abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102950414
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
:D ok, ok! En ach ze doen het zo goed! O+ Ze (ook omdat ze zo aan elkaar hechten) zijn alleen war minder knuffelig dan ik had gehoopt en dat is wel een beetje jammer. Misschien trekt het bij als die kleine aap wat ouder is en Puma niet telkens in haar nek springt _O-

Uitzicht van dit moment, we kijken Baantjer :')
[ afbeelding ]
O+
Dat is inderdaad als je er 2 hebt: die trekken met elkaar op en zijn vaak wat minder op de blikopener gericht. Maar als Pol ouder (en rustiger _O- ) wordt trekt dat hopelijk nog bij. Nu zie ik pas hoe groot Pol is geworden! :D _O_ O+

Had je erge kramp in je benen? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102951115
Ik zag net dat moederpoes Libby van mijn vorige nestje niet meer op de site staat! *O* Dan moet ze nu een baasje hebben gevonden. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102951148
En deze poes vind ik zo stoer: Mommy Selecteert hoogstpersoonlijk het gezin waar ze haar kittens ging grootbrengen. _O_
pi_103084187
Update van mijn toetjes: de grietjes hebben het zwaar. ;(

quote:
Ik had je beloofd om je op de hoogte te houden .
Maandag naar de dierenarts geweest en hebben infuus en antibiotica gehad , maar dat heeft z,n inwerktijd nodig.Het ging heel slecht met Mona en Pina
Daantje die at goed , maar de meiden , daar kreeg ik niks meer in , ze slikten nog niet eens meer en waren uitgedroogd en futloos
De oogjes en de neusjes werden steeds erger , dus ik zag het erg somber in.
Dinsdag ben ik weer teruggegaan naar de dierenarts en ze hebben weer een infuus gehad en mag nu meer neusdruppels geven!
Sinds vanavond (donderdag red.) hebben de 2 meiden weer zelfstandig wat gegeten , dus nu zie ik eigenlijk pas wat verbetering en ze bewegen nu al wat meer, en zijn actiever.
Daantje is al bijna 2x zo groot als de meiden , maar ik heb nu goede hoop dat het langzaam beter gaat.

Nou erg positief is deze briefing niet , dus we moeten maar afwachten!
Ik hou je op de hoogte oke?
Ik kan zo boos worden op mensen die hun buitenkatten maar laten doorfokken waardoor hun kittens zo ziek kunnen worden. :( ;(
pi_103087479
Wat sneu voor de toetjes ;( Hopelijk gaat het nu alleen maar beter met ze!
pi_103089667
Arme toetekes, gelukkig lijkt er weer een beetje verbetering in te zitten.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:08:12 #217
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103091424
Arme Toetjes :{
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_103106399
O * indaha gaat duimen voor de toetjes ^O^

Libby eindelijk *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:27:06 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103107103
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag net dat moederpoes Libby van mijn vorige nestje niet meer op de site staat! *O* Dan moet ze nu een baasje hebben gevonden. O+
Weet je dat zeker? *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_103130077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:10 schreef Cat22 het volgende:
En deze poes vind ik zo stoer: Mommy Selecteert hoogstpersoonlijk het gezin waar ze haar kittens ging grootbrengen. _O_
O+ Wat een geweldige moederpoes!

En Libby! *O* *O* Die heeft lang moeten wachten, maar blijkbaar is het nu gelukt om een baasje te vinden! *O*

En arme toetjes... hopelijk knappen de koetjes snel weer op. :Y

Hier gaat het ok met de dames. Puma is het er absoluut (en dan bedoel ik absoluut) niet mee eens dat ze minder eten krijgt :') Ik probeer het nu anders over de dag te verdelen, want mevrouw heeft 3 dagen op mijn kussen gezeten (om 3 uur 's nachts en diverse keren daarna in diezelfde nachten) om knorrend en prr-end te laten weten dat het voor mij tijd was om op te staan, want ze had toch wel erge trek :') _O- O+

Ze heeft ook het favoriete zachte hangmatje van Pol ontdekt in de krabpaal. Ze viel er per ongeluk in terwijl ze aan het ronddollen was met haar kind (dat gaat er af en toe behoorlijk stevig aan toe trouwens), draaide wat rond, dacht 'Goh, wat een lekker mandje is dit eigenlijk! O+' en is er sindsdien niet meer uit te slaan. Tot groot ongenoegen van eerder genoemde kat, die zich er af en toe toch in probeert te wurmen en dan liggen ze allebei hutjemutje met zwaaiende staarten van irritatie want te weinig ruimte samen in dat kleine mandje... :') _O-
pi_103130359
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? *O*
Niet 100%, maar ik zou niet weten waarom ze er anders vanaf is gehaald. O+
pi_103130392
Puma! _O- Pol! _O- PB. :* _O- O+
pi_103131072
Ja lach maar! Deze blikopener heeft de hele week geen oog dicht gedaan! }:| _O- Ze boog zich vanaf mijn kussen speciaal voorover om luidruchtig in mijn oor te kunnen spinnen! _O-
pi_103131337
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja lach maar! Deze blikopener heeft de hele week geen oog dicht gedaan! }:| _O- Ze boog zich vanaf mijn kussen speciaal voorover om luidruchtig in mijn oor te kunnen spinnen! _O-
Ze O+ van je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103131739
Vooral dat laatste :+ En dan liever geen vis of brokjes aub...

Heb trouwens als test van de week houtvezelspul in de kattenbak gedaan. Wat een meurspul is dat, hele huis rook naar nat hout :r Heb na 3 dagen het eruit gekiept... Dan maar wat minder milieuvriendelijk.

Pol doet momenteel overigens een muis onder het dekbed na en Puma probeert de muis te vangen :')
pi_103131857
Silicaat mag ook in de groenbak. O-)

En happy hunting Puma! :* O+
pi_103150636
Ik heb vannacht over de puma gedroomd, niet zo leuk want ze had een open wond die niet genas en toen kreeg ze een spuitje, dat gebeurde ergens waar nog meer kittens waren die ook zo'n spuitje kregen omdat ze ziek waren :{

Dus ik ga geen FF topics meer lezen wanneer ik wijn op heb!
pi_103153361
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb vannacht over de puma gedroomd, niet zo leuk want ze had een open wond die niet genas en toen kreeg ze een spuitje, dat gebeurde ergens waar nog meer kittens waren die ook zo'n spuitje kregen omdat ze ziek waren :{

Noh! :o

Niet meer doen zeg! o|O

O+ Puma O+
O+ Kittens O+
pi_103153414
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Noh! :o

Niet meer doen zeg! o|O

O+ Puma O+
O+ Kittens O+
Duh tuurlijk niet meer doen, alsof ik het leuk vond :6
pi_103153908
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef -moppie- het volgende:

Wil jij niet meer van die enge dingen over mijn O+ Puma O+ dromen? Het geeft me de creeps, man! :o

Trouwens, Catbabe, ik weet dat je het al eerder hebt gezegd, maar welk merk grit gebruikte jij ook alweer? Ik weet alleen nog dat het om een roze verpakking ging...

Hier hing de Puma zojuist in een broekspijp want mevrouw heeft trek _O-
pi_103154055
quote:
11s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wil jij niet meer van die enge dingen over mijn O+ Puma O+ dromen? Het geeft me de creeps, man! :o

Trouwens, Catbabe, ik weet dat je het al eerder hebt gezegd, maar welk merk grit gebruikte jij ook alweer? Ik weet alleen nog dat het om een roze verpakking ging...

Nee ik wil het ook niet maar schijnbaar zit de puma zo in mijn hoofd dat ik zelfs over haar droom!
Vanaf nu alleen maar leuke dingen! Maar het rare vind ik wel dat ik over haar droom, heb hier zelf 4 beestjes rondwandelen! Ze heeft gewoon indruk op me gemaakt O+
pi_103154293
quote:
11s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ow gawd, ik ga even voor je kijken.... *loopt naar garage*

Vitakraft Magic Clean.

Schrijf het dit keer effe op, wil je? :+
pi_103154430
Ja, mevrouw :@

Bedankt! :* dan stond ik vorige week toch met de juiste zak in m'n handen, maar ik heb m weer terug gelegd _O-
pi_103156458
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, mevrouw :@

Bedankt! :* dan stond ik vorige week toch met de juiste zak in m'n handen, maar ik heb m weer terug gelegd _O-
Kun je weer terug. _O-
pi_103240450
Indaha en ik hadden het er vanmiddag nog over toen ik bij haar en de knullen op bezoek was, maar ik heb een update over Manolo. O+
quote:
De kattenbak gaat goed, hij is hartstikke lief met af en toe een stout momentje. Het is vooral een heerlijk kereltje dat z'n grenzen opzoekt!
Als ie dadelijk weer wat groter is, zal ik je een foto toesturen als je dat leuk vindt!
Uiteraard wil ik later graag nog een foto. :Y

Net als met Ollie en Tommie (die gepast onder de indruk waren van mijn bezoek _O- ) gaat het dus heel goed met hem.
pi_103240690
Ach toch een Manolo update, *O* fijn dat met hem ook alles goed gaat ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103295333
Manolo! O+ Fijn dat het goed gaat met de knul!

En leuk dat je zo in de buurt zit bij Indaha.. dan zie je Tommie en Ollie ook nog eens! O+

Hier heb ik Polleke vandaag gewogen..1760 gram. Mevrouw groeit prima volgens mij :Y

Puma is nog steeds eetverslaafd, die voer ik tegenwoordig pas rond half 9 (en 's ochtends om half 7 vlak voordat ik naar m'n werk vertrek), zodat ik 's nachts ook kan slapen :+ Ik minder steeds meer (dat betekent dat ze nog steeds teveel krijgt), maar als ik het in één keer zou afbouwen, zou ze én al het voer van Pol opeten en die heeft het nog gewoon nodig en ze wordt gewoon stinkchagerijnig als ze niet genoeg te eten krijgt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door PaarsBeestje op 19-10-2011 20:46:50 ]
pi_103295482
Prima plan. ^O^ Sjaggo Puma wil je echt niet meemaken denk ik. _O-
En wat groeit Pol lekker. O+
pi_103295553
Ik heb Puma nagels in m'n been staan omdat ik vond dat ze genoeg had gehad... ;(
pi_103295762
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb Puma nagels in m'n been staan omdat ik vond dat ze genoeg had gehad... ;(
Puma souvenirs. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')