Ons kantoor heeft daar laatst een waarschuwing voor gehad dat we zelf maar 1 keer mee mogen doen met die acties. Moet wel zeggen dat ik me destijds met de Jumbo (supermarkt) actie ook behoorlijk schuldig aan heb gemaakt (met die krasfolders waar je vervolgens bij elk bezoek een gratis item mee kreeg (je kon zo'n celebrations doos, shampoo of 10% korting openkrassen), heb nu nog steeds 3 van die dozen celebrations thuis staan).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef carboni het volgende:
AH heeft wel vaker op zaterdag erbij gezeten met speciale acties. Kan me nog wel herinneren dat ik 3 weken lang goedkoop boodschappen heb gedaan met het overschot jokersplakken HAH. Al waren er "plots" wat minder stickers in de wijk.
Oops, gelukkig niet al te veel gedaan danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ons kantoor heeft daar laatst een waarschuwing voor gehad dat we zelf maar 1 keer mee mogen doen met die acties. Moet wel zeggen dat ik me destijds met de Jumbo (supermarkt) actie ook behoorlijk schuldig aan heb gemaakt (met die krasfolders waar je vervolgens bij elk bezoek een gratis item mee kreeg (je kon zo'n celebrations doos, shampoo of 10% korting openkrassen), heb nu nog steeds 3 van die dozen celebrations thuis staan).
Ongeschoold werk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef pussywillow het volgende:
Je verdient sowieso nooit minder dan het minimumloon, daarvoor ontvang je een aanvulling op je salaris.
Maar ja, wat verwacht je dan? Een tientje per uur op je 19e, voor ongeschoold werk?
Jep, dus ongeschooldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef Miepiekiekuut het volgende:
[..]
Ongeschoold werk?Het is wel verantwoordelijk werk, en je moet toch beschikken over zo'n VOG-verklaring nietwaar?
Niet zeiken, je hebt een auto.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, gvd, dit komt er binnenkort ook weer aan, dat gaan lange dagen voor me worden. Dus 1 appèl aan iedereen hier, stuur aub een online kaart!!!!!
En ja bestel niet online, anders krijg ik weer alle retour artikelen mee terug en zit me wagen weer vol geladen met Zalando, H&M etc etc dozen omdat het niet past. GVD ga dan met je luie aars naar de winkel om het te passen!!!!
Die wanten zijn wel ok. Doe altijd om de linkerhand die want en de rechterhand die handschoen zonder vingertoppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wanten gekregen van postnl.
Kies je zelf voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef carboni het volgende:
[..]
Niet zeiken, je hebt een auto.. Op de fiets kun je gewoon 2 keer extra naar depot fietsen.
Om nog maar te zwijgen over het rijden over de dijken en door de polder met je wagen ;Pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef carboni het volgende:
Om nog maar te zwijgen over verwarming in de auto vs koude handen
En is het wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wanten gekregen van postnl.
Dan bel je toch op vanuit de boerensloot dat het niet gaat lukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het rijden over de dijken en door de polder met je wagen ;P
Vergeet niet dat na de auto bestelling we ook nog haal-ritten hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef carboni het volgende:
[..]
Dan bel je toch op vanuit de boerensloot dat het niet gaat lukken
Ondanks de gladde wegen waren wij afgelopen winter anders niet veel later dan normaal met de bestelling. Het is wel blij dat ik glij, maar op de lange rechte stukken kun je gewoon doorrijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het rijden over de dijken en door de polder met je wagen ;P
Vergeet niet dat na de auto bestelling we ook nog haal-ritten hebben
Precies als je nummer 2 en 3 voorbij glijd kun je altijd 4 nog doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ondanks de gladde wegen waren wij afgelopen winter anders niet veel later dan normaal met de bestelling. Het is wel blij dat ik glij, maar op de lange rechte stukken kun je gewoon doorrijden.
jij zit bij het auto-bedrijf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ondanks de gladde wegen waren wij afgelopen winter anders niet veel later dan normaal met de bestelling. Het is wel blij dat ik glij, maar op de lange rechte stukken kun je gewoon doorrijden.
En weer in de achteruit en dan kom je terug bij nummer 1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef carboni het volgende:
[..]
Precies als je nummer 2 en 3 voorbij glijd kun je altijd 4 nog doen!
Nee, maar ik draai wel regelmatig autodiensten. Ik sorteer ook regelmatig, net als dat ik regelmatig loopwijken weg breng. Van alles wat dus en dat op zaterdag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jij zit bij het auto-bedrijf?
VBG heeft jarenlang gewoon postbezorgd hoor per auto voordat ze met dat autobedrijf experiment op kwamen zetten. Wij bezorgden op kale zomerbanden gewoon de post. Zelfs zonder schades, geloof dat vorig jaar alleen s'avonds in die dikke sneeuwstorm een kleine deuk is gereden. Denk dat de autobedrijfchauffeurs het ook wel lukt, die subcontractor.... die gasten hebben ook andere werk er tussendoor dus potententieel clusterfuck nightmare.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jij zit bij het auto-bedrijf?
Ahh ok, duidelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar ik draai wel regelmatig autodiensten. Ik sorteer ook regelmatig, net als dat ik regelmatig loopwijken weg breng. Van alles wat dus en dat op zaterdag.
Men gaat voor "All Season" banden. Dat werd ons verteld tijdens laatste werkoverleg 3 dagen geleden. Veiligheid van de chauffeurs gaat dus voorop, ......zegt men.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef carboni het volgende:
Is er opeens geld voor winterbanden? Vroeger wilden ze nog net niet de banden op de limiet vervangen
LOL, zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef lbeew het volgende:
Waarschijnlijk heeft iemand berekend dat winterbanden goedkoper zijn met verwachte minder schades.
Het is jammer dat we geen 'eigen' auto's meer hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag voor de postbestellers, wat is jullie mening over het autobedrijf?
Weet ik niet, het zijn wel handige wanten, want ze zijn in het midden open, zodat je je vingers kunt gebruiken.quote:
Ik moet zeggen dat ik er als postbezorger weinig mee te maken heb. Vriendelijke mensen, ik zie ze wel eens als ze de herstelpost op komen halen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag voor de postbestellers, wat is jullie mening over het autobedrijf?
Wij hebben ook maanden moeten zeuren voordat we eens nieuwe banden op 'onze' transporter kregen. Zolang ze maar door de keuring kwamen moesten we niet zeuren was een beetje de insteek. Was echt geen doen met die sneeuwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef carboni het volgende:
Is er opeens geld voor winterbanden? Vroeger wilden ze nog net niet de banden op de limiet vervangen
Door jaren van ervaring ben ik nogal cynisch geworden over wat er bij ons door het management 'gezegd' wordt helaas, maar ik hoop het voor jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men gaat voor "All Season" banden. Dat werd ons verteld tijdens laatste werkoverleg 3 dagen geleden. Veiligheid van de chauffeurs gaat dus voorop, ......zegt men.....
Als postbode die regelmatig postbode + moet spelen zal ik blij zijn als het bij ons ingaat, scheelt mij een hoop ellendequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag voor de postbestellers, wat is jullie mening over het autobedrijf?
Die krijgen toch geen Track&trace?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
meestal zijn het buspakketjes, dus waarschijnlijk morgen.
Je krijgt hem alleen als de zending gesorteerd is en de chauffeur onderweg is. Over het algemeen zijn bol.com trouwens ZAD'jes (zonder aanvullende dienst, geen handtekening dus). Een enkele keer wel, in het geval van wat duurdere elektronica e.d. In dat geval is het trouwens nog altijd niet aangetekend, dus wordt het als je er morgen niet bent maandag opnieuw geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:44 schreef V_KING01 het volgende:
Ik heb gister iets besteld bij Bol.com
het is gister nog verstuurd stond op de site,
ik kreeg vanochtend om half 6 een mailtje dat het (gister) verzonden was via PostNL (Tnt)
Ik kreeg de track&trace code gestuurd, en de hele dag staat het al op;
13.10.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Kan het zijn dat k m vandaag (vanavond) nog krijg?
en nog een vraag is bij bol.com de pakketen altijd aangetekend ofniet want als dat niet is kan k m morgen nog ontvangen :$
Als je een normale brievenbus hebt wel....als hij er niet inpast duurt dat langer....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef V_KING01 het volgende:
Dus als t goed is krijg k 'm morgen?
En wat houd aangetekend eigenlijk in
Is over het algemeen niet erg positief. Niet tegenover de mensen van het autobedrijf hoor maar wel tegen de (vooral hogere) management die het werk afgepakt heeft en het nu slechter laat uitvoeren door subcontractors. Kan het me wel voorstellen dat als je afgewezen bent om de vage reden "past niet in het profiel" of "er is geen plaats meer" het nogal zuur is om de hele dag een halve gare in een even halve gare kleppenauto rond te zien rijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een vraag voor de postbestellers, wat is jullie mening over het autobedrijf?
Ik heb eens een tijdje met een heel licht gekneusde rib post bezorgd. Ik zag eruit als een bejaarde, zo langzaam ging datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:41 schreef MissSpooky het volgende:
Darn, gisteren sinds lange tijd weer gesport en als resultaat spierpijn, tering héDat wordt wat morgen met de post, kom amper een trap op/af.
Het tekenen zou kunnen, maar volgens mij heb ik dat bij Bol nog nooit gezienquote:
Jazeker, tot een uur of 5-6quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef V_KING01 het volgende:
@gridjuh het is een pakket dus past niet door de brievenbus, maar op zaterdag versturen ze toch ook pakketjes (behalve aangetekend en rembours) ?
Als er een reëel risico bestaat op ongelukken mag je dat zeker. Ik heb dat ook gedaan bij een adres waar ze in de voortuin leuk bedoelde vlondertjes hadden liggen met een dikke laag alg erop. De bewoners gaven zelf aan er geen last van te hebben, want zij gingen altijd via de achtertuin het huis in............quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef gridjuh het volgende:
Oh even een andere vraag trouwens...aangezien het weer winter gaat worden met sneeuw...
Mag ik als iemand die een huis heeft met trap...ongeveer 9 treden en hij is niet sneeuwvrij weigeren daar post te bezorgen...er zit tevens geen leuning aan de trap...
(als het regent moet ik ook al oppassen, want dat hout is zo groen, dat ik binnenkort al naar beneden zal vallen)
Ja zo heb ik er meer...Ik bezorg in een boerendorp, daar gaat iedereen achteromquote:[..]
Als er een reëel risico bestaat op ongelukken mag je dat zeker. Ik heb dat ook gedaan bij een adres waar ze in de voortuin leuk bedoelde vlondertjes hadden liggen met een dikke laag alg erop. De bewoners gaven zelf aan er geen last van te hebben, want zij gingen altijd via de achtertuin het huis in............
Ik heb geen snowboots gekocht maar van die rubberen "schoentjes" met ijzertjes eronder...Ze heten snowsteps..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik maar alvast snowboots ga kopen.
Is het uberhaupt wel minder dan 10 meter van de openbare straat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef gridjuh het volgende:
Oh even een andere vraag trouwens...aangezien het weer winter gaat worden met sneeuw...
Mag ik als iemand die een huis heeft met trap...ongeveer 9 treden en hij is niet sneeuwvrij weigeren daar post te bezorgen...er zit tevens geen leuning aan de trap...
(als het regent moet ik ook al oppassen, want dat hout is zo groen, dat ik binnenkort al naar beneden zal vallen)
Die heb ik ook ja. Werkte vorig jaar prima, ook op een autoroutequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb geen snowboots gekocht maar van die rubberen "schoentjes" met ijzertjes eronder...Ze heten snowsteps..
Want ook met snowboots....ga ik gewoon op mijn bek, verkopen ze volgens mij ook bij anwb ofzo...
http://www.anwb.nl/webwin(...)now-steps-36-41.html
Zal zo ff reageren op de anderen die reageerden op een eerdere post van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik maar alvast snowboots ga kopen.
quote:Verbeterd model! Voorzien van Tungsten stalen spikes, die aanzienlijk langer meegaan dan de vele goedkope imitaties.
Zonder problemen over ijzige wegen of sneeuw lopen? Dat kan met de robuuste Alaska GripfeetPlus. Eenvoudig over elke schoen of laars te gebruiken. Met maar liefst 20 Tungsten 'spikes' voelt elke gladde ondergrond als vertrouwd aan.
Tja, dat is dus een beslissing geweest van TNT.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is jammer dat we geen 'eigen' auto's meer hebben.
Nu krijg ik geen ritjes meer naar het depot.
Klopt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef lololo het volgende:
[..]
Als postbode die regelmatig postbode + moet spelen zal ik blij zijn als het bij ons ingaat, scheelt mij een hoop ellende.
De postbezorgers bij ons kijken er met grote vrees naar, aangezien we bij ons zeer moeilijk aan depots kunnen komen en er niet meer naar nabrengadressen gereden mag worden zodra het autobedrijf de depotritten over neemt. Tenzij ze binnen nu en een paar maanden nog een zooi depots vinden (geloof ik niks van, probleem speelt al jaren) gaat met name die beslissing echt bakken met geld kosten aan extra tijd voor het op en neer fietsen.
Die dingen kregen we vorige keer van kantoor overigens. Werkte beter dan die metalen dingetjes die ze daarvoor hadden, daar kreeg je gewoon last van je voet mee. Maar over dichte sneeuw lopen die dingen ook niet lekker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal zo ff reageren op de anderen die reageerden op een eerdere post van mij.
Maar om je een tip te geven, om veilig je werk te doen, is dit misschien wel iets.
Hopelijk gaat dit niet als spam gezien worden want ik heb verder niks met dat bedrijf
Maar voor de postbestzorgers wellicht handig en veilig?
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bever.nl/index(...)7/group/2840/level/2
Leuk en aardig maar jullie hebben vaak niks extra's beschikbaar. Aan het einde van het jaar word de balans opgemaakt door de het aaandeelhouders en die vinden alles leuk en aardig. Maar zelf zou ik als aandeelhouder niet blij zijn met die gepruts en gezeik over wie wat nou doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt!
Indien men té laat is met vos'en en zetten, dan komt dat op rekening VBG. Dan zullen ze de TC van autobedrijf moeten bellen die een extra chauffeur regelt, en de kosten worden doorberekend aan de vestiging.
Breek me de bek niet open over dat zgn "hogere management". Waar die hun verstand hebben zitten is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:27 schreef carboni het volgende:
[..]
Is over het algemeen niet erg positief. Niet tegenover de mensen van het autobedrijf hoor maar wel tegen de (vooral hogere) management die het werk afgepakt heeft en het nu slechter laat uitvoeren door subcontractors. Kan het me wel voorstellen dat als je afgewezen bent om de vage reden "past niet in het profiel" of "er is geen plaats meer" het nogal zuur is om de hele dag een halve gare in een even halve gare kleppenauto rond te zien rijden.
Die ene met die brandnetels is minder als 10 meter, denk meter of 5/6 en die met die trap, tja je gaat de hoogte in, best hoog maar goed, ik ging woensdag al bijna...een leuning is prettigerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef carboni het volgende:
[..]
Is het uberhaupt wel minder dan 10 meter van de openbare straat?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb geen snowboots gekocht maar van die rubberen "schoentjes" met ijzertjes eronder...Ze heten snowsteps..
Want ook met snowboots....ga ik gewoon op mijn bek, verkopen ze volgens mij ook bij anwb ofzo...
http://www.anwb.nl/webwin(...)now-steps-36-41.html
Ziet er handig uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal zo ff reageren op de anderen die reageerden op een eerdere post van mij.
Maar om je een tip te geven, om veilig je werk te doen, is dit misschien wel iets.
Hopelijk gaat dit niet als spam gezien worden want ik heb verder niks met dat bedrijf
Maar voor de postbestzorgers wellicht handig en veilig?
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bever.nl/index(...)7/group/2840/level/2
Uhu, het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, dat is dus een beslissing geweest van TNT.
En officieel al sinds 1 oktober hoeven we niet in de depots meer alles netjes neer te leggen, dat moet het VBG zelf regelen door daar een besteller neer te zetten. In principe, dat is de doelstelling ook leverd het autobedrijf enkel af en dumpt het neer in depot.
Zelf ben ik niet te beroerd het ff fatsoenlijk voor de postbezorgers neer te zetten, kost me hooguit 2 minuten extra.
Geloof dat die autobedrijf TC (geloof dat ze het hier geen TC noemen maar "operationeel planner") niet zo goed ligt met VBG management.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over dat zgn "hogere management". Waar die hun verstand hebben zitten is mij een raadsel.
Wij, de chauffeurs van het autobedrijf zelfs matsen vaak de VBG lokatie-manager, ondanks dat het niet mag. ff zetten oid's. Onze TC vind ook dat we elkaar moeten helpen, maar officieel mag dat dus niet.
En die subco's? Ik zeg, flikker ze eruit, want ze maken ons als auto-besteller belachelijk.
Daar geef ik je ook ruiterlijk gelijk in. Maar "officieel" moet het dus via deze weg zoals ik die aangaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef carboni het volgende:
Leuk en aardig maar jullie hebben vaak niks extra's beschikbaar. Aan het einde van het jaar word de balans opgemaakt door de het aaandeelhouders en die vinden alles leuk en aardig. Maar zelf zou ik als aandeelhouder niet blij zijn met die gepruts en gezeik over wie wat nou doet.
Tuurlijk is het ook een teringzooi op de VBG's, werkdruk is ook wat lager nu je niet om halfelf klaar moest staan met de auto voor de depotrit. En moet bekennen dat er doordeweeks wat minder gehaast word om de brengritten klaar te hebben. In het einde is vbg+autobedrijf gewoon minder dan het vbg een jaar terug, laat staan toen ik hier jaren geleden ben begonnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook ruiterlijk gelijk in. Maar "officieel" moet het dus via deze weg zoals ik die aangaf.
Punt is wel dat er té vaak nog té laat alles klaar staat, en dat de kosten voor rekening zijn van autobedrijf terwijl het VBG alles "op orde" schijnt te hebben. Zo krijg je dus een vertekend beeld. Omdat wij, de chauffeurs coulant zijn om ff 2 of 3 keer te rijden zou het autobedrijf "verlies lijden door inzet chauffeurs, terwijl het VBG gewoon wel tijden heeft gekregen dat op die en die tijd alles gereed moet zijn.
Kijk, ik ben niet te beroerd ff bij te springen hoor, maar officieel mag dat dus dus niet meer.
Dan ligt de fout dus of bij het verkeerd bezorgen van de posttassen, of het ligt eraan dat ze bij het VBG zich niet aan de gestelde tijden houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef carboni het volgende:
[..]
Geloof dat die autobedrijf TC (geloof dat ze het hier geen TC noemen maar "operationeel planner") niet zo goed ligt met VBG management.
Maar rekeningen sturen vind ik zo. Stuurt het VBG dan ook weer een rekening als er 10 postbezorgers staan te wachten? Of als een wijk weer eens fout staat en er weer 5 depots afgefietst kan worden? Volgens mij hebben het wet autobedrijf dan zo failliet zeg. Denk dat alleen de boekhouders en de interne postbode winnen met dat facturen heen en weer sturen.
Haha dat is wel sneu zeg, zeker omdat ze dikke winst maken op dat slappe vieze brocht (10 ct!).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ligt de fout dus of bij het verkeerd bezorgen van de posttassen, of het ligt eraan dat ze bij het VBG zich niet aan de gestelde tijden houden
En vaak, in mijn area ligt dat aan het laatste.
Verder ben ik het wel met je eens hoor, het is allemaal heel flauw, en puur gedaan om elkaar af te knijpen, en dat komt de sfeer niet ten goede. Wij mochten enige tijd niet meer gebruik maken van het koffie apparaat van de VBG lokatie-manager ivm zijn conflict met onze TC
Efficienter is het er in mijn ogen niet op geworden sinds deze splitsing. En de sfeer lijdt er ook onder. Nu is het zo van "hullie tegen gullie".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ook een teringzooi op de VBG's, werkdruk is ook wat lager nu je niet om halfelf klaar moest staan met de auto voor de depotrit. En moet bekennen dat er doordeweeks wat minder gehaast word om de brengritten klaar te hebben. In het einde is vbg+autobedrijf gewoon minder dan het vbg een jaar terug, laat staan toen ik hier jaren geleden ben begonnen.
En bij ons is de koffie niet te zuipen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef carboni het volgende:
[..]
Haha dat is wel sneu zeg, zeker omdat ze dikke winst maken op dat slappe vieze brocht (10 ct!).
En die tassen hier zijn kleur gecodeerd, speciaal voor de grootste mongool. Elk depot heeft zijn eigen kleur. Als HAH verkeerd gaat kan ik nog begrijpen dat kan fout zijn van vbg en heeft geen kleur maar komop zeg. Rood tussen allemaal blauwe tassen flikkeren
Hoe laat is dat? Indien namiddag zullen dat dus de containers zijn van de haalritten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu, het was ook maar een grapje![]()
Ik heb er zelf op dit moment geen opmerking over.
Af en toe staat heel dat depot vol met containers, maar dat zal wel een reden hebben.
Laat maar, ik las verkeerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? Indien namiddag zullen dat dus de containers zijn van de haalritten.
Zo deden we dat dus ook vroeger. We hebben niet zo veel depots en maar 2 depots liggen qua postcode door elkaar heen. Ging niet vaak mis. Maar deze gasten rijden zonder spanbanden in een te ruime laadbak dus gaan al die rolcontainers door elkaar heen. Maar probleem is dat die subco's steeds weer veranderen dus kun je weer van voor af aan beginnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En bij ons is de koffie niet te zuipen.
Heb uit ellende maar een senseo apparaat naar de vestiging gebracht ( had er nog eentje op zolder liggen) toen we geen goede koffie meer mochten drinken![]()
Kleurtjes?? Leuk en aardig, ik kijk gerwoon naar de postcode. Dan KAN het niet misgaan
Na half twee - twee uur, dan pak ik mijn tweede en laatste wijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? Indien namiddag zullen dat dus de containers zijn van de haalritten.
Post ophalen bij bedrijven en buslichting.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na half twee - twee uur, dan pak ik mijn tweede en laatste wijk.
En wat zijn haalritten eigenlijk?
Wat zit er dan in die containers als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aha... maar goed, voorheen stond er maar een of twee containers of geen, en nu standaard 4.
Het maakt mij niet zoveel uit,maar echt handig is het niet.
En tassen plus herstel post ophalen bij de depot's en/of steunpuntenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef carboni het volgende:
[..]
Post ophalen bij bedrijven en buslichting.
Hmmm, geen idee dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niets en af en toe een enkele wijk.
Mijn wijk zat bijvoorbeeld een keer apart op de rolcontainers.
Nou ja, wel handig
Als er lege containers zijn, dan worden die ook wel door de postbezorgers als afvalbak gebruikt voor de HAH die overblijft.
Wij hebben alleen bij het vgb-depot een papierbak, bij ons is het zelfs de vraag of er zo'n retourbak voor het vgb staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee dan.
Maar dat vetgedrukte, dumpen ze dat gewoon daarin? Bij ons gaat het de papierbak in.
"Wij", de stoere werkers van het autobedrijf nemen het toch wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben alleen bij het vgb-depot een papierbak, bij ons is het zelfs de vraag of er zo'n retourbak voor het vgb staat.
Nou is het voor mij geen probleem, omdat ik sowieso naar het vgb terug fiets, omdat daar de fietsenstalling is, maar voor mensen die dat dus niet moeten is het wel een beetje jammer.
Zij worden zo gedwongen om terug naar het vgb te gaan.
Of ze laten het gewoon in het depot liggen, maar dat durf ik niet
Diverse BV's op 1 adresquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dolletjes, de Makro..
Af en toe heb ik ook twee, drie Makro's voor een adres met dezelfde naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |