SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Wat vervelend toch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent een vervelende user.
Even quoten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:08 schreef HappyBob het volgende:
Moe, slapen en stopt nu definitief met sterke drank. Wat een troep
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:19 schreef FreezePop het volgende:
Eerst dacht ik meh linkdump toen dacht ik what the fuck dit is geweldig.
Hahahahahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
Leuk vermaak voor de zondagmiddag
Vast in de Kast - R. Kelly
Ik ga vanavond even allemaal kijkenquote:
echt doen jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even allemaal kijken
Stom wel ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dinsdag gaat officieel niet meer door.
Jammer wel.
Zijn het ook voor de moeders.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
Wauw. Ik kijk toddlers & tiaras. Wat zielig, die arme meisjes lijken wel poppen.
Jaquote:
Dochter? Ik dacht dat je 16 was ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik ga dat ook doen met mn dochter.
Nou, ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik ga dat ook doen met mn dochter.
Neenee, 19, en 17 januari 20, en dat weet ik uit m'n hoofd ja, omdat ik dan ook jarig ben bijnaquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dochter? Ik dacht dat je 16 was ofzo
Ohquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neenee, 19, en 17 januari 20, en dat weet ik uit m'n hoofd ja, omdat ik dan ook jarig ben bijna
Ik gok dat ze het over dr kind later heeftquote:
Kerelquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen als jij er bent is het goed![]()
![]()
Waarom zou hij hier niet mogen posten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plastic_zak sodemieter dan op naar udowu.
grapje grapjequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plastic_zak sodemieter dan op naar udowu.
Als hij het hier toch maar een ':')' vindt, waarom wel?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom zou hij hier niet mogen posten?
Nee, die ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En de meisjes mogen dat wel? Meldpunt discriminatie..
Omdat hij het recht heeft hier te posten. Als jij hem niet mag heb je pech.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als hij het hier toch maar een ':')' vindt, waarom wel?
Dat meende ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als hij het hier toch maar een ':')' vindt, waarom wel?
En dan mag ik hem meteen niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Omdat hij het recht heeft hier te posten. Als jij hem niet mag heb je pech.
Okeuu.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
KIJK WAT LIEF!!
http://www.happytogetherc(...)rochet-tutorial.html
Yoda eng noemenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan mag ik hem meteen niet?Man.
[..]
Okeuu.
[..]Eng.
Wel een logische conclusie na je reactie op zijn post.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan mag ik hem meteen niet?Man.
[..]
Okeuu.
[..]Eng.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel een logische conclusie na je reactie op zijn post.
Baas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen blijf ik thuis, heel de dag FOK!ken
Dus jij haat iedereen die je niet kent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Die ogen.
[..]Nee. Ik ken hem niet eens, dan ga ik hem niet meteen niet mogen.
Mens leer lezen ofzo. Of doe niet moeilijk. Kan ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus jij haat iedereen die je niet kent?
Ik haat jequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus jij haat iedereen die je niet kent?
Haha, jij die 'doe niet moeilijk' tegen iemand anders zegt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mens leer lezen ofzo. Of doe niet moeilijk. Kan ook.
Ja oke, die zijn een beetje eng, maar die van mij wordt liefquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Die ogen.
[..]Nee. Ik ken hem niet eens, dan ga ik hem niet meteen niet mogen.
Stop maar met zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
'Ik heb me aangemeld op edarling, omdat ik op zoek ben naar een charmante pahrtner met humor en ambitie'
BahSowieso, wie zegt er nou partner
. Ik ga Klips partner noemen.
MIsschien iets voor mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
'Ik heb me aangemeld op edarling, omdat ik op zoek ben naar een charmante pahrtner met humor en ambitie'
Noem hem panter.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
Daar ben ik bijna een jaar geleden al mee gestopt hoorquote:
Hahaha, nee, snorlax, naar die pokemon, omdat ie altijd lui en slaperig en lief isquote:
Wanneer spreken we af?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar ben ik bijna een jaar geleden al mee gestopt hoor
Dan moet je wel arrogant zijn hoor, ben je dat?quote:
Hihi, nooit, hihiquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af?![]()
Ik ben wel 17 he, is dat een probleem?
Dan zul je vast een ander meisje heel blij makenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik ben een hele lieve jongen
Maar zij heeft al een vriend.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er is wel iemand die ik wil maar die spreek ik bijna nooitquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan zul je vast een ander meisje heel blij maken
Dr vaker spreken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar hoe hossel ik iemand die ik bijna nooit spreek?
Lieve jongens betekenen in deze wereld niks.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet? Best fijn hoor, lieve jongens. Beter dan nare botte eikels.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lieve jongens betekenen in deze wereld niks.
Nice guys finish lastquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet? Best fijn hoor, lieve jongens. Beter dan nare botte eikels.
Ik heb niks van haar.Geen mn,geen ping,geen whatsapp, helemaal niksquote:
Sowieso bedoelde ik lieve jongens, niet aardige jongens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet? Best fijn hoor, lieve jongens. Beter dan nare botte eikels.
Maak dan een praatje met haar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb niks van haar.Geen mn,geen ping,geen whatsapp, helemaal niksKom haar heel soms tegens met uitgaan
En vraag dr nummer?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak dan een praatje met haar?
En word dan wakker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En geef haar een welgemikte stevige tik op de billen ?
Dat gaat dan weer niet werken vrees ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En geef haar een welgemikte stevige tik op de billen ?
Fijn toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen wordt het weer warm weer. Jeetje zeg.
Ik hou van klipsquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
Klipsje was blij dat het weer slecht weer ging wordenDe naarling.
Hihi, gelukkig maar, want dan had je dikke pech meneerquote:
maar hij is dunquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, gelukkig maar, want dan had je dikke pech meneer
Ik snapte m eerst nietquote:
Oh, Klipsje, ja, kloptquote:
Wat dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zal hem zelf maar opvoeden dan.
Ik geef m etenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eten geven, elke dag hollandse pot mee naar school voor de lunch.
ach meisje, ik alweer bijna 5 ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bijna een jaar op du foks.
Ik al meer dan een jaar. Kijk nu eens wie er meer posts heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bijna een jaar op du foks.
Jij bent een echtequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ach meisje, ik alweer bijna 5 ofzo?
Lijkt me in jouw geval een slecht plan inderdaadquote:
Ahw, wat ist?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoe 1 persoon zomaar je hele mood kan fucken.
Ahw, wat kutquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef dralion13 het volgende:
net te horen gekregen dat mijn favoriete kat is overleden
Zomaar, niet ziek geweest of zo, lag ze dood in de tuin
Dat is helemaal shitquote:
Wat heb je uitgespookt?quote:
Zou kunnen. Of misschien was ze toch ziek, iets met dr schildklier oid, zonder dat jullie het wisten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef dralion13 het volgende:
Ze was veel te dik (terwijl ze echt weinig at, niet meer dan 40 gram brokjes per dag) dus misschien iets van een hartstilstand ofzo
Goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo, ik weet weer waar ik mee bezig ben op school voor het project. Dat is al 1 vak!
Heyyquote:
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou we hebben over 2 weken wel een gast nodig voor radiouitzending, waar we doen alsof het in de nacht is. En aangezien je nachtbaggert
quote:
Dankjequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
Sterkte Draalaltijd naar als je een kat moet missen
OEHH! Succes!quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen voor het eerst stage omg sooooo spannend!!!
Slaaplekker!quote:
Ik was jaloers, ik zat te griezelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ohja, toen zat ik met je vriendje in de metro.
Hoeveel Fok!kers heb je al gezien nu ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ohja, toen zat ik met je vriendje in de metro.
truste klinksquote:
Uhm, veel?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!kers heb je al gezien nu ?
quote:
zitten dr goeie lassers tussen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Bloempje. het volgende:
Dat mag je zelf weten, maar ik zou er geen project mee gaan maken
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:51 schreef Furdinand het volgende:
Zijn ze goed in het plukken van katoen?
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat er een paar tussen zitten die helemaal niets kunnen, maar wie weet.quote:
hmm, dat is vervelend. kun je ze nog lozen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat er een paar tussen zitten die helemaal niets kunnen, maar wie weet.
Dat probeer ik nu bij julliequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is vervelend. kun je ze nog lozen?
3 personen is nog best veel (aangezien wij altijd projectgroepjes hadden van 6 man..)quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu bij jullieMaar, nee
nou moeten we woensdag naar school komen, terwijl we vrij waren
om met de docent er over te praten dat het niet lekker loopt. Maarja, als we afspreken dat alles donderdagavond ingeleverd moet worden en ik vrijdagavond nog niets heb, daar kan ik ook niet zo veel aan doen
. Iedereen gemaild en uiteindelijk heb ik nu op 3 personen na alles
.
8, in dit geval. Falersquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 personen is nog best veel (aangezien wij altijd projectgroepjes hadden van 6 man..)
Vaak ben je bang ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb per ongeluk in KLB gereageerd en nu ben ik bang want ik vind ze daar meestal niet lief
ik ga kijken en zal lief reagerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb per ongeluk in KLB gereageerd en nu ben ik bang want ik vind ze daar meestal niet lief
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga kijken en zal lief reageren
Correctie: hier valt niet lief op te reageren..
mensen die 12 uur per dag slapen zijn luie varkens
ja, wel eens.quote:
Achterstand inhalen werkt niet, maar soms is het gewoon lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel eens.
af en toe is dat gewoon nodig om achterstanden in te halen.
maar dagelijks
nee, maar voor je gevoel wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Achterstand inhalen werkt niet, maar soms is het gewoon lekker
Vroeger deed ik het wel vaker maar tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer.
Ik ook, soms, maar ik kom toch meestal wel rond 9/10 uur m'n bed uit als ik vrij ben.quote:
mijn wekker stond om 6:10. ik ben nog steeds niet helemaal wakkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn wekker stond om 8.24 terwijl ik vrij was... gek kind..
Jij gekkerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn wekker stond om 8.24 terwijl ik vrij was... gek kind..
Ja, nou ik had wel het plan om naar college te gaan maar dat plan werd al snel in twijfel getrokken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij gekkerdIk werd om half 9 wakker gewoon vanzelf terwijl ik pas om 1 uur weg hoef.
Hahahahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, nou ik had wel het plan om naar college te gaan maar dat plan werd al snel in twijfel getrokken..
*vraagt zich af wat dat voor opleiding moet zijn..quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Uiteindelijk verstandig, want ze kwamen een kwartier te laat, hadden problemen om de presentatie te starten en uiteindelijk alleen maar een aflevering van Het Klokhuis laten zien met een klein onzin praatje erbij.
Oh, dat is wel heel nuttig ja. Kom je gezellig een les verloskunde volgen met mij?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Uiteindelijk verstandig, want ze kwamen een kwartier te laat, hadden problemen om de presentatie te starten en uiteindelijk alleen maar een aflevering van Het Klokhuis laten zien met een klein onzin praatje erbij.
leef je nog?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:09 schreef Bloempje. het volgende:
Ik denk dat alleen Nieuw Vennep gebombardeerd wordt. Tjeetje zeg.
awesomequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.happytogetherc(...)rochet-tutorial.html
Ja he?!quote:
pics alsie klaar is !quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja he?!
Hij heeft alleen nog maar 1 oor en geen armen of benen en hij is naakt. Maar alle onderdelen liggen al klaar, moet ze even vastmaken nu
dat is misschien wel belangrijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja, ogen, die moet ie ook nog hebben natuurlijk, die was ik even vergeten
Een stier?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Furdinand het volgende:
Bloempje jij moet een stier voor mij breien
Ik kan niet breienquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef Furdinand het volgende:
Bloempje jij moet een stier voor mij breien
Bijna! Thuis afmaken en dan komen er foto'squote:
Te klein?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:41 schreef Bloempje. het volgende:
Auw in mijn voetjes. Deze schoenen doe ik nooit meer aan.
Nu niet meer als je zo met een s schrijftquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt niks gedaan gekkie!!![]()
Kom ik so geloofwaardig over?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu niet meer als je zo met een s schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |