De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou Market bezoeken vanaf je browser en verzoeken indienen zodat hij ze op je telefoon installeert.quote:
Oh zo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou Market bezoeken vanaf je browser en verzoeken indienen zodat hij ze op je telefoon installeert.
Ovi.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh zo.Dat heeft Nokia ook, soort van dan.
Wat worden kinderen snel grootquote:
Meh.quote:
403 gaat niet toegelaten worden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh.Deel 450, dat wordt pas fantastisch!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
403 gaat niet toegelaten worden.
404 word niet gevonden.
etc etc
Even een plaatje zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
403 gaat niet toegelaten worden.
404 word niet gevonden.
etc etc
godverdomme perfectionistquote:
Waarom, ben jij terug?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Kermis in Leiden is facking leip hihi
Ja, maar ik care altijd.. jwz.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
Het is 11u s'avonds op een luie zondag, who cares.
Ik weet het, BBQSausage.
Ik zie nu echt zo'n nerdje voor me met zo'n bril en een kakstem: "Ja maar ik care altijd..."quote:
pics van die kermis gemaakt met je bbquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Goed planquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon negeren.
Oh lawl. Doe eens wat pics met mijn naam erbij. Kusje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
faal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nu als achtergrond.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n nerdje voor me met zo'n bril en een kakstem: "Ja maar ik care altijd..."
En dan in een keer "jeweetzellufff xd"
Link van je facebook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ging zo met een van me vriendjes in de katapult lache joh een vriendin van me gaat foto's ervan op facebook zetten
schattigquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die hun bureaublad niet netjes hebben opgeruimd.
[ afbeelding ]
Oh die en dat je dan je icoontjes op de planken enzulks zetquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh die en dat je dan je icoontjes op de planken enzulks zet
Ik ben een puber, ik mag dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er ligt troep op de grond, ruim eens op.
Vanaf nu wordt dit m'n bureaublad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad op m'n pc is leeg, ik hide alle icons, bende altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
Mijn vader eens: Ah je bureaublad op je computer is wel netjes, maar in het echt niet.
Niet zo veel als vroeger.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:25 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie veel pictogrammen op je bureaublad of niet dan..
Dankquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:27 schreef Oceanview het volgende:
GGMM
http://imgur.com/mOda3
http://imgur.com/ksonm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OV nagedaanDat is origineel plaatje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OV nagedaanJe gebruikt te grote icons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowowowowow die wil ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze niet in grotere resolutie te vinden is.
Da's toch gwn die 2e linkquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zie link die ik naar GGMM heb gestuurd.
I seequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar eerst was printscreen op niet volledig formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |