Boven de 16.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef FlameH2O het volgende:
Leeftijd? Onder 16 geen tregden klacht.
Ik moet dit topic niet meer volgen want vrouwen die het steeds over hun memmen hebben alsof het hun wijsvinger is....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee? mn vader heeft geen tieten dat is anders.
En dan zeggen ze nog dat je moet gaan slapen?quote:
Ja omdat ik anders mijn school verwaarloos.. en niet uit bed kom het was ook al na 1 uur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat je moet gaan slapen?
School verwaarlozen omdat je niet voor 1 uur in bed ligtquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja omdat ik anders mijn school verwaarloos.. en niet uit bed kom het was ook al na 1 uur.
Ken het voorval, maar dan met mijn nichtje die hier wel eens blijft slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw tekst kunnen staan!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Ken het voorval, maar dan met mijn nichtje die hier wel eens blijft slapen.
Zij is 13, ik Adolescent. Ze kan niet kloppen.You naughty boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.
Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Zenato het volgende:
Jij bent 1 van de FOK!kers die aanbeden moet worden
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij kwam zeker ook al roepend de baarmoeder uit ploppen?
"Niet kijken, ik heb geen kleren aan"
Ik heb dan geen zin.. in op te staan s'morgens en dan , mis ik de bus en dan moet mijn moeder me snel met de auto brengen naar het treinstation.. omdat die 10 minuten later gaat dan de bus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
School verwaarlozen omdat je niet voor 1 uur in bed ligt
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb dan geen zin.. in op te staan s'morgens en dan , mis ik de bus en dan moet mijn moeder me snel met de auto brengen naar het treinstation.. omdat die 10 minuten later gaat dan de bus.
Op school geen concentratie en geen zin, boeken niet bij of zo.
Nou ja, zonder opleiding red je het wel als striptease-danseres....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb dan geen zin.. in op te staan s'morgens en dan , mis ik de bus en dan moet mijn moeder me snel met de auto brengen naar het treinstation.. omdat die 10 minuten later gaat dan de bus.
Op school geen concentratie en geen zin, boeken niet bij of zo.
Maar dat is juist het probleem ik stop geen tijd in school ook niet thuis.. jij leert en gaat daarom laat naar bed dat is een beter excuusquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]Vanavond krijg ik waarschijnlijk niet eens 1 uur slaap. Moet leren voor testen woensdag. Mijn ouders hoor je daar niet over klagen. En als je je goed wilt concentreren moet je eens een dikke paap roken
Inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef Garisson72 het volgende:
En je weet gewoon, je wéét gewoon, dat je vader zich een mening over je borstjens heeft gevormd. Daar kon hij ook niks aan doen, al deedtie nog zó zijn best, hij heeft minstens een splitsecond gedacht: "Hm, die heeft nog best lekkere tietjes gekregen, die dochter van mij."
Dat dáchtie even.
Kán niet anders.
Welk niveau doe je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar dat is juist het probleem ik stop geen tijd in school ook niet thuis.. jij leert en gaat daarom laat naar bed dat is een beter excuus
Kan ook, maar het punt is: hij vond er iets van. En je moet maar hopen dat het iets onschuldigs was, wattie ervan vond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef FreakyStyley het volgende:
InderdaadOf hij dacht, sjezus, is dit waar ik zo m'n best op gedaan heb?
Zegt de man met zo`n UIquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef Garisson72 het volgende:
En je weet gewoon, je wéét gewoon, dat je vader zich een mening over je borstjens heeft gevormd. Daar kon hij ook niks aan doen, al deedtie nog zó zijn best, hij heeft minstens een splitsecond gedacht: "Hm, die heeft nog best lekkere tietjes gekregen, die dochter van mij."
Dat dáchtie even.
Kán niet anders.
Inderdaad, misschien is het nu wel de next Fritzl. Wellicht denkt hij nu continu aan de tetten van Meloewa, en komt hij morgen 'perongeluk' binnen als ze in haar blote grot staatquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ook, maar het punt is: hij vond er iets van. En je moet maar hopen dat het iets onschuldigs was, wattie ervan vond.
Ik zie het verband niet, maar ik ben blij dat het jou amuseert.quote:
Iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, maar ik ben blij dat het jou amuseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |