Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
Op elke fokker past een bril.
Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
Nogmaals: UMP 45
quote:
Ultra settings doet op dit moment niks.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Catch_me
Donateur Asielactie 2009
Ik weet niet meer wat je nou moet geloven qua settings

Ik las van het weekend nog een tweet van dice dat de huidige grafische instellingen hetzelfde zijn als in de retail.
Rare engine/beta iig dan. Ik speel op high met 2 x filters, zonder ssao. Als ik buiten loop is alles "smooth" maar zodra ik de tunnels in ga zakt de fps als een baksteen tot 30-35 fps. Spelen met een scope in de tunnels (4x, 6 x etc) is dan uit den boze want dan worden m'n frames nog eens door de helft gedeeld
Op elke fokker past een bril.
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef Catch_me het volgende:Ik weet niet meer wat je nou moet geloven qua settings

Ik las van het weekend nog een tweet van dice dat de huidige grafische instellingen hetzelfde zijn als in de retail.
Rare engine/beta iig dan. Ik speel op high met 2 x filters, zonder ssao. Als ik buiten loop is alles "smooth" maar zodra ik de tunnels in ga zakt de fps als een baksteen tot 30-35 fps. Spelen met een scope in de tunnels (4x, 6 x etc) is dan uit den boze want dan worden m'n frames nog eens door de helft gedeeld

Grappig, hier juist helemaal andersom, sinds public beta stabiel, sneller (afhankelijk van drukte 30-50fps), nauwelijks verschil met minimal of ultra, ongeveer 15FPS meer met ao uit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Skull-splitter
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 23:48 schreef MouzurX het volgende:Die graphics kunnen me gestolen worden.
Gameplay-graphics daar gaat het mij om.
Het feit dat je het ene moment op 2 gasten in een huis aan het knallen bent en het andere moment naar een half ingestort huis zit te kijken. F yeah
Pakweg 40 fps is wel zo prettig anders...
cerror
ik kom af en toe
quote:
Wat voor apparaat is dat?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
quote:
EOD Bot, speeltje van de Engineer.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Skull-splitter
quote:
Kan wel, maar niet wenselijk.
cerror
ik kom af en toe
quote:
Oeh, die heb ik ook bijna vrijgespeeld.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Sjapoela
FEIJENOORD
Voor mij geen beta meer, ben het spuugzat. Als ik zelfs gefrustreerd raak met een potje Metro dan kan ik er maar beter mee stoppen

Net ook een rank 47 gast die mij al een headshot geeft terwijl ik de hoek maar net om ben, heb niet eens kunnen richten. Of een fucking aimbot of lag. In beide gevallen irriteer ik mij eraan.
De gameplay voelt ook totaal anders dan BC2, waar ik honderden uren in heb zitten, die speelde lekker weg, deze beta is gewoon anders. Het richten, de recoil etc het is allemaal net even wat anders. Veel sneller dan BC2, het is hier al vaker genoemd, maar als de enemy je eenmaal goed in het vizier heb ben je zo goed als kansloos, geen tijd meer om je te verschuilen. Kun je nagaan hoe HC wel niet is

De graphics en het geluid zijn geweldig, daar heb ik niets op aan te merken

Maar goed, ik wacht wel op de retail, met huge maps en voertuigen, dat is meer mijn ding .
En voor de zeikerds, ik heb mijn feedback aan Dice gegeven, dat is het minste wat je kunt doen, is het niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjapoela op 03-10-2011 01:14:31 ]
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
quote:
Op maandag 3 oktober 2011 00:42 schreef Sjapoela het volgende:Voor mij geen beta meer, ben het spuugzat. Als ik zelfs gefrustreerd word bij een potje Metro dan kan ik er maar beter mee stoppen

Net ook een rank 47 gast die mij al een headshot geeft terwijl ik de hoek maar net om ben, heb niet eens kunnen richten. Of een fucking aimbot of lag. In beide gevallen irriteer ik mij eraan.
De gameplay voelt ook totaal anders dan BC2, waar ik honderden uren in heb zitten, die speelde lekker weg, deze beta is gewoon anders. Het richten, de recoil etc het is allemaal net even wat anders. Veel sneller dan BC2, het is hier al vaker genoemd, maar als de enemy je eenmaal goed in het vizier heb ben je zo goed als kansloos, geen tijd meer om je te verschuilen. Kun je nagaan hoe HC eel niet is

De graphics en het geluid zijn geweldig, daar heb ik niets op aan te merken

Maar goed, ik wacht wel op de retail, met huge maps en voertuigen, dat is meer mijn ding .
En voor de zeikerds, ik heb mijn feedback aan Dice gegeven, dat is het minste wat je kunt doen, is het niet?

Ik heb 120 uur in BC2 zitten en 380 uur+ in BF2
AFCAQui audet adipiscitur
Sjapoela
FEIJENOORD
MouzurX
Misschien?
quote:
Huh? Juist in tegendeel.
Ik heb continu dat als ik wordt beschoten en ik ga snel zitten/liggen dat ik het dan overleef.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Sjapoela
FEIJENOORD
quote:
Op maandag 3 oktober 2011 01:08 schreef MouzurX het volgende:[..]
Huh? Juist in tegendeel.
Ik heb continu dat als ik wordt beschoten en ik ga snel zitten/liggen dat ik het dan overleef.
Ja okee, van grote afstand ja. Maar close combat echt niet hoor, tenminste, dat is mijn ervaring
MouzurX
Misschien?
quote:
Wat is close combat?
Als iemand 5m van je af is kan je niet echt schuilen nee.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.