getrolld!quote:
Schwalbe. probleem is volgens mij dat hij geen sliding maakt, maar die beweging maakt om de bal weg te trappen (schietknop). Daardoor ziet het spel het niet als overtreding.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/96120934
Volgens mij zijn de scheidsrechters wel wat milder geworden. Voor deze overtreding kreeg ik geen strafschop
Ik denk ook dat dat het was ja maar toch ben ik daar zelf wel eens voor terug gefloten. Ja Ajax weer genaaid door de scheids hequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
getrolld!
[..]
Schwalbe. probleem is volgens mij dat hij geen sliding maakt, maar die beweging maakt om de bal weg te trappen (schietknop). Daardoor ziet het spel het niet als overtreding.
0-0 tegen VVV
Voor de 360.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar kan je die code voor de pakjes van Ultimate team invoeren? Kan het nergens vinden en google geeft ook geen antwoord.
Kijk gewoon op je papiertje....quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Voor de 360.
Kon het niet laten om alvast een pakje te kopen van mijn 7.5k. Neymar zat erin verstopt.
ontvangt per maand een code die recht geeft op een ‘Gold Pack’ voor gebruik in FIFA Ultimate Team spelmodus binnen FIFA 12 voor een periode van zes maanden (oktober 2011 tot en met maart 2012). De eerste door bol.com gegeven promocode kunt u inwisselen door te klikken op de "Redeem Code" knop binnen de FIFA 12-winkel (in uw FIFA 12 spel), uiterlijk tot en met 31 oktober 2011.quote:
Online > Mijn Fifa 12 Online > Fifa 12 Winkel > Vierkantje (ps3) en tadaa..quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:24 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
ontvangt per maand een code die recht geeft op een ‘Gold Pack’ voor gebruik in FIFA Ultimate Team spelmodus binnen FIFA 12 voor een periode van zes maanden (oktober 2011 tot en met maart 2012). De eerste door bol.com gegeven promocode kunt u inwisselen door te klikken op de "Redeem Code" knop binnen de FIFA 12-winkel (in uw FIFA 12 spel), uiterlijk tot en met 31 oktober 2011.
LET OP: promotiecodes zijn hoofdlettergevoelig en moeten zeer nauwkeurig worden ingevoerd.
Maar die Fifa 12-winkel weet zich goed te verstoppen.
Huntelaar moet weg daar. Ik hoop op een transfer naar Arsenal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Oh en Hunterlaar: http://www.sport1.nl/vide(...)et-hoofd-en-hak.html
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:29 schreef LinQ het volgende:
Zelfs de klachtenafhandeling van Wehkamp is om te huilen. Stuur je een klacht staat er: Binnen 3 werkdagen ontvangt u een reactie, nou ik heb een reactie gekregen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:29 schreef LinQ het volgende:
Zelfs de klachtenafhandeling van Wehkamp is om te huilen. Stuur je een klacht staat er: Binnen 3 werkdagen ontvangt u een reactie, nou ik heb een reactie gekregen hoor
Ellen is een vieze hoer. Ik heb ondertussen al bericht gekregen dat ik de code binnen 14 dagen (lol) kan verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die snel is is overpowered. Lekker allemaal met Sibon spelen, anders ben je pacewhore.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat die spits overpowered is in Fifa 12.
Dat hij in het echt niet zo snel/goed is als in Fifa. Ik denk dat hij dat bedoelde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Iedereen die snel is is overpowered. Lekker allemaal met Sibon spelen, anders ben je pacewhore.
Jij had toch mijn klachten mail gekopieerd? Godverdoeme waarom krijg ik dan later een antwoord waar ik wat mee kan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ellen is een vieze hoer. Ik heb ondertussen al bericht gekregen dat ik de code binnen 14 dagen (lol) kan verwachten.
Ik had hem ook gekopieerd, kreeg gisteren dezelfde mail als jij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:51 schreef LinQ het volgende:
[..]
Jij had toch mijn klachten mail gekopieerd? Godverdoeme waarom krijg ik dan later een antwoord waar ik wat mee kan.
Nee, ik heb mijn eigen klachten geschreven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:51 schreef LinQ het volgende:
[..]
Jij had toch mijn klachten mail gekopieerd? Godverdoeme waarom krijg ik dan later een antwoord waar ik wat mee kan.
Oh dan heb jij zeker een lief mailtje gestuurdquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn eigen klachten geschreven.
In tegendeel. Mijn laatste klacht was 5 paragrafen lang, maar daar zat ook een klacht over een bekraste disk bij. Ik kan nu niet spelen of handelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:52 schreef LinQ het volgende:
[..]
Oh dan heb jij zeker een lief mailtje gestuurd
[PINORAGE]NOU IK BETAAL GOD******** NERGENS MEER VOOR! [/PINORAGE]quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In tegendeel. Mijn laatste klacht was 5 paragrafen lang, maar daar zat ook een klacht over een bekraste disk bij. Ik kan nu niet spelen of handelen.
Ik blijf het houden dus voor mij geen fut dit jaar tenzij ze het fixen want dr oplossing die iemand op dit forum had gegeven werkte juist averechts, nu kan ik niet eens spelers opstellenquote:
Twee wereldgoals imoquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Oh en Hunterlaar: http://www.sport1.nl/vide(...)et-hoofd-en-hak.html
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |