Dit is minder engquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Leanishibe het volgende:
Ik zou gewoon naar de dokter gaan in plaats van een foto posten van je lul.
bij de juwelier in de etalage, jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens een parelketting tegengekomen?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef piere het volgende:
Paal gewoon je vriendin en laat haar naar de doc gaan
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef piere het volgende:
Paal gewoon je vriendin en laat haar naar de doc gaan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:40 schreef pannekoekenpan het volgende:
Ik heb al jaren 2 lelijke plekjes op mn lul, maar er nooit naar laten kijken. Ze zijn al jaren hetzelfde het word niet meer of midner, daarom heb ik er nooit wat aan laten deon. Ik wil binnenkort met mn vriendin naar bed en ik wil haar niks overdraagbaars geven natuurlijk. Ik ben een beetje angstig om naar de dokter te gaan. Iemand een idee wat het is?gequote voor het nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Nee dat is het niet, weet waarover je praat voordat je dingen zo stellig stelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
OK, naar de dokter en geen plaatjes meer van je pik plaatsen alsjeblieftEn het is een parelketting inderdaad.
Dat dus. Een tepel posten mag niet meer van Danny maar als iemand zijn lul in de OP gooit is het geen enkel probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
Waarom edit niemand de OP? Er zijn al 3 mods/FA's langsgekomen en nog geeneen heeft de OP verwijderd
Tevens zou ik naar de doktor gaan als ik TS was.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Leanishibe het volgende:
Ik zou gewoon naar de dokter gaan in plaats van een foto posten van je lul.
Niet liegen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gequote voor het nageslachtsdeel
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zie niks raars op die foto?? Behalve een smerige ader op een belachelijk klein piemeltje?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zie niks raars op die foto?? Behalve een smerige ader op een belachelijk klein piemeltje?
Sniper?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef hoeliefloepie het volgende:
Het kunnen een aantal dingen zijn:
Of gewoon een irritatie (dokter voor zalfje)
Andere dingen zijn meestal niet gevaarlijk.
Gewoon je vriendin aan je paal rijgen met een condoom. Zegmaar, je toren van pisa in haar pizza calzone douweGa toch even naar de dokter. Die vent ziet iedere dag wel een paar lelijke pikken. Niets om je zorgen over te maken
Dus, op naar de huisarts voor een lekker lullig gesprek.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |