SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Dit is hoe we rollen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik wachtte met smacht om mijn open nieuw deel lust te botvieren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus jij maakt snel een nieuw topic aan
Dat virus heb je wel goed te pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik wachtte met smacht om mijn open nieuw deel lust te botvieren.
Allichtquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat virus heb je wel goed te pakken.
Zeker nog niet langs de kruitdamp geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh yeah 's-Hertogenbosch is weer genomineerd voor meest gastvrije stad.
En dat lees je nu pasquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh yeah 's-Hertogenbosch is weer genomineerd voor meest gastvrije stad.
Dat is niet alleen in Duitsland hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]![]()
Overigens staan we in Duitsland bekend als hét drugs resort van de wereld.
Ik kreeg constant een hand of knuffel van een of andere wildvreemde duitser omdat ik nederlands was.
'you eh from holland? you smoke weed?'
Wij met de groep zo: Ja man
Ja, de kruiskamp, waar permanent kruitdamp in de lucht hangt. In de categorie schietberg.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, de kruiskamp, waar permanent kruitdamp in de lucht hangt. In de categorie schietberg.
nee. Ben net pas opquote:
Lekker laatquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef bijdehand het volgende:
Over 4 uur moet ik al aanfietsen naar school
Ja, rare tijdenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vandaag echt jarig toch?
Gefeliciteerd!
quote:
Yepz, vandaag ja.quote:
Enige goede antwoord.quote:
haalt het toch net niet bij Ariquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:
Johnny Drama.Wat een motherfucking mooie koning is dat.
Op zijn manier wel. Allebei sowieso even grote narcisten.quote:
Ga dan niet. Moet je vier paracetamol met coffeïne pakken, dan ga je trillen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Barrie, ik wil niet naar school en ik voel me ziekjes
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga dan niet. Moet je vier paracetamol met coffeïne pakken, dan ga je trillen.
quote:
Zonder mij is het ook geen bal aan, ik weet het.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, wat een oorverdovende stilte hier
En een van de meest achterlijke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef FedExpress het volgende:
zelfoverschatting is een van de gevaarlijkste eigenschappen van de mens
Ja ik had er [kkbdhklonenfeestmodus] bij moeten zetten, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef FedExpress het volgende:
zelfoverschatting is een van de gevaarlijkste eigenschappen van de mens
Maar jij bent toch een kloon van juicyhil, schenkstroop, AP en socios tegelijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik had er [kkbdhklonenfeestmodus] bij moeten zetten, je hebt gelijk.
Probeer je nou te patsen met zoveel mogelijk users noemen? Mislukt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een kloon van juicyhil, schenkstroop, AP en socios tegelijk?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer je nou te patsen met zoveel mogelijk users noemen? Mislukt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:40 schreef BarrieButsers het volgende:
WAZAAA BITCHESS HOW'S CHILLING?!
Oh? da's lekker danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Of je wordt aangereden door een of andere teringfietser.Alles doet pijn
Typisch dat die mensen dan boos worden hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh? da's lekker dan
Allebei onderuit gegaan? of dat niet?
Maandag fietste er nog zo'n kutpuber tegen me aan toen ik aan het lopen was. Achterlijke debiel die dan het voetpad moet nemen. Maar die debiel woog geen drol blijkbaar, want ik kon hem met een hand tegen zn ribben redelijk makkelijk tegenhouden. En dan wordt zo iemand boos op me dat ik in de weg loop.. rot nou op
Maar alle vrouwen zijn toch ook hoerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Typisch dat die mensen dan boos worden heBij mij was het ook een fietser en ik op stoep. Maakte ze nog een opmerking van ey kkhoer waar heb je leren lopen.
Alle vrouwen sletten oke, maar hoerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar alle vrouwen zijn toch ook hoeren
Eens. Alsof ik zou betalen voor de meestequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alle vrouwen sletten oke, maar hoeren
Bij mij zou men er geld bij moeten krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Alsof ik zou betalen voor de meeste
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij zou men er geld bij moeten krijgen
Doe normaal zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij mij zou men er geld bij moeten krijgen
Dat doe ik ook altijd, dat vind ik namelijk heel stoer en het straalt volwassenheid uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Typisch dat die mensen dan boos worden heBij mij was het ook een fietser en ik op stoep. Maakte ze nog een opmerking van ey kkhoer waar heb je leren lopen.
Spiegeltje eraf, stoer allessssquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben zo een keer tegen een auto aangefietst die op het fietspad stond
HOU NOU POTVERDIKKEME EENS EEN KEERTJE JE SMOEL!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spiegeltje eraf, stoer allessss
Die kwam zo een tunneltje uit en ik zag 'm niet. Echt zo dom van die vent. Slag in m'n wiel enzo. Hij had uiteindelijk wel geld gegeven voor een nieuw wiel. Als de politie langs kwam zou hij een hoge boete gehad hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spiegeltje eraf, stoer allessss
Ja klopt, het is altijd de auto z'n schuld, terwijl die fietsers meestal van die beunhazen zijn op de weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kwam zo een tunneltje uit en ik zag 'm niet. Echt zo dom van die vent. Slag in m'n wiel enzo. Hij had uiteindelijk wel geld gegeven voor een nieuw wiel. Als de politie langs kwam zou hij een hoge boete gehad hebben
Wat is deze?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
HOU NOU POTVERDIKKEME EENS EEN KEERTJE JE SMOEL!
JA HE WAT DAN HE WAT DAN MET JE GROTE SMOEL!
In dit geval niet, maat. Hij kwam door een fietstunnel heen gereden met z'n auto, want ook maar net past. Echt een zware overtreding.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja klopt, het is altijd de auto z'n schuld, terwijl die fietsers meestal van die beunhazen zijn op de weg.
haha en dan schrikken als je er een in het echt zietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal ik jou eens in je kut butsen?
ik moest kk hard lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op je scooter?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Did you see me rollin' today?
Ik ging stukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zijn die Italiaanse modellen. Bovenstaande scooter is voor de eckte eckte bazen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef Kutstudent het volgende:
De vrouwenscooter van het afgelopen decennium.
Dankquote:
Nee hoeso?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Yo TM jij hebt zeker nooit last van vogelpoep op je scooter ofwel?
Alle vogels komen op die van mij schijten. Afgelopen 2 weken facking 3 keer.quote:
Meid toch, wa voorn scooter hedde?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alle vogels komen op die van mij schijten. Afgelopen 2 weken facking 3 keer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Meid toch, wa voorn scooter hedde?
Nee gohquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Laat maar, die scooter is niet van jouw
Ik heb bijna dezelfde als jou. Dat is toch veel bazer?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn geweest
Pauperquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
En niet te vergeten met een jankende motor met 110 die langzame koekblikken inhalen. Al gebruikte ik 'm toen bijna nooit meer om op de weg te rijden.
We should probably have sexquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb bijna dezelfde als jou. Dat is toch veel bazer?
Nee. Het was mijn hobby. Is het nog steeds. Techniek is het mooiste wat er is.quote:
110 op zo'n ding is gewoon pauper.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Het was mijn hobby. Is het nog steeds. Techniek is het mooiste wat er is.
Nee hoor. Niet als ik 'm niet op de openbare weg gebruik. Daar heb ik m'n tomos voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
110 op zo'n ding is gewoon pauper.
Weiger bier, doe mij maar een ranja hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
fok whisky geef mij maar een fristi
vol gas, bacardi razz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Weiger bier, doe mij maar een ranja hier.
Geen pret zonder ket.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wees geen dandy, doe mij maar shandy
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je zag mijn edit[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Laat ik het topic verloederen met drugs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat erg dit. Dat dit kan in 's-Hertogenbosch #155: Met blonde sletten en dronken boeren
Het is echt vies om te zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
HET LIJKT ALLEMAAL OP ELKAAR!![]()
![]()
Mietje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
Ketamine.Nooit meer. Ik kon 3 dagen niet nadenken daarna.
Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?quote:
Ik niet, maar ik heb van de week in een bus gezeten met een paar ketsnuivers die er zeg maar veel van ophadden na een avond doorbeunen op pillen en speed, en ze kwamen er redelijk vanaf. Dus 3 dagen niet nadenken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?
Dat is ook gewoon dom. Ik had op een paar biertjes na niks anders op en toen was het heel erg chill. Maar de 3 dagen daarna kon ik gewoon letterlijk niet eens meer dingen terugvinden omdat ik niet wist waar het lag, laat staan dat ik iets aan schoolwerk of wat dan ook kon doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb van de week in een bus gezeten met een paar ketsnuivers die er zeg maar veel van ophadden na een avond doorbeunen op pillen en speed, en ze kwamen er redelijk vanaf. Dus 3 dagen niet nadenken?
Ja maar dat krijg je met veel dingen hoor, denk aan speed, als je de volgende dag wakker word ben je echt een mogooltje (nooffence)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon dom. Ik had op een paar biertjes na niks anders op en toen was het heel erg chill. Maar de 3 dagen daarna kon ik gewoon letterlijk niet eens meer dingen terugvinden omdat ik niet wist waar het lag, laat staan dat ik iets aan schoolwerk of wat dan ook kon doen.Net of het geheugen gedeelte van m'n hersenen gewoon uitgeschakeld was.
Dat heb ik dan ook nog nooit gehad. Alleen ket, alcohol, THC en pillen. Met die pillen voelde het echt alsof m'n kop in de fik stond.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg je met veel dingen hoor, denk aan speed, als je de volgende dag wakker word ben je echt een mogooltje (nooffence)
Hmm dan heb ik jouw ket niet gehad. dat compenseerd, blijf maar van de speed af, is heel leuk die avond maar de volgende dag.. de teringquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook nog nooit gehad. Alleen ket, alcohol, THC en pillen. Met die pillen voelde het echt alsof m'n kop in de fik stond.
Ja echt geen idee of het nou goed spul was of niet, geen verstand van, maar op het moment was het echt heerlijk. Zo heerlijk mellow, net niet hallucinerend zeg maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik jouw ket niet gehad. dat compenseerd, blijf maar van de speed af, is heel leuk die avond maar de volgende dag.. de tering
Dat is toch het belangrijkste of niet dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja echt geen idee of het nou goed spul was of niet, geen verstand van, maar op het moment was het echt heerlijk. Zo heerlijk mellow, net niet hallucinerend zeg maar.
Jawel, maar die 3 dagen daarna.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste of niet dan?
I kind of understand your feeling broquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel, maar die 3 dagen daarna.
Ook lekker!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:12 schreef Kutstudent het volgende:
Nja ik doe het iig niet zo vaak. Vind het niet echt boeiend. Doe mij maar gewoon liters en liters pils.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Dit is hoe we rollen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik word een beetje treurig van die smiley's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Say whut?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ZEMMEL BEZEM STOMME BOELER KAP EENS
Kap es met plaatjes van BDH posten anders.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kap es met plaatjes van BDH posten anders.
*ba dum tsss*
Jij bent de newbiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef MohMi het volgende:
Zou het er in andere STA topics ook zo diepzinnig aan toe gaan?
Wie durft te gaan spieken??
Ik heb een keer gespiekt, de horror allemaal andere mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef MohMi het volgende:
Zou het er in andere STA topics ook zo diepzinnig aan toe gaan?
Wie durft te gaan spieken??
In de negatieve vorm..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
In andere topics gaat het al helemaal nergens over ;'(
Pas je op dat je vanavond niet zo thuiskomt na je manager worden?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Pas je op dat je vanavond niet zo thuiskomt na je manager worden?
[ afbeelding ]
Mijn 'weekend' deze week bestond uit dinsdag, woensdag, en vandaag, en zal verder bestaan uit morgen en overmorgenquote:
Tss uitslover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn 'weekend' deze week bestond uit dinsdag, woensdag, en vandaag, en zal verder bestaan uit morgen en overmorgen
Nja, doe verder best wel veel aan school dus echt vrij ben ik nietquote:
Maar als je zou willen kan je wel uitslapen enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, doe verder best wel veel aan school dus echt vrij ben ik niet
Als ik zou willen? De wekker staat om half 10quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar als je zou willen kan je wel uitslapen enzo
Nee. Maar die uitwisselings lui wilden binnenkort naar Den Haag om uit te gaan, en ze vroegen of ik dan meega, dus best chill. Is voor mij 5 minuten met de trein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:12 schreef bijdehand het volgende:
Heb gestemd. En je hebt zeker heel veel chick(en)s geregeld?
Omg wat een verneukt ritmequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik zou willen? De wekker staat om half 10Word er zelden van wakker, meestal word ik vanzelf wakker rond 8 uur/half 9
Nee, is juist heerlijk. Ik ben meer een avondmens, ik kan niet om 10 uur bijvoorbeeld al slapen. Als ik dan elke ochtend om 6 uur eruit moet dan merk ik dat heel de dag. Dit is veel en veel beter.quote:
Nu slaap ik niet meer kort. Ik haal makkelijk de 7 à 8 uur per dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan slaap je kei kort. Maargoed als die paar uur voor jou voldoende zijn
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu slaap ik niet meer kort. Ik haal makkelijk de 7 à 8 uur per dagEerst deed ik het met 5 of 6...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie hier mag mijn broer meer
Nou kei leuk ja onder het genot van een regenbui hier en daar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is weer vrijdag, de avond waarbij iedereen zichzelf bewust naar de tiefus helpt.
Maar dr is niks leukers als jezelf naar de klote te helpen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou kei leuk ja onder het genot van een regenbui hier en daar.
Nu is het zaterdag en ik ben nog steeds een beetje zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is weer vrijdag, de avond waarbij iedereen zichzelf bewust naar de tiefus helpt.
Maar dr is niks leukers als jezelf naar de klote te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |