Nou, dat wordt ook wel eens tijd! Anders komen de winterdip en de voorjaarsmoeheid in gedrangquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf donderdag kun je in je herfstdepressie schieten
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Ik zag net een groep ganzen in V-vorm overvliegen, dus wie weetquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we de herfst niet gewoon overslaan en meteen aan de winter beginnen, eerst nog wel een goed maandje nazomeren hè
Second that!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kunnen we de herfst niet gewoon overslaan en meteen aan de winter beginnen, eerst nog wel een goed maandje nazomeren hè
Gewoon de hele winter onweersbuien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
Dit zomerweer is wel leuk zo op een vrije dag, maar tijdens reizen/werk vind ik het maar niets. Van mij mag het weer winter wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
Jezus, ja hoor. Volgende week outdoorweekend Ardennen, en natuurlijk regen
Kan die zomer niet ff doorgaan?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit zomerweer is wel leuk zo op een vrije dag, maar tijdens reizen/werk vind ik het maar niets. Van mij mag het weer winter worden
Waar ga je dat doen? Hoeffalize? Wat ga je doen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Godshand het volgende:
Jezus, ja hoor. Volgende week outdoorweekend Ardennen, en natuurlijk regen
Kan die zomer niet ff doorgaan?
Of gestoomde schotel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Adelante het volgende:
Volgend weekend wil ik nog een bbq doen, maar ik denk dat het een buffetje binnen wordt
Ik!quote:
Helaas zijn er geen Estofex kaartjes t/m 10 oktober. Ze zijn op een conferentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:34 schreef 88-4 het volgende:
Pietsweer heeft het over storm komende donderdag/vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |