SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Dit is hoe we rollen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik wachtte met smacht om mijn open nieuw deel lust te botvieren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus jij maakt snel een nieuw topic aan
Dat virus heb je wel goed te pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik wachtte met smacht om mijn open nieuw deel lust te botvieren.
Allichtquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat virus heb je wel goed te pakken.
Zeker nog niet langs de kruitdamp geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh yeah 's-Hertogenbosch is weer genomineerd voor meest gastvrije stad.
En dat lees je nu pasquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh yeah 's-Hertogenbosch is weer genomineerd voor meest gastvrije stad.
Dat is niet alleen in Duitsland hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]![]()
Overigens staan we in Duitsland bekend als hét drugs resort van de wereld.
Ik kreeg constant een hand of knuffel van een of andere wildvreemde duitser omdat ik nederlands was.
'you eh from holland? you smoke weed?'
Wij met de groep zo: Ja man
Ja, de kruiskamp, waar permanent kruitdamp in de lucht hangt. In de categorie schietberg.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, de kruiskamp, waar permanent kruitdamp in de lucht hangt. In de categorie schietberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |