quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Pokke, is weer druk, moet weer flexen midden in de ruimte.
The Echo Protocol is a service in the Internet Protocol Suite ... The server sends back a copy of the identical data it received.quote:
Prima! Nog leuk ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is bij mij alles met alcohol.
geluksvogel.. heb er dit weekend boel veel alcohol ingegoten maar heb er veel van onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is bij mij alles met alcohol.
Jezelf in slaap huilen laat toch een flinke indruk achter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:51 schreef clevy het volgende:
[..]
geluksvogel.. heb er dit weekend boel veel alcohol ingegoten maar heb er veel van onthouden
Je hoeft het niet te drinken he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:51 schreef clevy het volgende:
[..]
geluksvogel.. heb er dit weekend boel veel alcohol ingegoten maar heb er veel van onthouden
LEUGENSCH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te drinken he?
ach. smaakte wel. en maakt de wereld ook wel lolligerquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te drinken he?
Niet achter je terwijl jij kermt ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Emma
Die wil ik echt nog wel eens kermend onder me hebben.
Neh, eerst maar eens haar uitwonen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet achter je terwijl jij kermt ?
Drugs are bad, mkayquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruiktIs dat beter?
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruiktIs dat beter?
hermoine?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Vooral Heroine !
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, eerst maar eens haar uitwonen.
Ze is al lang legaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Onder, boven, neuken, likken whatever, als ze dr kleren maar uittrekt.
/pedomodus.
Legaal ok, maar of het nou past qua leeftijdquote:
Als ze 16 of ouder zijn en 40 of jonger, past het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Legaal ok, maar of het nou past qua leeftijd.
Je hoeft mij niets uit te leggen qua leeftijdsverschil hoor, heb samengewoond met iemand van 14 jaar jongerquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze 16 of ouder zijn en 40 of jonger, past het.
Die dus maximaal 19 was. Echter, het was niet recentelijk... Niiicequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets uit te leggen qua leeftijdsverschil hoor, heb samengewoond met iemand van 14 jaar jonger.
Vorige week was het grotendeels ook doodquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
Nouk is weg en het is zo'n beetje dood hier. Zoveel voegde ze toch niet toe?
Zeg je nou dat HW 33 is? Hihihiquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dus maximaal 19 was. Echter, het was niet recentelijk... Niiice
Tieten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
Nouk is weg en het is zo'n beetje dood hier. Zoveel voegde ze toch niet toe?
Ik ben het gewend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon keihard genegeerd. Maar dat merk je niet online
Snel! F5!quote:
NEEM EEN BIERTJE OM BIJ TE KOMEN!!quote:
Eentje maar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NEEM EEN BIERTJE OM BIJ TE KOMEN!!
Je bent anaal vernederd door Q.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:08 schreef Spirit82 het volgende:
Wat? Wat gebeurt er? Wat heb ik gemist?!
Gelukkig heb jij daar ervaring mee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent anaal vernederd door Q.
Geeft niks je voelt er niks van!
Alweer?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent anaal vernederd door Q.
Geeft niks je voelt er niks van!
Afgerond naar boven uiteraard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh wat zijn die 4 seconde nou op een mensenleven.
Jij mag er zoveel als je wilt natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Waar is die smiley met dat drumstel?
En jij was niet eens de aanstichter!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
En gaat het potverpullekes nu alwéér over seks!
Dat vond je toch leuk?quote:
Ik ben NOOIT de aanstichter!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jij was niet eens de aanstichter!!
Leugensch! Bewijs maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tsskkkpppffff.... !!!![]()
jij sticht vanalles aan!!
Iets anders dan mn postaantal bedoel je natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ging er in ieder geval nog iets naar boven.
Veilig van achter kogelvrij glas.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bewonder Q liever van een afstandje
Dan ziet hij er tenminste nog uit alsof je hem in de hand kunt houden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bewonder Q liever van een afstandje
Nee maar dan issie niet zo eng dichtbijquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ziet hij er tenminste nog uit alsof je hem in de hand kunt houden?
Ik las prostaatquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets anders dan mn postaantal bedoel je natuurlijk.
Piemels van 40 cm zijn idd heel intimiderend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar dan issie niet zo eng dichtbij
Je hebt Babs gemeet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Piemels van 40 cm zijn idd heel intimiderend.
Praat jezelf niet zo omlaag, je bent geen lul.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook geen lul de behanger?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Praat jezelf niet zo omlaag, je bent geen lul.
Ik heb nog nooit in een huis gewoond met behang.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan mag hij hier langs komen, de hal is half af.
Ik dacht dat je 1m90 was.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan. Maar ik vond dat ik mezelf geen beperkingen meer moest opleggen en ervoor moest gaan, woohoo!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een huis gewoond met behang.
quote:
Laten stucenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan. Maar ik vond dat ik mezelf geen beperkingen meer moest opleggen en ervoor moest gaan, woohoo!
Ik woon hier 2,5 jaar. De hal is al 2,5 jaar voor de helft behangen. Het is een blamage.
Allemaal bobbels door de kinderen die je achter het behang plakt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef L-E het volgende:
Gelukkig ben ik wel goed in kinderkamers pimpen.
Ik kan me nog een magneetverf-issue voor de geest halen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal bobbels door de kinderen die je achter het behang plakt?
Behang is overrated, net als een leven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een huis gewoond met behang.
Ik kan wel een kikker nadoen, heb je daar iets aan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat daar geen geluid bij zit.
Je begint een beetje op Babs te lijken nu je spontaan gaat opbiechten dat je je liefste op je knieeen zitquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel een kikker nadoen, heb je daar iets aan?
Doe eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel een kikker nadoen, heb je daar iets aan?
Babs en ik zijn eigenlijk dezelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je begint een beetje op Babs te lijken nu je spontaan gaat opbiechten dat je je liefste op je knieeen zit
Ahh, wat cool! Gefeliciteerd!quote:
Nee, dat mag hier niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ahh, wat cool! Gefeliciteerd!
Hoe heet de kleine wurm, of mag dat niet hier? Alles goed met moeder en kind?
En wanneer ga jij eens een eigen kind maken? Je schijnt het zo leuk te vinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat mag hier niet.
Het had wat trek en rukwerk nodig en vage elektroden in de kop (maar dat schijnt normaal te zijn) maar het gaat nu goed met beide ja. Grappig weer zo'n klein murmel met zo'n te lelijk hoofd omdat de huid nog moet uitplooien enzo. En kleine vingertjes die dan net één vinger van jou kunnen omkapselen enzo.
Hoiquote:
Elektroden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat mag hier niet.
Het had wat trek en rukwerk nodig en vage elektroden in de kop (maar dat schijnt normaal te zijn) maar het gaat nu goed met beide ja. Grappig weer zo'n klein murmel met zo'n te lelijk hoofd omdat de huid nog moet uitplooien enzo. En kleine vingertjes die dan net één vinger van jou kunnen omkapselen enzo.
Heel normaal ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Het had wat trek en rukwerk nodig en vage elektroden in de kop (maar dat schijnt normaal te zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel normaal ja.You will be assimilatedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
In de buik alquote:
Daarvoor alquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de buik alOf heeft tante Tornado seks gehad met T1000?
Nu snap ik het niet meerquote:
Het is alleen leuk op basis van een soort leaseovereenkomst. Vrees ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer ga jij eens een eigen kind maken? Je schijnt het zo leuk te vinden.
[..]
Hoi
Ja, ze zullen vast ook nog wel een kindvriendelijke term hebben? Maar ik geloof dat mijn zus het een en ander aan pillen/injecties kreeg om de vagina wat "losser" te maken (als ik het goed heb hoor!) en dat schijnt slecht te zijn voor dat kind en daarvoor moet je dat corrigeren door dat platina pennen in het hoofd te planten.quote:
Gisteren ook al mijn woonplaats beledigen. Nu dit weer. Volgens mij vind jij mij echt niet lief.quote:
Verwek er eentje en ga af en toe op bezoekquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is alleen leuk op basis van een soort leaseovereenkomst. Vrees ik.
ssst jou wel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren ook al mijn woonplaats beledigen. Nu dit weer. Volgens mij vind jij mij echt niet lief.
Dat kan, alhoewel je dan eerst zo'n spermacontainer moet vinden. En volgens mij kosten zulke grappen altijd geld. Je moet neger of antilliaan zijn om ermee weg te kunnen komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verwek er eentje en ga af en toe op bezoek
oh, samen daar gaan wonen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst jou wel hoorDordt alleen niet
tenzij je er mund achter zet...
Nee hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, alhoewel je dan eerst zo'n spermacontainer moet vinden. En volgens mij kosten zulke grappen altijd geld. Je moet neger of antilliaan zijn om ermee weg te kunnen komen.
Mweh gewoon spermadonor worden..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, alhoewel je dan eerst zo'n spermacontainer moet vinden. En volgens mij kosten zulke grappen altijd geld. Je moet neger of antilliaan zijn om ermee weg te kunnen komen.
Euhm heb momenteel iets tegen samenquote:
Kan je dan af en toe op bezoek? Ik zit niet zo diep in die wereld.quote:
Google: breedingquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, vertel eens hoe dat precies werkt dan?
Whehehehe nehhh want dan ben ik bang dat je wel diep wil gaan zitten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je dan af en toe op bezoek? Ik zit niet zo diep in die wereld.
hm zit nog steeds het woord together in.. hmquote:
Wat wil je dan wel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehehehe nehhh want dan ben ik bang dat je wel diep wil gaan zitten!
[..]
hm zit nog steeds het woord together in.. hm
Dat mannen niet achterlijke idioten zijn, aangezien het me niet lukt op vrouwen te gaan vallen.. (ben alleen bang dat dat er nooit in gaat zitten.. )quote:
Ik ben bang dat ik je daar niet bij kan helpen. Ik kan proberen te laten zien dat er wel leuke en aardig mannen zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat mannen niet achterlijke idioten zijn, aangezien het me niet lukt op vrouwen te gaan vallen.. (ben alleen bang dat dat er nooit in gaat zitten.. )
hm geloof er geen drol van, en als ze er zijn val ik er blijkbaar niet op!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je daar niet bij kan helpen. Ik kan proberen te laten zien dat er wel leuke en aardig mannen zijn.
Zeg hey! Kom ik terug van eten, krijg je dit soort zooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat mannen niet achterlijke idioten zijn, aangezien het me niet lukt op vrouwen te gaan vallen.. (ben alleen bang dat dat er nooit in gaat zitten.. )
Zijn er ook. Genoeg. En je mag ze allemaal hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je daar niet bij kan helpen. Ik kan proberen te laten zien dat er wel leuke en aardig mannen zijn.
Sorry dat je je aangesproken voelt hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg hey! Kom ik terug van eten, krijg je dit soort zooi
Hm denk dat ik ze niet allemaal hoefquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er ook. Genoeg. En je mag ze allemaal hebben.
Ik vraag mij vooral af waarom jij je zo aangesproken voelt door haar? Dat zij niet in staat is een goede kerel te boeien zegt meer over haar dan over het mannelijk geslacht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
Zeg hey! Kom ik terug van eten, krijg je dit soort zooi
Omdat er iets in die "foute" mannen is wat je aantrekt en die "goeie" mannen hebben dat blijkbaar niet. Als je er achter komt wat dat is dan kan je dat misschien veranderen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
hm geloof er geen drol van, en als ze er zijn val ik er blijkbaar niet op!
Hm val er gewoon niet op, en hoef er ook geenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waarom jij je zo aangesproken voelt door haar? Dat zij niet in staat is een goede kerel te boeien zegt meer over haar dan over het mannelijk geslacht.
Als dat echt waar zou zijn, zou je er niet continu over klagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Evie het volgende:
Hm val er gewoon niet op, en hoef er ook geen
Goede kerels... hmz ... bestaat niet gok ik!
Good looks.. niet zo saai zijn.. etc?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat er iets in die "foute" mannen is wat je aantrekt en die "goeie" mannen hebben dat blijkbaar niet. Als je er achter komt wat dat is dan kan je dat misschien veranderen.
NEWSFLASHquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat echt waar zou zijn, zou je er niet continu over klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Helaas alleen al bij het eerste punt val ik al af. De rest ook overigensquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Good looks.. niet zo saai zijn.. etc?
Zo'n kerel die alleen ja en amen zegt, dat is niet meer mannelijk..
(en ja ik ben een vrouw, dus het is nooit goed)
Hmz.. gaat er meer om of je mooi van binnen bent (al is de buitenkant ook erg belangrijk), maar denk dat veel vrouwen ook een uitdaging zoeken..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas alleen al bij het eerste punt val ik al af. De rest ook overigens![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Evie het volgende:
NEWSFLASHDe klagers van vandaag, zijn de zure vrijgezellen van morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry dat je je aangesproken voelt hoor
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De klagers van vandaag, zijn de zure vrijgezellen van morgen!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De klagers van vandaag, zijn de zure vrijgezellen van morgen!
En toch hou ik Evie liever hier. Het is wel een lekker wijf namelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me niet aangesproken.Ik ben verre van perfect, maar geen achterlijke idioot. Ik hou alleen nooit zo van dat soort rants. Daar is KLB voor.
Perfecte mannen zijn ook vrouwelijk.. zo zie je maar weer.. het is nooit goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.Ik ben verre van perfect, maar geen achterlijke idioot. Ik hou alleen nooit zo van dat soort rants. Daar is KLB voor.
LEUGENSCH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Perfecte mannen zijn ook vrouwelijk.. zo zie je maar weer.. het is nooit goed
WHUT? Ik ben 80 jaar oud en weeg 159 kiloquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch hou ik Evie liever hier. Het is wel een lekker wijf namelijk.
Een uitdaging ben ik welquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. gaat er meer om of je mooi van binnen bent (al is de buitenkant ook erg belangrijk), maar denk dat veel vrouwen ook een uitdaging zoeken..
Dat krijg je met die lelijke emancipatie
inderdaad. De perfecte man bestaat niet.quote:
Dat kan toch geen reden zijn voor zo´n sophisticated heerschap als u?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch hou ik Evie liever hier. Het is wel een lekker wijf namelijk.
Je bent bekend met het fenomeen dat mensen van nature geneigd zijn hun eigen foute eigenschappen in anderen te herkennen? Dus iedere keer als je iemand dumpt is dat een negatief waardeoordeel over jezelf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
Zekers, want die dumpen iedereen die niet ok is
Heerlijk.quote:
Hm zo erg kan het toch niet zijn? (heb ook foeilelijke vriendjes gehad hoor, als je van iemand houdt dan zie je dat niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een uitdaging ben ik welen ik heb ook een onwijs mooie binnenkant. Jammer alleen van die buitenkant.
De perfecte vrouw godzijdank ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inderdaad. De perfecte man bestaat niet.
Oppervlakkigheid is een mindere eigenschap waar ik prima mee kan leven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
Dat kan toch geen reden zijn voor zo´n sophisticated heerschap als u?
Ik vind mezelf toch wel aardig perfect eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De perfecte vrouw godzijdank ook niet
Daarom date ik ook altijd lekkere wijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen dat mensen van nature geneigd zijn hun eigen foute eigenschappen in anderen te herkennen? Dus iedere keer als je iemand dumpt is dat een negatief waardeoordeel over jezelf.
Mensenkennis is duidelijk niet je sterkste eigenschap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind mezelf toch wel aardig perfect eigenlijk![]()
Nee, maar dat hoeft een perfecte vrouw dan ook niet te hebben. Wij moeten gewoon achter het gasfornuis staan, en af en toe een keer met de benen wijd op bed te liggen. Dat kan ik wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensenkennis is duidelijk niet je sterkste eigenschap.
En om welke reden dumpen ze jou vervolgens? Dat zegt namelijk iets ook over jouw foute eigenschappen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Daarom date ik ook altijd lekkere wijven![]()
Voor beide geldt, als het maar lekker ruikt en goed smaakt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, maar dat hoeft een perfecte vrouw dan ook niet te hebben. Wij moeten gewoon achter het gasfornuis staan, en af en toe een keer met de benen wijd op bed te liggen. Dat kan ik wel.
Hmz.. ik laat mezelf niet verneuken door mn ex, die iedere keer weer een ander verhaaltje in mn hoofd praat. Doe nog eens iets anders dan de hele dag op mn gat zitten, en laat mijn vriendin niet zich zorgen maken ondertussen dat ik me door mn ex het bed in laat chanteren, laat vervolgens mijn vriendin er niet ten onrechte de volle lading van krijgen omdat mn ex liegt dat ze me heeft ingepikt.Ik ga als ik een weekendje weg ben in het buitenland met mn vriendin niet om 4 uur snachts wandelen, om vervolgens ondertussen dat ze doodsangsten uitzit bij de politie zonder dr geld en telefoon omdat die in mijn auto liggen, me laten drogeren langs de hoeren alwaar ik hem niet overeind kan krijgen, en laat me vervolgens niet door een kerel zn snikkel in mn bek steken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen dat mensen van nature geneigd zijn hun eigen foute eigenschappen in anderen te herkennen? Dus iedere keer als je iemand dumpt is dat een negatief waardeoordeel over jezelf.
Ik hou helaas niet altijd even veel van mijzelf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm zo erg kan het toch niet zijn? (heb ook foeilelijke vriendjes gehad hoor, als je van iemand houdt dan zie je dat niet meer... er is hoop voor iedereen die zich eraan wil wagen)
En niet zeuren he, kun je dat ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft een perfecte vrouw dan ook niet te hebben. Wij moeten gewoon achter het gasfornuis staan, en af en toe een keer met de benen wijd op bed te liggen. Dat kan ik wel.
Met behulp van een stuk ducttape welquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor beide geldt, als het maar lekker ruikt en goed smaakt.
Ditzelfde verhaal heb ik je een half jaar geleden ook al horen vertellen. Als je daar nu nog steeds zo mee bezig bent, zegt dat ook wat over jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. ik laat mezelf niet verneuken door mn ex, die iedere keer weer een ander verhaaltje in mn hoofd praat. Doe nog eens iets anders dan de hele dag op mn gat zitten, en laat mijn vriendin niet zich zorgen maken ondertussen dat ik me door mn ex het bed in laat chanteren, laat vervolgens mijn vriendin er niet ten onrechte de volle lading van krijgen omdat mn ex liegt dat ze me heeft ingepikt.Ik ga als ik een weekendje weg ben in het buitenland met mn vriendin niet om 4 uur snachts wandelen, om vervolgens ondertussen dat ze doodsangsten uitzit bij de politie zonder dr geld en telefoon omdat die in mijn auto liggen, me laten drogeren langs de hoeren alwaar ik hem niet overeind kan krijgen, en laat me vervolgens niet door een kerel zn snikkel in mn bek steken.
En dat is een klein deel van het verhaal...
Hmz.. mweh is denk ik geen waardeoordeel over mezelf
Ik ben slechts één keer in mijn leven echt gedumptquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En om welke reden dumpen ze jou vervolgens? Dat zegt namelijk iets ook over jouw foute eigenschappen.
1 van de beste uitvindingen ooit dat spulquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met behulp van een stuk ducttape wel
maar Gagballen zijn toch een stuk vrouw/manvriendelijkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 van de beste uitvindingen ooit dat spul
Dit klinkt als een Gouden Palm winnend oost-Europees drama, tell us more!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. ik laat mezelf niet verneuken door mn ex, die iedere keer weer een ander verhaaltje in mn hoofd praat. Doe nog eens iets anders dan de hele dag op mn gat zitten, en laat mijn vriendin niet zich zorgen maken ondertussen dat ik me door mn ex het bed in laat chanteren, laat vervolgens mijn vriendin er niet ten onrechte de volle lading van krijgen omdat mn ex liegt dat ze me heeft ingepikt.Ik ga als ik een weekendje weg ben in het buitenland met mn vriendin niet om 4 uur snachts wandelen, om vervolgens ondertussen dat ze doodsangsten uitzit bij de politie zonder dr geld en telefoon omdat die in mijn auto liggen, me laten drogeren langs de hoeren alwaar ik hem niet overeind kan krijgen, en laat me vervolgens niet door een kerel zn snikkel in mn bek steken.
En dat is een klein deel van het verhaal...
Hmz.. mweh is denk ik geen waardeoordeel over mezelf
Nee. dat mens is recentelijk weer bezig, en ik werd het een beetje zat. Ik kan niet leven met het marionetje van die zielige zieke geest van een kwaadaardige foeilelijke hoer. (echt serieus snap niet dat iemand het daar op kan, maar dat is waarsch waarom ze altijd andermansvriendjes het bed in moet werken... met nare spelletjes.. weet het niet.. misschien dat ze het zat zijn in 3 seconde klaar te komen en er eens een eeuwigheid over willen doen..)quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ditzelfde verhaal heb ik je een half jaar geleden ook al horen vertellen. Als je daar nu nog steeds zo mee bezig bent, zegt dat ook wat over jou.
Ik ben nog nooit gedumptquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben slechts één keer in mijn leven echt gedumpt
Euhm....quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gedumptwel vaak afgewezen. Wat is nu erger?
Maar niet voor zoveel doeleinden geschikt als ducttapequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar Gagballen zijn toch een stuk vrouw/manvriendelijker
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
NEWSFLASHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Hm denk gedumpt worden!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, maar ik bedoel: dit ziet er toch een stuk beter uit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet voor zoveel doeleinden geschikt als ducttape
Mweh denk dat zonder toch leuker isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik bedoel: dit ziet er toch een stuk beter uit?
En dan kan je m makkelijker afdoen wanneer ze mag praten/moet pijpen.
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Evie het volgende:
[..]nog nooit gedumpt.. is lastiger om van ze af te komen
![]()
Ik zou het niet wetenquote:
Om een vrouw stil te laten zijn is het een goede oplossing jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik bedoel: dit ziet er toch een stuk beter uit?
En dan kan je m makkelijker afdoen wanneer ze mag praten/moet pijpen.
[ afbeelding ]
Ja, maar als je de keuze hebt tussen ducttape of dit, ik ga voor deze. EN DAN WEL DE ROZE VARIANT!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Mweh denk dat zonder toch leuker is![]()
pijpt idd zo moeilijk!
Hmz met die tape ben je wel meteen van je snor afquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar als je de keuze hebt tussen ducttape of dit, ik ga voor deze. EN DAN WEL DE ROZE VARIANT!
Als ze pijpt heeft ze iets anders in haar mond waardoor spreken niet mogelijk is. Ander middel, zelfde doel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Evie het volgende:
Mweh denk dat zonder toch leuker is![]()
pijpt idd zo moeilijk!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze pijpt heeft ze iets anders in haar mond waardoor spreken niet mogelijk is. Ander middel, zelfde doel.
maar.. daar spaar ik al weken opquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz met die tape ben je wel meteen van je snor af
O ik al jaren.. wil niet heel erg lukken..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. daar spaar ik al weken op![]()
Ligt eraan hoe groot het pikkie isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze pijpt heeft ze iets anders in haar mond waardoor spreken niet mogelijk is. Ander middel, zelfde doel.
En ik laat mij niet verleiden door lelijke hoeren. Wat wil je nog meer van een man?quote:
ik ga m binnenkort ook zwart verven, dan past ie bij mn hoofdhaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik al jaren.. wil niet heel erg lukken..
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik laat mij niet verleiden door lelijke hoeren. Wat wil je nog meer van een man?
Geil hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga m binnenkort ook zwart verven, dan past ie bij mn hoofdhaar
Ik vrees dat geen man die nijlpaardenmuil van jou kan volstoppen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ligt eraan hoe groot het pikkie is
Dat ie ongeloveloos knap is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik laat mij niet verleiden door lelijke hoeren. Wat wil je nog meer van een man?
Wellicht, doe es een foto van je tieten? Als je geen goede tieten hebt, pas ik.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees dat geen man die nijlpaardenmuil van jou kan volstoppen.
en daarna begin ik aan een mooie baardquote:
Prinsessegedrag, dat zegt niks over de grootte van je mond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
toch knap, als ik zelfs geen 2 fluoridegebitjes tegelijk in kan
Pfff hoe kan je nu weten dat ik een lekker wijf ben als je mn tetten niet eens gezien hebt? :|quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, doe es een foto van je tieten? Als je geen goede tieten hebt, pas ik.
een leven hoeft niet.. als ik m eenmaal in mn kelder heb vastgebonden heeft ie dat sowieso niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
En goed in bed is. En leuke dingen wil doen. En een leven heeft.
Rughaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en daarna begin ik aan een mooie baard
of borsthaar. Ik weet het nog niet.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een leven hoeft niet.. als ik m eenmaal in mn kelder heb vastgebonden heeft ie dat sowieso niet meer
ook niet als ik het heb over kindermaat fluoridegebitjes, en dat die eigenlijk al te groot waren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prinsessegedrag, dat zegt niks over de grootte van je mond.
Nee, dat is gewoon smerigquote:
Lekker wijf is een waardeoordeel over je hoofd, niet over je tieten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Evie het volgende:
Pfff hoe kan je nu weten dat ik een lekker wijf ben als je mn tetten niet eens gezien hebt? :|
help je dan mee met een kelder te graven hier?quote:
Het is hier wel Fok! he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
En goed in bed is. En leuke dingen wil doen. En een leven heeft.
Wil je mijn kelder huren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help je dan mee met een kelder te graven hier?
ik hou niet zo van behaardquote:
De camera´s hangen er al?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker wijf is een waardeoordeel over je hoofd, niet over je tieten.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help je dan mee met een kelder te graven hier?
ja, zeker zodat ik daar binnen loop om de ruimte te controleren op gebreken, jij me snel vastlegt he? No way dude, I want my own basementquote:
Ik ben ook niet op zoekquote:
Nou, kom dan eens op met die tetters van je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Zeker denk dat Airwin zich vrijwillig in laat graven wanneer hij mijn tetten gezien heeft
Iehl, die wil ik niet in mijn kelder hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Zeker denk dat Airwin zich vrijwillig in laat graven wanneer hij mijn tetten gezien heeft
Sorry, onderdanig gedrag is niet mijn ding. Bij mij hoef je je alleen maar te melden als je een flink pak slaag wil tijdens de seks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Evie het volgende:
Zeker denk dat Airwin zich vrijwillig in laat graven wanneer hij mijn tetten gezien heeft
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zeker zodat ik daar binnen loop om de ruimte te controleren op gebreken, jij me snel vastlegt he? No way dude, I want my own basement
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoekis voor over een jaar wanneer ik weer eens gek wordt van die hormoontjes
O vertel is hij zo lelijk dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iehl, die wil ik niet in mijn kelder hoor
Dit is fok. Heb jij hier ooit een lekkere dude gezien?quote:
Ja, net als dat ik altijd geloof in het beste van de man.quote:
Barbusse!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dit is fok. Heb jij hier ooit een lekkere dude gezien?
Ik ben een vrouw.. ik hoef niet te betalen voor seksquote:
Ja, die heb ik nog niet gezienquote:
Eerlijk??quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Alle vrouwen. Als ze zich aan tijn willen verhuren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.. ik hoef niet te betalen voor seks. De meeste vrouwen kunnen dat zo wel krijgen!
Of je goede seks kan krijgen, is dan weer een heel andere vraag. Daar moet je doorgaans wel moeite voor doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
Ik ben een vrouw.. ik hoef niet te betalen voor seks. De meeste vrouwen kunnen dat zo wel krijgen!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerlijk??Dat bedoel ik. En dan verwacht je dat Air keilekkerknapsmakelijk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alle vrouwen. Als ze zich aan tijn willen verhuren.
hmmm neh...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je goede seks kan krijgen, is dan weer een heel andere vraag. Daar moet je doorgaans wel moeite voor doen.
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En dan verwacht je dat Air keilekkerknapsmakelijk is?
Nou lekker danquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, net als dat ik altijd geloof in het beste van de man.
Van binnen wel, en daar neemt ze genoegen mee zei ze eerder.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat bedoel ik. En dan verwacht je dat Air keilekkerknapsmakelijk is?
Waar kan ik tekenenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alle vrouwen. Als ze zich aan tijn willen verhuren.
Hey ik heb ook gevoel en behoeftesquote:
Nou dan. Dan wil je die toch niet in mijn kelder?quote:
Ja. Dat ben ik.quote:
Je hebt een camera in je poepert gestopt om te zien hoe je er van binnen uitziet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van binnen wel, en daar neemt ze genoegen mee zei ze eerder.
Sorry ik moet altijd lachenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen
[..]
Hey ik heb ook gevoel en behoeftes
Ik weet niet, bied je zelf aan bij v&aquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen
[..]
Hey ik heb ook gevoel en behoeftes
quote:
Genoegen nemen... mweh weet niet of ik zoooo makkelijk benquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van binnen wel, en daar neemt ze genoegen mee zei ze eerder.
Yup, aangezien uit mijn anus dezelfde poep komt als uit jouw mond, wilde ik meteen maar ff checken of het ook hetzelfde ruikt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je hebt een camera in je poepert gestopt om te zien hoe je er van binnen uitziet?![]()
Waarom, Air? Waarom?quote:
Echt wel! Meerderequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deze inkopper laat ik maar even aan mij voorbij gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Evie het volgende:
Genoegen nemen... mweh weet niet of ik zoooo makkelijk ben
Ssshhhtt.. verpest onze positie nou nietquote:
Hmquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, aangezien uit mijn anus dezelfde poep komt als uit jouw mond, wilde ik meteen maar ff checken of het ook hetzelfde ruikt.
ruiken met een camera. Goede strategie wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, aangezien uit mijn anus dezelfde poep komt als uit jouw mond, wilde ik meteen maar ff checken of het ook hetzelfde ruikt.
Whehe denk niet dat je hem er in gaat/kan koppen andersquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze inkopper laat ik maar even aan mij voorbij gaan.
Na afloop kun je toch ruiken aan dat ding?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ruiken met een camera. Goede strategie wel.
Misschien moeten we gaan klagen dat er teveel lelijke en zure wijven op Fok! zittenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze inkopper laat ik maar even aan mij voorbij gaan.
Gadver!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop kun je toch ruiken aan dat ding?
Ik weet niet, ik hou niet zo van dingen in mn anus steken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop kun je toch ruiken aan dat ding?
Welke positie? Diegene die ik leuk vind neuk ik meer niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ssshhhtt.. verpest onze positie nou niet
Ach... Eigenlijk wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Evie het volgende:
Whehe denk niet dat je hem er in gaat/kan koppen anders
DOEN DOEN DOEN, dan kunnen we jullie uitlachenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moeten we gaan klagen dat er teveel lelijke en zure wijven op Fok! zitten
Nou, dan heb jij m van ons gestolen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Welke positie? Diegene die ik leuk vind neuk ik meer niet.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
DOEN DOEN DOEN, dan kunnen we jullie uitlachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |