Sterkte, Mark!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:59 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd, lubje!
![]()
Mevrouw Mark is van zaterdag tot donderdag naar het buitenland, dus ik ben tijdelijk eenoudergezin. Was het maar vast donderdag.....
Het scheelt wel dat je thuis kan werken... en niet op tijd op je werk moet zijn.. Wel geluk ook dat het 8:45 uur is, Twan moet om 8:25 uur al op school zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:21 schreef Mark het volgende:
Ach, dan maakt een half uurtje later niet zoveel uit. Maar 's ochtends moet de oudste om 8:45 in de klas zitten. En voor die tijd moet de tweeling dus bij de opvang zijn afgeleverd, want meenemen naar school schiet niet zo op.
En nu heerlijk uitrusten onder het (thuis-)werken
Hier is het me allemaal om te doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, wat wil je, als je zelf meldt dat je jarig bent
Ik ken je gevoel, ik met C4 en als er niet doorgepost wordt zelfs met HT.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Mark het volgende:
Helaas zal ik altijd moet delen met Etcie qua naamtopic op mijn verjaardag
lubje32quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ken je gevoel, ik met C4 en als er niet doorgepost wordt zelfs met HT.
Van harte Lubje, tijd voor een nickchange naar 26?
Wat was het weekend heerlijk trouwens
Ik gun 'm jou wel hoor dit jaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Mark het volgende:
Helaas zal ik altijd moet delen met Etcie qua naamtopic op mijn verjaardag
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef Mark het volgende:
Gun ik jou de laatste NCIS DVD-box (als je die al niet hebt)
M. ookquote:
Ik doe wel een lubje als het zover isquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar Mark, je verjaardag staat niet in de OP, dus weet ik niet of er aan gedacht wordt...
8 jaar en ik zit net op 30% daarvanquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:20 schreef lubje25 het volgende:
Zit 7 jaar op Fok! Nog een paar posts en dan haal ik de 20.000 posts
dit is je geluksdag. Ga gauw een staatslot kopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:20 schreef lubje25 het volgende:
Nog zo'n 750 tot de 40.000. In mijn tempo dus nog een paar maandenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
8 jaar en ik zit net op 30% daarvan
Nog anderhalf jaar tot ik "the big three O" haal
Dubbele taart vandaag mogelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:20 schreef lubje25 het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef MaJo het volgende:
Het verbaasd me weer eens hoe gemakkelijk stoppen met roken me afgaatMaak me er van tevoren heel druk om en het gaat steeds echt vanzelf, te makkelijk misschien, daarom begin ik steeds weer
I know, maar ik weet van vorige keren dat het eigenlijk altijd zo gingquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Maar je bent nog geen 24 uur gestopt, we spreken elkaar nog...
Foto's gezien van de Phantom?
Je kunt inderdaad niet af en toe een sigaretje roken. Beste is om dan even iets totaal anders te gaan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, maar ik weet van vorige keren dat het eigenlijk altijd zo gingEn daarom moet ik ook letten op de valkuil van af en toe een sigaretje roken, dat kan ik gewoon niet. Ben erg benieuwd of vriendlief het volhoudt, die begon gisteravond toch wel te twijfelen
Maar heb sowieso afgesproken dat als hij rookt dat hij dat alleen nog buiten doet
Ja zag de foto's, zag er mooi uit!
Ik kwam er ook weer achter dat ik een stuk actiever ben als ik gestopt ben puur zodat ik afleiding hebquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet af en toe een sigaretje roken. Beste is om dan even iets totaal anders te gaan doen.
Ik hoor het wel als je nog meer moeite krijgt om van de sigaretten af te blijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam er ook weer achter dat ik een stuk actiever ben als ik gestopt ben puur zodat ik afleiding hebGisteren als een gek de vaat staan doen, en vanavond staan de was en de keuken schoonmaken op de planning
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam er ook weer achter dat ik een stuk actiever ben als ik gestopt ben puur zodat ik afleiding hebGisteren als een gek de vaat staan doen, en vanavond staan de was en de keuken schoonmaken op de planning
Nu kan ik dat inmiddels wel, maar om dat te doen net nadat je 'gestopt' bent lijkt me geen motivator. Het is nu even door de zure appel heen bijten en dan komt het vervolgens wel goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet af en toe een sigaretje roken. Beste is om dan even iets totaal anders te gaan doen.
Nou ja, het is gewoon een kwestie van proberen. Zal voor iedereen anders zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu kan ik dat inmiddels wel, maar om dat te doen net nadat je 'gestopt' bent lijkt me geen motivator. Het is nu even door de zure appel heen bijten en dan komt het vervolgens wel goed.
Ik doelde op het eerste deel van je post, over 'het af en toe een sigaretje doen'. Dat werkt dus niet...quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een kwestie van proberen. Zal voor iedereen anders zijn.
Het is precies wat mijn pa deed, en die was opeens gestopt na 40 jaar elke dag een pakje zware shag roken. Die ging dan een sudoku doen als 'ie behoefte kreeg. Nou, MaJo is gek op spelletjes.
Werkt het niet, dan wat anders proberen. Als je je focus maar verplaatst.
Oh die tijd komt ongetwijfeld ook nog welquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je nog meer moeite krijgt om van de sigaretten af te blijven
Dan geef ik je alvast een sleutel van de voordeur, laminaat leggen zorgt voor voldoende afleiding toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh die tijd komt ongetwijfeld ook nog welMaar het is minder zwaar dan ik van tevoren denk, elke keer weer
Ik vind het knap dat je dat kan, ik kan dat dus niet. Is ook wel bijzonder om te kunnen, de nicotinereceptoren in je hersenen zijn gewend aan de hoeveelheid nicotine die je dagelijks binnenkreeg. Als je dan weer nicotine binnenkrijgt van 1 sigaret dan willen de receptoren meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu kan ik dat inmiddels wel, maar om dat te doen net nadat je 'gestopt' bent lijkt me geen motivator. Het is nu even door de zure appel heen bijten en dan komt het vervolgens wel goed.
Dat geeft zeker afleiding jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan geef ik je alvast een sleutel van de voordeur, laminaat leggen zorgt voor voldoende afleiding toch?
Als ik het kan, kan jij het ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geeft zeker afleiding jaMaar ik heb nog nooit laminaat gelegd dus ik weet niet of ik daarvoor de aangewezen persoon ben
behangen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geeft zeker afleiding jaMaar ik heb nog nooit laminaat gelegd dus ik weet niet of ik daarvoor de aangewezen persoon ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |