SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
wie is er aan het lapo hunten?! jijquote:
LOL, een post knurft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wie is er aan het lapo hunten?! jij
O wauw, das veel werk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef MineraalWater het volgende:
"En wie gaat deze maken? http://www.papercraftmuseum.com/life-sized-link/"
ah dankje!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
O wauw, das veel werk!
en bob; http://papercraft.tk/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel want bij Drumpie is dit ook zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef JaimyLee het volgende:
Kan het zijn dat bukkit heeft veranderd hoeveel hammetjes je krijgt voor iets eten? Volgensmij krijgen we in mijn server echt veel te veel..
hmm maar dit wil ik helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:12 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Volgens mij wel want bij Drumpie is dit ook zo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
Nice, die vuurvliegjes zijn wel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste PI.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom dit ([ afbeelding ]) voor het topic?
Ja, dat is een slime. (gebruikt om sticky pistons mee te maken)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:55 schreef MosPos het volgende:
Ik ben het ook weer wat aan het spelen. Begon mijn SP bij een ravijn. Daar wat omheen gebouwd en heb een enorme grot gevonden waar ik spullen tegenkom die ik nog niet eerder was tegen gekomen zoals red stonde, goud en diamant. Maar ook dit ding:
[ afbeelding ]
Is het kwaadaardig?
deal with it.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Grapje joh, Niet alles hoeft wat te betekenen
IK WIL MINECRAFFFFT.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb je gemist trouwens![]()
Ah klote man, Nouja, hopelijk blijf je nog wel een beetje actief in dit topicquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
IK WIL MINECRAFFFFT.![]()
Helaas kom ik de komende tijd niet online, gok ik zo. Enorm veel huiswerk en mogelijke verhuizing naar Rotterdam!
waar woon je nu dan? wel kut als je heel ver van je vrienden gaat verhuizenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
IK WIL MINECRAFFFFT.![]()
Helaas kom ik de komende tijd niet online, gok ik zo. Enorm veel huiswerk en mogelijke verhuizing naar Rotterdam!
Misschien gaat hij juist met z'n vriendin samenwonen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar woon je nu dan? wel kut als je heel ver van je vrienden gaat verhuizen
ja en zn vrienden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien gaat hij juist met z'n vriendin samenwonen?
haha.quote:
Ik woonde eerst in Tilburg, toen vanwege en bepaalde situatie weer thuis gaan wonen en nu kriebelt 't weer.. Alleen nog even afvragen of het doorgaat, vriend van me heeft misschien een kamer vrij (met extra werkkamerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar woon je nu dan? wel kut als je heel ver van je vrienden gaat verhuizen
wat als je er al woont en haar stage faalt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
haha.
[..]
Ik woonde eerst in Tilburg, toen vanwege en bepaalde situatie weer thuis gaan wonen en nu kriebelt 't weer.. Alleen nog even afvragen of het doorgaat, vriend van me heeft misschien een kamer vrij (met extra werkkamer), maar dat gaat niet door als dat meisje haar stage faalt.
Sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
haha.
[..]
Ik woonde eerst in Tilburg, toen vanwege en bepaalde situatie weer thuis gaan wonen en nu kriebelt 't weer.. Alleen nog even afvragen of het doorgaat, vriend van me heeft misschien een kamer vrij (met extra werkkamer), maar dat gaat niet door als dat meisje haar stage faalt.
Als haar stage faalt, kan ze niet met haar vervolgstage beginnen (die was in het buitenland, geloof ik). En blijft ze daar dus wonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wat als je er al woont en haar stage faalt?
Geen idee, De vrouw die GlaDoS heeft ingesproken heeft ook een interview gedaan, Erg interessant moet je maar is opzoeken !quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef Mender het volgende:
[..]
Waar is dat, dat iedereen dat spel kent?
Ben ik nu aan het kijken. Erg interresant iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, De vrouw die GlaDoS heeft ingesproken heeft ook een interview gedaan, Erg interessant moet je maar is opzoeken !
pro-tipquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het kijken. Erg interresant iddBedankt voor de tip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Is wel met die Adventure mod gemaakt he, zodat je deuren met sloten hebt. Je kan precies zeggen wanneer deuren open moeten, special effecten, en wanneer er mobs moeten spawnen!quote:
die pijlen gebruiken om de kippen dood te schieten en dan gaan de veren in je machine en dan krijg je weer pijlen om de kippen dood te schieten!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:13 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb met de mod Buildcraft een flint-generator gemaakt. 't Zet dat volledig waardeloze gravel om in flint. Volledig automatisch.
[ afbeelding ]
Je kunt een zogenaamde 'filler' maken die een bepaald gebied (kan heel groot zijn) opvult. Ik vul hier 1 blokje met gravel en mijn het daarna automatisch. Soms wordt het flint en dat wordt dan automatisch gefiltert en in een kist geplaatst. Gravel gaat weer terug naar de filler.
Nu ben ik bezig met een volautomatische treefarm (incl. automatisch planten)Dan nog een kippenfarm met het fokken uit 1.9 voor de veren
. Dan een automatische assemblylijn opzetten (kan ook met buildcraft) voor een continue stoom van pijlen zonder er iets voor te hoeven doen. Die pijlen weer in een dispenser voeren en schieten op eh... whatever, maar ik ben nog wel ff bezig...
![]()
Zo hoort minecraft te zijn. Notch, hoor je dit?
Combineren met een treefarm voor sticks en dat flintding en je hebt een perpetuum mobile!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
die pijlen gebruiken om de kippen dood te schieten en dan gaan de veren in je machine en dan krijg je weer pijlen om de kippen dood te schieten!
ik wil modloadermp bukkit voor 1.8 D";
No problem!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het kijken. Erg interresant iddBedankt voor de tip
handigquote:
jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:40 schreef JaimyLee het volgende:
Flodder450 heet jij toevallig Hylbren?
Was ff benieuwd of het jou twitter was die ik had gevonden via Blue_Notchquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door JaimyLee op 02-10-2011 12:27:08 ]Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik word echt helemaal gek van het niet normaal kunnen slapen in m'n server.
Alles is dicht, glas blokken, dus geen panes.
Overal is het licht genoeg.
Hoe kan het er nogsteeds mobs spawnen als ik slaap?
Even wat foto's ter verduidelijking, misschien zien jullie iets.Glass planesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Even wat foto's ter verduidelijking, misschien zien jullie iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
dat is een bugquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef mschol het volgende:
hoe heb je die zwarte randen bij de trappen gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Wel een beetje ja, maar ik heb het liever nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. dat geeft nml wel een geinig effect..
Even wat foto's ter verduidelijking, misschien zien jullie iets.Heb ik ook is gehad, Toen X-Ray geinstalleerd om te kijke wat er onder me zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar een Spawner recht onder mijn huis.. Maar ik denk niet dat het daar aan zal liggen.
Hmm er zit wel een grot/ravijn onder m'n huis. Dat zal het toch niet moeten zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb ik ook is gehad, Toen X-Ray geinstalleerd om te kijke wat er onder me zat.
Blijkbaar een Spawner recht onder mijn huis.. Maar ik denk niet dat het daar aan zal liggen.
Anders sloop je je huis gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:32 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm er zit wel een grot/ravijn onder m'n huis. Dat zal het toch niet moeten zijn?
verlicht je ravijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:32 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hmm er zit wel een grot/ravijn onder m'n huis. Dat zal het toch niet moeten zijn?
quote:
Ik kies de optie van mscholquote:
Even wat foto's ter verduidelijking, misschien zien jullie iets.ze komen op het rotte vlees af wat je daar hebt liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:01 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja mijn cactus farm is nu eindelijk af , het komt samen op 1 plaats.
Dat was het doel van de farm.
Automatisch Cactussen maken.
Nu heeft het ongv een ratio van cactussen per uur? geen idee hoeveel per cactus maar ik schat een hoeveelheid van 20 per minuut ongeveer 1200 cactussen per uur.
Overal heb ik bordjes bijgehangen en de rails van spawn is nu ook gefixt.
Voor sloebers zonder cart is er een minecart aanwezig.
Maar gelieve deze weer op spawn terug te zetten na je bezoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zo nuttig is het niet eens...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:05 schreef Berend. het volgende:
Een cactus farm is lekker goed voor de server!
papercraft is leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een tijdje terug ook aan het papercraften geweestEn ik had meer foto's (had ook nog een creeper), maar die kan ik gek genoeg niet vinden atm... Komt nog, als iemand het leuk vind ^^ (en anders lekker toch
)
:Lquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen, doe eens rustig aan met jullie übergrote bouwwerken. De map gaat nog een keer veranderen he.
Ik heb het meer over lorrelies en mordecai die overal veel tijd aan details enzo besteden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
:L
maar ik heb grotere dingen gebouwd
Vele malen groter
Even wat foto's ter verduidelijking, misschien zien jullie iets.Ligt het niet aan de dubbele deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
ik vindt de nieuwe stad die hun aan t bouwen zijn wel moooi inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het meer over lorrelies en mordecai die overal veel tijd aan details enzo besteden.
idd ik loop jij loopTquote:
normal?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Meh, mijn veste heeft het ook, komt omdat de difficulty zo hoog staat.
Er komt daarna wel een world save :3 Dan kan ik al m'n bouwwerken als schematic exporteren en online zettenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het meer over lorrelies en mordecai die overal veel tijd aan details enzo besteden.
first i was like WTF?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:59 schreef Jump het volgende:
Wou ik een nieuwe single player map starten, kom ik midden in een snow biome van 3000 op 3000
Ik ga hem spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:27 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.minecraftforum.net/topic/600254-surv-skyblock/ AWESOME!
ik faalde 2x door eerst mijn lava in obsidian te veranderen en daarna omdat ik geen saplings kreeg van die kut boomquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik heb al best een leuk stekkie gemaakt, jammer dat er zo weinig dirt is voor alles verder.
Eerste wat ik heb gedaan is cobble generator maken en proberen beetje ruimte te creeren, maar er is al wat dirt gesneuveld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik faalde 2x door eerst mijn lava in obsidian te veranderen en daarna omdat ik geen saplings kreeg van die kut boom
dat met dat dirt is wel irritand ja
ja bij mij ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Eerste wat ik heb gedaan is cobble generator maken en proberen beetje ruimte te creeren, maar er is al wat dirt gesneuveld.
Verschil van water dat door lava word aangeraakt en lava dat door water word overheerstquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja bij mij ook
EDIT: GODSEKOLERE weer obsidian
Nah, ik vind hem nog wat kaal en ik moet nog 2 kamers + de zolder inrichten.. Dan nog verder het pad en eventueel iets van een park/tuin...quote:
true..quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Verschil van water dat door lava word aangeraakt en lava dat door water word overheerst
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef Mordecai het volgende:
Kofie10 heeft het drumstel bij de spawn gesloopt met een creeper >.>
Hoeft niet, ik fix het zodra ik thuis ben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Hoe lomp kun je zijn..
Iemand taart te doneren?
wat is de lucht laag bij jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ,die in de spoiler, gebruiken voor balkons weapon mod?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
kan ik modloaderMP bukkitNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ,die in de spoiler, gebruiken voor balkons weapon mod?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
hoe weet je dat?quote:
ik heb even je poging tot pyramide verbetert achter mijn huisquote:
Ow thx. Creepers en endermen vonden m enorm geyl. En heb ff wat tijdgebrek gehad ivm een pinnacle projectje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb even je poging tot pyramide verbetert achter mijn huis.
zie drumpie.nl:8123 en iets zuidelijker
.
twitter:notch twitterde op maandag 03-10-2011 om 19:06:46Baby animals!! http://t.co/F6TctjVm reageer retweet
sweet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef JaimyLee het volgende:
[ afbeelding ]twitter:notch twitterde op maandag 03-10-2011 om 19:06:46Baby animals!! http://t.co/F6TctjVm reageer retweet
outdated client, 1.9?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb de skyblock multiplayer map op mijn server gezet. Weet niet of hij wel eens goed is, omdat het niet de originele is.
IP: 109.72.41.16
Iedereen is welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zowel poten als kop kan draaien
EDIT: Is van een vriend van mij, beetje rare kleur door de flits.
Schade viel mee, was alleen maar een deel van het redstone circuit zo te zien. Die torches waren toch al doorgebrandquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik fix het zodra ik thuis ben.
Ik ben ook al 2 gevallen terwijl ik shift in had. :/quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef maurisioo het volgende:
2 keer doodgegaan in die skyblock map doordat er iets van een bug is met shift inhouden
ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 gevallen terwijl ik shift in had. :/
hahaha mijn maat had hetzelfde probleem, zit hij midden in de les en hoor je hem schreeuwen *VERDOMME NU KAP IK ERMEE* iets met bustedquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben al tig keer af gegaan door verschillende redenen op die map
1. Lava verandert in obsidian
2. Verbrand in lava met bucket en al
3. Geen saplings
4. Geen saplings (inge-edit met TMI)
5. Door de grond gegraven, dood
6. Water verdampt
7. Jump achteruit het eiland af (te enthousiast over een werkende cobble generator)
8. Obsidian probleem
etc![]()
Beste manier om cobble te maken is emmer lava aan de zijkant van het eiland, laten verspreiden, lava weg, water erover. Instant epic zuil van lava onder je eilandPaar keer herhalen en hij wordt ook lekker breed.
Zal vast lang duren om die weg te halen als je 'm niet meer wilt
![]()
Ik ben nu aan het proberen een continu cobblestone generator te maken en dan een cobble plateau onder het dirt te maken om het allemaal op te pakken en zo te plaatsen als ik wil.
Lolquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ook
[..]
hahaha mijn maat had hetzelfde probleem, zit hij midden in de les en hoor je hem schreeuwen *VERDOMME NU KAP IK ERMEE* iets met busted
Ik heb nu wel een mooi plateautje !alleen er spawnen maar geen friendly mobs op dat gras van me
ben ook bezig met een hostile mobtrap nu trouwens
doe peacefull aan danquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef rijsttafel het volgende:
OMG CREEPER ONDERAAN M'N COBBLEPILAAR
[ afbeelding ]
Is voor mietjesquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
NEIN NEIN NEIN, kom ik boven is m'n enige boom verbrand door de lava![]()
![]()
![]()
Ik spawn wel een sapling in met inventory edit.
Zat ik ook al aan te denken, alleen ik weet niet hoeveel mensen er dan gaan meedoen. Denk niet al te veel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef Berend. het volgende:
Maurice, wij doen wel eens PVP op die map. Gewoon twee eilanden maken, misschien leuk als event?
Je moet zoiets niet met teveel doen, dan flikkert IEDEREEN erafquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, alleen ik weet niet hoeveel mensen er dan gaan meedoen. Denk niet al te veel.
Je kan toch een spawn maken en vanuit daar mensen op hun eilandjes droppen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je moet zoiets niet met teveel doen, dan flikkert IEDEREEN eraf
Idd, een glazen plaat erboven waardoor ze (met wat damage) op hun eiland kunmen vallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:51 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan toch een spawn maken en vanuit daar mensen op hun eilandjes droppen?
Ik dacht meer een soort multiplayer pvp eventje, elke dude krijgt een eigen sky island en wordt daar gedropt aan het begin van de match, dood = dood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Idd, een glazen plaat erboven waardoor ze (met wat damage) op hun eiland kunmen vallen
ja, deden wij ook op mijn server. Echt vetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik dacht meer een soort multiplayer pvp eventje, elke dude krijgt een eigen sky island en wordt daar gedropt aan het begin van de match, dood = dood.
En dan in zichtbare range van elkaar.
Danke.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:35 schreef TJV het volgende:
http://www.minecraftforum.net/topic/600254-surv-skyblock/
Ah ik dacht 2 teams en dan gewoon naar je eigen eiland. Maar dit is nog leukerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik dacht meer een soort multiplayer pvp eventje, elke dude krijgt een eigen sky island en wordt daar gedropt aan het begin van de match, dood = dood.
En dan in zichtbare range van elkaar.
Wat je fout doet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:47 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.minecraftforum(...)ftbukkit-and-canary/ (op de 80e pagina staat een modloadermp 1.8)
en http://www.minecraftforum(...)ng-building-engines/
hoe moet dit? ik heb de server files gedownload, en (zover ik weet) goed geinstalleerd, ik start mn server "there is no item id 102 (random nummer)" wat doe ik fout?
wel, modloadermp voor bukkit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat je fout doet?
Begin maar eens bij dat die mod niet in SMP werkt..
huh? die snap ik niet, er is een speciale modloaderMP voor bukkit, buildcraft werkt ook op bukkit, maar bij mij doet ie het niet goedquote:
Nou, volgensmij werkt buildcraft niet eens op SMP, En als hij het wel doet, Heb je zelf de mod geinstalleerd in je client met modloader? Anders, probeer eens spoutcraft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
huh? die snap ik niet, er is een speciale modloaderMP voor bukkit, buildcraft werkt ook op bukkit, maar bij mij doet ie het niet goed
*zucht*quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
302 aantal keren bekeken
468 stemmen voor leuk, 9 stemmen voor niet leuk
WUT?
buildcraft werkt wel op SMP ik heb de mod in SSP en daar doet ie t. Spoutcraft heb ik wel van gehoord, maar niet elke plugin doet t daarmeequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou, volgensmij werkt buildcraft niet eens op SMP, En als hij het wel doet, Heb je zelf de mod geinstalleerd in je client met modloader? Anders, probeer eens spoutcraft.
Het aantal views loopt gewoon wat achter, die moeten nog verwerkt worden. Is volgens mij wel vaker zo als een video net nieuw is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
302 aantal keren bekeken
468 stemmen voor leuk, 9 stemmen voor niet leuk
WUT?
Ja, of er is een bot gebruiktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Het aantal views loopt gewoon wat achter, die moeten nog verwerkt worden. Is volgens mij wel vaker zo als een video net nieuw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Is altijd na 2/3 weken na een updatequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is er eigelijk met drumpie zn server gebeurt? zitten meestal maar 2 tot 4 mensen in.
ikkuh heb 1.8 online, survivalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef TJV het volgende:
Gooit iemand eens een 1.9.2897856 server online dan.
Nu.
omdat de map pleitte gaat en 1.9 eraan komtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is er eigelijk met drumpie zn server gebeurt? zitten meestal maar 2 tot 4 mensen in.
Ben je daar zo lang mee bezig? Ik heb hem verwijderd toen ik alle goals behaald had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat de map pleitte gaat en 1.9 eraan komt
tevens die skyblock map
jonge dit is pas ECHT survivalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je daar zo lang mee bezig? Ik heb hem verwijderd toen ik alle goals behaald had.
Wat moet je nog doen nadat je klaar bent dan? Kasteeltje bouwen?quote:
Ik heb de 1.9 pre-release en ik denk dat meerdere die nu gebruiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom is het toch steeds zo rustig op DrumpieIk mis iedereen
Sommige mensen nemen de Babyboom wel heel serieus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
BUILDCRAFT IS SMP EN VOOR BUKKIT!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat die dingen niet voor smp zijn.
Huh dat water daar achter is heel raar, is dat bugged?quote:
Barts Padawan
Iets vertelt me dat je daar niet legitiem aan bent gekomen.quote:
geen challenge meer dankzij /home 2+ en teveel gezeik en gekanker op de chat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:59 schreef Mordecai het volgende:
Waarom is het zo uitgestorven @ Drumpie?
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen challenge meer dankzij /home 2+ en teveel gezeik en gekanker op de chat.
'gekanker' zie ik niet meer voorbij komen op de chat en je kunt er voor kiezen geen homes meer te gebruikenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen challenge meer dankzij /home 2+ en teveel gezeik en gekanker op de chat.
lol, ben benieuwd hoeveel tijd daarin heeft gezeten.quote:
smp is gebugdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef bobbernaut het volgende:
buildcraft heb ik nu gemaakt:
auto bread makerauto miner en auto smelter
tjaa beginner he
ff zoeken hoe zo filler werkt.
Ziet er wel echt awesome uit ja, maja cheats gebruiken is niet moeilijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
lol, ben benieuwd hoeveel tijd daarin heeft gezeten.
hoe weet ik dat ie het echt heeft voltooid? Want hij gebruikt niet de default texture pack.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe weet ik dat ie het echt heeft voltooid? Want hij gebruikt niet de default texture pack.
Ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Berend. het volgende:
Lords of Uberdark schiet al aardig op! Ze hebben al monstertjes, vuur, day/nacht, muziek enzovoort. Iedere week krijg je een leuke update enzo, is wel vet om te zien. Iedere week kan je ongeveer weer een nieuwe update downloaden enzovoort.![]()
Ik zag ook een leuk filmpje:
Mocht je de game graag willen pre-orderen(net zoals 16.000 andere mensen) kijk dan hier:
http://www.lordsofuberdark.com/
Ik weet nog dat je net de eerste alpha release liet zien ofzo, ziet eruit als een game met veel potentie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Berend. het volgende:
Lords of Uberdark schiet al aardig op! Ze hebben al monstertjes, vuur, day/nacht, muziek enzovoort. Iedere week krijg je een leuke update enzo, is wel vet om te zien. Iedere week kan je ongeveer weer een nieuwe update downloaden enzovoort.![]()
Mocht je de game graag willen pre-orderen(net zoals 16.000 andere mensen) kijk dan hier:
Meer zo'n bezem:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef TJV het volgende:
Wat heeft die visser nou voor tampon op zijn hoofd.
Kun je die nergens downloaden/kopen nog dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:44 schreef Berend. het volgende:
Lords of Uberdark << Heb even een topic aangemaaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je die nergens downloaden/kopen nog dan?
fipoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
Lords of Uberdark << Heb even een topic aangemaakt
Ja, kan via Lordsofuberdark.com
Ah wel beter. Hoop dat er nu wat meer in zit.twitter:notch twitterde op woensdag 05-10-2011 om 21:40:52I think we should do another prerelease tomorrow. 1.9 pre 3! reageer retweet
Beter foksysteem hopelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef maurisioo het volgende:
Ah wel beter. Hoop dat er nu wat meer in zit.twitter:notch twitterde op woensdag 05-10-2011 om 21:40:52I think we should do another prerelease tomorrow. 1.9 pre 3! reageer retweet
BEEBIESquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Berend. het volgende:
[..]HAHHAHAHHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
twitter:notch twitterde op woensdag 05-10-2011 om 21:12:31As usual, it doesn't work too great in screenshots: http://t.co/v6OpXNDZ reageer retweet
kijk maar in het groot naar dat zwarte in dat gat, ziet er anders uit als mij bekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]twitter:notch twitterde op woensdag 05-10-2011 om 21:12:31As usual, it doesn't work too great in screenshots: http://t.co/v6OpXNDZ reageer retweet
Iemand die ziet wat er daar verschillend aan is?
In ieder geval ziet het er lelijk uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Lijkt wel een beetje op olie ofzo
Zo denkt hij mensen met een block olie/obsidian (of wat dan ook) te interesseren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef JaimyLee het volgende:
''As usual, it doesn't work too great in screenshots''
Oh, dus het is de schuld van de screenshot dat je op een plek bent gaan staan waar het amper zichtbaar is, in plaats van er vlak naast zodat we gewoon kunnen zien wat het is.
Ja je PC kan het gewoon niet aan..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb gister novoidfog mod geinstalleerd, echt geniaal!
Kut voidfog
ja man, ik hou van void fog maar mijn pc kan het helaas niet aanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja je PC kan het gewoon niet aan..
Ag geeft niks joh, Ik ken genoeg mensen die überhaupt geen minecraft kunnen spelen omdat ze op een pentium 4 draaienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja man, ik hou van void fog maar mijn pc kan het helaas niet aan
die mist als je bij bedrock zitquote:
Ik kan sinds de laatste updates ook niet meer draaien, om de paar seconden consequent een lagspike.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ag geeft niks joh, Ik ken genoeg mensen die überhaupt geen minecraft kunnen spelen omdat ze op een pentium 4 draaien
Nog nooit gezien, is dat nieuw?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
die mist als je bij bedrock zit
Hmm binnekort komt opti-fine weer, moet je maar is proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik kan sinds de laatste updates ook niet meer draaien, om de paar seconden consequent een lagspike.
jep 1.8quote:
Ik draai het op een netbookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ag geeft niks joh, Ik ken genoeg mensen die überhaupt geen minecraft kunnen spelen omdat ze op een pentium 4 draaien
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:08:46Third time's the charm! Minecraft Beta 1.9 Prerelease 3: http://t.co/dt3IlVp6 reageer retweet
quote:
Dat is betertwitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:28:47Step one to potion brewing is to fill the glass bottles with water... reageer retweet
Heb je die daar geplaatst of stonden ze er al?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
ziet er leuk uit. Weet alleen nog niet wat het nut ervan is.
Spuitelf.quote:
Stond erquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je die daar geplaatst of stonden ze er al?
huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef Flodder450 het volgende:
bobber wil geen ouwe slobber worden genoemd blijkt maar weer
Waarschijnlijk dit:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:16:29Ah LOL! I forgot to remove the debug pillars from the strongholds. Oh well, it's not severe enough for another update reageer retweet
En plotseling waren strongholds veel minder moeilijk te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Dit zijn de stronghold debug pillars:
[ afbeelding ]
Vloog rond en kwam ze tegen, glass pillars staan op de stronghold blocks. lekker handig!
Volgens MCwiki staat er in de code dat dat een air portal isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |