abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103295913
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Puma souvenirs. O+
_O-

Gelukkig geen blijvende... :+

Mevrouw is momenteel ernstig tevreden, want net gevoerd enzo :9 Ik heb nog een hele charmante foto van d'r :') maar photobucket werkt even niet. Komt nog :Y

Pol heb ik overigens leren apporteren.. alles wat je weggooit, wordt weer braaf terug gebracht. O+
pi_103296349
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Gelukkig geen blijvende... :+

Mevrouw is momenteel ernstig tevreden, want net gevoerd enzo :9 Ik heb nog een hele charmante foto van d'r :') maar photobucket werkt even niet. Komt nog :Y

Pol heb ik overigens leren apporteren.. alles wat je weggooit, wordt weer braaf terug gebracht. O+

Filmpje! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103298389
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb Puma nagels in m'n been staan omdat ik vond dat ze genoeg had gehad... ;(
Komt me bekend voor , mijn man had Tommie's nagels op zijn rug omdat hij dacht dat zijn eten niet snel genoeg klaar was :X , maar verder zijn het boefjes en schatjes tegelijk *;
Fijn dat bij jou ook alles lekker loopt met Puma en Polleke :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103298613
Indaha: morgen wonen O&T al een maand bij jullie. :D O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103299057
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Indaha: morgen wonen O&T al een maand bij jullie. :D O+
Ja idd wat vliegt de tijd, ik zal ze morgen wat lekkers geven om te vieren dat ze ingeburgerd zijn :P
pi_103299871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja idd wat vliegt de tijd, ik zal ze morgen wat lekkers geven om te vieren dat ze ingeburgerd zijn :P
Ach, de eerste keer dat ze wat lekkers krijgen zeker? O-)
pi_103300220
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ach, de eerste keer dat ze wat lekkers krijgen zeker? O-)
Ja natuurlijk, de eerste weken op water en brood :P , nee hoor vorige week na de akelige prik hebben ze voor de eerste keer een beetje slagroom gehad en dat ging er wel in :9
pi_103516112
Het gaat goed met de Toetjes. O+ De meiden zijn bijna genezen van de niesziekte, alleen Daan zijn oogje is nog auwa. Maar ze zijn goed op gewicht, hartstikke speels en zullen binnenkort op de site komen. *O*
pi_103516595
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat goed met de Toetjes. O+ De meiden zijn bijna genezen van de niesziekte, alleen Daan zijn oogje is nog auwa. Maar ze zijn goed op gewicht, hartstikke speels en zullen binnenkort op de site komen. *O*
*O* *O* Goed nieuws *O* *O*
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:15:33 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103516612
Gelukkig *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_103543768
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig dat alle Toetjes het goed doen *O*
pi_103554812
Toetjes! *O*

Hier gaat het goed met de dames, zal van het weekend een filmpke uploaden van een apporterende Pol. Gisteren ontdekt dat ze met een propje alu nog beter heen en weer rent.

Puma moet nog steeds minder leren eten, as we speak ligt ze naast me met smachtende ogen, want het is bijna etenstijd :9 (en ze kannie wachten _O- )
pi_103593087
In afwachting van de foto´s en fillumkes van Paarsbeestje :P presenteer ik u: Ecco/Micky!

quote:
Hier ben ik weer, ik wil even laten weten dat ik het nog steeds erg naar m'n zin heb hier. Bij deze foto kijk ik naar de draaiende was, want met alles wat beweegt kan ik spelen (al denkt mijn baasje daar soms anders over ;D) vroeg in de ochtend maar ik m'n baasje wakker want dan heb ik zin in heel veel aandacht. Soms noemen ze me hier knorry Omdat ik regelmatig zo hard spin. Poortje van Mickey!

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 oktober 2011 @ 19:10:25 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103593265
Ecco O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103593559
Nog steeds zo'n lekker prupke. O+
pi_103593574
Wat een volwassen koppie heeft hij op die laatste foto! :o
pi_103597019
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
In afwachting van de foto´s en fillumkes van Paarsbeestje :P presenteer ik u: Ecco/Micky!

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ach Ecco , het is toch ook een mooierd *; , Mama Puma O+ heeft toch mooie kindjes gemaakt.
pi_103598805
Ik heb trouwens een beetje raad nodig van de O+ Puma O+ kenners: Het magere scharminkel van vroegâh is niet meer... Mevrouw komt aan en best snel ook. Ik geef 2x per dag te eten en er staan de hele dag brokjes. Die brokjes zijn dan niet handig zou je denken. Maar kleine Polleke eet ter grootte van een walnootje en laat dan de rest staan. Heeft later echter wel weer trek, maar dat is lastig regelen als je de hele dag werkt, dus vandaar dat er toch voor haar brokjes staan. Ik kan echter niet voorkomen dat permanentje hongerlijer 'Je hebt me al wekenlang niet te eten gegeven' Pumadear er ook van eet. Tips?

Misschien alleen nog maar brokjes? Of alleen 's avonds voor de lekker kvv/lams? (ik ben nog niet helemaal overgeschakeld, de Puma heeft geen normale poep als ze kvv eet). Ik sta er nu als een politieagent bij :') als ze eten want anders eet Puma ook het bakje van die kleine leeg...
pi_103599180
Ja dat probleem hebben wij hier ook een beetje, Ollie eet veel vlotter dan Tommie en daardoor krijgt Tommie altijd minder als ik er niet op let, dus nu grijp ik Tommie als ik eten ga geven en komt Ollie net iets later aan en heeft Tommie zijn deel al op.
Maar als je niet thuis bent is dat lastiger met de Puma O+
pi_103599287
Wij hadden eerst een torentje brokjes staan wat in no time op was als het neergezet werd. Tegenwoordig hebben we deze:

We merken dat er heel wat minder brokjes doorheen gaan nu ze er iets voor moeten doen. Misschien iets voor daar?
pi_103599462
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
Ja dat probleem hebben wij hier ook een beetje, Ollie eet veel vlotter dan Tommie en daardoor krijgt Tommie altijd minder als ik er niet op let, dus nu grijp ik Tommie als ik eten ga geven en komt Ollie net iets later aan en heeft Tommie zijn deel al op.
Maar als je niet thuis bent is dat lastiger met de Puma O+
Herkenbaar probleem dus.. de Puma is wat minder grijpbaar :') maar daarom blijf ik er bij staan en als Pol wegloopt, haal ik haar voerbakje weg zodat in ieder geval niet door de Puma opgegeten kan worden. Nu groeit Pol prima (2kg schoon aan de haak), maar ik weet niet of ik haar tekort doe. Hoe zwaar zijn Ollie en Tommie nu? Weet je dat toevallig?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Hitomi het volgende:
Wij hadden eerst een torentje brokjes staan wat in no time op was als het neergezet werd. Tegenwoordig hebben we deze:
[ afbeelding ]

We merken dat er heel wat minder brokjes doorheen gaan nu ze er iets voor moeten doen. Misschien iets voor daar?
Die stond hier op het bestellijstje van volgende keer, maar ik heb zo'n speelbal die je kunt vullen met brokjes en de Puma heeft daar werkelijk geen enkele belangstelling voor. Polleke wel, dus die vul ik nu met extra lekkere brokjes speciaal voor haar O+ Ik ben bang dat ik 30¤ uitgeef en dat ze het dus niets vindt :') (sowieso, vindt ze brokjes niets overigens, maar ze eet ze toch als ze hele erge trek heeft ... en dat is best vaak :') )
pi_103599745
Ik denk dat mijn katten een speelbal ook niets zouden vinden. Daar zouden ze ook te dom voor zijn denk ik :+

Wat dit systeem betreft, het staat er, ze kunnen het zien liggen en kunnen het ruiken. Ze moeten alleen hengelen voor hun brokjes.

Zodra ze echt trek hebben, dan lopen ze erheen, graaien wat in het rond totdat ze getik horen, eten tien brokjes en gaan weer verder met hun dag :).

Was eerst ook wel bang dat het niet zou werken, maar als dit de enige manier is waarop de brokken worden aangeboden denk ik niet dat het echt zal floppen. :)
pi_103600011
Dat is wel fijn om te weten :Y Dan schaf ik 'm toch maar aan, denk ik. Het punt is ook een beetje dat mevrouw me rustig om 3 uur 's nachts uit m'n bed trommelt (ze gaat op m'n kussen zitten en luidruchtig in m'n oren zitten miauwen en spinnen.. _O- :') ) en ik moet echt door de weeks kunnen slapen :+ Ik heb 1,5 week streng gedaan met eten, maar daarna werd ik wat snauwerig in de omgang zeg maar :') Pol hengelt wel, dus dat zit wel goed...
pi_103600906
Wat wij wel hebben gedaan is een schaaltje in de bovenkant. DeeDee vond dat gehengel niet nodig, die ging met d'r pootjes op de bovenkant staan en stak d'r kopje erin _O-
pi_103601461
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat is wel fijn om te weten :Y Dan schaf ik 'm toch maar aan, denk ik. Het punt is ook een beetje dat mevrouw me rustig om 3 uur 's nachts uit m'n bed trommelt (ze gaat op m'n kussen zitten en luidruchtig in m'n oren zitten miauwen en spinnen.. _O- :') ) en ik moet echt door de weeks kunnen slapen :+ Ik heb 1,5 week streng gedaan met eten, maar daarna werd ik wat snauwerig in de omgang zeg maar :') Pol hengelt wel, dus dat zit wel goed...
_O- _O- _O-

Sorry. :@

Ik kan verder niet echt advies geven. :@ Hier mocht (moest!) de Puma (logisch) eten wat ze wilde dus wat dat betreft heb ik haar voor je verpest. _O-
Pol lijkt me prima op gewicht, die zal nog moeten leren dat ze brokjes moet eten als ze er staan. Je zou eens kunnen proberen haar brokjes neer te zetten voor je gaat en ze net voor vertrek toch weg te halen. Ik gok dat ze dan 's avonds een stuk meer eet! Het is iets socialer dit te doen op een dag dat je een paar uur weggaat. :+ Merk je dat ze flink afvalt dan moet je uiteraard iets anders verzinnen.

En als ze hengelt kan die voedertoren ook een uitkomst zijn. Wat ik ook wel eens heb gehoord is een voederkist. Dus een constructie waar Pol wel in past en de Puma niet. En daar het voer in. Al vermoed ik dat mevrouw Puma die heel snel heel hard gaat slopen. _O-

Balen dat de Puma nog niet goed poept op kvv. Maar je voert nu beide, begrijp ik? Sommige katten kunnen die combi niet zo goed aan, misschien dat je alleen op kvv zou moeten overgaan voor mevroi. En dan kippedijtjes en zo geven, kan ze lekker grommen en knagen.
pi_103602236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Hitomi het volgende:
Wat wij wel hebben gedaan is een schaaltje in de bovenkant. DeeDee vond dat gehengel niet nodig, die ging met d'r pootjes op de bovenkant staan en stak d'r kopje erin _O-
Ow..da's wel een goede :Y Die ga ik onthouden.. ik heb hier 2 van die bijdehante tantes :') Alhoewel ze tot m'n verbazing niet op de wasmachine springen. Daar staat hun eten (in zo'n plastc box die je met klemmen afsluit). Maar ze komen er helemaal niet.
DeeDee trouwens! Leuke naam! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Sorry. :@

Ik kan verder niet echt advies geven. :@ Hier mocht (moest!) de Puma (logisch) eten wat ze wilde dus wat dat betreft heb ik haar voor je verpest. _O-
Pol lijkt me prima op gewicht, die zal nog moeten leren dat ze brokjes moet eten als ze er staan. Je zou eens kunnen proberen haar brokjes neer te zetten voor je gaat en ze net voor vertrek toch weg te halen. Ik gok dat ze dan 's avonds een stuk meer eet! Het is iets socialer dit te doen op een dag dat je een paar uur weggaat. :+ Merk je dat ze flink afvalt dan moet je uiteraard iets anders verzinnen.

En als ze hengelt kan die voedertoren ook een uitkomst zijn. Wat ik ook wel eens heb gehoord is een voederkist. Dus een constructie waar Pol wel in past en de Puma niet. En daar het voer in. Al vermoed ik dat mevrouw Puma die heel snel heel hard gaat slopen. _O-

Balen dat de Puma nog niet goed poept op kvv. Maar je voert nu beide, begrijp ik? Sommige katten kunnen die combi niet zo goed aan, misschien dat je alleen op kvv zou moeten overgaan voor mevroi. En dan kippedijtjes en zo geven, kan ze lekker grommen en knagen.
Maakt niet uit... ik lig er zelf ook dubbel om _O- Je moet eens weten hoe stout ze wordt als ze niet op tijd eten krijgt.. :') _O- Ik kan 's nachts ook niet even gaan plassen ofzo (ik drink tegenwoordig 's avonds nauwelijks :') ) want anders denkt ze ook dat het etenstijd is en dan doe ik geen oog meer dicht _O-

KVV reageert ze eigenlijk helemaal niet goed op. Ik heb het een week geprobeerd, maar de Puma was op het einde echt niet helemaal lekker. Pol deed het er prima op, maar Puma was niet in haar hum aan het einde van de week. Ze vindt het heerlijk (beter dan lams) maar lichamelijk is het allemaal wat minder.

Je hebt trouwens ook van die lightbrokjes. Of van die brokjes zonder granen. Zou dat nog wat schelen? Ik geef al expres geen kittenbrokjes meer (ik heb nog 3 zakken vol staan.. liefhebbers?), want daarmee komt ze helemaal aan natuurlijk.
pi_103613872
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

Je hebt trouwens ook van die lightbrokjes. Of van die brokjes zonder granen. Zou dat nog wat schelen? Ik geef al expres geen kittenbrokjes meer (ik heb nog 3 zakken vol staan.. liefhebbers?), want daarmee komt ze helemaal aan natuurlijk.
Ik weet niet waar je woont? Wellicht wel interesse om het over te nemen. :)
pi_103625012
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem dus.. de Puma is wat minder grijpbaar :') maar daarom blijf ik er bij staan en als Pol wegloopt, haal ik haar voerbakje weg zodat in ieder geval niet door de Puma opgegeten kan worden. Nu groeit Pol prima (2kg schoon aan de haak), maar ik weet niet of ik haar tekort doe. Hoe zwaar zijn Ollie en Tommie nu? Weet je dat toevallig?

[..]

Die stond hier op het bestellijstje van volgende keer, maar ik heb zo'n speelbal die je kunt vullen met brokjes en de Puma heeft daar werkelijk geen enkele belangstelling voor. Polleke wel, dus die vul ik nu met extra lekkere brokjes speciaal voor haar O+ Ik ben bang dat ik 30¤ uitgeef en dat ze het dus niets vindt :') (sowieso, vindt ze brokjes niets overigens, maar ze eet ze toch als ze hele erge trek heeft ... en dat is best vaak :') )
Ollie was gisteren 2050 en Tommie 1910 dus Polleke zit er tussenin dan, ze zijn hier in 1 maand allebei meer dan 500 gram aangekomen. :P
pi_103631593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:43 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont? Wellicht wel interesse om het over te nemen. :)
Volgens mij zit ik helemaal niet bij jou in de buurt, omgeving Den Haag in ieder geval :Y
pi_103631689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef indaha het volgende:

[..]

Ollie was gisteren 2050 en Tommie 1910 dus Polleke zit er tussenin dan, ze zijn hier in 1 maand allebei meer dan 500 gram aangekomen. :P
Owwwwww, dan zit ik me dus eigenlijk zorgen te maken over Pol om niets en is ze dus prima op gewicht. Ik dacht dat jouw knullen veel groter zouden zijn... Nu nog iets voor Puma verzinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')