Dat is hoe die boys tegenwoordig hosselen, door ik hou van -naam- in msn- of pingnaam te zetten.quote:
Nee, dat is niet normaal, dat is puberaal kleutergedrag van met name de onderlaag van de samenleving.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef mikkie789 het volgende:
Ben geen player, heb paar vriendinnen gehad. Heb tegen haar gezegt dat ik haar liefde niet wil kopen maar dat ik het graag voor haar overheb. Het is trouwens gewoon normaal dat je dat als je een vriendin hebt dat je het in je ping,msn oid zet.
Dit. Meneer Mannetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal, dat is puberaal kleutergedrag van met name de onderlaag van de samenleving.
En na 3 weken hou je niet van iemand, je bent gewoon verliefd.
Maar goed, je probleem. Wees gewoon jezelf, maar wel op je best. Neem een bloemetje mee voor je schoonmoeder en wees geinteresseerd in die mensen, stel af en toe een vraag en luister vooral ook veel. Wees daarnaast galant tegen de dochter en je bent al een heel eind.
Joh, hij's 16. Kalverliefde. Op die leeftijd zag ik me met m'n vriendin van 2 maanden ook al samenwonen enzo.quote:
Nou en? Hij is ook gewoon een puber. Als ze dat nu leuk vinden...pff.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef Ripley het volgende:
Nee, dat is niet normaal, dat is puberaal kleutergedrag van met name de onderlaag van de samenleving.
Jij had op je 16e al een etiquetteboekje met daarin de exacte dag wanneer je van iemand mocht houden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ok. Bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, hij's 16. Kalverliefde. Op die leeftijd zag ik me met m'n vriendin van 2 maanden ook al samenwonen enzo.
Nee hoor, da's prima. Goed idee zelfs.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:41 schreef mikkie789 het volgende:
Ik spreek gewoon goed ABN en praat geen 'straattaal'. Als k haar moeder een bloemetje geef komt dat dan niet slijmend over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Nee, als je ouder bent kom je er alleen achter dat wat jij nu beleeft he-le-maal niks met liefde te maken heeft. Is van jouw kant ook niet raar, dat hoort bij het opgroeien, maar het is ook niet raar dat die moeder er wat van zegt, want ze heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:41 schreef mikkie789 het volgende:
Zij zegt dagelijks dat ze van me houd, ik zeg dit dan ook terug ( en andersom). Maar misschien word het tegenwoordig sneller gezegt dan vroeger? Omdat haar moeder het beetje raar vond.
Houden van zeg je gewoon niet tegen elke idioot die net een maand in je leven is. Wat is de waarde van die uitdrukking dan nog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij had op je 16e al een etiquetteboekje met daarin de exacte dag wanneer je van iemand mocht houden?
de waarde betekent voor iedereen iets anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houden van zeg je gewoon niet tegen elke idioot die net een maand in je leven is. Wat is de waarde van die uitdrukking dan nog?
Erg jonge vriendin had je!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, hij's 16. Kalverliefde. Op die leeftijd zag ik me met m'n vriendin van 2 maanden ook al samenwonen enzo.
Oh, dus jij zegt ook tegen de groenteman dat je zielsveel van hem houdt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de waarde betekent voor iedereen iets anders.
wel tegen de bardame die kleine met die grote tieten, omdat ze altijd zo lief naar me lacht en omdat ze heel veel bier aan mij heeft geschonken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dus jij zegt ook tegen de groenteman dat je zielsveel van hem houdt?
Dat zegt dan meer over jou dan de uitdrukking an sich.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel tegen de bardame die kleine met die grote tieten, omdat ze altijd zo lief naar me lacht en omdat ze heel veel bier aan mij heeft geschonken.
dat is idd een turrican baasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef Thornado het volgende:
[offtopic]
Oeh, Maanvis, mooie avatar. Ziet eruit als Turrican
[/offtopic]
Verliefd zijn gaat over in houden van. Dus je bent verliefd. PUNT. EINDE DISCUSSIE.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:10 schreef mikkie789 het volgende:
Me ouders zijden dat ze zaterdag weg zijn van 8 tot 2 uur snachts, dus dan kan ik mooi haar bij mij thuis uitnodigen. Over dat houden van, komt denk ik omdat we beiden erg verliefd op elkaar zijn, we kennen elkaar al goed we praten echt over van alles en nogwat. Het is niet zo dat we alleen maar over leuke dingen praten en daarom van elkaar houden. Als we niet op elkaar verliefd waren zouden we ook hele goede vrienden van elkaar kunnen zijn.
Tuurlijk, gelijk helipkoptertje draaien in gezicht van je schoonmoeder kan ook joh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:41 schreef mikkie789 het volgende:
Lijkt het jullie verstandig om in het bijzijn van haar ouders elkaar kus en te zoenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |