Inderdaad, heb er zin in! Alleen denk dat ik na de prelims ga pitten en de rest op mijn gemak zondagmorgen kijk. Net als de vorige keer (toen was ik behoorlijk moequote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik heb hier de laatste tijd niet zoveel gepost maar volg het nog wel, liep wat achter maar heb deze week drie events gezien, go Struve, en ben nu weer helemaal bij!
Oh nee, dat ga ik straks ook weer doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welkom terug
Wist je al dat we onze picks voortaan weer op FOK! gaan plaatsen?
Was Jajong niet naantje op MMAPlayground?quote:
Yep. Ik zag hem trouwens weer op FOK van de week.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was Jajong niet naantje op MMAPlayground?
Coolio!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Yep. Ik zag hem trouwens weer op FOK van de week.
Ik lees de playboy ook altijd om de gave interviews.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef THEFXR het volgende:
playboy interview Dana White
http://www.playboy.co.uk/(...)w-dana-white#texttop
Je zou bijna denken dat het een Story is die toevallig op 5 pagina's blote vrouwen heeft.. want er staan meer advertenties in dan tietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik lees de playboy ook altijd om de gave interviews.
Ik kom niet bij de volgende 4 pagina'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef THEFXR het volgende:
playboy interview Dana White
http://www.playboy.co.uk/(...)w-dana-white#texttop
ik heb noscript in firefox moeten uitzetten om door te klikken naar de volgende pagina's. weet niet welke browser jij gebruikt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik kom niet bij de volgende 4 pagina's
Chrome, maar ik ga nu ook ff FF met noscript proberen, tnx voor de tipquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:45 schreef THEFXR het volgende:
ik heb noscript in firefox moeten uitzetten om door te klikken naar de volgende pagina's. weet niet welke browser jij gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Geo3kant op 08-10-2011 15:10:23 ]
Ik wilde tot op het laatste moment voor Stann gaan via KO maar ik heb me toch laten ompraten door de rest van het internet. Als hij toch wint is het de laatste keer dat ik naar anderen luisterquote:
Stann by trianglequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wilde tot op het laatste moment voor Stann gaan via KO maar ik heb me toch laten ompraten door de rest van het internet. Als hij toch wint is het de laatste keer dat ik naar anderen luister
Stannen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
Als Stannen hem triangled dan kom ik niet meer bij van het lachen.
Maar nee, doe maar nietgewoon Sonnen via DEC, make me rich!
Inderdaad een leuk interview, had het nog niet eerder gelezen. Het geeft inderdaad aan hoe snel de MMA wereld veranderd. Zo heeft hij het ook over medische verzekeringen, in 2008 was nog alleen fight night gecovered en verklaarde hij de NFL bijna voor gek dat ze de spelers normaal ook verzekerd hadden. Over Slice, ze hebben hem een eerlijke kans gegeven via TUF, hij heeft dus zo'm beetje letterlijk zichzelf binnen de UFC gevochten. In die zin vond ik het gevecht van James Toney vs Couture meer een freakshow...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goed interview, maar het is duidelijk dat het al een paar jaar oud is en dat White best hypocriet is wat sommige dingen betreft. Enkele voorbeelden:
- UFC doet niet aan freakshows en zou Slice niet signen: Slice heeft in de UFC gevochten, en gewonnen.
- Tito is een bitch, overrated en niet eens een 'decent fighter' meer: Tito zit nog steeds in de UFC, heeft recentelijk gewonnen en White spreekt vol lof over hem.
- Geen interesse in het opkopen van andere MMA-organisaties: juist.
Verder wel een heel interessant interview, misschien juist omdat het laat zien hoe snel de MMA-wereld nog steeds aan het veranderen is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
LOL.. Stann natuurlijk, in me kop zat ik als Sonnen getriangled wordt dan, en toen dacht ik nee als Stann hem.. en dan krijg je dus zo'n schrale combi.. verstrooid..
Nee en neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
Zal ik voor de upset gaan, Florian to beat Aldo? Of zet ik me zelf dan (weer) voor schut net als met mijn Gomi pick
Klopt, maar White gaf geloof ik ook toe dat hij dat gevecht alleen deed omdat Toney erom bleef zeiken, en omdat hij een punt wilde maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk interview, had het nog niet eerder gelezen. Het geeft inderdaad aan hoe snel de MMA wereld veranderd. Zo heeft hij het ook over medische verzekeringen, in 2008 was nog alleen fight night gecovered en verklaarde hij de NFL bijna voor gek dat ze de spelers normaal ook verzekerd hadden. Over Slice, ze hebben hem een eerlijke kans gegeven via TUF, hij heeft dus zo'm beetje letterlijk zichzelf binnen de UFC gevochten. In die zin vond ik het gevecht van James Toney vs Couture meer een freakshow...
Ik ook. Wordt te laat andersquote:Ik ga trouwens alleen de prelims kijken, daarna lekker pitten en morgen de rest kijken.
Oh ok, wist dat niet (meer). Weet nog wel dat White na dat gevecht had gemeld dat hij voorlopig geen bokser vs mma'er wil zien. Het punt was wel gemaakt door Couturequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar White gaf geloof ik ook toe dat hij dat gevecht alleen deed omdat Toney erom bleef zeiken, en omdat hij een punt wilde maken.
UFC blijf je gewoon voor thuis!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik niet weg ben kijk ik ook de prelims mee
Maynard ziet er afgetraind uit. Ik denk dat hij meer cardio heeft, hetgeen normaal gesproken niet echt een probleem is maar de vorige keer gaf hij te veel in ronde 1 wat hem ronde 2 heeft gekost. Ik verwacht eigenlijk een makkelijke pot voor Maynard dit keer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:44 schreef Geo3kant het volgende:
Veel hier gaan voor Maynard![]()
Edgar is gonna dance all night long, in and out making them points count.
Dit wordt echt niet makkelijk voor Maynard hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Maynard ziet er afgetraind uit. Ik denk dat hij meer cardio heeft, hetgeen normaal gesproken niet echt een probleem is maar de vorige keer gaf hij te veel in ronde 1 wat hem ronde 2 heeft gekost. Ik verwacht eigenlijk een makkelijke pot voor Maynard dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |