abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102577983
Hallo,

Heb een meisje leren kennen, ze is 2 maanden ouder als mij (zij 17 ik 16). We kennen elkaar nu 4 maanden ongeveer. Zij vroeg aan een vriend van mij mijn msn enzo hebben we elkaar leren kennen (we hebben elkaar altijd al leuk gevonden).

Sinds 3 weken vinden we elkaar enorm leuk en zijn we beiden verliefd op elkaar, alles gaat prima en we spreken elkaar elke dag heel vaak. We houden enorm veel van elkaar, we hebben nu al een paar keer afgesproken. We wisten niet wat me moetsten doen dus waren we paar keer naar de bios gegaan en terasje gepakt en op bankjes gezeten in het park. Heb toen ook voorgesteld om bij elkaar thuis aftespreken. Hier wilde ze nog even mee wachten, vond dit niet erg.

We hebben beiden een BlackBerry, en haar moeder heeft die ook. Had in haar naam dit gezet: Hou zoveel van je x je mannetje. Haar moeder had dit gezien en zei tegen haar van hoe kun je nou binnen 3 weken zoveel van iemand houden, zij had gezegt dat kan makkelijk hoor.

Ik heb haar vorige week gevraagd of ze met me wilde, hierop heeft ze ja geantwoord. Maar ze wilde nog niet in haar naam zetten dat we hadden want dan zou die moeder het zien. Ze zei toen volgende week zet ik het in me naam en heb schijt aan wat me ouders er van vinden. Die dag is dus vandaag, ik zie haar vanavond met het uitgaan weer ( we gaan altijd naar de zelfde uitgaan discos) Waarschijnlijk wilt ze het dan in haar naam gaan zetten.

Zelf maak ik me nogal zorgen over hoe haar ouders over mij denken. Dat ze een verkeerd beeld van me krijgen, ik dring haar helemaal niet op. Paar dagen dat we met elkaar bezig waren vroeg zij mij al maar zei toen dat ik het wat te snel vond. Ook zei ze dat haar zus ooit met een marrokaan aankwam en dat toen haar vader had gezegt: Daar is de uitgang. Zelf ben ik 100% nederlands me ouders omas en me hele famillie ook. Maar ben zelf klein beetje bruin (tussen een nederlander en marrokaan in).

Wat moet ik nu doen? Ik wil haar ouders laten zien dat we veel om elkaar geven en dat ik goed voor haar zal zijn. Wil er alles aan doen dat haar ouders mij accepteren als de vriend van hun dochter. Heb de bios en alles wat die avond geld koste voor haar betaald, ze zij dat ze zich schuldig voelde omdat ik alles betaalde zij dat ik het graag voor haar deed, en dat het maar klein beetje geld is. Maar wat als ze nu dat zegt tegen haar ouders dat ik alles betaald heb, dan zullen hun denken van dat ik haar liefde probeer te kopen? Ben ik misschien te lief voor haar?
pi_102578076
troll hoop ik? Met je houden van?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:05:37 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102578084
Houden van. :')

Klets toch niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:06:18 #4
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102578094
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
troll hoop ik? Met je houden van?
Dat is hoe die boys tegenwoordig hosselen, door ik hou van -naam- in msn- of pingnaam te zetten.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102578123
Hoort dit niet in PUB? :+
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:08:09 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102578143
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat dacht ik ook al.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:08:48 #7
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102578158
Kalverliefde! *O*

MSN naam met liefdesverklaring :')
pi_102578184
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al.
Als ik het zeg, dan moet het ook wel :+ :')
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:10:40 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_102578194
Je hoeft je echt niet zoveel zorgen om die ouders te maken... Be yourself, dat is echt goed genoeg. Vooral niet anders voordoen dan je bent.

En dat van dat bios betalen absoluut niet noemen als teken dat je van haar houdt. Dat lijkt me geen handige opmerking.
How can I make this topic about me?
pi_102578381
awwww, puppy love. :D
pi_102578790
Puberliefde O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_102579300
Ben geen player, heb paar vriendinnen gehad. Heb tegen haar gezegt dat ik haar liefde niet wil kopen maar dat ik het graag voor haar overheb. Het is trouwens gewoon normaal dat je dat als je een vriendin hebt dat je het in je ping,msn oid zet.
pi_102579464
Ik las : 3 weken.houden van.Blackberry. Je mannetje.

En toen stopte ik.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_102579702
en nu moet ik lachen ofz?
pi_102580066
Eerder huilen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_102580131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:03 schreef mikkie789 het volgende:
Ben geen player, heb paar vriendinnen gehad. Heb tegen haar gezegt dat ik haar liefde niet wil kopen maar dat ik het graag voor haar overheb. Het is trouwens gewoon normaal dat je dat als je een vriendin hebt dat je het in je ping,msn oid zet.
Nee, dat is niet normaal, dat is puberaal kleutergedrag van met name de onderlaag van de samenleving.

En na 3 weken hou je niet van iemand, je bent gewoon verliefd.

Maar goed, je probleem. Wees gewoon jezelf, maar wel op je best. Neem een bloemetje mee voor je schoonmoeder en wees geinteresseerd in die mensen, stel af en toe een vraag en luister vooral ook veel. Wees daarnaast galant tegen de dochter en je bent al een heel eind.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:56:10 #17
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102580445
quote:
ja inderdaad, het lijkt wel of men dat forum niet meer weet te vinden...
pi_102580582
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dat is niet normaal, dat is puberaal kleutergedrag van met name de onderlaag van de samenleving.

En na 3 weken hou je niet van iemand, je bent gewoon verliefd.

Maar goed, je probleem. Wees gewoon jezelf, maar wel op je best. Neem een bloemetje mee voor je schoonmoeder en wees geinteresseerd in die mensen, stel af en toe een vraag en luister vooral ook veel. Wees daarnaast galant tegen de dochter en je bent al een heel eind.
Dit. Meneer Mannetje.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:13:01 #19
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_102583475
pi_102583766
Tip: Gedraag je gewoon netjes en gebruik ABN.
Zelden komt het voor dat ouders "jeweettoch swa, jeweetzelf, chimeid, chickie, fatoe, scorro, jonko conjo" prettig taalgebruik vinden en dergelijke dingen laten een indruk achter, meestal een negatieve.

Dus kom gewoon binnen, zeg ze goedendag, stel jezelf gelijk even voor en laat ze even iets over jezelf weten. Bijv. waar of hoe je haar hebt ontmoet, wat voor school of opleiding je doet, etc.
Doe jezelf verder nooit mooier voor dan dat je bent en blijf eerlijk, want het komt altijd uit.

Ik ben het trouwens met Ripley eens, volledig.
Al zou ik het bloemetje niet gelijk voor de eerste keer meenemen.

Zelf heb ik mijn schoonouders thuis te eten uitgenodigd en met mijn ouders afgesproken dat zij die avond op pad gingen.
Dus toen heb ik alle tijd gehad om dat uitgebreid voor te bereiden en ze vonden het hartstikke leuk.
Gewoon een beetje inzet tonen.

Feitenlijk willen haar ouders gewoon zien dat je het echt doet om wie zij is en dat je echt met haar verder wilt en niet alleen maar komt om te neuken zoals 80% van de jeugd.
Ik doe mijn best.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:04:44 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102585500
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:05 schreef Id_do_her het volgende:
Houden van. :')

Klets toch niet.
Joh, hij's 16. Kalverliefde. Op die leeftijd zag ik me met m'n vriendin van 2 maanden ook al samenwonen enzo.

quote:
Nou en? Hij is ook gewoon een puber. Als ze dat nu leuk vinden...pff.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:17:51 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102586871
quote:

Jij had op je 16e al een etiquetteboekje met daarin de exacte dag wanneer je van iemand mocht houden? :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:34:59 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102587210
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Joh, hij's 16. Kalverliefde. Op die leeftijd zag ik me met m'n vriendin van 2 maanden ook al samenwonen enzo.
Ok. Bedankt voor het melden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102587304
Houden van, haha, stumpert. :')

Kom over een paar jaar maar weer met je houden van
Anonimity is a bliss
pi_102587408
quote:
Nogal ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: