De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1994, Socios's zoontje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
http://www.youtube.com/user/jasonbruce1994#p/u
Deze gozer heeft bijna 2000 filmpjes over het OV.
is dat het broertje van dutchtrainmanserie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
http://www.youtube.com/user/jasonbruce1994#p/u
Deze gozer heeft bijna 2000 filmpjes over het OV.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
is dat het broertje van dutchtrainmanserie?
Trouwens, 1994, als dat zijn geboortejaar is dan is hij al vroeg begonnen met falen in het leven.
quote:
Ohh jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die klaarkomen van treinen
Ah.quote:
Orgasmic.quote:
I cum buckets from seeing the GWR 4900 Class 5972 Olton Hall riding fast through tunnels.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb niet maar mn moeder kwam van babyfeesju en daar hadden ze wel.quote:
Moet je gewoon even kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
I cum buckets from seeing the GWR 4900 Class 5972 Olton Hall riding fast through tunnels.
Wohhhh ik wil mijn piemel wel tussen die deuren.quote:
Ik ga alleen naar bruiloften/babyfeesten voor dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niet maar mn moeder kwam van babyfeesju en daar hadden ze wel.
Alleen visvariant lust ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar bruiloften/babyfeesten voor dat.
grapj
quote:
Dat doe ik niet, ik word er alleen blij vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Straks gaat hij een trein koppen!quote:
wtfquote:
Jij wou toch treinen zien die door tunnels reden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]________________________________!
Ja, maar liever de GWR 4900 Class 5972 Olton Hall.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wou toch treinen zien die door tunnels reden?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar liever de GWR 4900 Class 5972 Olton Hall.
Maar wel een lekker strak tunneltje was dat, dat dan weer wel.
Ja, salade eet ik niet. en iedereen van wtf eet ik van lust ik niet jij lijkt echt op je vader.quote:
somda.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb een database met bijna alle treien
Moet je leren eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, salade eet ik niet. en iedereen van wtf eet ik van lust ik niet jij lijkt echt op je vader.
Saladequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, salade eet ik niet. en iedereen van wtf eet ik van lust ik niet jij lijkt echt op je vader.
Geen teelballen eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik lust bijna alles, behalve raar vlees zoals nieren, lever ofzoen boerenkool ook niet. En meeste witte kaas, zoals feta ook niet.
Oh, en salmiak.
En geen varkensvlees.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik lust bijna alles, behalve raar vlees zoals nieren, lever ofzoen boerenkool ook niet. En meeste witte kaas, zoals feta ook niet.
Oh, en salmiak.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh, en salmiak.
Of maag, iehl wat stinkt dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iewwwwww.Mijn moeder eet die met offerfeest.
Wel zaad slikken maar niet teelballen eten, wat is dit?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iewwwwww.Mijn moeder eet die met offerfeest.
Epic Meal Time.quote:
NASTYquote:
oefff, als mijn moeder die klaarmaakt ik ben even nergens te vinden dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of maag, iehl wat stinkt dat.
wel lekker als washandje
?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel zaad slikken maar niet teelballen eten, wat is dit?
Ah,quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon over vrouwen in het algemeen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies. Vooral de chickenheart chocolate cupcakes.
Dit ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oefff, als mijn moeder die klaarmaakt ik ben even nergens te vinden dan.
www.google.nl/search?q=reporentequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen wat reporente is
Had al gekeken maar ze leggen moeilijk uit.quote:
De rente die een centrale bank rekent aan banken bij het sluiten van een repurchase agreement. Is een bodemtarief voor de rente op de geldmarkt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen wat reporente is
Ik denk dat wanneer bedrijven gaan lenen van banken en dan dat rentepercentage.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
De rente die een centrale bank rekent aan banken bij het sluiten van een repurchase agreement. Is een bodemtarief voor de rente op de geldmarkt.
Ik begrijp er niks van.![]()
Edit: Ik denk dat ik het begrijp.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer bedrijven gaan lenen van banken en dan dat rentepercentage.
Geldquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
De rente die een centrale bank rekent aan banken bij het sluiten van een repurchase agreement. Is een bodemtarief voor de rente op de geldmarkt.
Ik begrijp er niks van.![]()
Edit: Ik denk dat ik het begrijp.
Bedrijven kunnen niet lenen van Centrale Banken volgens mij, volgens mij kunnen alleen banken lenen van de Centrale bank.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer bedrijven gaan lenen van banken en dan dat rentepercentage.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bedrijven kunnen niet lenen van Centrale Banken volgens mij, volgens mij kunnen alleen banken lenen van de Centrale bank.
Dus eerst lenen banken van de centrale bank en bedrijven lenen dan weer van die banken.quote:De rente die een centrale bank rekent aan banken bij het sluiten van een repurchase agreement. Is een bodemtarief voor de rente op de geldmarkt.
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst lenen banken van de centrale bank en bedrijven lenen dan weer van die banken.
Ja ik moet tochquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:40 schreef Dalando het volgende:
bbq wil gewoon mij bijhouden met het aantal posts in UDOWU
Ja.quote:
Godver nee niet weerquote:
Dictator Rezania, ook bekend als Papa Beer.quote:
En die hoeft helemaal nergens naartoequote:
Ik tab iedere keer naar FOK! ik zit ondertussen ook nog joeptjoep filmpjens te kijkenquote:
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:48 schreef Michhas het volgende:
Ik hou mijn spreekbeurt over loodgieters.
Loodgieters zijn mannen die je kranen en leidingen maken.
Vaak heten ze Joop of André.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Trusten!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:50 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Welterusten BBQ en Dalando.
Welterusten, ik ben dood dus ga zo ook groetgroetquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:50 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Welterusten BBQ en Dalando.
Edit: En Boterbartje.
Niks nieuws.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
The Adobe Flash plug-in has crashed.
Jeeeej. Feest
Ik kan niet slapen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen.Dus dan maar dit doen.
Worst.quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]ga gewoon chillen of slapen, tis 3 uur man worst
heh bahquote:Op zondag 2 oktober 2011 03:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Worst.Daar heb ik ook echt nu trek in.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]ga gewoon chillen of slapen, tis 3 uur man worst
U riep?quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Worst.Daar heb ik ook echt nu trek in.
Goedesnachtsquote:Op zondag 2 oktober 2011 04:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon, ben zojuist teruggekeerd uit de kroeg, was weer gezellig en ik heb weer de nodige biertjes op
Dan heb jij mijn posts van gisternacht niet gelezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 04:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GoedesnachtsGelukkig ben jij niet zo'n faalhaas die bierzuipt, terugkomt, en dan "online dronken" gaat doen.
![]()
hallo ikc behn drioknenD
:D
dat dus.__!
Dus jij bent er ook zo'n eentje?quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn posts van gisternacht niet gelezen
Straks maar doen ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gewoon een paar glazen water nemen.
Ja was gezelligquote:Op zondag 2 oktober 2011 04:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Straks maar doen ja.
Nog een toffe avond gehad SV?
Idemquote:Op zondag 2 oktober 2011 04:49 schreef TWP het volgende:
Ik bid voor eeuwige energie man. Als ik nu ga slapen ben in kapot maar als ik niet ga slapen ben ik ook kapot. Slaat nergens op.
Eetzequote:Op zondag 2 oktober 2011 04:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
IdemKutslaap.
En nu heb ik honger, brb.
Vrienden zijn net vertrokken na een avondje bier drinken, muziek luisteren en kletsen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Vrienden zijn net vertrokken na een avondje bier drinken, muziek luisteren en kletsen.![]()
En waarom ben jij nog wakker?
Gezelligquote:Op zondag 2 oktober 2011 04:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Vrienden zijn net vertrokken na een avondje bier drinken, muziek luisteren en kletsen.![]()
En waarom ben jij nog wakker?
Dankje, ik dacht, ik kan wel even iets lekkers klaarmaken ofzo, maar er is weer eens niks in huis.quote:
Hoi!quote:
Jaa zekerquote:
Bah. Tja, je moet wat hè. Ik ga zo even een halve liter water drinken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, ik dacht, ik kan wel even iets lekkers klaarmaken ofzo, maar er is weer eens niks in huis.Dan maar weer wat nootjes pakken.
[..]
Hoi!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die falen in zogenaamd vroeg slapen.
Haha, al die mannen proberen. Voorstelbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa zeker![]()
Wel hele verkeerde versierzinnen gehoord.
MK in het huis!quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die falen in zogenaamd vroeg slapen.
Jup.. Heb net wel even een litertje cola meegenomen, want van zout, krijg ik behoorlijk dorst.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Bah. Tja, je moet wat hè. Ik ga zo even een halve liter water drinken.
Het is toch de huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
Ja...quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Haha, al die mannen proberen. Voorstelbaar.
whatthefuuuuck.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Ja...
maar ze waren heel slecht
'Als je mij een smsje zou sturen zou ik wel direct reageren, maar ik heb mijn mobiel niet bij me' 'Weet je waar de wc is?' *Vriendin vertelt waar de wc is* Oh dat is best ver weg, mag ik tegen jou aan plassen?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is toch de huis?haha ja ik snap hem maar weet niet of het grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ja dat bedoel ik dusquote:
Het heeft wel allemaal met de wc te maken. Rode draad van de avond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus![]()
En verder nog een gast die mijn vriendin aan het afkraken was terwijl ik op haar wachtte omdat ze naar de wc moest.
ok is goed gr grquote:Op zondag 2 oktober 2011 04:58 schreef TWP het volgende:
[..]
haha ja ik snap hem maar weet niet of het grappig is
Ik denk het..quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Het heeft wel allemaal met de wc te maken. Rode draad van de avond.
Slaap lekker!quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk het..
Maar ik ga slapen, morgen(vandaag dus) weer werken...
Welterusten![]()
Trusten!quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk het..
Maar ik ga slapen, morgen(vandaag dus) weer werken...
Welterusten![]()
Alleen het laatste halve uur gezien. Dat vond ik wel leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga zo maar even TVOH kijken, is dat het waard? Of zeggen jullie, zoek iets anders.
Eerste aflevering viel me ook niet tegen, dus dan zet ik hem zo maar even aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Alleen het laatste halve uur gezien. Dat vond ik wel leuk.
Toch best wel vermakelijk. Het eerste seizoen heb ik er helemaal niks van gezien maar na Voetbal International is er toch niks meer op die avond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eerste aflevering viel me ook niet tegen, dus dan zet ik hem zo maar even aan.
Heb het 1e seizoen ook niet gevolgd. Af en toe even blijven hangen, en toen gedacht; Meh, nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Toch best wel vermakelijk. Het eerste seizoen heb ik er helemaal niks van gezien maar na Voetbal International is er toch niks meer op die avond.Viel me niet tegen!
Ja, die audities had je na Idols 1 en 2 ook wel gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb het 1e seizoen ook niet gevolgd. Af en toe even blijven hangen, en toen gedacht; Meh, nee.Het grote voordeel hieraan, is dat de kandidaten sowieso gewoon al goed kunnen zingen. Echt slechte audities kom je niet tegen.
Idd, Hermanquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, die audities had je na Idols 1 en 2 ook wel gezien.
Vervelende gevolgen van leuke programma's ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, HermanRoef en Marianne
__!
En dan ook nog van die mensen die zeggen dat ze echt goed zijn, en wel wat in hun ziet. (Jensen) Als je zulke mensen een podium geeft, denkt straks elke debiel dat ie kan zingen.
Quitterquote:Op zondag 2 oktober 2011 05:15 schreef TWP het volgende:
Maar ik ga toch ook maar m'n bed opzoeken.
Hooooi.![]()
Een forumquote:
lekker hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:08 schreef Dientje12 het volgende:
Hallo
Zo eindelijk weer online heb nieuwe pc
Daar is duidelijk over nagedachtquote:
Ik ben Plastic_zak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow, verwerp je dat je socios bent, huh
Waarom?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je doet me zo aan hem denken. ik mis hem
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Moet je geen baggertopics openen?
Aaaaaah lief!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er komt alleen maar bagger uit je toetsenbord![]()
Ben een soort van wakker, redelijk brak ookquote:
Ik ook best welquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben een soort van wakker, redelijk brak ook
daar kan ik me ook wel in vindenquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben een soort van wakker, redelijk brak ook
goedemorgenquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii goeiemorgens
kippeetjeeeequote:Op zondag 2 oktober 2011 12:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii goeiemorgens
Ik heb haar al zwanger gemaakt.quote:
ho ik mis hier best veelquote:
Ik zit nooit meer in die busquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MICHHASSSSSSSS IK BEN OOK VERLIEFD OP JOU EN OOIT OOIT ZIE IK JE IN DIE BUS
Ja gloeiende gloeiende gloeiende. Nu zijn we een soort Romeo en Julia. Veel liefde maar niet bij elkaar kunnen zijnquote:
Ik ook nadat ik haar gisteren in de bus zagquote:
Dat deed hij voor naamsbekendheid. Zeg dat je wat met Flippie heb gedaan en BAM dan ben je in een keer bekend. Zo beginnen ook de roddels te rollen jwtquote:
dat kannie hij moet nog 2 maanden dus het kan geen miskraam zijn en waarom is je buik dan nog zo dik?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja gloeiende gloeiende gloeiende. Nu zijn we een soort Romeo en Julia. Veel liefde maar niet bij elkaar kunnen zijn
Ze zegt: van hetzelfdequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook nadat ik haar gisteren in de bus zag
Euhm ik wil graag moddervet wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat kannie hij moet nog 2 maanden dus het kan geen miskraam zijn en waarom is je buik dan nog zo dik?
Ik bekijk straks nog wel even de foto's van de beroemde TC's met jou enzo. Gewoon voor altijd in mijn hartquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
InderdaadIk pinkte even een traantje weg
Welke foto'squote:Op zondag 2 oktober 2011 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bekijk straks nog wel even de foto's van de beroemde TC's met jou enzo. Gewoon voor altijd in mijn hart
Hehe en niet viavia ofzo? Ben wel echt blij dat je er ook een voor mij hebtquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens flips ik ben wel blij dat ik gewoon kaartjes heb kunnen kopen via de qdance site dit jaar
Waarom doe je dit nouuuquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm ik wil graag moddervet wordendan ben ik minder aantrekkelijk enzo
Nee ik kwam er nu met een paar browsers door dus wel geluk, en geen probleemquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe en niet viavia ofzo? Ben wel echt blij dat je er ook een voor mij hebt
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar weer eens vandoor want drukke dag, moet dingen helpen meeverhuizen voor mijn oma die naar het verzorgingshuis gaat, en misschien nog wat huiswerk doen....
Kusjes
Yeahquote:
EN VET SCHOONquote:
Ja zo belangrijk ben jequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:29 schreef coban het volgende:
[..]
Yeah
Ik was er maar 1 dagje niet gelijk allemaal stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |