Oja, dat wil ik ook nog wel een keertje als dat mag!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef DS4 het volgende:
Je bent welkom om met mij mee te rijden... Maar verwacht pas ergens in april voor het eerst te gaan.
Ik heb vorig jaar een rondje mee gereden en het enige dat hij vraagt is een dikke smile als je uitstapt. Maar dat gaat meestal vanzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb mijzelf dan ook voorgenomen om eerst eens mee te rijden met iemand, om te kijken hoe ver mijn baankennis van de Nordschleiffe uit GT5, te gebruiken is in het echie. Bovendien hebben we wel 2 auto's, maar beiden niet echt geschikt voor de ring en zoals gezegd niet echt van mijn centjes.
Wieweet koop ik in de toekomst wel eens een ragbakje en doe een paar keer de ring... Toch leuk om gedaan te hebben. Wat ik mij wel afvraag... wat zal DS4 er voor in de plaats willen / wederdienstje ? Foto's of video van zijn Porsche in actie.... benzinegeld ? Een Bitburger ?
Geen probleem.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef Mikkie het volgende:
Oja, dat wil ik ook nog wel een keertje als dat mag!
Foto's en video's zijn altijd leuk. Benzinegeld heb ik genoeg. En de combinatie van bier en onder de 8 minuten een rondje Ring doen lijkt mij niet de meest logische...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:16 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij wel afvraag... wat zal DS4 er voor in de plaats willen / wederdienstje ? Foto's of video van zijn Porsche in actie.... benzinegeld ? Een Bitburger ?
Ik ben sowieso geen bierdrinker...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef Meike26 het volgende:
Kan ook achteraf heEn ook in meeneem verpakking eventueel ?
Prijzen 2012quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:22 schreef Len93 het volgende:
Trouwens, wat betaal je ervoor? Is dit gelijk voor 'n rittenkaart of eenmalig? Van de zomer heb ik een roadtrip door het westen van Europa, sowieso leuk om te kijken en wellicht in een andere auto bijrijder te zijn.
Da's niet te zuinig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Prijzen 2012
Aantal Prijs
1 Ronde ¤ 26,-
4 Ronden ¤ 95,-
25 Ronden ¤ 490,-
Jahreskarte ¤ 1445,-
GP track (20 min.) ¤ 38,-
Met vier rondjes, wat je al snel wil doen i.p.v. 1 ronde, een voordeel van ¤9,- bij 4 losse rondesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Prijzen 2012
Aantal Prijs
1 Ronde ¤ 26,-
4 Ronden ¤ 95,-
25 Ronden ¤ 490,-
Jahreskarte ¤ 1445,-
GP track (20 min.) ¤ 38,-
Geen idee, niet meer gefilmd daar sindsdien.quote:
serieus 40 euro per rondje alleen al aan slijtage en brandstofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:25 schreef DS4 het volgende:
Ik heb een tijdje terug berekend wat een seizoen mij kost:
- 4.500 benzine on track
- ong. 2.000 benzine van en naar NS
- hotelovernachtingen ong. 1.000.
- 2.700 euro remblokken.
- 2.300 euro schijven.
- 1.200 euro PSC banden.
- 250 euro slijtage Pzero.
- eten aldaar (dirt cheap...) 200 euro.
Dit is uitgaande van 275 ronden die ik dat jaar reed. De kosten van de jaarkaart vallen dus in het niet bij de overige kosten... Totaal ruim 15k, wat natuurlijk idioot veel geld is... Ik schrok ervan toen ik het had berekend.
Verbruik op een rondje zit dan op zo'n 1:2 tot 1:3. Lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:19 schreef densmee het volgende:
[..]
serieus 40 euro per rondje alleen al aan slijtage en brandstof
En dan reken ik niet eens alles mee. Nou is mijn auto op dit punt natuurlijk wel wat duurder dan gemiddeld...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:19 schreef densmee het volgende:
serieus 40 euro per rondje alleen al aan slijtage en brandstof
1 op 2.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef PeeJay1980 het volgende:
Verbruik op een rondje zit dan op zo'n 1:2 tot 1:3. Lekker
Ik hield het ruim aan qua schatting, aangezien je niet de hoeveelheid brandstof aangaf, maar alleen de kostenquote:
Die zouden nu al weer hoger liggen natuurlijk, de benzineprijzen zijn weer gestegen... Ik schat dat het inmiddels wel 5.500 euro is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
Ik hield het ruim aan qua schatting, aangezien je niet de hoeveelheid brandstof aangaf, maar alleen de kosten
Als het goed is rijd de Niva later deze week weerquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef k_man het volgende:
Kun je het geld niet beter steken in het weer rijdend krijgen van je Niva? Komt een beetje vreemd over dat je op het ene forum daar geld voor bij elkaar probeert te schrapen, maar op het andere forum kennelijk wel geld genoeg hebt om uitstapjes naar de Nordschleife te maken.
Dan wordt het inderdaad tijd voor de politiek.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb zelf geen 206, en geen Cordoba. Ergo: het kost me geen cent er naar toe te gaan vaak
En gedaan, auto heeft zich prima gehouden en reed super!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef daNpy het volgende:
Als het ff mee zit heb ik op 25 maart circuittraining
Ben je er ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:53 schreef DS4 het volgende:
Met pasen verwacht ik wel weer flinke drukte.
Met pasen niet. Sociale verplichtingen gebieden mij om een week eerder (komende weekend dus) te gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef daNpy het volgende:
Ben je er ook?
Ik ga iig voor de gezelligheid, niet voor het rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |