quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Pokke, is weer druk, moet weer flexen midden in de ruimte.
The Echo Protocol is a service in the Internet Protocol Suite ... The server sends back a copy of the identical data it received.quote:
Prima! Nog leuk ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is bij mij alles met alcohol.
geluksvogel.. heb er dit weekend boel veel alcohol ingegoten maar heb er veel van onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is bij mij alles met alcohol.
Jezelf in slaap huilen laat toch een flinke indruk achter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:51 schreef clevy het volgende:
[..]
geluksvogel.. heb er dit weekend boel veel alcohol ingegoten maar heb er veel van onthouden
Je hoeft het niet te drinken he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:51 schreef clevy het volgende:
[..]
geluksvogel.. heb er dit weekend boel veel alcohol ingegoten maar heb er veel van onthouden
LEUGENSCH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te drinken he?
ach. smaakte wel. en maakt de wereld ook wel lolligerquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te drinken he?
Niet achter je terwijl jij kermt ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Emma
Die wil ik echt nog wel eens kermend onder me hebben.
Neh, eerst maar eens haar uitwonen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet achter je terwijl jij kermt ?
Drugs are bad, mkayquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruiktIs dat beter?
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruiktIs dat beter?
hermoine?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Vooral Heroine !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |