En onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:54 schreef emokid het volgende:
Luis Fabiano is geloof ik zo'n 6 punten in overall gedaald. Hij was in FIFA11 pas echt een beest.
Ashraf Allalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
Stijn Daalderop en Santello moeten ook komen
Waar dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we zitten op je te wachten autist
AH hooigracht en dan moet je ff rondlopen totdat je tussen die flats in kan lopen en daar is een speeltuin waar wij zittenquote:
Zijn er geen kroegen of cafe's of andere plaatsen waar je kunt pilsen in leiden? In een speeltuin gaan zitten is wel erg....ja....verpaupert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AH hooigracht en dan moet je ff rondlopen totdat je tussen die flats in kan lopen en daar is een speeltuin waar wij zitten
Poeeh netjes hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
Luis Fabiano in de spits bij mijn skill-team. Wat een baas is dat.Kostte me 3100 in formatie maar tot nu is ie 't waard.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/95828418
om 11 uur gaan de deuren van lvc pas open dus ja... Ff chillen met kent jeweet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn er geen kroegen of cafe's of andere plaatsen waar je kunt pilsen in leiden? In een speeltuin gaan zitten is wel erg....ja....verpaupert.
Dit stelt echt niks voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Poeeh netjes hoor![]()
Duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit qua trucjes
Gewoon voortaan op Arabisch zetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Plemp me naam eens niet op het internet, en helemaal niet op FOK!
Moet je verdienen/afdwingen met goed spel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Rijst het volgende:
Kan je mij trouwens ook aanvoerder maken van FCZ?
Doe niet stoer. Ik heb de orginele FCZ opgericht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Moet je verdienen/afdwingen met goed spel.
Huh rijst, sta je offline online?
Hmm je bericht zal wel oud zijn dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe niet stoer. Ik heb de orginele FCZ opgericht.![]()
Xbox staat uit.
Oh dat bericht. jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmm je bericht zal wel oud zijn dan.
Stijn heeft het opgericht, niet ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh dat bericht. ja
Laten we het volgende doen. We spelen potje FUT. Al win ik maak je me aanvoerder. Zo niet doen we het op jouw manier
Waarschijnlijk wel ja. Linq komt zo ook nog dacht ik dan kunnen we met zijn 4en clubs doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Rijst het volgende:
Ooohhh!
Nu gaat hij het zelfde flikken bij mij als wat ik bij hem had gedaan.
Met FUT teams bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef zerokil het volgende:
Wie wil dalijk potje?
ps3, name: psvunited
Ik ben er!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef Santello het volgende:
Je moet hier ff posten als we gaan spelen, zit tv te kijken.
LT/L2 +Rechter analoogstick naar beneden of omhoog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef zerokil het volgende:
Nope geen Fut.
En hoe rol je met je voetover de bal?
Ik hoor allemaal rare ruis , ff xbox overnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Rijst het volgende:
wtf. M'n headset doet het niet. Horen kan ik wel maar m'n mic is blijkbaar stuk?
Heb je je controller gepinoot?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Rijst het volgende:
wtf. M'n headset doet het niet. Horen kan ik wel maar m'n mic is blijkbaar stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Santello het volgende:
Sorry, broertje heeft een vriend uitgenodigd, ze zijn nu aan het ballen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat IF Dries zijn balans 99 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |