quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn ook de ochtenden dat m'n slaapmasker aan m'n kin hangt dat ik het meest brak wakker word
Met dank aan mn moeders erfenisquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
Het moet niet gekker worden, maar opa en oma gaan op de moderne tour en hebben een goede deal kunnen afsluiten voor een tweedehands laptop. We gaan dus ook maar aan een WiFi router hier thuis.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
Het moet niet gekker worden, maar opa en oma gaan op de moderne tour en hebben een goede deal kunnen afsluiten voor een tweedehands laptop. We gaan dus ook maar aan een WiFi router hier thuis.
Die postduiven kunnen nu wel definitief wegvliegen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
Ik hou mijn PC met draadje wel gewoon nog ernaast hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef borisz het volgende:
Die postduiven kunnen nu wel definitief wegvliegen.
en de buurt mag ook nog steeds genieten van de rook signalen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou mijn PC met draadje wel gewoon nog ernaast hoor.
En de tamtam verkoop ik ook nog niet.
Fanatiek is ie zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit Obese te kijken, mijn god wat heb ik een bewondering voor die man! Hij woog 270 kilo en is daar de helft er in een jaar af aan het werken. Heb het resultaat toevallig al gezien toen hij bij DWDD was, maar boeiend om te zien hoe hij dat gedaan heeft.
Beetje doorgeslagen. Waar hij eerst obsessief at, heeft hij het sporten er voor in de plaats gezet. Maar goed, ik vind het echt heel erg knap om van de een op de andere dag 180 graden te draaien en je leven een totaal andere wending te geven. Kan me voorstellen dat het hem ook alleen gelukt is door de druk van zo'n programma er achter, maar klasse dat het gelukt isquote:
Het kan best schelen denk ik. Als Lein nachtdienst heeft verduisterd ze ook de ramen. Ik slaap dan ook beter uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn ook de ochtenden dat m'n slaapmasker aan m'n kin hangt dat ik het meest brak wakker word
Als het goed is trekt de nieuwe router dat goed! Belangrijk is ook dat ie het in de tuinkamer hier beneden gaat doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef AnneX het volgende:
Ja... draadloos.
In de tuin gaat het net nog.
Dat zie je vaker, dat het obsessief wordt jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje doorgeslagen. Waar hij eerst obsessief at, heeft hij het sporten er voor in de plaats gezet. Maar goed, ik vind het echt heel erg knap om van de een op de andere dag 180 graden te draaien en je leven een totaal andere wending te geven. Kan me voorstellen dat het hem ook alleen gelukt is door de druk van zo'n programma er achter, maar klasse dat het gelukt is
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zie je vaker, dat het obsessief wordt jaToch verslavingsgevoelig, hoe dan ook
Al dat losse vel weegt ook nog wat. Hoop dat hij die operaties mag ondergaan over een jaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe kan die man 114 kg wegen? ik geef em niet meer dan 90...
doe ik ook weleens maar idd niet elke dagquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik herken dat wel een beetje.
In zijn geval was het emotie-sporten zeg maarmaar 5 uur per dag is echt niet gezond meer..
Toen ik 105 kg woog, dachten ze op mijn werk allemaal dat ik 90 woog.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe kan die man 114 kg wegen? ik geef em niet meer dan 90...
Veertje is nog niet klaar met trainen opbouwen, maar 't gaat de goede kant opquote:
Die heb ik vanmiddag ook binnen gehengenld, maar weer verwijderd, want Cam-versie. Van de week even betere versie zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, net naar The Debt geweest. Drama/actiefilm over Mossad agenten die een prominente Nazi te pakken proberen te krijgen na WO II.
Erg indrukwekkende film, beste film die ik afgelopen week gezien heb denk ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben echt een heerlijke avond gehad![]()
Eten was top, sfeer top, echt genieten.
En ik heb foto's! Morgen een verslag maken
Veerkequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Veertje is nog niet klaar met trainen opbouwen, maar 't gaat de goede kant op
Ik wachtquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
Eens kijken of ik van de week tijd heb om die te gaan kijken in de biosquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, net naar The Debt geweest. Drama/actiefilm over Mossad agenten die een prominente Nazi te pakken proberen te krijgen na WO II.
Erg indrukwekkende film, beste film die ik afgelopen week gezien heb denk ik.
snap je het al een beetje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Elektronica-aanschaf-avond is weer afgesloten. Na laptop en WiFi-router ook nog een USB-stickie van 16 GB erbij gedaan.
Nee, snap er niks van. Help jij als nerd ons het installeren?quote:
Is het nou echt nodig om, nadat ik hier heb verteld dat we zo hebben genoten, dan weer negatief te reageren op FB? Jullie zijn tig restaurants meer gewend, ik weet niet beter. En so what, beter goed en oudbollig dan modern en niet lekker. Why spoil the fun?quote:
Super, krakquote:Op maandag 3 oktober 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Om 10 uur sliep ik en ik heb (voor mijn doen) heerlijk geslapen!![]()
quote:
Dat zag er best lekker uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
Amai 10.55 zeg, er is een vijf in de klok. Allee tijd voor een pilskequote:Op maandag 3 oktober 2011 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Paar kraampies en een kermis
De Belgen weten hoe ze lol moeten maken
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Amai 10.55 zeg, er is een vijf in de klok. Allee tijd voor een pilske.
Met spiegeleieren? Dan is het een croque madam.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zag er best lekker uitBeter dan de Croque Monsieur met Spaghetti en spiegelei
Ik heb daar maar geen foto van gemaakt
![]()
Maar mensen....als jullie perongeluk een keer in Waregem zijn...... De Croque Monsieur 't Peerdeke! Een aanrader!
Valt me altijd zo op dat de Belgen al snel aan het bier zitten. Dat is hier allemaal net wat later voordat de eerste biertjes open gaanquote:
Op vakantie lust ik wel een glas wijn bij de lunch, maar anders smaakt het me niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt me altijd zo op dat de Belgen al snel aan het bier zitten. Dat is hier allemaal net wat later voordat de eerste biertjes open gaan.
Whatever.... het was best goed te doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met spiegeleieren? Dan is het een croque madam.
't Is toch niet verplicht om zo'n verslagje te maken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Er is nog steeds niet van gekomen om een verslagje van Le Marron te typen
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is toch niet verplicht om zo'n verslagje te maken?
Shit happensquote:
Nee, en ik baal er dus ook van. Ben ik niet meer van mezelf gewend dat ik zo lusteloos ben. Bah. Hoop dat het snel beter gaat iig..quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:46 schreef AnneX het volgende:
Nou Sn, je weet in ieder geval dat energiereductie niet aan het slaappatroon ligt. Tóch?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, en ik baal er dus ook van. Ben ik niet meer van mezelf gewend dat ik zo lusteloos ben. Bah. Hoop dat het snel beter gaat iig..
Oh! Trouwen onder een blauwe regen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en mochten we het ooit in ons hoofd halen tóch te willen trouwen: de perfecte locatie gevonden
Ik vind stomen echt heel onprettig en heb altijd het gevoel dat het er eigenlijk alleen maar erger van wordt..quote:
uh oh TAVquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en mochten we het ooit in ons hoofd halen tóch te willen trouwen: de perfecte locatie gevonden
Bij mij komt het juist altijd lekker los. En lekker met thijm, tegen de hoest!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind stomen echt heel onprettig en heb altijd het gevoel dat het er eigenlijk alleen maar erger van wordt..
Whut? Misschien ben ik wel de gene met de meeste weerstand wbt trouwen Steer..quote:
Spoelen met zout water.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind stomen echt heel onprettig en heb altijd het gevoel dat het er eigenlijk alleen maar erger van wordt..
Oh ja, TAV was de aanhankelijke he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Misschien ben ik wel de gene met de meeste weerstand wbt trouwen Steer..![]()
Ja, dat vind ik dus helemaal een hel. Heb dat een keer gedaan en had daarna dus ook in holtes ontstekingen waar ik dat eerder niet hadquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spoelen met zout water.
Neem een beker lauwwarm water, los daar een theelepel zout in op. Neem een soeplepel water en snuif deze op. Herhaal dit tot beker leeg. Water uitspugen uiteraard.
Het zoute water spoelt je neus, voorhoofd en kaakholtes schoon, en ontsmet.
Het klinkt veel smeriger dan het is. Drie keer per dag doen.
Heb het van een oude KNO arts.
Hoezo? Ik heb alleen nog geen tijd gehad om te reagerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:46 schreef AnneX het volgende:
P.deHoog: je laat mij winnen met twee spelletjes.
Ugh, mrLie moest dat doen na de operatie aan z'n neus, echt te goor..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spoelen met zout water.
Neem een beker lauwwarm water, los daar een theelepel zout in op. Neem een soeplepel water en snuif deze op. Herhaal dit tot beker leeg. Water uitspugen uiteraard.
Het zoute water spoelt je neus, voorhoofd en kaakholtes schoon, en ontsmet.
Het klinkt veel smeriger dan het is. Drie keer per dag doen.
Heb het van een oude KNO arts.
Ja, dat absoluut, en hij moest ook echt wel met al het bloed en rommel. Maar ik bleef wel uit de buurtquote:
Valt reuze mee. Dat vies zit vooral tussen de oren.quote:
Ik zal maar niet vertellen wat ik donderdag kwijtraakte...quote:
Hoe laat verneem je de uitslag?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik donderdag kwijtraakte...
Johquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Dat vies zit vooral tussen de oren.
En als er veel troep uitkomt, liever in je spuugbak dan in je hoofd niet?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef AnneX het volgende:
A Good for the Soul award.Sun, dat moet goed zijn.
Om met kapitein Mainwaring te spreken..quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om met kapitein Mainwaring te spreken..
[ afbeelding ]
I was just waiting for you to spot that one!
Gooi maar op de DM/PMquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
De jongerengroep voor ons onderzoekje viel wat tegen (afgenomen bij een werkgroep eerstejaars) dus als iemand van 18-25 nog mee wil doen?(thanks lielie al
)
ik wil wel valsspelen en 1 jaartje liegenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
De jongerengroep voor ons onderzoekje viel wat tegen (afgenomen bij een werkgroep eerstejaars) dus als iemand van 18-25 nog mee wil doen?(thanks lielie al
)
Want?? leg eens uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
Enige optie in die prijsklasse zijn EEE-PCs, maar daar wil je ook niet langer dan een uur naar staren als je het fanatiek gebruikt.
Het scherm is 9" of 10". Het is heel erg klein. Dat betekent dat je op een gegeven moment heel erg gaat staren naar je scherm om dingen te kunnen lezen en dat is gewoon vermoeiend. Het spul is leuk om op de bank mee te hangen en een beetje te internetten, maar langer dan een paar uur gebruik zit er niet echt in.quote:
Ah ja ok. Ik snap het. Het is vooral de bedoeling dat ik er teksten op kan verwerken en die mobiel mee kan nemen. En dan is 10 inch juist een voordeel (qua grootte dus). Is het niet zo dat je de resolutie zo kunt zetten dat staren wordt voorkomen??quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scherm is 9" of 10". Het is heel erg klein. Dat betekent dat je op een gegeven moment heel erg gaat staren naar je scherm om dingen te kunnen lezen en dat is gewoon vermoeiend. Het spul is leuk om op de bank mee te hangen en een beetje te internetten, maar langer dan een paar uur gebruik zit er niet echt in.
En dat is vooral uit ervaring met die dingen. Wij gebruiken ze als testlaptops voor verschillende Internet Explorer versies (mocht je er 1 kopen, let er wel op dat je een windows variant koopt en geen halfbakken Linux versie).
In principe is het prima voor je doel. Het zijn lichte laptops die je makkelijk in je tas steektquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ja ok. Ik snap het. Het is vooral de bedoeling dat ik er teksten op kan verwerken en die mobiel mee kan nemen. En dan is 10 inch juist een voordeel (qua grootte dus). Is het niet zo dat je de resolutie zo kunt zetten dat staren wordt voorkomen??
Ok thanx voor de inputquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In principe is het prima voor je doel. Het zijn lichte laptops die je makkelijk in je tas steekt. Je zou kunnen proberen de DPI te verhogen van het besturingssysteem (dat geeft grotere lettertypes) maar Windows XP kon daar bijvoorbeeld niet goed mee omgaan en krijg je vervormde of misplaatste besturingselementen. Verder durf ik daar weinig uitspraak over te doen, aangezien ik al lang geen Windows meer aangeraakt heb
.
Kijk zelf anders in een winkel en beoordeel of je er lang op zou kunnen werken of niet. Voor thuis is het bijv. minder relevant als je een beeldscherm hebt staan op een werkplek. Het zijn prima computers verder voor het meest simpele werk, dus daar hoef je het niet voor te laten.
ik ben blij met mijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit nu te overwegen een minilaptopje aan te schaffen voor mijn studie. Dit bakbeest waar ik nu op werk kan ik niet handig mee nemen en het lijkt me toch wel fijn dingen meteen digitaal te kunnen doen en af en toe het spul in 1x mee naar mijn werk te kunnen nemen.
Zijn er mensen die hier tips/ideeën/gebruikerservaringen hebben voor me toevallig? Wil liever niet veel meer dan 250,- er aan besteden áls ik het ga doen...
1 en ja.quote:
Ja, dat had ik al ergens gelezen, die tip.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Na het aansluitien van de router wel ff je modem resetten
Waarom is het crap? Die dingen zijn verder prima. We hebben er genoeg zelf van staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben blij met mijn
[ afbeelding ]maar dat schijnt crap te zijn volgens iedereen hier
mij bevalt ie prima, vooral de toetsen zijn erg fijn
Zolang je hem thuis of elders kan aansluiten op een tft scherm is het primaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom is het crap? Die dingen zijn verder prima. We hebben er genoeg zelf van staan.
Maar goed, het enige vervelende er aan is het uberkleine scherm. Dat kan te vermoeiend werken, maar dat moet je zelf ondervinden. Ik raad Sunny aan om er iig eens naar te kijken. Voor die prijs vind je nergens zo'n laptop die ubermobiel en klein is
Gelukkig heb ik hele kleine handjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
En kleiner scherm = kleiner toetsenbordje. Weet niet wat voor klauwen Sunny heeft, maar je moet er ook comfy op kunnen typen.
Welke is dat precies? En paarsquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben blij met mijn
Nee, dat kan niet, en dat is ook niet de bedoelingquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zolang je hem thuis of elders kan aansluiten op een tft scherm is het prima
en dat is dus het voordeel van de acer aspire one happy, die toetsen zijn vrij groot voor n netbookquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
En kleiner scherm = kleiner toetsenbordje. Weet niet wat voor klauwen Sunny heeft, maar je moet er ook comfy op kunnen typen.
Hier komt Acer het huis niet meer inquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben blij met mijn
Oh die heb je! Had ik al ff naar gekeken ja. leuke dingetjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat is dus het voordeel van de acer aspire one happy, die toetsen zijn vrij groot voor n netbook
Paars netbookie is leukquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig heb ik hele kleine handjes
Welke is dat precies? En paars![]()
![]()
@ G:opa op de scooter
Het is wel echt een coole scooter jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paars netbookie is leuk![]()
Oma gaat ook op de scooter hoor, lijkt me handig voor naar mn werk, voor g kleine boodschappies en ritjes en samen kunnen we erop als we naar de stad willen, minder lastig met parkeren enzo.
We hebben het er al jaren over dat het voor ons heel fijn zou zijn, en nu kan het met het erfenisgeld dus gewoon doen dachten we
Hebben ook al eens gedacht over elektrische fietsen maar dit is toch veel blitzer
Zo heet ie dan ook: Grande Retro Speciaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is wel echt een coole scooter jalekker retro
In Italië hebben we definitief ons hart verloren aan scootersquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Willen wel actiefoto's zien straks natuurlijk als hij er is
Zoon F. heeft er al jaren eentje, nooit probs mee.. maar zo gaat het met alle merken denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:30 schreef borisz het volgende:
Hier komt Acer het huis niet meer in, maar dat is persoonlijk
Die foto's herinner ik me nog wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Italië hebben we definitief ons hart verloren aan scooters
Diverse acers zijn hier en om ons heen zeer vroegtijdig overleden. Daardoor is het een merka non grata gewordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoon F. heeft er al jaren eentje, nooit probs mee.. maar zo gaat het met alle merken denk ik
Idem hierquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Diverse acers zijn hier en om ons heen zeer vroegtijdig overleden. Daar door het een merka non grata geworden.
Daar heb ik dan weer goede ervaringen mee. Net als met Toshiba en Compaq.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef golfer het volgende:
Ons nieuwe tweedehands lappie is trouwens een HP geworden.
Nee, zonder helm, want snor-uitvoering (blauw plaatje)quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef AnneX het volgende:
Je moeder zal ervan hebben genoten.
Een retro scooter ! Prachtig.
/ nu ook twee helmen! je kapsel.
bij HP hangt het af van welke serie/lijn de laptop is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer goede ervaringen mee. Net als met Toshiba en Compaq.
Het is een HP compaq NX9420 (17 inch) geworden:quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Daar heb ik dan weer goede ervaringen mee. Net als met Toshiba en Compaq.
Ha lekker: de wind door je haar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zonder helm, want snor-uitvoering (blauw plaatje)
daar ga je nog lang plezier van hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is een HP compaq NX9420 (17 inch) geworden:
[ afbeelding ]
Ik ben net thuis, nog effe boodschappen gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:45 schreef AnneX het volgende:
Je moeder zal ervan hebben genoten.
Een retro scooter ! Prachtig.
/ nu ook twee helmen! je kapsel.
f5 voor Krakke.
Lekker dan, die mislukte punctiequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben net thuis, nog effe boodschappen gedaan.
Bedankt voor het duimen allemaal!![]()
De punctie was mislukt, maar dat was geen verrassing. Ik word zo snel mogelijk geopereerd en dat is over twee of drie weken ongeveer. En het was weer een goed gesprek, ik vind het een toffe dokter.Of zou het die rok geweest zijn?
De radioloog kon er niet bij met z'n appelboor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker dan, die mislukte punctie![]()
Vind je het acceptabel over 2 tot 3 weken?
Ik ben misschien dom, maar ik denk dat de specialist wel eerder zou opereren als het echt een risico was. Ik ben dus niet heel ongerust.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:07 schreef AnneX het volgende:
Jammer Krakke: van de rok en vooral van de mislukte punctie.
Wat zegt de spec. van 2-3 weken erbij?
Anders nemen ze geen risiko toch?
Konden ze jouw ongerustheid wat dat betreft, goed beantwoorden?
Wat is het daar geweldig mooi!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, Sunny: Ik had jullie die camping aangeraden waar wij heen gingen afgelopen weekend. De camping an sich is prima, en we zaten ook echt AAN het wandelpad met onze tentmaar als je op je rust gesteld bent dan is het wellicht niet de beste optie. Veel gezinnen met véél kinderen en voor mij persoonlijk was dat een hel
![]()
Tot half 12 mocht je op de camping echt geluid maken (kinderen gingen laat slapen) en om klokslag half 8 renden ze alweer om je tentje heen achter de eenden aan.. Dus ga of doordeweeks buiten schoolvakanties als je dit niet als ideaal beschouwt!
Foto's staan overigens hier
Oh, en met dom bedoel ik struisvogel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben misschien dom, maar ik denk dat de specialist wel eerder zou opereren als het echt een risico was. Ik ben dus niet heel ongerust.
Mooi idd en wat vreselijk die herriequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, Sunny: Ik had jullie die camping aangeraden waar wij heen gingen afgelopen weekend. De camping an sich is prima, en we zaten ook echt AAN het wandelpad met onze tentmaar als je op je rust gesteld bent dan is het wellicht niet de beste optie. Veel gezinnen met véél kinderen en voor mij persoonlijk was dat een hel
![]()
Tot half 12 mocht je op de camping echt geluid maken (kinderen gingen laat slapen) en om klokslag half 8 renden ze alweer om je tentje heen achter de eenden aan.. Dus ga of doordeweeks buiten schoolvakanties als je dit niet als ideaal beschouwt!
Voor de specialist en mij maakt die punctie geen verschil. Ik ben geen arts, maar ik zou raar opkijken als het goedaardig was.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
Jammer van de mislukt punctie, Krakke. Nu dus maar volledig focussen op die operatie. Hopen dat je inderdaad al over 2 weken terecht kan.
Ik kan ook wel scrabbelen Anne, hoe heet je daar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef AnneX het volgende:
zeg steer: wil je met mij scrabbelen? als je tijd en zin hebt.
Of ga je liever dansen?
P heeft al een paar maanden geen cam beetgehouden en dat houdt P graag nog even zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
P kan vast wel een mooie reportage maken
Er werd nog naar je gevraagd afgelopen woensdag door koordames!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
P heeft al een paar maanden geen cam beetgehouden en dat houdt P graag nog even zo
Dat valt relatief mee, een Harley moet je ook nog aan muur of vloer vastmaken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
Zo'n scooter moet ook nog verzekerd worden en een goedgekeurd ART klasse-4 slot hebben, kwamen we net achter.
Mijn Fok! username is ook mijn Wordfeud naam, als je zin hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:36 schreef AnneX het volgende:
zeg steer: wil je met mij scrabbelen? als je tijd en zin hebt.
Of ga je liever dansen?
Sure. Hoeveel moeten er komen in welk formaat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er werd nog naar je gevraagd afgelopen woensdag door koordames!
Er was nog vraag naar die foto op de trap of die nog na te bestellen is?
Ik zie veel dames met veel veren. Maar ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sure. Hoeveel moeten er komen in welk formaat?
Psychologen zodat ouders leraren begrijpen.....Het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef borisz het volgende:
Maar eens kijken naar de avond van het onderwijs. Lekker ergeren.
Zal het woensdag ff vragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Sure. Hoeveel moeten er komen in welk formaat?
Clairy heeft op het eind nog gehakt gemaakt van de minister.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Psychologen zodat ouders leraren begrijpen.....Het moet niet gekker worden!
quote:
*schrapt camping uit shortlist*quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Mijn studiegenootje waar ik veel mee om ga had een toetsenbordje bij de I-pad. Op zich wel handig, maar samen 2x zo duur als een mini-laptopquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Tikken op iPads
Beter een minilaptop kopen Sunny...
Niks mis meequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Tikken op iPads
Beter een minilaptop kopen Sunny...
Handig.. tijdens werkcollege alles zitten insprekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis meeMaar......in iOS5 komt speech to text
Ben benieuwd
Zal de docent fijn vinden, in de collegezaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Microfoontje voor de neus van de docent neerzettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Handig.. tijdens werkcollege alles zitten inspreken
*knuffel*quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
Lilian Ploumen weg als partijvoorzitter vd PVDA na het congres in januari.
Op zich niet echt iets nieuws natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Dragon levert anders echt goede software op dit gebied.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Zou wat zijn als het de eerste écht werkende oplossing wordt...
Niet goed genoeg, anders zou iedereen er mee werken ipv toetsenbord.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dragon levert anders echt goede software op dit gebied.
Eerste vraag ik me af, tweede is niet waar kan ik uit ervaring melden. Ook dat is prima op te lossen, zeker als je met een grotere beroepsgroep werkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, anders zou iedereen er mee werken ipv toetsenbord.
Bovendien, zodra je jargon door je teksten heen moet gebruiken, wordt het direct al praktisch onbruikbaar.
Maar misschien gaat dit wel werken itt andere oplossingenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zich niet echt iets nieuws natuurlijk.
ga er maar vanuit dat het niet werkt zoals je zou willen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar misschien gaat dit wel werken itt andere oplossingen
Edit: maar daar waren jullie al achter
met een stylus typen gaat bij mij een stuk beter en sneller dan het gepruts met mijn boeren klauwen op een veel te klein toetsenbordje op het scherm.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Tot nu toe heeft Apple bij elke iPhone lancering nog laten zien dat dingen wél werken waarvan de concurrentie dacht dat het niet zou werken, dus eerst maar even afwachten.
Anders zaten we nu nog met z'n allen met een stylus op een resistief scherm te prikken, jeuh.
Jezus man, neem het toch niet zo serieusquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef z80 het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat het niet werkt zoals je zou willen.
spraak-> tekst omzetten is lastig en vreet processor capaciteit, dus accu.
tevens is er voor de goede verwerking een goed audio signaal nodig zonder veel verstorende geluiden. dit is wel te doen met dure oplossingen en meerdere microfoons.
en als grootste probleem, de uitspraak van de woorden. harde g of zachte ch.
Que??? No comprendequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nice! Maar ben je nog wel eens thuis?
wel een heerlijk brakke elektriciteitsvoorziening hier in het hotel. Om te paar minuten hoor je de lampen zoemenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar in Barcelona heb je gegeten vanavond, DH?
morgen een feestmaal voor mezelf maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Noteert voor morgen een extra biefstuk ivm dierendag.
Ik word een beetje moe van al dat antivleesgeneuzel van de laatste dagen. Vleeseters lijken de 'nieuwe rokers' aan het worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Het is de Vegatrische Restaurantweek. Mooi dat ik daar niet aan meedoe.
Vleesch!!!!!
er loopt ook een piep rond in denhaag die op alle dierlijke eiwitten het 19% tarief wil heffen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat antivleesgeneuzel van de laatste dagen. Vleeseters lijken de 'nieuwe rokers' aan het worden.
Je kan ook best gezond eten zonder vlees hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef z80 het volgende:
[..]
er loopt ook een piep rond in denhaag die op alle dierlijke eiwitten het 19% tarief wil heffen.
geen idee hoe je dan een gezonde maaltijd kan maken voor een normale prijs.
Jajaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
Schrijft 124 punten voor het woord systemen.
klopt, maar het idee is op ALLE dierlijke eiwitten het 19% tarief.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan ook best gezond eten zonder vlees hoor
quote:
top, ben benieuwd hoe je t vindt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Eindelijk antwoord van de sportschool gekregen.
Ik mag een keer meedoen aan een proefles.
Blabla..gezond..blabla..conditie...blabla...onder leeftijdsgenioten.
Zeker weten dat ik de allerjongste ben.![]()
Volgende week maar eens kijken gaan dus.
ipv dat ze groente en fruit en zo goedkoper maken, en ongezond eten (als in te vet en weinig opbrengst) duurder.. zou heel wat opleveren aan de kant van de gezondheidszorg als niet al die aders steeds dichtslibben en zo..quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef z80 het volgende:
[..]
er loopt ook een piep rond in denhaag die op alle dierlijke eiwitten het 19% tarief wil heffen.
geen idee hoe je dan een gezonde maaltijd kan maken voor een normale prijs.
Ha Hobbelsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sawadii kha
Heerlijkmaar de smoothies hier zijn lekkerder
Hobbelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
sawadii kha
Heerlijkmaar de smoothies hier zijn lekkerder
Je gaat samenwonen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Den_Haag het volgende:
Huisje gaat deze week nog in de verkoop
en net waarschijnlijk nieuw paar ski's gekocht
Het was wel een schattig appartementje maar niet voor onsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:04 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Over een uurtje het eerste appartement bezichtigen, maar op de plattegrond lijkt het al niet veel
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was wel een schattig appartementje maar niet voor ons
Het is niet ergquote:
Ja, dat begreep ik, maar het zou leuk geweest zijn. Hoe zit het met de kansen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is niet ergwe zitten op dit moment nog goed hier
Ik had 'zomaar' gereageerd op wat huizen om te kijken hoe het zit met onze kansen.
Wel goed volgens mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik, maar het zou leuk geweest zijn. Hoe zit het met de kansen?
Da's een prettig vooruitzicht!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed volgens mij
Zeker als we hier nog een half jaartje blijven zitten (waar het wel naar uitziet) dan staan we 2,5 jaar ingeschreven en dat moet wel lang genoeg zijn voor een mooi appartement.
Ga je verlies maken op het huis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Den_Haag het volgende:
quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
het zakdoekenmonster is weer op jacht
tref overal versnipperde zakdoeken aan
Hazenrugfilet met cranberrycompotequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lees net dat vanaf 15 oktober het wildseizoen weer begintStiekem wil ik wel eens iets maken met wild. Iemand leuke ideeen?
Hmmm...goeie recepten beschikbaar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hazenrugfilet met cranberrycompote![]()
![]()
Hazenpeper
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Feli Zet!![]()
het zakdoekenmonster is weer op jacht
tref overal versnipperde zakdoeken aan
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: Niet zo 1,2,3 maar dat valt wel te googelen toch?
Het wordt ofwel de Sligro ofwel een wildhandel in R'dam. De Sligro is alleen makkelijker te bereiken voor me. Da's nl. op weg naar huisquote:
Lijkt me stiekem wel eens leukquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo zwanger van die laptop![]()
Mijn gammele pc is al helemaal leeg en opgeruimd, we gaan het pc hoekje herinrichten, g krijgt mijn beeldscherm en mijn plekjeEn zijn plekje mag dan eindelijk instorten (hij staat al een tijd op instorten)
Dan ga ik lappen aan tafelEn beneden
En boven
En anywhere
/druk
en opnieuw wakkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
was vroeg wakker vanwege schreeuwkinderen die op schoolreisje gingen. Z80, van harte gefeliciteerd
vind ik netjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed volgens mij
Zeker als we hier nog een half jaartje blijven zitten (waar het wel naar uitziet) dan staan we 2,5 jaar ingeschreven en dat moet wel lang genoeg zijn voor een mooi appartement.
woow van harte!quote:
Mijn gammele pc is al helemaal leeg en opgeruimd, we gaan het pc hoekje herinrichten, g krijgt mijn beeldscherm en mijn plekjeEn zijn plekje mag dan eindelijk instorten (hij staat al een tijd op instorten)
En boven
En anywhere
/druk
Leuk is dat, om te reageren en te kijken hoe hoog je staat en zelfs al mag kijken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Wel goed volgens mij
En boven
En anywhere
/druk
Weet ik, moest aan jou denken ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
herkenbaar!! Dat heb ik ook altijd met nieuwe dingen
mooi dat als het echt nodig is jullie vrijwel direct over kunnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk is dat, om te reageren en te kijken hoe hoog je staat en zelfs al mag kijken!
Wij hebben ook al iets van 95% kans op een 55+ woning hier in het dorp
Maar we blijven gewoon nog een aantal jaren zitten tot het traplopen écht écht niet meer gaat.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet ik, moest aan jou denken ook
Dan denk ik altijd ; oh ja, herkenbaar.
wachten is irritantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja idd, ook herkenbaar... al is dat minder dan vroegah
Er werd net gebeld voor de scooter, kenteken aanvragen en op naam zetten duurt 5 - 10 werkdagen daarna nog 1-2 dagen voor verzending dus die bevalling laat nog even op zich wachten
Heb je er al eentje uitgekozen en besteld of nog aan het vergelijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb ook altijd dat als ik iets in mijn hoofd heb ik het NU wil hebben! Zoals nu een minilaptop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |