Geen idee, niet meer gefilmd daar sindsdien.quote:
serieus 40 euro per rondje alleen al aan slijtage en brandstofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:25 schreef DS4 het volgende:
Ik heb een tijdje terug berekend wat een seizoen mij kost:
- 4.500 benzine on track
- ong. 2.000 benzine van en naar NS
- hotelovernachtingen ong. 1.000.
- 2.700 euro remblokken.
- 2.300 euro schijven.
- 1.200 euro PSC banden.
- 250 euro slijtage Pzero.
- eten aldaar (dirt cheap...) 200 euro.
Dit is uitgaande van 275 ronden die ik dat jaar reed. De kosten van de jaarkaart vallen dus in het niet bij de overige kosten... Totaal ruim 15k, wat natuurlijk idioot veel geld is... Ik schrok ervan toen ik het had berekend.
Verbruik op een rondje zit dan op zo'n 1:2 tot 1:3. Lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:19 schreef densmee het volgende:
[..]
serieus 40 euro per rondje alleen al aan slijtage en brandstof
En dan reken ik niet eens alles mee. Nou is mijn auto op dit punt natuurlijk wel wat duurder dan gemiddeld...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:19 schreef densmee het volgende:
serieus 40 euro per rondje alleen al aan slijtage en brandstof
1 op 2.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef PeeJay1980 het volgende:
Verbruik op een rondje zit dan op zo'n 1:2 tot 1:3. Lekker
Ik hield het ruim aan qua schatting, aangezien je niet de hoeveelheid brandstof aangaf, maar alleen de kostenquote:
Die zouden nu al weer hoger liggen natuurlijk, de benzineprijzen zijn weer gestegen... Ik schat dat het inmiddels wel 5.500 euro is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
Ik hield het ruim aan qua schatting, aangezien je niet de hoeveelheid brandstof aangaf, maar alleen de kosten
Als het goed is rijd de Niva later deze week weerquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef k_man het volgende:
Kun je het geld niet beter steken in het weer rijdend krijgen van je Niva? Komt een beetje vreemd over dat je op het ene forum daar geld voor bij elkaar probeert te schrapen, maar op het andere forum kennelijk wel geld genoeg hebt om uitstapjes naar de Nordschleife te maken.
Dan wordt het inderdaad tijd voor de politiek.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb zelf geen 206, en geen Cordoba. Ergo: het kost me geen cent er naar toe te gaan vaak
En gedaan, auto heeft zich prima gehouden en reed super!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef daNpy het volgende:
Als het ff mee zit heb ik op 25 maart circuittraining
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |