quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
ok, ok! En ach ze doen het zo goed!
Ze (ook omdat ze zo aan elkaar hechten) zijn alleen war minder knuffelig dan ik had gehoopt en dat is wel een beetje jammer. Misschien trekt het bij als die kleine aap wat ouder is en Puma niet telkens in haar nek springt
Uitzicht van dit moment, we kijken Baantjer
[ afbeelding ]
Ik kan zo boos worden op mensen die hun buitenkatten maar laten doorfokken waardoor hun kittens zo ziek kunnen worden.quote:Ik had je beloofd om je op de hoogte te houden .
Maandag naar de dierenarts geweest en hebben infuus en antibiotica gehad , maar dat heeft z,n inwerktijd nodig.Het ging heel slecht met Mona en Pina
Daantje die at goed , maar de meiden , daar kreeg ik niks meer in , ze slikten nog niet eens meer en waren uitgedroogd en futloos
De oogjes en de neusjes werden steeds erger , dus ik zag het erg somber in.
Dinsdag ben ik weer teruggegaan naar de dierenarts en ze hebben weer een infuus gehad en mag nu meer neusdruppels geven!
Sinds vanavond (donderdag red.) hebben de 2 meiden weer zelfstandig wat gegeten , dus nu zie ik eigenlijk pas wat verbetering en ze bewegen nu al wat meer, en zijn actiever.
Daantje is al bijna 2x zo groot als de meiden , maar ik heb nu goede hoop dat het langzaam beter gaat.
Nou erg positief is deze briefing niet , dus we moeten maar afwachten!
Ik hou je op de hoogte oke?
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag net dat moederpoes Libby van mijn vorige nestje niet meer op de site staat!Dan moet ze nu een baasje hebben gevonden.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:10 schreef Cat22 het volgende:
En deze poes vind ik zo stoer: Mommy Selecteert hoogstpersoonlijk het gezin waar ze haar kittens ging grootbrengen.
Niet 100%, maar ik zou niet weten waarom ze er anders vanaf is gehaald.quote:
Zequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja lach maar! Deze blikopener heeft de hele week geen oog dicht gedaan!![]()
Ze boog zich vanaf mijn kussen speciaal voorover om luidruchtig in mijn oor te kunnen spinnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Noh!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb vannacht over de puma gedroomd, niet zo leuk want ze had een open wond die niet genas en toen kreeg ze een spuitje, dat gebeurde ergens waar nog meer kittens waren die ook zo'n spuitje kregen omdat ze ziek waren![]()
Dus ik ga geen FF topics meer lezen wanneer ik wijn op heb!
Duh tuurlijk niet meer doen, alsof ik het leuk vondquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh!![]()
Niet meer doen zeg!![]()
Puma
![]()
Kittens
Wil jij niet meer van die enge dingen over mijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb vannacht over de puma gedroomd, niet zo leuk want ze had een open wond die niet genas en toen kreeg ze een spuitje, dat gebeurde ergens waar nog meer kittens waren die ook zo'n spuitje kregen omdat ze ziek waren![]()
Dus ik ga geen FF topics meer lezen wanneer ik wijn op heb!
Nee ik wil het ook niet maar schijnbaar zit de puma zo in mijn hoofd dat ik zelfs over haar droom!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wil jij niet meer van die enge dingen over mijnPuma
dromen? Het geeft me de creeps, man!
Trouwens, Catbabe, ik weet dat je het al eerder hebt gezegd, maar welk merk grit gebruikte jij ook alweer? Ik weet alleen nog dat het om een roze verpakking ging...
Hier hing de Puma zojuist in een broekspijp want mevrouw heeft trek
Ow gawd, ik ga even voor je kijken.... *loopt naar garage*quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wil jij niet meer van die enge dingen over mijnPuma
dromen? Het geeft me de creeps, man!
Trouwens, Catbabe, ik weet dat je het al eerder hebt gezegd, maar welk merk grit gebruikte jij ook alweer? Ik weet alleen nog dat het om een roze verpakking ging...
Hier hing de Puma zojuist in een broekspijp want mevrouw heeft trek
Kun je weer terug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, mevrouw
Bedankt!dan stond ik vorige week toch met de juiste zak in m'n handen, maar ik heb m weer terug gelegd
Uiteraard wil ik later graag nog een foto.quote:De kattenbak gaat goed, hij is hartstikke lief met af en toe een stout momentje. Het is vooral een heerlijk kereltje dat z'n grenzen opzoekt!
Als ie dadelijk weer wat groter is, zal ik je een foto toesturen als je dat leuk vindt!
Puma souvenirs.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb Puma nagels in m'n been staan omdat ik vond dat ze genoeg had gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |