quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is goed, coño. Ik ga weer verder...
Liefs,
100% Tukker

google is my friendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Vlindur het volgende:
Er kwam laatst een doek van 500 euro plus voorbij. Ik heb goedkopere kinderwagens gezien hoor![]()
Cooki, die smiley

Jeetje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Vlindur het volgende:
Er kwam laatst een doek van 500 euro plus voorbij. Ik heb goedkopere kinderwagens gezien hoor![]()

ik moest lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Kreator het volgende:
Als mijn vrouw met een doek van meer dan 20 euro aan komt kakken, krijgt ze zo'n harde rechtse dat ze em voor het bloeden kan gebruiken.

Ja, de gedachte aan een doek van 20 euro is ook erg grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik moest lachenwat erg.
*gaat zich schamen

Denk dat je het best redt met 20 euro als je een paar hydofielluiers aan elkaar naaitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, de gedachte aan een doek van 20 euro is ook erg grappig![]()
hoewel ik totaal geen verstand van draagdoeken heb

Denk je dat deze gasten daar enig benul van hebben dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, ik snap de aversie tegen de draagdoekverheerlijking wel hoor.en om dan gelijk iemand als onaangenaam te bestempelen...

Ik haal dat er verder nergens uit, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, ik snap de aversie tegen de draagdoekverheerlijking wel hoor.en om dan gelijk iemand als onaangenaam te bestempelen...

Heb je zijn post uberhaupt wel gelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:

dat ging over de OP denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Denk je dat deze gasten daar enig benul van hebben dan?
Ze denken dat je met een draagdoek een sloeber bent die geen kinderwagen kan betalen.

ja. En ook begrepen dat ie alleen de OP heeft gelezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb je zijn post uberhaupt wel gelezen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Maar er worden hier dus verschillende meningen gegeven, varierend van absoluut wel een kinderwagen nodig tot niet nodig, met een doek lukte alles ook prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ging over de OP denk iken het is natuurlijk ook vrij raar om te zeggen, nee hoor, je hebt geen wagen nodig, koop maar een (stapel) draagdoek. Persoonlijk had ik mijn wagen niet willen missen.

het zal mijn eigen aversie zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar er worden hier dus verschillende meningen gegeven, varierend van absoluut wel een kinderwagen nodig tot niet nodig, met een doek lukte alles ook prima.
Ik zie in dit topic echt geen verheerlijking van doeken, eigenlijk

Een draagdoek hoeft ook niet belachelijk duur te zijn. Voor een euro of 60-80 heb je een prima draagdoek. En je hebt er helemaal niet meer dan één nodig. Een goede tweedehands kinderwagen zal misschien toch wel wat duurder zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal mijn eigen aversie zijn waarschijnlijk.geen geld (over) hebben voor een wagen (die zeker tweedehands niet duur hoeven zijn) en wel een dure draagdoek overwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |