SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Toch wel he.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het wel.Het is namelijk herkenbaar
Ik heb straks ook geen flauw idee wat ik moet doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij de slechtste![]()
Ik kon het echt voor geen meter
Jaquote:
Wut?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:33 schreef mrk.n het volgende:
Heloef, ik dacht dat jij al wel gezoend had.![]()
Ja.quote:
Waarom met meisjes? Zomaar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn eerste zoenpartner was een meisje
de laatste persoon waarmee k dan voor het eerst zoende was ook een meisje
de laatste persoon waar ik mee zoende was een jongen
Aandacht trekken? Nieuwsgierigheid?quote:
meisjes zijn leukquote:
Troost je, ik ook nietquote:
Jij bent ook bi? Tevens, hoe vond je zoenen met een meisje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn eerste zoenpartner was een meisje
de laatste persoon waarmee k dan voor het eerst zoende was ook een meisje
de laatste persoon waar ik mee zoende was een jongen
Ach daar komt snel verandering.quote:
Quote van de dag.quote:
Ey Newbie gewoon dit gebruiken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ey Newbie gewoon dit gebruiken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veeg me op![]()
[..]
Ey Newbie gewoon dit gebruiken:Nee joh ghb dat werkt veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Ey Newbie gewoon dit gebruiken:Laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nee, gewoon niet zo kieskeurig qua geslacht met zoenen, zo noem ik het. Weet ik veel wat ik benquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij bent ook bi? Tevens, hoe vond je zoenen met een meisje?
Het is niet slecht bedoeld.quote:
Ik! In deeltje 255 heb ik dat nog beschreven; en dat was zo'n episch verhaal dat ik toch echt een keertje mijzelf moet quoten:quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet zijn eerste zoen nog? En wat je er bij voelde?
quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef benzin het volgende:
Had ik jullie weleens verteld over mijn eerste (en enige) zoen? Dat was eigenlijk ook omdat zij het initieerde, ik had dat zelf nooit aangedurfd.
(...)
We zaten naast elkaar, ik ging sneaky steeds net iets dichterbij zitten, legde mijn arm ook steeds verder om haar heen. Op een gegeven moment kwam ze helemaal tegen mij aanhangen en keek ze me superlief aan.Ik vond het echt superleuk en ik dacht zelfs helemaal niet na.
Maar toen kwam ze ineens met haar mond richting mijn mond. De horror! In mijn beleving gebeurde dat echt in superslowmotion, als ware een aflevering van Time Warp op Discovery Channel. "Oh jee, oh jee", dacht ik. "Wat moet ik nu doen?" Van de schrik en verbazing van haar actie en de gedachten die daardoor in mijn hoofd ontsprongen opende ik mijn mond, zoals iedereen die verbaasd kijkt dat zou doen.![]()
Voordat ik wist wat er nou weer gebeurd was voelde ik iets nats een stuk mijn mond binnendringenIk had niet echt een idee wat ik moest doen. Ik deed mijn ogen dicht en deed maar wat in de hoop dat ze niet zou merken dat ik maar wat deed. Ik had geen idee hoe ik moest ademen, gelukkige stopte ze na een tijdje, anders had ze me daarna moeten reanimeren. Ze heeft diezelfde actie nog een paar keer herhaald die middag en dat ging elke keer ongeveer hetzelfde.
Ik werd wel steeds minder verbaasd en deed mijn mond meer open omdat ik wist wat er kwam. Maar of dat ik het nou echt fijn vond om te doen, denk het niet.
Dit is een prachtig, positief verhaal en compleet on-topic. Dat zijn jullie niet van mij gewend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Die zijn zachter enzo dus dat verklaard hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:41 schreef gewoonfaye het volgende:
En meisjes zoenen over het algemeen beter dan jongens
Ja joh?quote:
Niet ''al die'', dat is echt weer zo'n beeld die de meeste mensen hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo kieskeurig qua geslacht met zoenen, zo noem ik het. Weet ik veel wat ik benIk zou er geen relatie mee kunnen hebben, denk ik. En ze hebben geen piemel, das gewoon jammer. Tevens vind ik al die lesbische meisjes veels te mannelijk
Klopt, al kunnen jongens me er beter gek mee maken, om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn zachter enzo dus dat verklaard het
Hehe mooi verhaalquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik! In deeltje 255 heb ik dat nog beschreven; en dat was zo'n episch verhaal dat ik toch echt een keertje mijzelf moet quoten:
[..]
Ik is jaloers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik! In deeltje 255 heb ik dat nog beschreven; en dat was zo'n episch verhaal dat ik toch echt een keertje mijzelf moet quoten:
[..]
Tof verhaal!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik ook even het hele verhaal vertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
Okee dit hele topic heeft binnen en afzienbare tijd (lees woensdag) gezoend dus...Niet iedereen.... UghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zoquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh?
Dan gebruik ik dat wel voortaan in het weekend.
Hoe komt dat? Door de persoon of hoe die persoon zoent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Klopt, al kunnen jongens me er beter gek mee maken, om het zo maar te zeggen
Ga met heloef zoenenquote:
"Ja mijn hobby zijn onder meer..."quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook even het hele verhaal vertellen.
Ik was op vakantie (in Nederland), was bij haar in de buurt. Meisje kwam langs, toen gingen we op het strand liggen praten, beetje naar elkaar kijken enzo en midden in het gesprek begonnen we te zoenen.
En direct daarna ging ik maar gewoon verder met et verhaal dat ik aan het vertellen was
Probleem opgelostquote:
Ik val op vrouwen ja.quote:
Nee, jongens zoenen wat wilder, dan is het gelijk sopsopsopquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Hoe komt dat? Door de persoon of hoe die persoon zoent?
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, jongens zoenen wat wilder, dan is het gelijk sopsopsop
alleen zoenen of meer?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
Meisjes zijn leuk om mee te zoenen en alles. Maar een relatie zie ik mezelf er ook niet mee hebben, dus ik vind mezelf niet bi.
Overigens is dat tussen meisjes ook veel eerder toegestaan en veel opener, dan mannen.
Ach, don't worry. Ik was toen 20; en zo fijn vond ik het dus eigenlijk nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
Okee dit hele topic heeft binnen en afzienbare tijd (lees woensdag) gezoend dus...
Meisjes zien er inderdaad altijd zoveel zachter uit en al die vormen van alles; van lippen, tot de ronding van de nek, tot ellebogen en handen. Lichamen van meisjes zien er zo veel verfijnder uit dan die van jongens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn zachter enzo dus dat verklaard het
Okee iedereen op ons na.quote:
Zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, don't worry. Ik was toen 20; en zo fijn vond ik het dus eigenlijk niet
[..]
Meisjes zien er inderdaad altijd zoveel zachter uit en al die vormen van alles; van lippen, tot de ronding van de nek, tot ellebogen en handen. Lichamen van meisjes zien er zo veel verfijnder uit dan die van jongens.
Oh ja joh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, jongens zoenen wat wilder, dan is het gelijk sopsopsop
quote:
Ja zo wordt het nooit wat met jullie hequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Nee dank je ed... moest die opmerking nou weer :p
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
[..]
Ja zo wordt het nooit wat met jullie he
Sommige jongens daarentegenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Meisjes zien er inderdaad altijd zoveel zachter uit en al die vormen van alles; van lippen, tot de ronding van de nek, tot ellebogen en handen. Lichamen van meisjes zien er zo veel verfijnder uit dan die van jongens.
Nu jij gehosseld bent of gehosseld hebt. Ga jij koppelen. Ben ik de volgende die je gaat koppelen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
[..]
Ja zo wordt het nooit wat met jullie he
Het gaat om het "ik weet wat het is" gehalte.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
En zoenen is dan een probleem omdatquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Hij heeft een piemel.
Zie daar het probleem.
He bah.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En zoenen is dan een probleem omdat
Iedereen heeft een tong
ligt eraanquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Op dat gestuntel van mij straks kan niemand soppen.
Zekerquote:
Dat die meisjes denken "hij kan er geen reet van, sopsopsopquote:
"aardrijkskunde leraar is echt een pedo..."quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ja mijn hobby zijn onder meer..."
*nomnomnomnomnomnom lebber lebber*
"...gamen en TV kijken en wat zijn jouw hobby's?"
iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef mrk.n het volgende:
Sowieso meisjes.En dan mooie lichamen, rondingen.
Van die gratenpakhuizen vind ik vaak al zo mannelijk/jongensachtig, zonder heupen/tieten/kont e.d.
Zekerquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef mrk.n het volgende:
Sowieso meisjes.En dan mooie lichamen, rondingen.
Van die gratenpakhuizen vind ik vaak al zo mannelijk/jongensachtig, zonder heupen/tieten/kont e.d.
Ik moet er niet aan denken dat een homo zo over mij denkt. Al is dat volgens mij al wel eens gebeurd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekeroud klasgenoot woont bij mij in de flat. Damn
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
"aardrijkskunde leraar is echt een pedo..."
*nomnomnomnomnom lebber lebber*
".... en de duits leraar ook."
Zo ging het zeg maar
Ik sluit me aan in de rij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat een homo zo over mij denkt. Al is dat volgens mij al wel eens gebeurd.
Bij mij ging het zo. Hey ik vind je kortgeschoren koppie leuk mag ik aan je haar zitten. Ja tuurlijk. *nomnomnomnomnom lebber lebber* gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
"aardrijkskunde leraar is echt een pedo..."
*nomnomnomnomnom lebber lebber*
".... en de duits leraar ook."
Zo ging het zeg maar
Zie het als een complimentquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat een jongen zo over mij denkt. Al is dat volgens mij al wel eens gebeurd.
Mensen willen altijd aan mijn haar zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij ging het zo. Hey ik vind je kortgeschoren koppie leuk mag ik aan je haar zitten. Ja tuurlijk. *nomnomnomnomnom lebber lebber* gelukkig nieuwjaar
Picsquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat een homo zo over mij denkt. Al is dat volgens mij al wel eens gebeurd.
Mannen die mij aantrekkelijk vonden: 2quote:
In mijn geval 1 - 1 volgens mij; hoewel dat meisje later ineens heel plotseling afhaaktequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen die mij aantrekkelijk vonden: 2
Vrouwen die mijn aantrekkelijk vonden: 0
![]()
Mensen waarvan ik het geloofde dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen die mij aantrekkelijk vonden: 0
I know.quote:
Ik vond het geweldigquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen willen altijd aan mijn haar zitten.
Dus wat dat betreft zou het niet eens zo raar zijn als het zo liep.
Zo lang hij niet opdringerig wordt gewoon bedanken voor de aandacht en zeggen dat je geen interesse hebtquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen die mij aantrekkelijk vonden: 2
Waar was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou maar gewoon de hoop dat ik het met mijn domme hoofd niet heb opgemerkt.quote:
Ik heb dingen die ik vandaag wilde doen afquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Oja, ik moet nogsteeds beginnen met marketing. SOG'gen ftw.
Een keer via FOK!quote:
Heb je al wat koelkasten???quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Oja, ik moet nogsteeds beginnen met marketing. SOG'gen ftw.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het geweldigGewoon de kans met beide handen grijpen
Of haar kont nog beter
Ik heb er 3 maar ik moet er nog eentje. Ofja, eentje staat op mijn camera waarvan ik het kabeltje niet kan vinden, dus 2 nog eigenlijk, maar ik haal die foto er wel gewoon vanaf hopelijk.quote:
Geen idee? Ik weet dat sommige vrouwen vallen op mannen met kort stekeltjes haar en daar graag door wrijven met hun handen. Tsjaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het niet.![]()
Mijn haar zit nooit goed en toch "mag ik je haar aanraken, ja?"
Mensen
quote:
FOK!.. Renesite en die andere zeker?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer via FOK!
Een keer was dat in mijn lang vervlogen gayfase.
Nee hij niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
FOK!.. Renesite en die andere zeker?
Volgens mij is het met veel homo's ook wel; pakken wat je pakken kan.
Langer haar is juist kroelbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee? Ik weet dat sommige vrouwen vallen op mannen met kort stekeltjes haar en daar graag door wrijven met hun handen. Tsja
Het is denk ik omdat ik kroeshaar heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee? Ik weet dat sommige vrouwen vallen op mannen met kort stekeltjes haar en daar graag door wrijven met hun handen. Tsja
Bij vrouwen welquote:
Nee bij mannen juist, de meeste van mij hadden wel iets langer haar. Gewoon tof haar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij vrouwen welnee ik er weinig mee
't is wat.. Ik heb trouwens ook een vriend waarvan ik vermoed dat hij homo is aangezien zijn vader hem twee jaar geleden heeft betrapt op zo'n gay dating site (vader over de rooie) en ik helaas een keer een seksueel getint mailtje heb gelezen van een jongen naar hem toe over handelingen die waren verricht, had ik het maar nooit gelezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hij niet.![]()
Geen flauw idee hoe hij heet.
Enige vereiste wat ik zo'n beetje heb qua uiterlijk, lang haar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij vrouwen welnee ik er weinig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |