quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn ook de ochtenden dat m'n slaapmasker aan m'n kin hangt dat ik het meest brak wakker word
Met dank aan mn moeders erfenisquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
Het moet niet gekker worden, maar opa en oma gaan op de moderne tour en hebben een goede deal kunnen afsluiten voor een tweedehands laptop. We gaan dus ook maar aan een WiFi router hier thuis.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
Het moet niet gekker worden, maar opa en oma gaan op de moderne tour en hebben een goede deal kunnen afsluiten voor een tweedehands laptop. We gaan dus ook maar aan een WiFi router hier thuis.
Die postduiven kunnen nu wel definitief wegvliegen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
Ik hou mijn PC met draadje wel gewoon nog ernaast hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef borisz het volgende:
Die postduiven kunnen nu wel definitief wegvliegen.
en de buurt mag ook nog steeds genieten van de rook signalen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou mijn PC met draadje wel gewoon nog ernaast hoor.
En de tamtam verkoop ik ook nog niet.
Fanatiek is ie zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit Obese te kijken, mijn god wat heb ik een bewondering voor die man! Hij woog 270 kilo en is daar de helft er in een jaar af aan het werken. Heb het resultaat toevallig al gezien toen hij bij DWDD was, maar boeiend om te zien hoe hij dat gedaan heeft.
Beetje doorgeslagen. Waar hij eerst obsessief at, heeft hij het sporten er voor in de plaats gezet. Maar goed, ik vind het echt heel erg knap om van de een op de andere dag 180 graden te draaien en je leven een totaal andere wending te geven. Kan me voorstellen dat het hem ook alleen gelukt is door de druk van zo'n programma er achter, maar klasse dat het gelukt isquote:
Het kan best schelen denk ik. Als Lein nachtdienst heeft verduisterd ze ook de ramen. Ik slaap dan ook beter uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn ook de ochtenden dat m'n slaapmasker aan m'n kin hangt dat ik het meest brak wakker word
Als het goed is trekt de nieuwe router dat goed! Belangrijk is ook dat ie het in de tuinkamer hier beneden gaat doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef AnneX het volgende:
Ja... draadloos.
In de tuin gaat het net nog.
Dat zie je vaker, dat het obsessief wordt jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje doorgeslagen. Waar hij eerst obsessief at, heeft hij het sporten er voor in de plaats gezet. Maar goed, ik vind het echt heel erg knap om van de een op de andere dag 180 graden te draaien en je leven een totaal andere wending te geven. Kan me voorstellen dat het hem ook alleen gelukt is door de druk van zo'n programma er achter, maar klasse dat het gelukt is
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zie je vaker, dat het obsessief wordt jaToch verslavingsgevoelig, hoe dan ook
Al dat losse vel weegt ook nog wat. Hoop dat hij die operaties mag ondergaan over een jaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe kan die man 114 kg wegen? ik geef em niet meer dan 90...
doe ik ook weleens maar idd niet elke dagquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik herken dat wel een beetje.
In zijn geval was het emotie-sporten zeg maarmaar 5 uur per dag is echt niet gezond meer..
Toen ik 105 kg woog, dachten ze op mijn werk allemaal dat ik 90 woog.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe kan die man 114 kg wegen? ik geef em niet meer dan 90...
Veertje is nog niet klaar met trainen opbouwen, maar 't gaat de goede kant opquote:
Die heb ik vanmiddag ook binnen gehengenld, maar weer verwijderd, want Cam-versie. Van de week even betere versie zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, net naar The Debt geweest. Drama/actiefilm over Mossad agenten die een prominente Nazi te pakken proberen te krijgen na WO II.
Erg indrukwekkende film, beste film die ik afgelopen week gezien heb denk ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben echt een heerlijke avond gehad![]()
Eten was top, sfeer top, echt genieten.
En ik heb foto's! Morgen een verslag maken
Veerkequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Veertje is nog niet klaar met trainen opbouwen, maar 't gaat de goede kant op
Ik wachtquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
Eens kijken of ik van de week tijd heb om die te gaan kijken in de biosquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, net naar The Debt geweest. Drama/actiefilm over Mossad agenten die een prominente Nazi te pakken proberen te krijgen na WO II.
Erg indrukwekkende film, beste film die ik afgelopen week gezien heb denk ik.
snap je het al een beetje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Elektronica-aanschaf-avond is weer afgesloten. Na laptop en WiFi-router ook nog een USB-stickie van 16 GB erbij gedaan.
Nee, snap er niks van. Help jij als nerd ons het installeren?quote:
Is het nou echt nodig om, nadat ik hier heb verteld dat we zo hebben genoten, dan weer negatief te reageren op FB? Jullie zijn tig restaurants meer gewend, ik weet niet beter. En so what, beter goed en oudbollig dan modern en niet lekker. Why spoil the fun?quote:
Super, krakquote:Op maandag 3 oktober 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Om 10 uur sliep ik en ik heb (voor mijn doen) heerlijk geslapen!![]()
quote:
Dat zag er best lekker uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
Amai 10.55 zeg, er is een vijf in de klok. Allee tijd voor een pilskequote:Op maandag 3 oktober 2011 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Paar kraampies en een kermis
De Belgen weten hoe ze lol moeten maken
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Amai 10.55 zeg, er is een vijf in de klok. Allee tijd voor een pilske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |