Dat heb je wel een geiler..... Dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zijn worst wel eens in mijn mond gehad...
ja, daar weet jij alles van. je klonk toen als een gillende keukenmeidquote:
Ah, dus jij hebt iets met zijn pijltje gedaan... Shockersquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar weet jij alles van. je klonk toen als een gillende keukenmeid
pijltje??? t was net een romeinse kaars!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt iets met zijn pijltje gedaan... Shockers
Sodeju, over muilperen gesproken...quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pijltje??? t was net een romeinse kaars!
yup. ivm last man watching doet 3fm nachtuitzendingen. nu stenders, straks volgens planning Rudy Mackay, maar tis nog maar de vraag of dat echt zo gaat zijn...Sander Hoogendoorn loopt er namelijk ook rond.quote:
Ah kijk, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. ivm last man watching doet 3fm nachtuitzendingen. nu stenders, straks volgens planning Rudy Mackay, maar tis nog maar de vraag of dat echt zo gaat zijn...Sander Hoogendoorn loopt er namelijk ook rond.
ik totally agreer!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah kijk, dat verklaart een hoop
Prima toch, StendersBeter dan die recorded Tiësto-bull.
tis dus bedtijd voor je!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik moest serieus even nadenken, vrijdag?
Nee hoor, ben net klaar met werken en hoef morgen pas weer om 15:00uur te beginnen, dus blijf lekker even een pintje drinken met 3FM op 101quote:
gezelligquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee hoor, ben net klaar met werken en hoef morgen pas weer om 15:00uur te beginnen, dus blijf lekker even een pintje drinken met 3FM op 101
Het is zondagquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg lief van je, mij het gevoel geven dat mijn fopje geslaagd wasquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
echt een verbetering is het niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |