De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou Market bezoeken vanaf je browser en verzoeken indienen zodat hij ze op je telefoon installeert.quote:
Oh zo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou Market bezoeken vanaf je browser en verzoeken indienen zodat hij ze op je telefoon installeert.
Ovi.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh zo.Dat heeft Nokia ook, soort van dan.
Wat worden kinderen snel grootquote:
Meh.quote:
403 gaat niet toegelaten worden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh.Deel 450, dat wordt pas fantastisch!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
403 gaat niet toegelaten worden.
404 word niet gevonden.
etc etc
Even een plaatje zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
403 gaat niet toegelaten worden.
404 word niet gevonden.
etc etc
godverdomme perfectionistquote:
Waarom, ben jij terug?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Kermis in Leiden is facking leip hihi
Ja, maar ik care altijd.. jwz.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
Het is 11u s'avonds op een luie zondag, who cares.
Ik weet het, BBQSausage.
Ik zie nu echt zo'n nerdje voor me met zo'n bril en een kakstem: "Ja maar ik care altijd..."quote:
pics van die kermis gemaakt met je bbquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Goed planquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon negeren.
Oh lawl. Doe eens wat pics met mijn naam erbij. Kusje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
faal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nu als achtergrond.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n nerdje voor me met zo'n bril en een kakstem: "Ja maar ik care altijd..."
En dan in een keer "jeweetzellufff xd"
Link van je facebook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ging zo met een van me vriendjes in de katapult lache joh een vriendin van me gaat foto's ervan op facebook zetten
schattigquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die hun bureaublad niet netjes hebben opgeruimd.
[ afbeelding ]
Oh die en dat je dan je icoontjes op de planken enzulks zetquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh die en dat je dan je icoontjes op de planken enzulks zet
Ik ben een puber, ik mag dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er ligt troep op de grond, ruim eens op.
Vanaf nu wordt dit m'n bureaublad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad op m'n pc is leeg, ik hide alle icons, bende altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Mijn vader eens: Ah je bureaublad op je computer is wel netjes, maar in het echt niet.
Niet zo veel als vroeger.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie veel pictogrammen op je bureaublad of niet dan..
Dankquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:27 schreef Oceanview het volgende:
GGMM
http://imgur.com/mOda3
http://imgur.com/ksonm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OV nagedaanDat is origineel plaatje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OV nagedaanJe gebruikt te grote icons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowowowowow die wil ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze niet in grotere resolutie te vinden is.
Da's toch gwn die 2e linkquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zie link die ik naar GGMM heb gestuurd.
I seequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar eerst was printscreen op niet volledig formaat.
Is dat nou minecraftquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
Geen clean desktop hebben.
[ afbeelding ]
Minecraft, you shitting me?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
Geen clean desktop hebben.
[ afbeelding ]
Heb je er meerdere?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
morgen naar friends with benefits
oh die just sex filmquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
morgen naar friends with benefits
Niks. Nieuwste Shadow of Israphel gezien?quote:
Is dat een viese film ;oquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
oh die just sex film
[..]
Niks. Nieuwste Shadow of Israphel gezien?
Nee, denk 't niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
oh die just sex film
[..]
Niks. Nieuwste Shadow of Israphel gezien?
Weet je eigenlijk wel wat het isquote:
pfeiferquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weenie ik voel mij de hele dag moe.
Datquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Duh.
Mensen die Yogscast niet kennen.
ickquote:
Dat heb ik gedaan, nu voel je wat mensen voelen die vroeg opstaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OJA
En ik had toch bazenrooster, vrijdag vrij? Die sukkels hebben veranderd en nu moet ik VRIJDAG 8:45 OP SCHOOL ZIJN! dus dat betekent ROND 6 UUR OPSTAAN
HIHIHIHIquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef coban het volgende:
Ik ben een pussy man.
Doe ik licht uit om supernatural te kijken sta ik weer op om aan te doen omdat eng.
Zwaar verwoestend dit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, nu voel je wat mensen voelen die vroeg opstaan
kmoet morgen ook weer om 06:30 op..quote:
Spijbelen enige optie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OJA
En ik had toch bazenrooster, vrijdag vrij? Die sukkels hebben veranderd en nu moet ik VRIJDAG 8:45 OP SCHOOL ZIJN! dus dat betekent ROND 6 UUR OPSTAAN
Was ons nog niet opgevallen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef coban het volgende:
Ik moet donderdgook om 6 uur opstaan mr skip meestal 1e uur
Dus op donderdag is er altijd 1 lege stoel het 1e uur?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef coban het volgende:
Ik moet donderdgook om 6 uur opstaan mr skip meestal 1e uur
Hoezo nog?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, nog niet gezien. Binnenkort maar even kijken, nu nog niet.
Ik las ruk, ik dacht wtf, ik las nog een keer, en dacht, oooooh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ruik heel de tijd frituurpan omdat die zonet aan stond
Nou vrije tijd zeg, elke dag huilen om huiswerkquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
kmoet morgen ook weer om 06:30 op..![]()
Beter geniet je van je school dan heb je nog lekker vrije tijd
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik las ruk, ik dacht wtf, ik las nog een keer, en dacht, oooooh.
Oh jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou vrije tijd zeg, elke dag huilen om huiswerk
Ik zit nooit alleen in trein, met 3 vriendinnen en noway dat we hw kunnen makenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
@ MK : Kan je je huiswerk niet in de trein maken?
Dat zijn baked stones.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
cobblestonewaarom geen bricks maken voor je vrienden?
Ja nja geen idee want ik ben er nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus op donderdag is er altijd 1 lege stoel het 1e uur?
Ow, dan iets anders spijbelen wat niet belangrijk is ter compensatie omdat je anders een kutleven hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
is 3 uur arabisch achter elkaar en da's belangrijk
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:46 schreef coban het volgende:
Supernatural afgelopen, nu himym season 1, episode 1
hahahaha ja dat wordt 'tquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, dan iets anders spijbelen wat niet belangrijk is ter compensatie omdat je anders een kutleven hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Alphen en werk bij de super. Wat nu?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Hoera voor iedereen die in Leiden op school zit en dus morgen vrij heeft!
Hahha lukt me nooooit! Wr ben je?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
Shit, nu moet ik ook weer even tijd vrij maken voor HIMYM, anders haal je me in
Dat klopt. Diamond blocks in yo facequote:
Ik lijd op school, is dat ook goed?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
Hoera voor iedereen die in Leiden op school zit en dus morgen vrij heeft!
Jammer, anders konden we gezellig kletsen over Gossip Girl.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet denk ik.
Ik loop zwaar achter
Nu heb je geen vrij morgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik woon in Alphen en werk bij de super. Wat nu?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we gezellig kletsen over Gossip Girl.
toch even quotenquote:
Ik nuquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen vakantie begonnen met kijken.
Hoezo zou ik trollen, ik als jongen kan toch best genieten van een serie als Gossip Girl?quote:
quote:
Nee, eigenlijk ook nietquote:
Nee ik geloof nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo zou ik trollen, ik als jongen kan toch best genieten van een serie als Gossip Girl?
[..]
ik ookquote:
Ik heb een poosje 5 series gekeken, maar dat kon ik niet echt bijhouden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik nu
Ik volg nu supernatural en himym maar wil nog meer
GoTquote:
quote:
Nee, die luister ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
GoTIk weet niet of BBQSausage ook de YoGPoD luistert, maar dan weet hij vast wel welken deel.
Schaam je, die zijn baasquote:
Ja maar dan moet ik die dus op m'n pc luisteren, dat is niet echt, boeiend dan. Ik wil beeldmateriaal.quote:
Jij gebruikt deze smileyquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik die dus op m'n pc luisteren, dat is niet echt, boeiend dan. Ik wil beeldmateriaal.
Gewoon opzetten als je zit te FOK!ken of zit te minecraften ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik die dus op m'n pc luisteren, dat is niet echt, boeiend dan. Ik wil beeldmateriaal.
Dat is het evenbeeld van mijn RL gezicht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij gebruikt deze smileyvaak
Kijk eens blij dan.quote:
mooi sexyyyyquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is het evenbeeld van mijn RL gezicht.
Ja maar dan kijk ik meestal al iets anders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon opzetten als je zit te FOK!ken of zit te minecraften ofzo.
okeeeeequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dit is van mijne als ik naar school moet:![]()
als ik blij ben:![]()
als ik boos ben:![]()
als ik verliefgd ben:
dit is van mijne als ik naar school moet:quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dit is van mijne als ik naar school moet:![]()
als ik blij ben:![]()
als ik boos ben:![]()
als ik verliefgd ben:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
dit is van mijne als ik naar school moet:
als ik blij ben:
als ik boos ben:
als ik verliefgd ben:
als ik fap:![]()
ahaha zwaar welquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
SV Als hij boos is:![]()
SV Als hij blij is:
SV Als hij verliefd is:
SV Als hij dronken is:x450
ja een sarcastische huilerigequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar er zit wel een glimlach bij.
Ja, maar je lacht wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja een sarcastische huilerige
Je gebruikt deze ook weleens:quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Ik gebruik echt maar 5 smileys ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
en
Ofzo
AIGHT WAAR IS AIGHTD ?????quote:
BEN JE ZO BLIJquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
Ik als ik blij ben [ afbeelding ]
Ik als ik boos ben [ afbeelding ]
Ik als ik iets garpig vind: [ afbeelding ]
Ik als ik verliefd ben [ afbeelding ]
Ik als ik een briljant idee heb [ afbeelding ]
Anders: [ afbeelding ]
aight idd ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
AIGHT WAAR IS AIGHTD ?????
Maar ja ragboer vet lang niet hier?
Ohjaquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je gebruikt deze ook weleens:
Smileys die ik nooit gebruik:quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef coban het volgende:
Ik gebruik echt maar 5 smileys ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
en
Ofzo
Huh raar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aight idd ook niet
maar ragboer ook niet emesen en normaal altijd
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Smileys die ik nooit gebruik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[INSERTKAKSMILEYHIER]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had ook al niet gereageerd op mn DMquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aight idd ook niet
maar ragboer ook niet emesen en normaal altijd
Hahahhahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Smileys die ik nooit gebruik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[INSERTKAKSMILEYHIER]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou kunnenquote:
laten we flyers maken met foto van rb en ophangenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij had ook al niet gereageerd op mn DM
Of we gaan gewoon naar de Beurs toe in Utrecht en kijken of we m daar zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zou kunnen
[..]
laten we flyers maken met foto van rb en ophangen
CONSCIENCE NIETquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Rezania het volgende:
Hoezo wordt die kaksmiley niet gewoon vernietigd? Iedereen vindt hem irritant!
BEDJEquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef coban het volgende:
Idd.
Wat zal ik nu kijkennnnnn of zal ik naar bed of kijkeennnnn of naar bed of kijkennnnnnnn of naar bed
ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:10 schreef Rezania het volgende:
Hoezo wordt die kaksmiley niet gewoon vernietigd? Iedereen vindt hem irritant!
jaquote:
o ben je jarig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |