Noh!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb vannacht over de puma gedroomd, niet zo leuk want ze had een open wond die niet genas en toen kreeg ze een spuitje, dat gebeurde ergens waar nog meer kittens waren die ook zo'n spuitje kregen omdat ze ziek waren![]()
Dus ik ga geen FF topics meer lezen wanneer ik wijn op heb!
Duh tuurlijk niet meer doen, alsof ik het leuk vondquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh!![]()
Niet meer doen zeg!![]()
Puma
![]()
Kittens
Wil jij niet meer van die enge dingen over mijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb vannacht over de puma gedroomd, niet zo leuk want ze had een open wond die niet genas en toen kreeg ze een spuitje, dat gebeurde ergens waar nog meer kittens waren die ook zo'n spuitje kregen omdat ze ziek waren![]()
Dus ik ga geen FF topics meer lezen wanneer ik wijn op heb!
Nee ik wil het ook niet maar schijnbaar zit de puma zo in mijn hoofd dat ik zelfs over haar droom!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wil jij niet meer van die enge dingen over mijnPuma
dromen? Het geeft me de creeps, man!
Trouwens, Catbabe, ik weet dat je het al eerder hebt gezegd, maar welk merk grit gebruikte jij ook alweer? Ik weet alleen nog dat het om een roze verpakking ging...
Hier hing de Puma zojuist in een broekspijp want mevrouw heeft trek
Ow gawd, ik ga even voor je kijken.... *loopt naar garage*quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wil jij niet meer van die enge dingen over mijnPuma
dromen? Het geeft me de creeps, man!
Trouwens, Catbabe, ik weet dat je het al eerder hebt gezegd, maar welk merk grit gebruikte jij ook alweer? Ik weet alleen nog dat het om een roze verpakking ging...
Hier hing de Puma zojuist in een broekspijp want mevrouw heeft trek
Kun je weer terug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, mevrouw
Bedankt!dan stond ik vorige week toch met de juiste zak in m'n handen, maar ik heb m weer terug gelegd
Uiteraard wil ik later graag nog een foto.quote:De kattenbak gaat goed, hij is hartstikke lief met af en toe een stout momentje. Het is vooral een heerlijk kereltje dat z'n grenzen opzoekt!
Als ie dadelijk weer wat groter is, zal ik je een foto toesturen als je dat leuk vindt!
Puma souvenirs.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb Puma nagels in m'n been staan omdat ik vond dat ze genoeg had gehad...
quote:
Filmpje!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gelukkig geen blijvende...
Mevrouw is momenteel ernstig tevreden, want net gevoerd enzoIk heb nog een hele charmante foto van d'r
maar photobucket werkt even niet. Komt nog
Pol heb ik overigens leren apporteren.. alles wat je weggooit, wordt weer braaf terug gebracht.
Komt me bekend voor , mijn man had Tommie's nagels op zijn rug omdat hij dacht dat zijn eten niet snel genoeg klaar wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb Puma nagels in m'n been staan omdat ik vond dat ze genoeg had gehad...
Ja idd wat vliegt de tijd, ik zal ze morgen wat lekkers geven om te vieren dat ze ingeburgerd zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Indaha: morgen wonen O&T al een maand bij jullie.![]()
Ach, de eerste keer dat ze wat lekkers krijgen zeker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd wat vliegt de tijd, ik zal ze morgen wat lekkers geven om te vieren dat ze ingeburgerd zijn
Ja natuurlijk, de eerste weken op water en broodquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, de eerste keer dat ze wat lekkers krijgen zeker?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat goed met de Toetjes.De meiden zijn bijna genezen van de niesziekte, alleen Daan zijn oogje is nog auwa. Maar ze zijn goed op gewicht, hartstikke speels en zullen binnenkort op de site komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |