SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
wie is er aan het lapo hunten?! jijquote:
LOL, een post knurft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wie is er aan het lapo hunten?! jij
O wauw, das veel werk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef MineraalWater het volgende:
"En wie gaat deze maken? http://www.papercraftmuseum.com/life-sized-link/"
ah dankje!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
O wauw, das veel werk!
en bob; http://papercraft.tk/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel want bij Drumpie is dit ook zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef JaimyLee het volgende:
Kan het zijn dat bukkit heeft veranderd hoeveel hammetjes je krijgt voor iets eten? Volgensmij krijgen we in mijn server echt veel te veel..
hmm maar dit wil ik helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:12 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Volgens mij wel want bij Drumpie is dit ook zo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
Nice, die vuurvliegjes zijn wel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste PI.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom dit ([ afbeelding ]) voor het topic?
Ja, dat is een slime. (gebruikt om sticky pistons mee te maken)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:55 schreef MosPos het volgende:
Ik ben het ook weer wat aan het spelen. Begon mijn SP bij een ravijn. Daar wat omheen gebouwd en heb een enorme grot gevonden waar ik spullen tegenkom die ik nog niet eerder was tegen gekomen zoals red stonde, goud en diamant. Maar ook dit ding:
[ afbeelding ]
Is het kwaadaardig?
deal with it.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Grapje joh, Niet alles hoeft wat te betekenen
IK WIL MINECRAFFFFT.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb je gemist trouwens![]()
Ah klote man, Nouja, hopelijk blijf je nog wel een beetje actief in dit topicquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
IK WIL MINECRAFFFFT.![]()
Helaas kom ik de komende tijd niet online, gok ik zo. Enorm veel huiswerk en mogelijke verhuizing naar Rotterdam!
waar woon je nu dan? wel kut als je heel ver van je vrienden gaat verhuizenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
IK WIL MINECRAFFFFT.![]()
Helaas kom ik de komende tijd niet online, gok ik zo. Enorm veel huiswerk en mogelijke verhuizing naar Rotterdam!
Misschien gaat hij juist met z'n vriendin samenwonen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar woon je nu dan? wel kut als je heel ver van je vrienden gaat verhuizen
ja en zn vrienden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien gaat hij juist met z'n vriendin samenwonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |