Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef drumstickNL het volgende: Alles loopt vet lekker op ultra! Ik heb wel wat filters lager gezet maar die heb je op Ultra toch niet echt nodig.
Ultra settings doet op dit moment niks.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik speel nu nog steeds met dat standaard recon wapen met 4x zoom erop. Schiet zo lekker, 2 schoten en iemand is dood, vaak ook met 1 schot. En dan voor extreem close combat pak ik mijn pistool.
Ook die MSP is handig bij de recon unit. Ik snap alleen niet echt wat die andere "scanner?" doet.. die zou vijanden moeten laten zien op de kaart ofzo? Werkt niet echt ver ofzo.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ik weet niet meer wat je nou moet geloven qua settings Ik las van het weekend nog een tweet van dice dat de huidige grafische instellingen hetzelfde zijn als in de retail.
Rare engine/beta iig dan. Ik speel op high met 2 x filters, zonder ssao. Als ik buiten loop is alles "smooth" maar zodra ik de tunnels in ga zakt de fps als een baksteen tot 30-35 fps. Spelen met een scope in de tunnels (4x, 6 x etc) is dan uit den boze want dan worden m'n frames nog eens door de helft gedeeld
Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef Catch_me het volgende: Ik weet niet meer wat je nou moet geloven qua settings Ik las van het weekend nog een tweet van dice dat de huidige grafische instellingen hetzelfde zijn als in de retail.
Rare engine/beta iig dan. Ik speel op high met 2 x filters, zonder ssao. Als ik buiten loop is alles "smooth" maar zodra ik de tunnels in ga zakt de fps als een baksteen tot 30-35 fps. Spelen met een scope in de tunnels (4x, 6 x etc) is dan uit den boze want dan worden m'n frames nog eens door de helft gedeeld
Grappig, hier juist helemaal andersom, sinds public beta stabiel, sneller (afhankelijk van drukte 30-50fps), nauwelijks verschil met minimal of ultra, ongeveer 15FPS meer met ao uit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Voor mij geen beta meer, ben het spuugzat. Als ik zelfs gefrustreerd raak met een potje Metro dan kan ik er maar beter mee stoppen
Net ook een rank 47 gast die mij al een headshot geeft terwijl ik de hoek maar net om ben, heb niet eens kunnen richten. Of een fucking aimbot of lag. In beide gevallen irriteer ik mij eraan.
De gameplay voelt ook totaal anders dan BC2, waar ik honderden uren in heb zitten, die speelde lekker weg, deze beta is gewoon anders. Het richten, de recoil etc het is allemaal net even wat anders. Veel sneller dan BC2, het is hier al vaker genoemd, maar als de enemy je eenmaal goed in het vizier heb ben je zo goed als kansloos, geen tijd meer om je te verschuilen. Kun je nagaan hoe HC wel niet is
De graphics en het geluid zijn geweldig, daar heb ik niets op aan te merken
Maar goed, ik wacht wel op de retail, met huge maps en voertuigen, dat is meer mijn ding .
En voor de zeikerds, ik heb mijn feedback aan Dice gegeven, dat is het minste wat je kunt doen, is het niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjapoela op 03-10-2011 01:14:31 ]
Op maandag 3 oktober 2011 00:42 schreef Sjapoela het volgende: Voor mij geen beta meer, ben het spuugzat. Als ik zelfs gefrustreerd word bij een potje Metro dan kan ik er maar beter mee stoppen
Net ook een rank 47 gast die mij al een headshot geeft terwijl ik de hoek maar net om ben, heb niet eens kunnen richten. Of een fucking aimbot of lag. In beide gevallen irriteer ik mij eraan.
De gameplay voelt ook totaal anders dan BC2, waar ik honderden uren in heb zitten, die speelde lekker weg, deze beta is gewoon anders. Het richten, de recoil etc het is allemaal net even wat anders. Veel sneller dan BC2, het is hier al vaker genoemd, maar als de enemy je eenmaal goed in het vizier heb ben je zo goed als kansloos, geen tijd meer om je te verschuilen. Kun je nagaan hoe HC eel niet is
Maar goed, ik wacht wel op de retail, met huge maps en voertuigen, dat is meer mijn ding .
En voor de zeikerds, ik heb mijn feedback aan Dice gegeven, dat is het minste wat je kunt doen, is het niet?
Op maandag 3 oktober 2011 00:42 schreef Sjapoela het volgende: maar als de enemy je eenmaal goed in het vizier heb ben je zo goed als kansloos, geen tijd meer om je te verschuilen.
Huh? Juist in tegendeel.
Ik heb continu dat als ik wordt beschoten en ik ga snel zitten/liggen dat ik het dan overleef.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Close combat werkt verschuilen inderdaad slecht Dan moet je gewoon schieten en bidden.. Ik vind het trouwens wel erg jammer dat er geen hardcore servers gehost worden. 4/5 kogels uit een AK om iemand neer te krijgen is tergend man
Weet je wat ook raar is met die LMG's, als je er een reddot of holo op zet. Ik (t)roll normaal met die 3,4x scope erop en dan is mikpunt --> trefpunt als je in burst schiet.
Zet je er dus een van de eerder genoemde unlocks op, dan krijgen je kogels ineens een random spray patroon ongeacht de afstand in bursts Het lijkt dus wel alsof scopes etc de waarde van de accuracy van een wapen omhoog gooien.
Op maandag 3 oktober 2011 00:42 schreef Sjapoela het volgende: Voor mij geen beta meer, ben het spuugzat. Als ik zelfs gefrustreerd raak met een potje Metro dan kan ik er maar beter mee stoppen
De gameplay voelt ook totaal anders dan BC2, waar ik honderden uren in heb zitten, die speelde lekker weg, deze beta is gewoon anders. Het richten, de recoil etc het is allemaal net even wat anders. Veel sneller dan BC2, het is hier al vaker genoemd, maar als de enemy je eenmaal goed in het vizier heb ben je zo goed als kansloos, geen tijd meer om je te verschuilen. Kun je nagaan hoe HC wel niet is
Dito hier: ik stop ermee voor ik er moe van wordt, meldt wat ik tegenkom bij DICE en hoop dat de final minder faulty is, al gok ik dat veel dingen al gedaan zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Begin het hier ook al zat te worden, zit meer tegen bugs te vechten dan tegenstanders.
Soms zitten er nog leuke momenten tussen:
Gisteren samen met wat vrienden als defense flink wat geïrriteerde mensen aan de andere kant gehad. Uiteindelijk de eerste 2 punten toch verloren door de overmacht, dan maar custom spawnpoints neer leggen. Hier waren ze niet blij mee
Gister nog mijn topscore behaald; 7995 , als assault , een groepje snipers assisteren en healen.
Waar ik me trouwens nog wel aan erger is het feit dat granaten meteen worden weggegooid. Zo kan ik niet eens fatsoenlijk aimen aangezien die al weg is voordat ik er erg in heb
Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Roces18 het volgende: Gister nog mijn topscore behaald; 7995 , als assault , een groepje snipers assisteren en healen.
Waar ik me trouwens nog wel aan erger is het feit dat granaten meteen worden weggegooid. Zo kan ik niet eens fatsoenlijk aimen aangezien die al weg is voordat ik er erg in heb
Druk eens op 5 ingame
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik was trouwens level hoger en kreeg ik running perk ofzo ? Staat ie dan al gelijk ingesteld ergens ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
heb trouwens wel zin in het volledige spel, sowieso conquest maps en 'k denk dat ik voornamelijk in max. 24 a 32 servers ga spelen.. 32 in metro vind ik echt te veel chaos
SPOILER
nee moet je zelf doen, als je dood bent moet je eens op customize klikken
Ok kijk vanavond even Vind het wel heel gaaf spel maar beetje vaag heel dat browser gedoe
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Wat ook leuk is, met de 870 in dat plantsoen liggen bij objective A. Niemand die je doorheeft
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef andreas612 het volgende: heb trouwens wel zin in het volledige spel, sowieso conquest maps en 'k denk dat ik voornamelijk in max. 24 a 32 servers ga spelen.. 32 in metro vind ik echt te veel chaos
SPOILER
Metromap is kleine versie voor de beta. De conquest map voor 32 zou groter zijn.
Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef andreas612 het volgende: heb trouwens wel zin in het volledige spel, sowieso conquest maps en 'k denk dat ik voornamelijk in max. 24 a 32 servers ga spelen.. 32 in metro vind ik echt te veel chaos
SPOILER
Op maandag 3 oktober 2011 11:22 schreef Kaasrol het volgende: Wat ook leuk is, met de 870 in dat plantsoen liggen bij objective A. Niemand die je doorheeft
Kutcamper.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Het is inmiddels wel een bekend plekje hoor. Als squadleader is wel handig om daar een beetje op de achtergrond in de bosjes te schuilen zodat men op je kan spawnen en zelf een beetje op geluid afgaan en zo nu en dan een beetje kruipend verplaatsen. In het midden liggen van dat plantsoentje werkt dan weer kut omdat je zo je locatie weg geeft als er iemand op je spawnd en ze niet begrijpen dat ze meteen in dekking moeten. Mondingsvlam laat ook zien waar je ligt dus een super camp plekje is het nu ook weer niet.