De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1994, Socios's zoontje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
http://www.youtube.com/user/jasonbruce1994#p/u
Deze gozer heeft bijna 2000 filmpjes over het OV.
is dat het broertje van dutchtrainmanserie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
http://www.youtube.com/user/jasonbruce1994#p/u
Deze gozer heeft bijna 2000 filmpjes over het OV.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
is dat het broertje van dutchtrainmanserie?
Trouwens, 1994, als dat zijn geboortejaar is dan is hij al vroeg begonnen met falen in het leven.
quote:
Ohh jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die klaarkomen van treinen
Ah.quote:
Orgasmic.quote:
I cum buckets from seeing the GWR 4900 Class 5972 Olton Hall riding fast through tunnels.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb niet maar mn moeder kwam van babyfeesju en daar hadden ze wel.quote:
Moet je gewoon even kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
I cum buckets from seeing the GWR 4900 Class 5972 Olton Hall riding fast through tunnels.
Wohhhh ik wil mijn piemel wel tussen die deuren.quote:
Ik ga alleen naar bruiloften/babyfeesten voor dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niet maar mn moeder kwam van babyfeesju en daar hadden ze wel.
Alleen visvariant lust ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar bruiloften/babyfeesten voor dat.
grapj
quote:
Dat doe ik niet, ik word er alleen blij vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Straks gaat hij een trein koppen!quote:
wtfquote:
Jij wou toch treinen zien die door tunnels reden?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]________________________________!
Ja, maar liever de GWR 4900 Class 5972 Olton Hall.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wou toch treinen zien die door tunnels reden?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar liever de GWR 4900 Class 5972 Olton Hall.
Maar wel een lekker strak tunneltje was dat, dat dan weer wel.
Ja, salade eet ik niet. en iedereen van wtf eet ik van lust ik niet jij lijkt echt op je vader.quote:
somda.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb een database met bijna alle treien
Moet je leren eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, salade eet ik niet. en iedereen van wtf eet ik van lust ik niet jij lijkt echt op je vader.
Saladequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, salade eet ik niet. en iedereen van wtf eet ik van lust ik niet jij lijkt echt op je vader.
Geen teelballen eten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik lust bijna alles, behalve raar vlees zoals nieren, lever ofzoen boerenkool ook niet. En meeste witte kaas, zoals feta ook niet.
Oh, en salmiak.
En geen varkensvlees.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik lust bijna alles, behalve raar vlees zoals nieren, lever ofzoen boerenkool ook niet. En meeste witte kaas, zoals feta ook niet.
Oh, en salmiak.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh, en salmiak.
Of maag, iehl wat stinkt dat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iewwwwww.Mijn moeder eet die met offerfeest.
Wel zaad slikken maar niet teelballen eten, wat is dit?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iewwwwww.Mijn moeder eet die met offerfeest.
Epic Meal Time.quote:
NASTYquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |