En van Kleurdoos:quote:
Tip voor de ontstoken hechtingen:quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Biotex groen ( de inweek versie), of Badedas (ook de groene fles) wordt ook vaak gebruikt. Maar soda hadden we in huis. Later geloof ik ook nog met biotex gedaan.
De precieze reden weet ik er niet van, maar er werd wel verteld dat blanken een kans van 1 op de 80 en Afrikaanse vrouwen 1 op de 25 op een 2-eiigetweeling. Dat verschilt dus per etnische tijd, maar waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Kuukske het volgende:
Oh my.
Edit: ik heb even gezapt. Maarehm, ik werd een beetje naar van de chirurgbeelden bij het onderwerp over de Siamese tweelingen.. Wat me trouwens tot het volgende brengt. En het is misschien een hele rare vraag hoor, maar ehm.. waarom komen (naar mijn idee) Siamese tweelingen zoveel in het Oosten (China enzo) voor? Heeft iemand daar een .. nja .. antwoord niet, maar een logische beredenering voor?
Dat klinkt niet fijn, hopelijk zakt het af in de douche en anders wel fijn dat ze je willen zien. Hoop dat het niet nodig is! Succesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Vlindur het volgende:
Heb gebeld. Nog steeds pijn en hard en misselijk. Moet ff douchen en met een half uur geen verbetering weer bellen en dan willen ze me zien.
Ik ga nu ff douchen. Bbl
Feliquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:17 schreef xaban06 het volgende:
~21 januari worden wij mama en papa van een boy
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:40 schreef She-Wolf het volgende:
Whoa, ik kom onder een steen vandaan geloof ik want ik zie nu pas dat KD al bevallen is!!![]()
![]()
Wat een mooi kindje en kickass naam, vooral zijn tweede. <3 Gefeliciteerd!
Naweeen zijn k*t, ik heb er ruim een week last van gehad.
Nou inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:56 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het beter gaat Vlindur. Maar inderdaad maar wel even in de gaten houden.
Ik vond de docu gister erg mooi en fascinerend (de theoretische mogelijkheid dat je zwanger kan zijn van een meerling van meerdere mannen bijvoorbeeld). Heb wel heel veel aan Klumsy en met name MissJones gedacht
![]()
Pijnbestrijding komt hier t.z.t. wel aan bod bij de vk denk ik.
't Gaat hard he?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:09 schreef Kyara het volgende:
Ja Soempie, voordat je het weet is het januari
dankquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef Soempie het volgende:
KD, ik wilde nog zeggen dat ik vind dat je echt supermooie kleertjes uit hebt gezocht en zo'n schattig babyhoekje hebt gemaakt. En wat een leuke kindjes heb je.(sowieso word ik best ongeduldig van al die foto's in het fototopic.
)
Jup, hier nog maar 8 weken werken. Echt aftellen nu.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:20 schreef Soempie het volgende:
't Gaat hard he?Nog maar 9 weken en 2 dagen werken.
Hier de auto van binnen helemaal uitgesopt, daarna heeft mijn vrouw hem gewassen en uitgezogenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:43 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb net het heetste klusje allertijden gedaan denk ik... Vakantiewas wegwerken (ophangen, afhalen, strijken) op een gloeiend hete zolder. Pfff. Ik lijk wel gek.
Super om te lezen! Heb je nog foto's te spammen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:01 schreef Popples het volgende:
bitterend lief dat je het vraagt.hier gaat het super! de kleine is vandaag al weer 3 maand. zo een heerlijk ding dat lekker kan lachen en geluidjes maken. we genieten volop.
![]()
hoe is het met jou? en al helemaal klaar voor jullie kleintje?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:48 schreef xaban06 het volgende:
Dank allemaal!
Ik wil gelijk een paar vraagjes stellen, als dat mag
Kindje komt eind januari, volgend jaar rond deze tijd wordt ons nieuwbouwwoning opgeleverd. We willen niet nu al de babykamer kopen/inrichten om vervolgens volgend jaar te moeten verhuizen.
We hebben op het moment een 'inklapbare ledikant' gekocht, zal deze voldoen t/m volgend jaar rond deze tijd?
Ik sluit mij aan bij Covie. Je hebt toch wel iets nodig om de spulletjes van je prul ergens op te bergen? Misschien alleen een commode met veel lades of iets? Ik merk dat ik in de commode best veel ruimte heb, er ligt (nog) niet veel in de kast.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:17 schreef covie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik moet wel zeggen dan alleen een ledikant wel erg weinig is, het gaat niet om een maand overbrugging, maar bijna een jaar.
Verder snap ik eigenlijk ook niet zo goed wat je er mee bespaard, bij een verhuizing gaan zoveel spullen mee en een kast, ledikant en commode erbij is toch ook niet zo veel extra moeite?
Ik zou de aankleding van de kamer misschien laten voor wat het is,maar niet de meubels.
mijn bank is zo laag...en mijn bed ook niet erg hoog...ik heb de commode zo gekozen dat hij hoog genoeg is om mij rug pijn te besparen...(heb een zwakke rug)quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:49 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben Lente nooit op de commode verschoond, altijd op bed of de bank. En 's avonds was ik 'r in de badkamer. Nils heeft een plank gemaakt die je over de (dubbele) wastafel kan schuiven. Ideaal. Lente d'r kamertje is boven en onze slaap- en badkamer beneden, vandaar.
Maar je hebt voor Lente neem ik aan wel een kast of iets voor haar kleding en dergelijks? Want daar gaat het hier even om: alleen een ledikant voor de verse beeb aanschaffen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:49 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben Lente nooit op de commode verschoond, altijd op bed of de bank. En 's avonds was ik 'r in de badkamer. Nils heeft een plank gemaakt die je over de (dubbele) wastafel kan schuiven. Ideaal. Lente d'r kamertje is boven en onze slaap- en badkamer beneden, vandaar.
het was niet Covie die het vroeg, maar Xaban...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk. Ik zeg ook niet dat het ideaal is. Verre van zelfs. Ik had ook liever alles bij de hand gehad. Maar het is wel te doen.![]()
En als ik Covie was, zou ik de basisdingen gewoon kopen. Sjouwen moet je toch wel als je gaat verhuizen. Alleen schilderen en prulletjes ophangen zou ik laten.
Wij gaan verschonen op de wasmachinequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:47 schreef bitterend het volgende:
En je moet ook ergens kunnen verschonen....
En vuile kleertjes zijn ook zo wegquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wij gaan verschonen op de wasmachine![]()
Makkelijk in de douche, altijd lekker warm en water voorhanden.
En voornamelijk wegens ruimtegebrek, maar het past allemaal goed
wat een bijzondere uitspraak! Die ken ik niet!quote:
Haha inderdaad, weer een pluspuntquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En vuile kleertjes zijn ook zo weg
Nou als ik nog een kamer over had zou ik die ook lekker inrichten hoor, vooral ook met leuke meubeltjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:03 schreef bitterend het volgende:
TJ haha dat is handig! lekker op goede hoogte ook![]()
Ik heb een schuine dak boven de wasmachine...en de uk kamer is gelukkig lekker ruim dus plek zat voor commode, kast en ledikant
Edit: ok dus commode is vooral handig om spullekes op te bergen maar je kan overal wel verschonen![]()
Nou ok, ledikant is niet het enige wat we hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij Covie. Je hebt toch wel iets nodig om de spulletjes van je prul ergens op te bergen? Misschien alleen een commode met veel lades of iets? Ik merk dat ik in de commode best veel ruimte heb, er ligt (nog) niet veel in de kast.
Lijkt mij wel? maar nooit eerder papa geweest, dus het kan zomaar zijn dat we ergens overheen kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:48 schreef Susie het volgende:
Als je beeb maar lekker kan slapen en je het voor jezelf zo makkelijk mogelijk maakt, dan is het toch prima?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:34 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik kem het susie. De wekker gaat hier dagelijks om 6 uur ivm werk van vriendlief. Normaal slaap ik daar wel doorheen of wel ik iig weer snel in slaap, maar vandaag dus niet. Was bij de eerste piep klaarwakker en zit nu dus maar beneden. Straks leer weer even in bed duiken om het tot 3 uur wakkerliggen te compenseren.
Wel heel maf gedroomd trouwens. Vriendlief vond het wel handig om de omgeving te vertellen dat we een kindje krijgen. Dat ii met mijn ruim 30 weken al een flinke buik heb was volgens hem niet voldoende. Die dikke buik kon immers ook uitgelegd worden als te veel van lekker eten houden. Dus hij had Exzibit ingehuurd.
Vanmorgen kreeg ik van mijn vent de vraag of ik hem niet meer in mijn slaap in elkaar wil rossen. Ii geloof dat mijn droom zo intens was dat het ervoor zorgde dat ioc niet meer stil kon liggen.
Lekker spul joh, hormonen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |