Ehm foutje, dat bedoelde ik dus jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef Geo3kant het volgende:
Uhh.. je bedoeld eerder 15euro? Hoe kleiner de kans (dat hij dus finished) hoe hoger de odd he
Fitch via decision is dus 1.01(maargoed dat is alsnog gratis geld!)
Vreemd, het kwam op mij over als een vis in het water.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ehm foutje, dat bedoelde ik dus ja![]()
Dat met Edgar en al z'n vrienden in de bar zag er zeker awkward uit. Edgar voelde zich volgens mij niet erg op zijn gemak.
mmaplayground of Unibet? Hmmmmmh lastige keuze...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Geo3kant het volgende:
Vergeet niet picks te maken op mmaplayground
Event wagers op 600$ edgar, 400$ Sonnen (mmaplayground, dat neppe gedoe)
Nam Phan by Unanimous decision.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leonard Garcia by split decision
Uiteraard. Ik heb ook voor phan gekozen, maar split decisions gaan vrijwel altijd naar García.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nam Phan by Unanimous decision.
Phan got robbed de laatste keer, gaat niet weer gebeuren.. ook geen split.
Op mmafighting staan interviews met Soares, Aldo, Florian, Stann, Sonnen en Lauzon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:35 schreef Geo3kant het volgende:
Opvallend weinig interviews vooraf van Ariel Helwani en Kyran Bryant..
Zo zal het geschieden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef Geo3kant het volgende:
Het idee was om vanaf nu weer op Fok! te doen inderdaad
Proef .. maakt mij niet uit eerlijk gezegd, misschien wel handig voor mensen die deze week niet hier zijn geweest
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef Fenomeno het volgende:
Joe Lauzon
Nam Phan
Brian Stann
José Aldo
Gray Maynard
quote:@Rampage4real Say said u wanna fight me!! Lets do it in Japan!!!! I dont like u and u dont like me. I wanna fight u, u wanna fight me!
Volgens mij heeft hij bij het laatste evenement flink in moeten leveren, dus het is geen zekerheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
Oftewel wil je geld verdienen zet in op Fenomeno's picks
Ja, ik zag hem ooit op FOK, daarna nooit meer (geloof ik).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef Hooidraad het volgende:
Wie is Mujahedine trouwens, zit die op FOK! ?
Dat was geen pretje neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij bij het laatste evenement flink in moeten leveren, dus het is geen zekerheid
Jajong geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef Hooidraad het volgende:
Wie is Mujahedine trouwens, zit die op FOK! ?
Aldo was in z'n laatste pot zwaar ziek en daardoor was z'n cardio in de laatste anderhalve ronde verneukt. Ik had een lean naar Aldo maar odds zijn zwaar aan het zakken voor Aldo nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Lesnar het volgende:
Hoewel ik het hem niet gun zit ik te denken om geld te zetten op kenflo. Aldo was in zijn laatste pot niet geweldig. Wat vinden jullie?
Helemaal mee eens, voor MMA fans was het gewoon genieten. Alleen de gehele 5e ronde was voor Hominick.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
Aldo was niet geweldig tegen Hominick? Sorry hoor.. maar daar ben ik het echt niet mee eens.
Die combinaties, het tempo, de knockdowns, de takedowns.. alles had het.
Ja zijn gastank was niet goed vanwege ziek zijn en slechte cut, maar hij was gewoon goed die avond, ik heb zeker genoten
Hier is de kwaliteit beter:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.youtube.com/ufc#p/l/PP5eAaZZ4Ko
Weigh ins beginnen!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |