SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
ja, zoiets ja, geen wiskundequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
Maandag en dinsdag mogen wat mij betreft overgeslagen worden...
Haha, hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
<insert kansloze reactie>
das al een ding waar we het dan over eens zijn.
Hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, zoiets ja, geen wiskundeen sneller vrijdag
Ik ken ook zo'n kleine.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
Ik ken zo'n jongen die echt klein is.
1,65 is ie.
Daar heb ik echt medelijden mee.
Ik zou daar niet van uitgaan. De meeste mannen denken precies zo en gaan dus die mollige meisjes versieren. Die hebben daardoor het idee dat mannen echt van dikkere vrouwen houden en dat ze ongelooflijk veel sjans hebben. Ergo, die gaan naast de schoenen lopen en praatjes verkondigen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook geen eisen.
Maar het is zo'n ding in mijn hoofd dat ik bij een mollig meisje meer kans heb dan bij een slank iemand.
Tijd gaat snel... Maar niet snel genoeg voor jou denk ik nee...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
Maandag en dinsdag mogen wat mij betreft overgeslagen worden...
Een vriend van mij is 1.75. Dat vind ik eigenlijk al een beetje zielig. Als we uitgaan zijn er echt een groot aantal dames even groot of groter dan hem.quote:
sneijder is ook met een lekker wijf getrouwd hoor. komt door de vulling in zijn broekzak denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
1,65 is ie.
Ken ik ook, maar toch, hij hosselt wel mooie meisjes. En dat meisjes mooi zijn zeg ik niet vaak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
1,65 is ie.
Ja die van mij is moslim.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ken ik ook, maar toch, hij hosselt wel mooie meisjes. En dat meisjes mooi zijn zeg ik niet vaak.
Hij is waarschijnlijk aan het overbewijzen he, omdat ie het weetquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ken ik ook, maar toch, hij hosselt wel mooie meisjes. En dat meisjes mooi zijn zeg ik niet vaak.
Ik ben liever geen van allen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben liever klein dan scheel en dik. Want ik ben klein.
Mijn ex is 155 dus dat is pas miniquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die van mij is moslim.
Dus hij vist al in een kleine vijver.
Moet ze ook nog kleiner zijn dan hem.
Och helaas, geen zachte g op het moment.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
185.
als je ook nog met een zachte g praat word ik nieuwsgierig.
Dit klinkt heel vreemd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:00 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben liever klein dan scheel en dik. Want ik ben klein.
Mooizo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vreemd.
Maar ik ben gewoon blij met mezelf.
Tering dit voelt vreemd.
Het is niet heel groot, maar het gaat nog denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben 176 om precies te zijn. Valt mee toch.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Och helaas, geen zachte g op het moment.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want woensdagquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, zoiets ja, geen wiskundeen sneller vrijdag
Dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben 176 om precies te zijn. Valt mee toch.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
op het moment?Ik heb een zachte g, maar ook een harde l.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een zachte g.
Ik hoor het al. Ik kan het nu helemaal wel schuddenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vriend van mij is 1.75. Dat vind ik eigenlijk al een beetje zielig.
Nu dat gezeik met mijn moeder voorbij is ben ik opeens te gelukkig.quote:
uitgekauwde 'grap'.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g, maar ook een harde l.
Ik heb ook een zachte g.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
op het moment?Ja, als ik er zou gaan wonen of vaak zou komen zou ik het denk ik wel een beetje overnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik in ieder geval wel met Engelse accenten gehad.![]()
Het heeft er ook te maken dat hij een beetje gedrongen is, zwakke schouders... beetje buikje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Ik kan het nu helemaal wel schudden
Dit jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:58 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Tijd gaat snel... Maar niet snel genoeg voor jou denk ik nee...
Mooi toch hopen dat het zo blijftquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu dat gezeik met mijn moeder voorbij is ben ik opeens te gelukkig.
Vroeg naar bed gaanquote:
Zelfs met die vijftien kilo verschil herken ik me daar helaas nog wel inquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het heeft er ook te maken dat hij een beetje gedrongen is, zwakke schouders... beetje buikje.
nou, ik probeer anders al tijden een beetje een rollende r te krijgen, ipv mijn roggel r.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, als ik er zou gaan wonen of vaak zou komen zou ik het denk ik wel een beetje overnemen.
Heb ik in ieder geval wel met Engelse accenten gehad.
Ik heb dat op vakantie op de Canarische eilanden gehad. Ik trok wat teveel op met een vent die in noord-engeland woonde, tegen de Schotse grens. Daar spreken ze echt een enorm plat accent. Ik nam het echter zo over dat ik in de lokale vreetschuur daar ook tegen een andere Engelsman een heel verhaal begon. Die dacht toen dat ook uit die hoek kwam.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, als ik er zou gaan wonen of vaak zou komen zou ik het denk ik wel een beetje overnemen.
Heb ik in ieder geval wel met Engelse accenten gehad.
Je hoeft me in ieder geval niet zielig te vinden want het gaat allemaal primaquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet heel groot, maar het gaat nog denk ik
En ditquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
maarja.. dan kan ie weer niet cammen hé
dan haal je een nacht door, moet je eens zien hoe goed je daarna kan slapenquote:
ik ben ooit ingeschat als amerikaan met mijn engels. hij geloofde me in eerste instantie ook niet toen ik zei dat ik nederlands ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb dat op vakantie op de Canarische eilanden gehad. Ik trok wat teveel op met een vent die in noord-engeland woonde, tegen de Schotse grens. Daar spreken ze echt een enorm plat accent. Ik nam het echter zo over dat ik in de lokale vreetschuur daar ook tegen een andere Engelsman een heel verhaal begon. Die dacht toen dat ook uit die hoek kwam.
Het heeft me echt een paar weken gekost om weer netjes Engels te praten.
Altijd strijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Rotterdamse R en een zachte G. Amsterdamse S
Dan slaap ik op school. Kan ik 's avonds weer niet slapenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan haal je een nacht door, moet je eens zien hoe goed je daarna kan slapen
Hahaquote:
nee, dan moet je doorzettenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan slaap ik op school. Kan ik 's avonds weer niet slapen
Plus die verliefdheidquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets met verneukt dag nacht ritme?
niet zo doemdenkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets met 9 uur lang school en weinig te doen.
Ik, maar dat mag ik hier niet meer zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie is er hier allemaal verliefd dan?
Van mij wel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, maar dat mag ik hier niet meer zeggen
Ter verduidelijking. Ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef kree het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoeveel er hier bi gevoelens hebben, zowel de mannen als vrouwen.
Ik had dat helemaal niet achter die personen gezocht na de vorige topics gelezen te hebben.
Niet dat ik er problemen mee heb overigens
Als je dat van mij meerekent, dat was een grapje hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef kree het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoeveel er hier bi gevoelens hebben, zowel de mannen als vrouwen.
Ik had dat helemaal niet achter die personen gezocht na de vorige topics gelezen te hebben.
reken je mij mee?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef kree het volgende:
Ja hoor vertel hoe verliefd jij bentquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, maar dat mag ik hier niet meer zeggen
Twijfelgevalquote:
Oh die heb ik dan niet doorgehad, of niet ver genoeg doorgelezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je dat van mij meerekent, dat was een grapje hoor
Het doet nog steeds pijn anders Tijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor vertel hoe verliefd jij bent
Psst pm die pics eens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het doet nog steeds pijn anders Tijn.![]()
Dat die sappige billen van haar nooit de mijne zullen zijn.
Ik mis wat. Wiens sappige billen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze in levende lijve mogen aanschouwen.quote:
om nog maar te zwijgen over mijn dijen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
lucky bastard.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze in levende lijve mogen aanschouwen.
mijnequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik mis wat. Wiens sappige billen?
Nicequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over mijn dijen.
Ik zou echt eens een scarlett johanssonnetje moeten uitvogelen
je laminaat? of was jij dat niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben helemaal gesloopt.. ff bijlezen
Jaaaa.. Bij mij thuis had ik nog hulp, maar mijn collega deed de badkamer en haar vader de beneden verdieping dus ik moest t in mn uppie klaarspelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je laminaat? of was jij dat niet?
Hmm die R maak je met je tong, misschien wat bewegingen daarmee oefenen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik probeer anders al tijden een beetje een rollende r te krijgen, ipv mijn roggel r.
heb je geen tips?
ik kan hem ook niet, lekker handig als je ruben heetquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik probeer anders al tijden een beetje een rollende r te krijgen, ipv mijn roggel r.
heb je geen tips?
ik weet het. heb weleens gelezen dat je dan moet beginnen met de r als een d uit te spreken, maar ik ben er niet zo goed meer in zodra ik weer een r ga gebruiken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm die R maak je met je tong, misschien wat bewegingen daarmee oefenen?
Wellicht wil money met je daten, johquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet het. heb weleens gelezen dat je dan moet beginnen met de r als een d uit te spreken, maar ik ben er niet zo goed meer in zodra ik weer een r ga gebruiken.
/offtopic
Heloef ik snap wat je bedoeld. Potver het is zonde dat is bezet isquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over mijn dijen.
Ik zou echt eens een scarlett johanssonnetje moeten uitvogelen
Misschien mag ik er dan naast zitten en mee-oefenenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wellicht wil money met je daten, joh
Nja als je die R echt lang laat rollen zegmaar tril je ook met het puntje van je tong. Lastig uit te leggen maar ik vind het zelf ook wel wat van een N weghebben, echt zo'n klank die je voorin je mond maakt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet het. heb weleens gelezen dat je dan moet beginnen met de r als een d uit te spreken, maar ik ben er niet zo goed meer in zodra ik weer een r ga gebruiken.
/offtopic
Nee hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beter zetten we er een webcam op dan kunnen we het achteraf samen terug kijken en vragen stellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Misschien mag ik er dan naast zitten en mee-oefenen
Jamaar, money, wij gingen toch daten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat trillen ja, daar heb ik meer gehoord, maar ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja als je die R echt lang laat rollen zegmaar tril je ook met het puntje van je tong. Lastig uit te leggen maar ik vind het zelf ook wel wat van een N weghebben, echt zo'n klank die je voorin je mond maakt.
Same here. Ik begrijp gewoon niet dat mensen dat kunnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dat trillen ja, daar heb ik meer gehoord, maar ik krijg het niet voor elkaar.
net ff die n geprobeerd (nee, geen pics en/of filmpjes), maar er trilt niks. whehe.
jij begint over daten ineens uit het niks.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:49 schreef Godshand het volgende:
Nou, die waarschuwing boven dit invoerveld helpt duidelijk
Bij een N trilt het ook niet echt, maar het is meer vergelijkbaar met de plek in je mond waar je de klank maakt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dat trillen ja, daar heb ik meer gehoord, maar ik krijg het niet voor elkaar.
net ff die n geprobeerd (nee, geen pics en/of filmpjes), maar er trilt niks. whehe.
Allemaal belangrijke zaken voor versieren. Spreekt zij dezelfde taal? Heeft zij een acceptabel gewicht? is ze niet te lang of te klein?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
jij begint over daten ineens uit het niks.
wij zijn van gewicht naar lengte naar accent gegaan.
Hoe lang was jij ook alweer?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jamaar, money, wij gingen toch daten?
1.89quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe lang was jij ook alweer?
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bij een N trilt het ook niet echt, maar het is meer vergelijkbaar met de plek in je mond waar je de klank maakt.Alleen is de R wel weer iets naar achteren vergelijken met een N, die is echt tegen je tanden/verhemelte grens aan en de R is daar nog wel iets vanaf.
Lastiggg
Zo kan je de lijst eindeloos maken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Allemaal belangrijke zaken voor versieren. Spreekt zij dezelfde taal? Heeft zij een acceptabel gewicht? is ze niet te lang of te klein?
juist.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Allemaal belangrijke zaken voor versieren. Spreekt zij dezelfde taal? Heeft zij een acceptabel gewicht? is ze niet te lang of te klein?
Ik denk dire straits.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
juist.
en stiekem willen we allemaal met moneyfornothing (mike & the mechanics toevallig, mfn?) daten natuurlijk.
Dat doen we ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo kan je de lijst eindeloos maken.
Heb jij ook een streepje voor?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dan heb je wel een streepje voor.
Haha ja dat is altijd met dat soort dingen. Net als van die dingen als je neusvleugels kunnen bewegen, ik kan dat zelf niet en snap ook echt niet hoe ik het voor elkaar zou moeten krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
haha![]()
compliment voor je uitleg, maar het klinkt (en is) ingewikkeld. maar ik moet het eigenlijk wel leren wil ik goed spaans kunnen leren.
ontopic: ach, zolang ik niet met mijn plat brabants accent tegen meisjes uit de randstad/<vulmaarin> ga aanpraten, komt het wel goed.
Ja he.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef ik snap wat je bedoeld. Potver het is zonde dat is bezet is
neusvleugels bewegen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja dat is altijd met dat soort dingen. Net als van die dingen als je neusvleugels kunnen bewegen, ik kan dat zelf niet en snap ook echt niet hoe ik het voor elkaar zou moeten krijgen.
Maar volgens mij gebruik ik die rollende R ook niet echt als ik gewoon Nederlands praat tenzij ik er op let. Of met Spaans inderdaad, zitten ook een paar mensen in mijn klas die ook moeite met die R hebben.
Ja iemand deed dat laatst, ik snap echt niet hoe je dat zou moeten doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
neusvleugels bewegen?![]()
ik praat dus niet zovaak nederlands.
Dat maakt het nog ergerquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he.
En ik kan er ook nog zo leuk mee praten.
ik ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja iemand deed dat laatst, ik snap echt niet hoe je dat zou moeten doen.
Als ik nies.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:58 schreef minibeer het volgende:
lololol kunnen jullie je neusvleugels niet bewegen?
Ik heb wel van haar geleerd.quote:
Ik ben 20.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet.
hoe oud ben jij eigenlijk?
edit: voetbal kijken. nos vemos.
Dat is wel relaxedquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel van haar geleerd.
Wat in de toekomst wel van pas komt.
Het is best wel vreemd.quote:
Doe niet zo zielig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best wel vreemd.![]()
Een meisje wat met me om wil gaan.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Zielig?quote:
Als ze maar weet dat ze hiermee het pact van alle meisjes ter wereld breekt om jou sociaal geïsoleerd te houden van de dames.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou ik nou zo graag willen. Dat houd je niet voor mogelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
juist.
en stiekem willen we allemaal met moneyfornothing (mike & the mechanics toevallig, mfn?) daten natuurlijk.
Doe niet zo gek joh. Meisje willen heus wel met je omgaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou jezal het niet meer doen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh. Meisje willen heus wel met je omgaan.
Dank je.quote:
Nooeeeessss!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou jezal het niet meer doen hoor.
Zal je het natuurlijk zien dat dat gebeurt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:52 schreef Axel1988 het volgende:
Interessante ontwikkeling hier. Afgelopen vrijdag zoals jullie weten op stap geweest met een paiq-meisje; en zij had ook een vriendin meegenomen. Allemaal super leuk... de zelfde nacht voegde ze me nog beide toe op FB etc.; en aan de gesprekken die ik daar heb gisteren en eergisteren, heb ik het idee dat niet het paiq-meisje, maar juist de vriendin van haar wel erg veel interesse in me toont... apart en potentieel lastig, al maak ik me nu nog nergens druk om!
Ik wilde net vragen hoe was het vrijdag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:52 schreef Axel1988 het volgende:
Interessante ontwikkeling hier. Afgelopen vrijdag zoals jullie weten op stap geweest met een paiq-meisje; en zij had ook een vriendin meegenomen. Allemaal super leuk... de zelfde nacht voegde ze me nog beide toe op FB etc.; en aan de gesprekken die ik daar heb gisteren en eergisteren, heb ik het idee dat niet het paiq-meisje, maar juist de vriendin van haar wel erg veel interesse in me toont... apart en potentieel lastig, al maak ik me nu nog nergens druk om!
Ja, lees deze pagina maar een stukje terug.quote:
Naja, het is alleen lastig in het geval dat ze me beiden zouden zien zitten... anders is er niets aan de hand. We wachten af hoe het looptquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe was het vrijdag.![]()
Dat is wel lastig. Maar het was leuk en gezellig dat is heb belangrijkst
Mooi toch. Gewoon lekker kijken hoe het loopt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, het is alleen lastig in het geval dat ze me beiden zouden zien zitten... anders is er niets aan de hand. We wachten af hoe het loopt.
Maar vrijdag was gaaf! Die meiden waren echt super; geen stijf en saai gedoe, maar vol er tegenaan (en ook lekker veel fysiek contact gehad... semi-gezoend etc...). Ik vond het zeer geslaagd.
Wat moet ik inkoppen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo bijgelezen.. Waarom maakt niemand de inkopper uit het vorige topic?
Hoe doe je semi zoenen?
Ja goed hequote:
Nouja... je staat tegen elkaar aan in een drukke kroeg/club; je hebt elkaar vast... beetje dansen; langzaam steeds dichter naar elkaar toe... en ik ben dan niet zo van "in 1x op haar bek pakken"... maar ik tease een beetje; lachen; weer wat dichter bij.... neus bijna bij elkaar (nog 2 cm te gaan)... lippen raken net aan... het begint.... en dan komt haar vriendin terug en stopte hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo bijgelezen.. Waarom maakt niemand de inkopper uit het vorige topic?
Hoe doe je semi zoenen?
Jij bent gewoon een pussy-tease!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja... je staat tegen elkaar aan in een drukke kroeg/club; je hebt elkaar vast... beetje dansen; langzaam steeds dichter naar elkaar toe... en ik ben dan niet zo van "in 1x op haar bek pakken"... maar ik tease een beetje; lachen; weer wat dichter bij.... neus bijna bij elkaar (nog 2 cm te gaan)... lippen raken net aan... het begint.... en dan komt haar vriendin terug en stopte het.
Ook en gewoon gezond verstand.quote:
Zeg dat wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een pussy-tease!
Hoezo? Ik was nog lang niet bij haar pussy...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een pussy-tease!
Het is gewoon een womanizer jongens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was nog lang niet bij haar pussy...
kan je ook niet wachten tot woensdag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |