvertentie trouwens.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wil geen matchende setjes, die zitten kloteEn ik vind ze te duur. En het past ook niet bij me, ik ben een Zeemanonderbroekenmeisje till I die
met fokking stoppels.
Ik moet hem wel lekker vinden jaEn eentje die goed is in seks en goed van karakter
en dan mag ie qua onderbroeken dragen wat ie wil. Ik was ze wel
Ik stuur je even een PM.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, hoe vind je een goeie acupuncturist? Bomen / bos. Pfff.
Ik ook hoor! Maar d'r zat 200 meter tussenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ik ben dan wel ergik zeg er gewoon wat van
^^quote:Hema
En heul niet, een man met ballenknijpers
Nu je het zegt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geweldige tekst vooreen contactadvertentie trouwens.
Ik heb op de markt gewerktquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar d'r zat 200 meter tussen
[..]
^^
Het is goedkoop. Daarom koop ik meerquote:
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geweldige tekst vooreen contactadvertentie trouwens.
Waarom verbaast me dat nou nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb op de markt gewerktdie overbrug ik met gemak
Kan helemaal niets met ebayquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is goedkoop. Daarom koop ik meer
Wat schoenen betreft vind ik het wel een uitkomst, heb voor een klein fortuin aan schoenen in de kast waar ik anders een groot fortuin aan kwijt was geweest en waarvan ik het gros niet vaak droeg omdat het zo duur was.
Jij hebt het te snel door.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb op de markt gewerktdie overbrug ik met gemak
'quote:
*nu kopen*quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan helemaal niets met ebaymaar wel met marktplaats.
En dat laatste is het hem nu net, dat is niks voor mij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
*nu kopen*
*klik*
*nu betalen met paypal*
Niet heel moeilijk
Of je wacht tot 3 uur 's nachts om in de laatste seconde het winnende bod uit te brengen.
Als je een ochtendmens bent sta je lekker vroeg op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dat laatste is het hem nu net, dat is niks voor mij.
Account linken aan bankrekening, gebruikersnaam + wachtwoord, oke, oke. Gekocht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap paypal al niet. Ik ben ook meer een V&A of Marktplaats-aanhangster.
^^ maar dan creditcard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Account linken aan bankrekening, gebruikersnaam + wachtwoord, oke, oke. Gekocht.
Ik vind Ebay ook een stuk prettiger, gewoon omdat het veel minder vrijblijvend is dan Marktplaats.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dat laatste is het hem nu net, dat is niks voor mij.
Meer een doorslaper,bij voorkeur 12 uur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als je een ochtendmens bent sta je lekker vroeg op.
"Wat is je laagste prijs?"quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind Ebay ook een stuk prettiger, gewoon omdat het veel minder vrijblijvend is dan Marktplaats.
No wayquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef anna82 het volgende:
vraag me nu af of loveli ooit nog die 6 km gelopen heeft
Suikerzoet mailtje terugsturen dat dat helaas niet mogelijk is, maar dat je dan en dan wel een afspraak wilt maken om af te spreken wanneer je overdraagt?quote:Ik heb m'n werkmail bekeken en nu ben ik een soort van woest. Zag dat ik op vrijdag een mail heb gekregen van de collega die, blijkbaar, mijn functie gaat overnemen, of ik op uiterlijk maandag mijn overdrachtsdocument wil opleveren. Terwijl ik tot dinsdag op vakantie ben. Knurft. Serieus, dan denk ik echt: hoe.dom.ben.jij.
Niet reageren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef anna82 het volgende:
Ben een soort van bijgelezen en vraag me nu af of loveli ooit nog die 6 km gelopen heeften nog veel meer, maar niet alles is even goed blijven hangen. Nog wel een
voor XM en MarMar in retrospectief.
En eens met Tink over ons Syreen![]()
Ik heb m'n werkmail bekeken en nu ben ik een soort van woest. Zag dat ik op vrijdag een mail heb gekregen van de collega die, blijkbaar, mijn functie gaat overnemen, of ik op uiterlijk maandag mijn overdrachtsdocument wil opleveren. Terwijl ik tot dinsdag op vakantie ben. Knurft. Serieus, dan denk ik echt: hoe.dom.ben.jij.
Niet je werkmail checken tijdens je vakantie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 03-10-2011 22:20:11 ]Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Yup. Of in je weekend of op je vrije dag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet je werkmail checken tijdens je vakantie!
Nee, mag niet bij ons. Maar we zijn maar een heel klein team, dus hij weet dondersgoed dat ik vandaag nog vrij ben. Ik vind het best een belediging dat hij mijn werk gaat overnemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Anna, heb je er een out of office reply op staan? Doet het vaak erg goeddan kunnen mensen niet zeggen dat ze niet wisten dat je weg was.
WTF mag niet? Waarom nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, mag niet bij ons. Maar we zijn maar een heel klein team, dus hij weet dondersgoed dat ik vandaag nog vrij ben. Ik vind het best een belediging dat hij mijn werk gaat overnemen.
Jeukende vingers krijg ik ervan!
Bedacht beleid waar niet over nagedacht isquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTF mag niet? Waarom niet?
En als hij het wist vind ik het helemaal mesjogge.
Je hombre be wisequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bedacht beleid waar niet over nagedacht is
Ik vind het zo dom, echt, ik kan er niet over uit. Maar mijn hombre vind ook dat het vandaag nog vakantie is, dus ik mag het er niet meer over hebben.
Trusten Syrena!
Inderdaad!quote:
Oke ja, fruit idd niet gehad. De helft van de bak opgegeten en dat is dus iets meer dan 2 ons groente. Alleen die 2 stuks fruit dus niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het een prima lijstje uks, alleen weinig groenten & fruit. Hoeveelheden OK.
Welkom. Best een goed lijstje. Ik zou er nog een T bij doen en een beetje sporten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:55 schreef Ansu het volgende:
Ah, dit ga ik volgenIk mag ook wel een beetje afvallen, en vooral gaan sporten haha.
O: Yoghurt met aardbeien en cruesli en een theetje
L: (uit lunchen, was niet veel gezonds alleen) bruine boterhammen met kalkoenfilet, stukjes kaas, sla en een sausje iets en een glaasje dubbelfris/sap iets
T: appeltje
D: risotto met veel groente en een beetje kaas en twee glazen water
Sporten staat zeker op de planning, alleen moet eens beginnen haha. Deze week is al helemaal vol, volgende week ben ik de eerste. Ga lekker groepslessen, voel ik ook nog een beetje sociale druk als ik niet komquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welkom. Best een goed lijstje. Ik zou er nog een T bij doen en een beetje sporten.
Mijn lijstje
O: /
L: gebakken champingnons met kruidenboter op toast
T: bier
S: anderhalf uur straatvoetbal
T: stokbrood met kruidenboter, bier
D: BBQ (kipspiesjes met vetspek, paprika, ui champingons, worstjes, satesaus; sla met tomaten en paprika), bier
S: 2 uur wandelen
T: nog meer bier
het was wel een leuke dag
Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: boterham rosbief
L: 2 boterham rosbief
T: boterham filet americain
T: plakje grillworst
D: zigeunerschnitzel met tomatensaus/paprika/champignons/ui-prutje, erwtjes
S: buikspieroefeningen, aan klimrek hangen, opdrukken, half uur wandelen
Dan zit ik al op mn werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 02:49 schreef Chicolate het volgende:
O hai. 'is het al zo laat?' Toch jammer dat de wekker morgen om 8 uur al gaat.
Ja bij nader inzien moet ik dan ook allang mn bed uit zijn, ik had wat opdrachten moeten maken maar er kwam wat tussenquote:
't Is helaas eerder regel dan uitzondering dat ik rond 3 uur een tijd wakker lig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien moet ik dan ook allang mn bed uit zijn, ik had wat opdrachten moeten maken maar er kwam wat tussen.
Maardat je niet kan slapen. Ik ga nu toch maar eens een poging doen.
Ikke ? Ik ben juist bijna 55 kg afgevallen en nu aan het opbouwe naar een gezond dagmenu. zit nu op de helft van wat ik moet ongeveer aan kcal (1000, zou naar 2000 moeten maar wil eerst maar eens naar de 1750)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:41 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
WB Co & Anna! En wat een sukkel...
uks, ben je heus zoveel aangekomen de laatste maanden?
Ansu welkom! Behalve dat cruesli, evergreen en eierkoek vooral veel suiker bevatten en weinig nuttige stoffen, ziet je lijstje er best goed uit. Niks mis met je lunch, als je in plaats daarvan crackers eet, wordt het denk ik wat weinig (tenzij je er 6 eet ofzo). Zeker als je erbij gaat sporten. Succes!
Haha, nee, uw_koninklijke_sneuheid, ofwel uks in afkortingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:44 schreef Muks het volgende:
[..]
Ikke ? Ik ben juist bijna 55 kg afgevallen en nu aan het opbouwe naar een gezond dagmenu. zit nu op de helft van wat ik moet ongeveer aan kcal (1000, zou naar 2000 moeten maar wil eerst maar eens naar de 1750)
Ja ik heb er wel wat moeite mee nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is helaas eerder regel dan uitzondering dat ik rond 3 uur een tijd wakker lig.
Jij ook succes met opstaan!
Oeh, heb het even gegoogled en dat ziet er echt lekker uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:50 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!!
Welkom AnsuWat is je doel? Wat voor sporten ga je doen? Lijstje = veel suikers, zeker als je normaal evergreen ofzo eet. Je hebt toch niet gesonjabakkerd he?
Gisteren heb ik heel de avond staan koken. Bonen in de week gezet voor chili later deze week en een soort melanzana alla parmigiana gemaakt, alleen met bechamelsaus erbij. Ben benieuwd of dat lekker is! Vanavond in de oven, dan heeft ie lekker een dagje kunnen "trekken" en dan morgen opeten, nog even warmgemaakt. Hmmm. Wel raar, de enge momenten waarop ik niet aan eten denk of wat ik ermee kan doen, of dat ik sowieso lekker in ht "nu" leef is wanneer ik aan het koken ben. Echt een soort therapie!
hij valt nog mee, ik had ergers verwachtquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef loveli het volgende:
Niet klikken als je niet tegen spinnen kunt.
http://memebase.com/2011/(...)-never-peeing-again/
Succes! 2 keer zelfs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:03 schreef Ml-etje het volgende:
mogge, zit in auto richting utreg. Dagje vergaderen jippie.
Mijn Griekse yoghurt en andere zuivel moet ik een tijdje vervanging v dermatoloog. Kijken of dat helpt. Ben benieuwd en nu nog wat anders vinden.
Do tell!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel wat moeite mee nu. Gister heel leuk gezelschap maar een beetje verwarrend is het wel
![]()
Qua slijmproductie heb ik geen idee, maar als een vervanger zoekt voor melk is havermelk ook een goede.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Succes! 2 keer zelfs.
Ik ga de zuivel ook even terugschroeven in mijn eetpatroon. Heb de laatste tijd heel veel last van slijm bij het sporten en dat lijkt me zondag niet zo handig.
Heeft soja of rijstmelk trouwens hetzelfde effect qua slijmproductie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Volgens mij verergert de lactose de slijmaanmaak. I wouldn't poke it with a stickquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Succes! 2 keer zelfs.
Ik ga de zuivel ook even terugschroeven in mijn eetpatroon. Heb de laatste tijd heel veel last van slijm bij het sporten en dat lijkt me zondag niet zo handig.
Heeft soja of rijstmelk trouwens hetzelfde effect qua slijmproductie?
Havermelk met havermout!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:24 schreef Lago het volgende:
[..]
Qua slijmproductie heb ik geen idee, maar als een vervanger zoekt voor melk is havermelk ook een goede.Een stuk minder waterig dan rijstemelk en zonder toegevoegde suikers.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oh, v1zor:Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 1 puntje
Lijkt me prima lijstje GB!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Je weet ook dat dat meestal een teken is van burn out oid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is helaas eerder regel dan uitzondering dat ik rond 3 uur een tijd wakker lig.
Ja, ik ben ook wel tevreden! Geen troep voor mij vandaag, ga echt even bewust nadenken over wat ik in m'n mond stop. Ben al bij collega's gaan zitten die geen snoep of koek hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weet hetnog maar 1 puntje
Lijkt me prima lijstje GB!
Dat weet ik. En ik zat afgelopen weekend echt met een bak slijm in mijn mond bij het sporten, echt bijzonder a-relaxt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij verergert de lactose de slijmaanmaak. I wouldn't poke it with a stick
Is dat niet zwaar, bodybalance een dag na bodypump? Ik zou vergaan, volgens mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:06 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik wil vandaag 2 sportschool lesjes doen maar ik moet vriendje helpen met nederlands! Denk dat ik het volgende ga doen
di: balance
woe: bodypump
do: bodycombat
vr: balance
zo: of combat of lekker het bos in, afhankelijk van het weer!
Ik vind balance niet heel zwaar eigenlijk, eerder relaxing! En kan dit weekend waarschijnlijk niet echt sporten en afgelopen week was ook een beetje met de pet gooienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat niet zwaar, bodybalance een dag na bodypump? Ik zou vergaan, volgens mij.
Ohhhh, ik was in de war met bodycombat, excuus!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind balance niet heel zwaar eigenlijk, eerder relaxing! En kan dit weekend waarschijnlijk niet echt sporten en afgelopen week was ook een beetje met de pet gooiendus even compenseren!
Komende maand wordt wel saai trouwens, mijn vrije tijd zal bestaan uit eten, sporten en het vriendje Nederlands leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |