het was niet Covie die het vroeg, maar Xaban...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:54 schreef Ssserpente het volgende:
Tuurlijk. Ik zeg ook niet dat het ideaal is. Verre van zelfs. Ik had ook liever alles bij de hand gehad. Maar het is wel te doen.![]()
En als ik Covie was, zou ik de basisdingen gewoon kopen. Sjouwen moet je toch wel als je gaat verhuizen. Alleen schilderen en prulletjes ophangen zou ik laten.
Wij gaan verschonen op de wasmachinequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:47 schreef bitterend het volgende:
En je moet ook ergens kunnen verschonen....
En vuile kleertjes zijn ook zo wegquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wij gaan verschonen op de wasmachine![]()
Makkelijk in de douche, altijd lekker warm en water voorhanden.
En voornamelijk wegens ruimtegebrek, maar het past allemaal goed
wat een bijzondere uitspraak! Die ken ik niet!quote:
Haha inderdaad, weer een pluspuntquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En vuile kleertjes zijn ook zo weg
Nou als ik nog een kamer over had zou ik die ook lekker inrichten hoor, vooral ook met leuke meubeltjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:03 schreef bitterend het volgende:
TJ haha dat is handig! lekker op goede hoogte ook![]()
Ik heb een schuine dak boven de wasmachine...en de uk kamer is gelukkig lekker ruim dus plek zat voor commode, kast en ledikant
Edit: ok dus commode is vooral handig om spullekes op te bergen maar je kan overal wel verschonen![]()
Nou ok, ledikant is niet het enige wat we hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij Covie. Je hebt toch wel iets nodig om de spulletjes van je prul ergens op te bergen? Misschien alleen een commode met veel lades of iets? Ik merk dat ik in de commode best veel ruimte heb, er ligt (nog) niet veel in de kast.
Lijkt mij wel? maar nooit eerder papa geweest, dus het kan zomaar zijn dat we ergens overheen kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:48 schreef Susie het volgende:
Als je beeb maar lekker kan slapen en je het voor jezelf zo makkelijk mogelijk maakt, dan is het toch prima?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:34 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik kem het susie. De wekker gaat hier dagelijks om 6 uur ivm werk van vriendlief. Normaal slaap ik daar wel doorheen of wel ik iig weer snel in slaap, maar vandaag dus niet. Was bij de eerste piep klaarwakker en zit nu dus maar beneden. Straks leer weer even in bed duiken om het tot 3 uur wakkerliggen te compenseren.
Wel heel maf gedroomd trouwens. Vriendlief vond het wel handig om de omgeving te vertellen dat we een kindje krijgen. Dat ii met mijn ruim 30 weken al een flinke buik heb was volgens hem niet voldoende. Die dikke buik kon immers ook uitgelegd worden als te veel van lekker eten houden. Dus hij had Exzibit ingehuurd.
Vanmorgen kreeg ik van mijn vent de vraag of ik hem niet meer in mijn slaap in elkaar wil rossen. Ii geloof dat mijn droom zo intens was dat het ervoor zorgde dat ioc niet meer stil kon liggen.
Lekker spul joh, hormonen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |