SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik kan dat prima zelf.
Nee zo erg zal het niet worden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als je in bed ligt met een meisje
hihi, tieten, piemel, neuken
Heloef is nu rap aan het oefenenquote:
De rest is eng ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo erg zal het niet worden.
Alleen die condooms vind ik grappig.
Ik kan het al 3 jaar hoor.quote:
Het gaat nu over het traject er na.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
T is wel weer lekker offtopic een tijdje ofniet?
Als je dan iemand versiert heb en je gaat sexen horen condooms daar bij dus ontopicquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
T is wel weer lekker offtopic een tijdje ofniet?
Wat dan wel?quote:
Dat is helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Want als je versierd heb, gaat er geneukt worden.
nergens over.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef kree het volgende:
Dit topic gaat te hard
Iemand even een samenvatting waar het over gaat ?
Okee niet in alle gevallen.quote:
Ow...volgens "iedereen" wel..allemaal verkeerd geinformeerd dus. Maar hoezo niet? Jullie waren "bezig", niet?quote:
Ehm...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Haha, het moet toch wel ergens over gaan, onderwerp?
Tetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Haha, het moet toch wel ergens over gaan, onderwerp?
Ik huil met je mee.quote:
Tetten!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Haha, je moeder heeft hele andere ideeën als jezelf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik huil met je mee.
Maar het kwam door mij ik kreeg vandaag een pak van mijn moeder.
Je zou jezelf toch rot schamenquote:
Okee, leuk en aardig ze denkt aan de toekomst enzo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Haha, je moeder heeft hele andere ideeën als jezelf.
Opzich vindt ik het wel goed dat ze dat doet, zal hier niet gebeuren
Ja wat kan ik er aan doen?quote:
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
de aloude discussie: 'betaal jij of betaalt zij?' lijkt me wel wat.
Haha wanneer heeft ze die gekocht dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, leuk en aardig ze denkt aan de toekomst enzo.
Maar die dingen zijn over datum.
"3 tetten, 5 tetten."quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel een punt heeft.
Je deelt. Discussie overquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar had ik lang geleden een discussie over met Socios.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het overigens niet triest dat je dat nog niet nodig hebt gehad hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wat kan ik er aan doen?
Ik kom gewoon niet iemand tegen die ik leuk vindt.
Of jawel maar dat liep op niks uit, ben al blij (en vond het ook leuk) dat ik een beetje heb kunnen zoenen
Negers... ook dat al?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef gewoonfaye het volgende:
condooms omdoen als meisje zijnde, nigga please
Stel luilakken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef gewoonfaye het volgende:
condooms omdoen als meisje zijnde, nigga please
Heh wat?quote:
Ligt toch wel aan het standjequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij gaan er ook alleen bij liggen terwijl een man alles doet.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Passieve seks. Als een baas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dus ik mag straks al het werk doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de originele post was er slechts sprake van 1 neger.quote:
Duh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dus ik mag straks al het werk doen?
Goed voor de calorietjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen kennende.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft zij daarvoor gebruikt. Chinese Ka ma Sauw ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik huil met je mee.
Maar het kwam door mij ik kreeg vandaag een pak van mijn moeder.
Weer geen gangbangquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
In de originele post was er slechts sprake van 1 neger.
Ik haalde ze op het station toen ik onderweg was naar mijn toenmalige vriendinquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
ik kreeg voor sinterklaas een keer condooms om daar even op terug te komen
Dan probeer ik het meisje inteschatten uit wat voor milieu ze komt en met wat voor gespuis zij wellicht om zou gaan. Maar dat is een ver van mij bed scenario,quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Maar goed, om het onderwerp condooms on topic te maken;
Stel je hebt 'n paar dates gehad maar nog geen relatie en ''het komt ervan'' maar je hebt geen condooms bij je? Wat dan? Ga je voor de onveilige seks terwijl je die persoon (mogelijk) nog niet echt kan vertrouwen of neem je het zekere voor het onzekere en houd je je in? En stel één iemand wilt onveilige seks en jij niet; afknapper of niet?
mmm toen ik die date had werden ze me aangeboden door vrienden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Stel je hebt 'n paar dates gehad maar nog geen relatie en ''het komt ervan'' maar je hebt geen condooms bij je? Wat dan? Ga je voor de onveilige seks terwijl je die persoon (mogelijk) nog niet echt kan vertrouwen of neem je het zekere voor het onzekere en houd je je in? En stel één iemand wilt onveilige seks en jij niet; afknapper of niet?
Heel vroeger, zeg 1987, werden condooms gepromoot. En toen kreeg je 1 condoom bij aankoop van een tijdschrift (hitkrant, bravo weetikut). Gingen supermarkten die dingen er standaard uithalenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
ik kreeg voor sinterklaas een keer condooms om daar even op terug te komen
Sorry schat, we gaan er even uit voor een commercial break.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
mmm toen ik die date had werden ze me aangeboden door vrienden.
(oja heb ze niet nodig gehad, maar ik bewaar ze wel)
Inderdaad. moeilijk om dat beetje lucht aan de voorkant te voorkomen. Mishcien moetten die dingen goed natwordne eerst.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef mrk.n het volgende:
Condooms zijn vervelend om om te doen.Ik gebruik bij mijn huidige vriendin geen condoom.
Als ik daarvoor al gezoend heb en met m'n hand al op d'r kont, tussen d'r benen en aan d'r borsten heb gezezeten ben ik wss zo ver, dat ik het wel zonder zou doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Pijpen met echt nooit, die dingen zijn gewoon smerig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Inderdaad. moeilijk om dat beetje lucht aan de voorkant te voorkomen. Mishcien moetten die dingen goed natwordne eerst.
Trouwens, welke meiden pijpen er met condoom om. of doen stelletjes dat toch zonder?
politiek correct zal iedereen zeggen dat ze zich inhouden, maar als puntje bij paaltje komt betwijfel ik hoevelen zich echt zullen inhouden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Vind je?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pijpen met echt nooit, die dingen zijn gewoon smerig.
Dus je neemt het risico op een SOA maar voor lief?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ik daarvoor al gezoend heb en met m'n hand al op d'r kont, tussen d'r benen en aan d'r borsten heb gezezeten ben ik wss zo ver, dat ik het wel zonder zou doen.
( alsof elke man dit niet zou doen)
Ligt volgens mij aan de stelletjes zelf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Inderdaad. moeilijk om dat beetje lucht aan de voorkant te voorkomen. Mishcien moetten die dingen goed natwordne eerst.
Trouwens, welke meiden pijpen er met condoom om. of doen stelletjes dat toch zonder?
Ook eens meegemaakt, op het moment voelde het niet smerig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dus je neemt het risico op een SOA maar voor lief?
Dit heb ik twee keer gedaan bij 'n meisje die ook nog eens de pil niet slikte, dus de volgende morgen de MAP halen. Achteraf voelde ik me echt smerig, maar op het moment zelf dacht ik simpelweg niet meer na.
Ja, sowieso zie ik het nut er niet van, dan pijp ik liever helemaal niet.quote:
Durex.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat heeft zij daarvoor gebruikt. Chinese Ka ma Sauw ?
(ps. je bent toch surinaams?)
Je hebt ook glijmiddel met een smaakje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, sowieso zie ik het nut er niet van, dan pijp ik liever helemaal niet.
Pijpen terwijl alles onder het glijmiddel zat doe ik ook nooit meer.
Nee bij mij ook niet, maar toen 't allemaal klaar was dacht ik echt: nooo, hoe heb ik dit kunnen doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook eens meegemaakt, op het moment voelde het niet smerig.
De smaak is het ergste nog niet eens, dat nare gevoel in je mond is gewoon niet tof.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt ook glijmiddel met een smaakje.
Seks is sowieso vies als je er echt bij stil gaat staan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee bij mij ook niet, maar toen 't allemaal klaar was dacht ik echt: nooo, hoe heb ik dit kunnen doen.
Dude, alsof elke geile dude dat niet zou doen. Eenmaal intiem met een dame en een beetje aan elkaar voelen en tussen haar benen zitten, dan ben je al zover dat je meer neigt naar haar te palen zonder, dan met condoom.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dus je neemt het risico op een SOA maar voor lief?
Dit heb ik twee keer gedaan bij 'n meisje die ook nog eens de pil niet slikte, dus de volgende morgen de MAP halen. Achteraf voelde ik me echt smerig, maar op het moment zelf dacht ik simpelweg niet meer na.
[..]
Ligt volgens mij aan de stelletjes zelf.
Kom anders een keer oefenen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
De smaak is het ergste nog niet eens, dat nare gevoel in je mond is gewoon niet tof.
En toch moet je pijpen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
De smaak is het ergste nog niet eens, dat nare gevoel in je mond is gewoon niet tof.
Nou.quote:
Zij is de gene die wil afvallen.quote:
Ja zeker dat moet.quote:
Ja, ik zou het ook zo doen zonder condoom (als je eenmaal geil bent dan he).quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Dude, alsof elke geile dude dat niet zou doen. Eenmaal intiem met een dame en een beetje aan elkaar voelen en tussen haar benen zitten, dan ben je al zover dat je meer neigt naar haar te palen zonder, dan met condoom.
Ik heb me overigen laten testen en niks aan de hand ( gelukkig ), dus het hoeft niet altijd perse meteen soa te zijn.
Ik heb me laten vertellen door een vrouw überhaupt, dat wanneer een meid niet pijpt ze egoïstisch is.quote:
Daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen door een vrouw überhaupt, dat wanneer een meid niet pijpt ze egoïstisch is.
Zonet was het nog naarquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Pijpen is tof, dat beffen mag overgeslagen worden.
ben er ook nog geen een tegengekomen die dat niet leuk vond om te doen. wel een aantal die niet gebeft wilden worden. iets met onzekerheid denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Meeste vrouwen vinden het leuk om te doen en ik ben de persoon er niet naar om erover te klagen.
Beffen vind ik juist tof. En vooral als de vrouw precies reageert op wat je doet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Dan heb je een prutser die dat verzorgdquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat ging om het glijmiddel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zonet was het nog naar
Of ging dat alleen over glijmiddel?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Mooi. Ik kan me nou niet echt voorstellen dat vrouwen dat lekker vinden zon lul in je mond, maar volgens mij is er geen man die erover klaagtquote:
You're welcome...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
Of je kan ook gewoon eerlijk zijn Tuurlijk ga je de chick in kwestie naaien als je dat kan, dan maar geen condoom. Mannen die zeggen dat ze dat niet doen, liegen of zijn nooit in een dergelijke situatie gekomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
politiek correct zal iedereen zeggen dat ze zich inhouden, maar als puntje bij paaltje komt betwijfel ik hoevelen zich echt zullen inhouden.
Ik voelde me er behoorlijk smerig onder later, ik walg er nu nog steeds van. Ik heb me ook laten testen omdat zij sowieso nog 'n andere sekspartner heeft (waarmee ze het vast ook zonder condoom heeft gedaan) en ik weet 100% zeker dat die kerel rondneukt. Bij mij ook niks aan de hand gelukkig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Dude, alsof elke geile dude dat niet zou doen. Eenmaal intiem met een dame en een beetje aan elkaar voelen en tussen haar benen zitten, dan ben je al zover dat je meer neigt naar haar te palen zonder, dan met condoom.
Ik heb me overigen laten testen en niks aan de hand ( gelukkig ), dus het hoeft niet altijd perse meteen soa te zijn.
Dan zit ik toch weer in de laatste categorie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of je kan ook gewoon eerlijk zijn Tuurlijk ga je de chick in kwestie naaien als je dat kan, dan maar geen condoom. Mannen die zeggen dat ze dat niet doen, liegen of zijn nooit in een dergelijke situatie gekomen.
morning after pil?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zit ik toch weer in de laatste categorie.![]()
Maar ik vind de gedachte om een kind te krijgen als zo libido verlagend dat het zou moeten lukken.
Geloof mij en zowat elk andere man nou maar, als je met je handjes haar zo lekker aan het natmaken bent, denk je echt niet aan een je rubberen maat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zit ik toch weer in de laatste categorie.![]()
Maar ik vind de gedachte om een kind te krijgen als zo libido verlagend dat het zou moeten lukken.
Een SOA en een kind dan.quote:
Herkenbaar +5quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Er is zo'n punt dat je te ver bent om nog nee te zeggen.
Niet nat maken dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geloof mij en zowat elk andere man nou maar, als je met je handjes haar zo lekker aan het natmaken bent, denk je echt niet aan een je rubberen maat.
Dat is het ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het mooi dat het bestaat.quote:
Ik zou maar al te graag willen beffen maar heb er weer de mogelijkheid niet toe.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Wat prima is, want bij zo'n dooddoener is niemand gebaat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Creëer ze.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou wear alte graag willen beffen maar heb daar weer de mogelijkheid niet toe.
Ik ben geen God..quote:
De vrouw zou de man tot stoppen moeten kunnen roepen, maar als dat niet gebeurt, dan gaan wij geile beesten gewoon door.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Alle mensen die neuken ook niet.quote:
zwak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef kedge het volgende:
[..]
De vrouw zou de man tot stoppen moeten kunnen roepen, maar als dat niet gebeurt, dan gaan wij geile beesten gewoon door.
Schuld van de vrouw dus.
Je kunt ook te ver heen zijn qua verblindende geilheid, niet alleen door alcohol of andere drugs.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach ik ben nooit te ver heen, wellicht vandaar mijn mening
Als je het weet dat het eigenlijk niet kan, kan je het maar beter zo snel mogelijk stoppen.quote:
Zeg je nu, Heloefje, in zo'n situatie reageer je waarschijnlijk wel anders.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het weet dat het eigenlijk niet kan, kan je het maar beter zo snel mogelijk stoppen.
Ik heb het niet over alcohol hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach ik ben nooit te ver heen, wellicht vandaar mijn mening
Ligt er maar net aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeg je nu, Heloefje, in zo'n situatie reageer je waarschijnlijk wel anders.
Nog niet meegemaakt, eigenlijk altijd goed voorbereid (of mazzel gehadquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver heen zijn qua verblindende geilheid, niet alleen door alcohol of andere drugs.
Hahaha..wacht maar tot jij een chick in je handen hebt. Zullen we wel zien of je kan stoppen. Wedje erop leggen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het weet dat het eigenlijk niet kan, kan je het maar beter zo snel mogelijk stoppen.
Ontzettend.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alcohol hoor.Ik weet niet of jouw voorspel zo saai is dat je halverwege nog zoiets hebt van "oeps eerst even condooms halen" maar mij lukt dat niet.
iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef kedge het volgende:
En als vrouwen er als Miranda Kerr uitzien, dan wil je dat risico gewoon lopen.
[ afbeelding ]
iig ik wel
Dat komt nog wel meisje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt, eigenlijk altijd goed voorbereid (of mazzel gehad)
Of zoalsquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef kedge het volgende:
En als vrouwen er als Miranda Kerr uitzien, dan wil je dat risico gewoon lopen.
[ afbeelding ]
iig ik wel
Veel succes ermee dan maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Binnen mijn relatie zou het geen ramp zijn en ik hoop t zo te houden eigenlijk
Ik wou hem zelf niet posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |