Nu.nlquote:Steeds vaker relaties via internet
Laatste update: 5 oktober 2011 10:16 info
DEN HAAG - Nederlanders ontmoeten hun partners steeds vaker op internet. Het uitgaansleven en vakanties zijn de laatste tien jaar minder belangrijk geworden bij het vinden van een relatie.
Foto: Chris Heijmans Dit zijn nog wel altijd de belangrijkste ontmoetingsplekken. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), dat woensdag is gepubliceerd.
Voor 2000 speelde internet helemaal geen rol, maar in de jaren erna heeft 8 procent elkaar ontmoet via een datingsite of via sociale netwerken.
Uitgaansleven of vakantie
Steeds minder samenwonende paren ontmoeten elkaar in het uitgaansleven of op vakantie. Voor de millenniumwisseling vond bijna de helft van de Nederlanders daar hun partner, in de jaren na 2000 slonk dat tot 35 procent.
Andere plekken waar Nederlanders elkaar ontmoeten, zijn de school, sportverenigingen, kerken, het werk of bij vrienden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik die alweer half vergeten![]()
Nou ik heb precies hetzelfde probleem op Paiq, en daarom laat ik het meestal varen na een tijdje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef WaywardOne het volgende:
Dat chatten op Paiq is ook teleurstellend zeg. Lijkt wel of 90% van de dames waar ik mee chat hetzelfde is. Slechts weinig van hen neemt het initiatief om een chat te starten zodra ze in m'n contacten lijst staan. Gesprekken lopen vaak dood of het duurt 5 minuten voordat je antwoord krijgt.
Ik heb niet het idee dat het aan mezelf ligt. Ik wil gewoon een beetje ouwehoeren over koetjes en kalfjes om iemand beter te leren kennen, dagelijks leven, interesses, weet ik het. Gewoon een luchtig gesprek.
Het is niet zo dat ik meteen bij de eerste een bepaald resultaat wil zien. Maar als iemand niet geïnteresseerd is, waarom zeggen ze het dan niet gewoon? Da's veel beter dan een gesprek dood te laten lopen, dan weet je allebei waar je aan toe bent.
1 op de 1000?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef DaDude1987 het volgende:
True, maar er zitten ook leuke tussen die wel de moeite nemen om normaal te chatten.
Het zal wel. Misschien gebruiken ze een retard filter ofzo. Ze gooien alle chicks door het filter om de debiele chicks er tussenuit te halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Toch wel zeker het vijfdubbele hoor
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef Gyrolion het volgende:
Maarja misschien moet ik nog de juiste op die sites manier van omgang met vrouwen vinden.
He kul, ge hedde mijn zin verneukt, nu klopt er niks meer van.quote:
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
He kul, ge hedde mijn zin verneukt, nu klopt er niks meer van.
Maarja dat zou het misschien ook moeten zijn, maarja ze zeggen altijd voor elk potje is een dekseltje, dus voor mijn omgang met vrouwen moet er ook een vrouw zijn die het accepteerd.. toch... hoop ik.
Cool man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...
Dan ga ik niet op zoek naar een geschikter blik, maar ga ik op zoek naar een betere blikopener.
Jij bent dan ook meer het type dat als een bezetene met de opener op het blik gaat staan rammen in de hoop het open te krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef picardmike het volgende:
Nou ik heb iig nog meer blikopeners gebruikt dan er groentes bestaan en dat heeft een handjevol opgeleverd.
Klopt, wat dat betreft valt Paiq me tot nu toe niet tegen....probleem is alleen dat ik mijn aandacht maar over 1 chat kan verdelen...daardoor moet ik anderen soms teleurstellen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef DaDude1987 het volgende:
True, maar er zitten ook leuke tussen die wel de moeite nemen om normaal te chatten.
Klopt het dus toch dat mannen niet kunnen multitaskenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft valt Paiq me tot nu toe niet tegen....probleem is alleen dat ik mijn aandacht maar over 1 chat kan verdelen...daardoor moet ik anderen soms teleurstellen...
Op dit vlak probeer ik het niet eensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt het dus toch dat mannen niet kunnen multitasken
Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...
Dan ga ik niet op zoek naar een geschikter blik, maar ga ik op zoek naar een betere blikopener.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.
Ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De blikken springen spontaan open zodra ik ook maar in de buurt kom.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.
Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De blikken springen spontaan open zodra ik ook maar in de buurt kom.
Sorry maar ik praat nooit tegen mezelf, dat is meer een dingetje van onzekere mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |